Piristävän poikkeaman siellä teki adventtiseurakunta julistaessaan iankaikkista evankeliumia mukaanlukien sapatin ja tutkivan tuomion!
oli kerran yhteiskristillisessä
9
251
Vastaukset
Varmasti hutkiva tuomio piristää ketä tahansa.
- kokouksessa
puhuttu totuuden julistus. Muut seurakunnat ovat kuin oppipoikia adventtiseurakunnan opetukseen verrattaessa. Ei silti kyyl niissäkin armoa saarnataan, mutta pyhityselämää ei kyllä juurikaan opeteta saatikka kuuliaisuutta Jumalalle.
- tuokin.....
kokouksessa kirjoitti:
puhuttu totuuden julistus. Muut seurakunnat ovat kuin oppipoikia adventtiseurakunnan opetukseen verrattaessa. Ei silti kyyl niissäkin armoa saarnataan, mutta pyhityselämää ei kyllä juurikaan opeteta saatikka kuuliaisuutta Jumalalle.
Mutta siihen ei ole vielä löydetty lääkettä.
- kokouksessa
tuokin..... kirjoitti:
Mutta siihen ei ole vielä löydetty lääkettä.
jakavat lääkettä laittomuuden tautiin, niin vain harvat ja valitut ottavat pelastuksen ilosanoman vastaan lääkkeeksi synnin sairauteen ja ikuiseen kuolemaan!
Hyvää puoli, että evankeliumia leivitetään. Sapattia ei ole UT:ssa määrätty missään kohdin pakanoille. Tutkivan tuomion oppi on kauhistus! Eikä sellaista voi kukaan uskova levittää.
- jotain sitä
vastaan, että Jumala tuomitsee ihmisen? Ei tutkivassa tuomiossa ole mitään ihmeellistä. Sehän on periaatteellisella tasolla ihan sama asia kuin mitä muut sanovat viimeiseksi tuomioksi. Me vain olemme huomanneet, että viimeinen tuomio jakautuu osiin ja pidempi prosessi kuin yksi ajan hetki. Silti tutkivalla tuomiolla/viimeisellä tuomiolla pelastusperuste on ihan sama. Onko vai eikö ole Kristuksessa. Teot ovat vain todiste puolesta tai vastaan, eivät peruste.
- kyllä?
Voi kauhistus! Eix olekkin kauheeta, vai kuis on?
- nythän pukkasit p...an
jotain sitä kirjoitti:
vastaan, että Jumala tuomitsee ihmisen? Ei tutkivassa tuomiossa ole mitään ihmeellistä. Sehän on periaatteellisella tasolla ihan sama asia kuin mitä muut sanovat viimeiseksi tuomioksi. Me vain olemme huomanneet, että viimeinen tuomio jakautuu osiin ja pidempi prosessi kuin yksi ajan hetki. Silti tutkivalla tuomiolla/viimeisellä tuomiolla pelastusperuste on ihan sama. Onko vai eikö ole Kristuksessa. Teot ovat vain todiste puolesta tai vastaan, eivät peruste.
Paha yskä? nythän sinä vain pahennat entisestään teidän asemaanne. Viimeinen tuomioko alkoi v.1844? Nyt huomaa jo sen, viimeistään, että te olette jo epätoivon partaalla oppinne tulkintojen kanssa. Viimeinen tuomio on adventistien oppien mukaan alkanut v.1844. NYT HYVÄT IHMISET! PITÄKÄÄ TUO VIESTI MUISTIIN.
- pakanat
Kuitenkaan mitään ymmärrä.
Viisaat ovat aina olleet yhtä viisaita, eikä tyhmienkään kohdalla ole tapahtunut edistystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602