oli kerran yhteiskristillisessä

kokouksessa

Piristävän poikkeaman siellä teki adventtiseurakunta julistaessaan iankaikkista evankeliumia mukaanlukien sapatin ja tutkivan tuomion!

9

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmasti hutkiva tuomio piristää ketä tahansa.

      • kokouksessa

        puhuttu totuuden julistus. Muut seurakunnat ovat kuin oppipoikia adventtiseurakunnan opetukseen verrattaessa. Ei silti kyyl niissäkin armoa saarnataan, mutta pyhityselämää ei kyllä juurikaan opeteta saatikka kuuliaisuutta Jumalalle.


      • tuokin.....
        kokouksessa kirjoitti:

        puhuttu totuuden julistus. Muut seurakunnat ovat kuin oppipoikia adventtiseurakunnan opetukseen verrattaessa. Ei silti kyyl niissäkin armoa saarnataan, mutta pyhityselämää ei kyllä juurikaan opeteta saatikka kuuliaisuutta Jumalalle.

        Mutta siihen ei ole vielä löydetty lääkettä.


      • kokouksessa
        tuokin..... kirjoitti:

        Mutta siihen ei ole vielä löydetty lääkettä.

        jakavat lääkettä laittomuuden tautiin, niin vain harvat ja valitut ottavat pelastuksen ilosanoman vastaan lääkkeeksi synnin sairauteen ja ikuiseen kuolemaan!


    • Hyvää puoli, että evankeliumia leivitetään. Sapattia ei ole UT:ssa määrätty missään kohdin pakanoille. Tutkivan tuomion oppi on kauhistus! Eikä sellaista voi kukaan uskova levittää.

      • jotain sitä

        vastaan, että Jumala tuomitsee ihmisen? Ei tutkivassa tuomiossa ole mitään ihmeellistä. Sehän on periaatteellisella tasolla ihan sama asia kuin mitä muut sanovat viimeiseksi tuomioksi. Me vain olemme huomanneet, että viimeinen tuomio jakautuu osiin ja pidempi prosessi kuin yksi ajan hetki. Silti tutkivalla tuomiolla/viimeisellä tuomiolla pelastusperuste on ihan sama. Onko vai eikö ole Kristuksessa. Teot ovat vain todiste puolesta tai vastaan, eivät peruste.


      • kyllä?

        Voi kauhistus! Eix olekkin kauheeta, vai kuis on?


      • nythän pukkasit p...an
        jotain sitä kirjoitti:

        vastaan, että Jumala tuomitsee ihmisen? Ei tutkivassa tuomiossa ole mitään ihmeellistä. Sehän on periaatteellisella tasolla ihan sama asia kuin mitä muut sanovat viimeiseksi tuomioksi. Me vain olemme huomanneet, että viimeinen tuomio jakautuu osiin ja pidempi prosessi kuin yksi ajan hetki. Silti tutkivalla tuomiolla/viimeisellä tuomiolla pelastusperuste on ihan sama. Onko vai eikö ole Kristuksessa. Teot ovat vain todiste puolesta tai vastaan, eivät peruste.

        Paha yskä? nythän sinä vain pahennat entisestään teidän asemaanne. Viimeinen tuomioko alkoi v.1844? Nyt huomaa jo sen, viimeistään, että te olette jo epätoivon partaalla oppinne tulkintojen kanssa. Viimeinen tuomio on adventistien oppien mukaan alkanut v.1844. NYT HYVÄT IHMISET! PITÄKÄÄ TUO VIESTI MUISTIIN.


      • pakanat

        Kuitenkaan mitään ymmärrä.

        Viisaat ovat aina olleet yhtä viisaita, eikä tyhmienkään kohdalla ole tapahtunut edistystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe