Huomenna Öljymäki - järisee !

Kuten tavataan sanoa jossakin päin maailmaa, hyvästiksi: "Ensi vuonna Jerusalemissa" - yhtä hyvin voidaan sanoa, että "Huomenna Öljymäki järisee".

Vai etkö tiennyt, että Lähi-Idässä on salaisia tulivuoria? Sillä eihän muutoin siellä voisi olla ollut kuumia lähteitäkään, vaan vain auringon hieman lämmittämiä.

1. Moos. 36:24
Sibeonin pojat olivat Aija ja Ana; hän oli se Ana, joka löysi KUUMAT lähteet autiomaasta paimentaessaan isänsä Sibeonin aaseja.

VIELÄ KERRAN

Sak 14:4
Hän seisoo sinä päivänä Öljymäellä, joka kohoaa Jerusalemin itäpuolella. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen, toinen puoli vuoresta väistyy pohjoiseen, toinen puoli etelään, ja välille syntyy valtaisa laakso.

Jes. 31:4
Näin on Herra minulle sanonut: -- Niin kuin leijona murisee, kun paimenet kutsuvat toisiaan käydäkseen yhdessä sen kimppuun, niin kuin nuori leijona ärisee saaliinsa päällä säikkymättä huutoja, väistämättä ääniä, niin Herra Sebaot astuu alas Siionin vuorelle, käy kukkulalle valmiina taisteluun.
---------------------

Matt 24:16
Silloin on kaikkien Juudeassa asuvien paettava vuorille.
[1. Moos. 19:17; Ps. 11:1; 1. Makk. 2:28].

Jes. 2:19
Paetkaa vuorten luoliin, maan onkaloihin Herran kauhistuttavan voiman tieltä, hänen ylhäisen kirkkautensa tieltä, kun hän nousee järisyttämään maata!

Jes. 2:21
paetessaan vuorten koloihin ja kallioiden halkeamiin Herran kauhistuttavan voiman tieltä, hänen ylhäisen kirkkautensa tieltä, kun hän nousee järisyttämään maata.

Jes. 14:27
Kun Herra Sebaot on tehnyt päätöksen, kuka sen kumoaa? Kun hän on kohottanut kätensä, kuka estää sen iskun?
[Job 9:12; Jes. 43:13; Dan. 4:32].

---
Jes. 24:13
Näin käy maailman kansoille: niistä jää jäljelle sen verran kuin jää oliiveja puuhun, jota sadonkorjaaja ravistelee, sen verran kuin voi löytää rypäleitä, kun viininkorjuu on ohi.
[Jes. 17:6].

Jer. 25:29
Kun minä annan tuhon ensin kohdata sitä kaupunkia, jonka olen ottanut omakseni, niin luuletteko, että te muut jäisitte rankaisematta? Ette jää! Minä lähetän miekan kaikkien ihmisten kimppuun maan päällä, sanoo Herra Sebaot.' [Jer. 49:12; Hes. 9:6; 1. Piet. 4:17]

Hes. 38:16
Sinä hyökkäät minun kansaani Israelia vastaan ja peität pilven lailla koko maan. Tämä tapahtuu silloin kun aika on täysi, minä vien sinut silloin maatani vastaan, jotta kansat oppisivat tuntemaan minut. Siinä, mitä sinulle teen, Gog, minä osoitan pyhyyteni kaikkien kansojen nähden.

Sak 14:16
Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
[Jes. 66:23].
---

Jes. 24:23
Kuu kalpenee, aurinko häpeää, kun Herra Sebaot hallitsee Siionin vuorella ja Jerusalemissa ja hänen kunniansa loistaa hänen kansansa vanhimmille. [Jes. 13:10; Hes. 32:7].

Matt 24:29
"Mutta kohta noiden päivien ahdingon jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta ja taivaiden voimat järkkyvät. [24:29-36: Mark. 13:24-32; Luuk. 21:25-33 : Jes. 13:10; Hes. 32:7,8; Joel 2:10, 3:4, 4:15,16; Ap. t. 2:20; Ilm. 6:12-14].
---

Jes. 53:10
Herra näki hyväksi, että hänet ruhjottiin, että hänet lävistettiin. Mutta kun hän antoi itsensä sovitusuhriksi, hän saa nähdä sukunsa jatkuvan, hän elää kauan, ja Herran tahto täyttyy hänen kauttaan.
---

Jes. 56:7
he kaikki saavat tulla pyhälle vuorelleni. Minä täytän heidät riemulla, kun he rukoilevat siellä. Minä hyväksyn polttouhrit ja teurasuhrit, jotka he tuovat alttarilleni. Ja minun temppelistäni tulee huone, jossa kaikki kansat saavat rukoilla. [Mark. 11:17].

Sak 14:16
Kaikki jäljellä olevat niistä kansoista, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, tulevat nyt sinne vuosi vuodelta kumartaen rukoilemaan Kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa. [Jes. 66:23].

Sak. 8:13
Niin kuin te, Juudan ja Israelin heimot, olette olleet kansojen keskuudessa merkkinä minun kirouksestani, niin te tulette olemaan merkkinä minun siunauksestani, kun minä olen pelastanut teidät. Älkää pelätkö! Rohkaiskaa mielenne!
------------------

Niin - jotta kaikki kävisi toteen - sanoo Herra: vielä kerran järisytän; Öljymäki on siinä suhteessa "maan napa".

Hes. 38:12
Sinä aiot saalista saada, ryöstettävää ryöstää, ojentaa kätesi raunioita kohti, jotka on saatu asutuiksi, ja kansaa kohti, joka on koottu pakanakansain seasta, joka on hankkinut karjaa ja omaisuutta ja asuu maan navassa.

Herra siunatkoon sinua, Israel

21

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antinennustus.

Mutta "huomenna"..?? 2002-2009 Yksi päivä on kuin tuhat vuotta.

• "Ensi vuonna Jerusalemissa" hyvästeillä on tarkoitus pitää yllä tulevaisuuden toivoa.
        Luonnonkatastrofien räjähdysmäinen lisääntyminen, jatkuva maailmansodan uhka ja
        jatkuva taistelu Jerusalemsita (vanhasta osasta) on merkki lopun lähestymisestä.
        Juutalainen ei yhäkään saa astua jalallaan vanhaan osaan vaikka se on Israelin hallinnassa.

Mark. 13:8
        Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, joka puolella on maanjäristyksiä ja tulee nälänhätä. Tämä on synnytystuskien alkua. [2. Aik. 15:6; Jes. 19:2]

• Raamattumies*
        AnttiVKantola kirjoitti:

"Ensi vuonna Jerusalemissa" hyvästeillä on tarkoitus pitää yllä tulevaisuuden toivoa.
        jatkuva taistelu Jerusalemsita (vanhasta osasta) on merkki lopun lähestymisestä.
        Juutalainen ei yhäkään saa astua jalallaan vanhaan osaan vaikka se on Israelin hallinnassa.

Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, joka puolella on maanjäristyksiä ja tulee nälänhätä. Tämä on synnytystuskien alkua. [2. Aik. 15:6; Jes. 19:2]

Lopun merkit eivät tosiaankaan ole taistelua lauantain ja sunnuntain välillä.

2. Tess. 2:2
        ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

Seuraava siten on mitä suurinta harhaa:

Pedon Merkki Tulee Pian
        "Pedon merkki" toteutuu vasta, kun sunnuntaita lain avulla pakotetaan pitämään lepopäivänä, ja se tapahtuu mitä todennäköisimmin lähitulevaisuudessa.

( Lähde: http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm "Taistelu Kulissien Takana" )

• AnttiVKantola kirjoitti:

"Ensi vuonna Jerusalemissa" hyvästeillä on tarkoitus pitää yllä tulevaisuuden toivoa.

"Juutalainen ei yhäkään saa astua jalallaan vanhaan osaan vaikka se on Israelin hallinnassa."

Kysyn Antilta, mikä on se Jerusalemin "vanha osa", johon juutalainen ei muka saisi astua.

Milloin tuollainen kielto on annettu, kuka sen on antanut ja kuka sitä noudattaa?

Se, että tuota väitettä näkee toistettavan, ei tee sitä oikeaksi, ei toki vääräksikään.

Nyt on kuitenkin niin, että olen nähnyt juutalaisia runsain joukoin sekä 1960-luvulla että 1980-luvulla Jerusalemin vanhassa osassa. Heitä käy jopa Temppelivuoren moskeijassa (mm. Ariel Sharon, tunnetuin seurauksin).

Toki minä sen ymmärrän, että jos Hamasin edustajalta kysyy, saako juutalainen käydä Jerusalemin vanhassa osassa,

vastaus on jotenkin tähän tapaan, että "ei saa, mikäli se meistä riippuu, eikä sen puoleen Jerusalemin uudessakaan osassa, jos se meidän vallassamme olisi".

• Jesus saapuu.
        AnttiVKantola kirjoitti:

Jeesus saapuu, kertoo Antin oppi- isä, jota kunnioittaa /S,yväntö. Samoin Melleri tukee tätä näkemystä.
        2017 loppuu tämä 7- vuoden vaivan- aika.

Oletko Antti valmis?

Järisee, ei ensivuonna vaan tänävuonna. Älä eksy ja eksytä toisia.

• 234234234
        Raamattumies* kirjoitti:

Lopun merkit eivät tosiaankaan ole taistelua lauantain ja sunnuntain välillä.

2. Tess. 2:2
        ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

Seuraava siten on mitä suurinta harhaa:

Pedon Merkki Tulee Pian
        "Pedon merkki" toteutuu vasta, kun sunnuntaita lain avulla pakotetaan pitämään lepopäivänä, ja se tapahtuu mitä todennäköisimmin lähitulevaisuudessa.

( Lähde: http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm "Taistelu Kulissien Takana" )

yhtään mitään. Eikä se hämmästytä meitä tippaakaan.

• Jesus saapuu. kirjoitti:

Jeesus saapuu, kertoo Antin oppi- isä, jota kunnioittaa /S,yväntö. Samoin Melleri tukee tätä näkemystä.
        2017 loppuu tämä 7- vuoden vaivan- aika.

Oletko Antti valmis?

Järisee, ei ensivuonna vaan tänävuonna. Älä eksy ja eksytä toisia.

""2017 loppuu tämä 7- vuoden vaivan- aika.""

Ei Meller eikä Syvännöt, mutta mayaintiaanit ovat olleet tietävinään että loppu tulee v. 2012, (ei 2017), mutta
        oikeasti ei kukaan tiedä tarkkoja aikoja mistään Jumalan säätämyksistä.

Ap. t. 1:7
        Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä,
        jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,

Voimme kuitenkin päätellä tulevasta maailmanrauhan solmimisesta,
        missä ajassa mennään. Meller on arvioinut Jerusalem-keskeisten
        neuvottelujen alkavan 1912.25 väillä ja se ei ole ihan huono päätelmä.
        O'bama on lähtenyt vahvasti liikkeelle asiassa ja hänen tukenaanhan
        ovat maailman kristityt ja muslimit. Aikamääriä ei kukaan osaa sanoa
        ja Kantola ei edes yritä. Jätän semmoiset päivämääräleikit adv.tohtoreille.

• M.ellerin..
        AnttiVKantola kirjoitti:

""2017 loppuu tämä 7- vuoden vaivan- aika.""

Ei Meller eikä Syvännöt, mutta mayaintiaanit ovat olleet tietävinään että loppu tulee v. 2012, (ei 2017), mutta
        oikeasti ei kukaan tiedä tarkkoja aikoja mistään Jumalan säätämyksistä.

Ap. t. 1:7
        Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä,
        jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,

Voimme kuitenkin päätellä tulevasta maailmanrauhan solmimisesta,
        missä ajassa mennään. Meller on arvioinut Jerusalem-keskeisten
        neuvottelujen alkavan 1912.25 väillä ja se ei ole ihan huono päätelmä.
        O'bama on lähtenyt vahvasti liikkeelle asiassa ja hänen tukenaanhan
        ovat maailman kristityt ja muslimit. Aikamääriä ei kukaan osaa sanoa
        ja Kantola ei edes yritä. Jätän semmoiset päivämääräleikit adv.tohtoreille.

itse täydet pisteet tässä taannoin. Mites se nyt tuuli puhaltaa, pitäisikö sinua uskoa?
        Samaa saarnaahan sinäkin höpiset maanpäällisestä 1000- vuotis paratiisijaksosta jne.

No joo, eipä tuosta sinunkaan jutuista saa enepää selvää kuin Mellerin puheista.
        Jos nää herrat vakavasti puhuvat, eivätkö ne sitten ole saanut enemmän valoa kuin aikaisemmin on ollut?
        Muistelen, että valoa annetaan ja sanaa selitetään loppupuolella enemmän kuin lähtökohtahetkissä.

Missäs se punanen lanka sitten on, kun kukkaan ei tiijä mittään ja kettään ei pidä ottaa vakavasti?

Oletko kuunnellut kuinka pitkältä ajalta saarnoja Jeesuksen takaisintuloja, Suomen vallotuksia, Neuvostoliiton hyökkäysiä, Israelin vallotuksia, Kiinalaisten hyökkäystä sinne?

Kaikki on vapaista suunnista kuultu.

Vai onko kovasti vapaata ollut nuo asiat? Missäs menee puhujien veteen piirrettyjen puheitten rajat?
        Oletko sinä uskossasi vavasti matkalla ja kenen saarnoja olet puhuvinasi täällä?
        Luulen, että happamuus on astian suunnalta ja toiselta hapattanut kun lukee olettamuksia, mitä kirjoottaa.

Sama kaiku on askelten.

Kristillisyyden nimissä puhutaan puutaheinää ja kaikkea pehmosta päivät pitkät, siinä on mennyt uskottavuus (tulkintoihin)!!

• M.ellerin.. kirjoitti:

itse täydet pisteet tässä taannoin. Mites se nyt tuuli puhaltaa, pitäisikö sinua uskoa?
        Samaa saarnaahan sinäkin höpiset maanpäällisestä 1000- vuotis paratiisijaksosta jne.

No joo, eipä tuosta sinunkaan jutuista saa enepää selvää kuin Mellerin puheista.
        Jos nää herrat vakavasti puhuvat, eivätkö ne sitten ole saanut enemmän valoa kuin aikaisemmin on ollut?
        Muistelen, että valoa annetaan ja sanaa selitetään loppupuolella enemmän kuin lähtökohtahetkissä.

Missäs se punanen lanka sitten on, kun kukkaan ei tiijä mittään ja kettään ei pidä ottaa vakavasti?

Oletko kuunnellut kuinka pitkältä ajalta saarnoja Jeesuksen takaisintuloja, Suomen vallotuksia, Neuvostoliiton hyökkäysiä, Israelin vallotuksia, Kiinalaisten hyökkäystä sinne?

Kaikki on vapaista suunnista kuultu.

Vai onko kovasti vapaata ollut nuo asiat? Missäs menee puhujien veteen piirrettyjen puheitten rajat?
        Oletko sinä uskossasi vavasti matkalla ja kenen saarnoja olet puhuvinasi täällä?
        Luulen, että happamuus on astian suunnalta ja toiselta hapattanut kun lukee olettamuksia, mitä kirjoottaa.

Sama kaiku on askelten.

Kristillisyyden nimissä puhutaan puutaheinää ja kaikkea pehmosta päivät pitkät, siinä on mennyt uskottavuus (tulkintoihin)!!

Muutama esimerkki henk.koht. vuorovaikutuksesta Jeesuksen kanssa ...
        http://areena.yle.fi/haku//uusimmat/hakusana/kohtaamisia jeesuksen kanssa

"Jeesuksen viimeiset päivät" on malliesimerkki kristityn vaelluksesta:
        http://areena.yle.fi/video/869036

• eskatologi

Sakarja 14. on profetia Herran päivästä

1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
      2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
      3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.

4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
      5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
      6 Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat.

7 Se on oleva yhtämittaista päivää-Herralle on se tunnettu-ei vaihdu päivä ja yö; ja ehtoolla on oleva valoisata.
      8 Sinä päivänä elävät vedet virtaavat Jerusalemista: toiset puolet niistä Idänmerta kohti, toiset puolet Länsimerta kohti. Niin on tapahtuva kesät ja talvet.
      9 Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.

10 Koko maa muuttuu tasaiseksi kuin Aromaa Gebasta Rimmoniin asti, Jerusalemin eteläpuolelle. Ja tämä on oleva korkea ja oleva asuttu, paikallansa, Benjaminin portista entisen portin sijaan asti, Kulmaporttiin ja Hananelin-torniin asti, kuninkaan viinikuurniin asti.
      11 He asuvat siellä, eikä vihitä sitä enää tuhon omaksi, ja Jerusalem on oleva asuttu, oleva turvassa.
      12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.

13 Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.
      14 Myös Juuda on sotiva Jerusalemissa, ja kaikkien pakanakansojen rikkaudet kootaan joka taholta: kullat ja hopeat ja ylen paljon vaatteita.
      15 Samoin on vitsaus kohtaava hevosia ja muuleja ja kameleja ja aaseja ja kaikkea karjaa, mitä niissä leireissä on-samankaltainen vitsaus.

16 Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
      17 Ja mitkä maan sukukunnista eivät käy ylös Jerusalemiin kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, niille ei tule sadetta.
      18 Ja jos egyptiläisten sukukunta ei käy eikä tule sinne ylös, ei tule sitä heillekään; vaan heitä on kohtaava se vitsaus, millä Herra rankaisee niitä pakanakansoja, jotka eivät tule sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa.

19 Tämä on oleva egyptiläisten synnin palkka ja kaikkien niiden pakanakansojen synnin palkka, jotka eivät käy sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa.
      20 Sinä päivänä on oleva hevosten kulkusissa kirjoitus: "Pyhitetty Herralle". Ja padat Herran temppelissä ovat uhrimaljain vertaisia, jotka ovat alttarin edessä.
      21 Ja jokainen pata Jerusalemissa ja Juudassa on oleva pyhitetty Herralle Sebaotille, ja kaikki uhraajat tulevat ja ottavat niitä ja keittävät niissä. Eikä ole enää sinä päivänä yhtään kaupustelijaa Herran Sebaotin temppelissä.

Rakkaat lukijat, jos tahdotte jättää syystä tai toisesta pois laskuista Israelin ja rauhanajan ynnä muuta,
      eli ehdollistaa juutalaisten kohdalta tuon ennustuksen, niin eihän siltikään tuota koko maailmaa koskevaa
      profetiaa sovi pesuveden mukana poijes heittää. Kyllä Herran päivä joka tapauksessa tulee, mutta voitte
      toki vetää tussilla yli ne asiat, jotka mielestänne olivat ehdollisia eli että kun Israel ei pari tuhatta vuotta
      sitten koko kansana ottanut vastaan Messiasta, niin tahdotte Israelin korvata jollain muulla.
      Miten ihmeessä tuo luku voitaisiin kokonaisuudessaan poistaa?

Eskatologi

• 234234234

kun Jeesus tulee takaisin, vaan vasta sitten kun hän tulee 1000 vuoden ajanjakson lopussa tuomitsemaan jumalattomat heidän ylösnousemuksessaan. Että väärää on teidän oppinne. Mitään rauhan valtakuntaa ei ole eikä tule.

Jeesus itse sanoo hylkäävänsä juutalaisen kansan, paitsi uskollisen jäännöksen. Te ette usko Jeesusta.

• Jer. 25:29
      Kun minä annan tuhon ensin kohdata sitä kaupunkia, jonka olen ottanut omakseni, niin luuletteko, että te muut jäisitte rankaisematta?
      Ette jää! Minä lähetän miekan kaikkien ihmisten kimppuun maan päällä, sanoo Herra Sebaot.'
      [Jer. 49:12; Hes. 9:6; 1. Piet. 4:17]

Kun niin kovasti tahdomme rankaista Israelia, huomioikaamme että sitä
      kovemman tuomion me saamme. EMME VOI päästä helpommalla.

Kahdeksan vuotta sitten muistuttamani on yhä ajankohtaisempi,
      lähivuosikymmenistä on kysymys. En sanoisi että aivan lähiaikoina,
      niinkuin ovat kahdeksan vuotta - itse asiassa vuodesta 1844 - pelotelleet
      adv.opettajat.

• 234234234234

Sinä vääristelet Raamattua eikä meitä sun harhaoppiset vääristelysi kiinnosta. Voisin minäkin ottaa lauseenpätkiä sieltä täältä ja väittää ihan mitä vaan...

• (Huomenna)

Laittoi suuren mainoksen: Mainoksessa sanottiin, että huomenna myydään kaikki 75% alennuksella. Voitteko kuvitella seuraavan päivän asiakkaiden paljoutta. Heitä tuli todella paljon ja he ostivat paljon. Vasta maksaessa heille selvisi Kauppiaan katala mainos temppu. He ostajat näyttivät kauppiaalle mainosta huomenna. Tähän kauppias vastasi, että ettekö osaa lukea. Mainoshan tarkoittaa Huomenna, ei siis tänään!

• Joh. 18:23
        Jeesus vastasi hänelle: "Jos minä pahasti puhuin,
        niin näytä toteen, että se on pahaa;
        mutta jos minä puhuin oikein,
        miksi minua lyöt?"

Luuk.12:45
        Mutta jos palvelija sanoo sydämessään: 'Herrani tulo viivästyy',
        ja rupeaa lyömään palvelijoita ja palvelijattaria sekä syömään
        ja juomaan ja päihdyttämään itseänsä,
        46
        niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota,
        ja hetkenä, jota hän
        ei arvaa,
        ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan
        kuin uskottomille.

"Seitsemäs pasuuna" on ratkaiseva lopun alun merkki, joten siihen
        liittyviä asioita Ilmestyskirjassa ja profeetoissa tutkimalla
        voit tulla nykyistä viisaammaksi

Ilm.10:5
        Ja enkeli, jonka minä näin seisovan meren päällä ja maan päällä, kohotti oikean kätensä taivasta kohti
        6 ja vannoi hänen kauttansa, joka elää aina ja iankaikkisesti, hänen, joka on luonut taivaan ja mitä siinä on, ja maan ja mitä siinä on, ja meren ja mitä siinä on, ettei enää ole oleva aikaa,
        7 vaan että niinä päivinä, jolloin seitsemännen enkelin ääni kuuluu hänen puhaltaessaan pasunaan, Jumalan salaisuus käy täytäntöön sen hyvän sanoman mukaan, jonka hän on ilmoittanut palvelijoillensa profeetoille.

Jos vaivaudut tutkimaan "Eufrat"-virtaan liittyviä tapahtumia sekä
        Ilmestyskirjasta että myös profeetoista, niin voit alkaa melkoisesti
        käsittää Jumalan suunnitelmia koskien ihmistä ja planeettaa.

Jes. 11:15
        Ja Herra vihkii tuhon omaksi Egyptin merenlahden ja vihansa hehkussa kohottaa kätensä Eufrat-virtaa vastaan, lyö sen hajalle seitsemäksi puroksi ja tekee sen kengin kuljettavaksi.

• kvanttimekaniikkaa

Lipsuu,lipsuu sanoivat opetuslapset Öljymessä.

• kvanttimekaniikkaa

" Huomenna Öljymäki järisee"
      Minkä ihmeen takia kaiken jumalallisen täytyy keskittyä juuri Israel tai Palestiina-nimisten paikkojen ympärille? Eikö se Jahwe tiennyt esimerkiksi nykyistä Uutta Seelantia?Olisi saanut maailma paljon merellisemmän uskomushistorian.Olisi ollut taifuuneja sun muuta jännää poikien kirjata nuotiolla johonkin muuhun,kuin papyrukseen.Maailma oli ilmeisesti litteä,reunoiltaan terävä,jonka yli ei ollut käyminen.Sitten kenenkään huomaamatta lettu pullistui palloksi.Tästä seurasi syntiinlankeemus ja veden paisumus ja muuta mielenkiintoista.Nyt sitten maat järkkyy.Tapahtuuko niin,maasta tulee taas litteä??Vastatkaa!

• "Maailma oli ilmeisesti litteä,reunoiltaan terävä,jonka yli ei ollut käyminen"

Maailma on ilmeisesti pyöreä. Niin että itä ei lopu koskaan eikä länsikään.
        Vai tiedätkö missä itä kohtaa lännen?

Ps. 103:12
        Niin kaukana kuin itä on lännestä,
        niin kauas hän siirtää meistä rikkomuksemme.

Eikä Jumalan tartte olla sulle oikeudenmukainen!

Ps. 18:26 (18:27)
        puhdasta kohtaan sinä olet puhdas, mutta kieroa kohtaan nurja.

Mutta parempi on näin ...

Ps. 101:4
        Nurja sydän väistyköön minusta; pahasta minä en tahdo tietää.

Sananl. 19:1
        Parempi on köyhä, joka nuhteettomasti vaeltaa, kuin huuliltansa nurja, joka on vielä tyhmäkin.

• Huh, aivan liikaa jakeita ja sikinsokin, 8 vuotta sitten.
      Herran päivää kestää seitsemisen vuotta.On pedonaikaan
      liittyvää - Jerusalemin valtaaminen - ja oli Herran palaamista
      Öljymäelle ja messiaanisen rauhanajan aloitusta. Näin se vaan on,
      että Herra noutaa seurakuntansa ja sitten peto pääsee täyteen
      valtaan täällä. Israel tietysti on suurin vihan kohde.
      Sitten Jeesus saapuu kirkastettuine pyhineen ...

• Herran päivä.

Jerusalemin valtaaminen?

Mielestäni se Pyhä Jerusalem lasketaan taivaasta alas!

Vieläkö niitä temppelin kiviä kasataan ja rakennetaan temppeliä Jerusalemiin, mitä tässä takavuosikymmeninä olen kuullut?

On eri asia, että Jumala rakentaa Jerusaleminsa, kuin ihminen!

Jo vanhanliiton aikana taivaan esikuvat olivat mallinnuksena ja se on nyt ohi ollut, pian 2000 vuotta, sukupolvi, hieman yli.

Ei kiveä jäänyt kiven päälle, vaikka kuinka ihmisenä ihailtiin maallisia esikartanoita itse Vapahtajalle.

Minä hylkään ihmisen rakennelmat ja odotan tulevaa, tulevaa Jerusalemia ja sitä kaupunkia aivan Aabrahamin mielen mukaisesti hänen kanssaan.
        Se siemen kylvettiin jo ja Aabraham, uskon esikuva olkoon näkökentässä, kun asioista puhutaan.

Kun Jeesus saapuu kristityille pelastajaksi, on aika päättynyt.

Voiko pakanat enää pelastua tahi edes juutalaiset, eli ne sydämet, joille kääntyneet omille teilleen.

Jopa esimerkkinä viimeisiin aikoihin, tämä erämaavaellus Ekyyptistä .. Kanaaniinmaahan, oli niin, että epäuskoinen nurkuva sukupolvi kuoli saavuttamatta luvattua, paitsi, .. taisi olla kaksi oikeamielistä.

Oli siinä lampsimista luvattuun, joukko oli pieni ja siinä pohdittiin varmaankin Egyptistä lähtöä ja perille tuloa.

..
        Vai ajattelito Antti tuota ihmisen rakentamaa Jerusalemia niin, että otanpa tähän mallinukseen Seemin.
        Jumalan tuomio kävi, ihmiset hukutettiin ja arkki pelasti Nooan perhekunnan josta Seem säilyi elossa.
        "tämä oikeamielinen"

Olihan siellä tämä Kanaankin Seemin veljen Haamin poika.
        Jopa Nooan piti kirota Kanaan, . . mitähän rontti tekikään?
        Meidän pitää mennä siinä tarkastelemaan Baabelin tornia, ihminen kaipaisi niin nimeä itselleen, eli tämä oleva hapatus, joka kieltää Jumaluuden, on tätä päivää ja juuret tuolla vedenpaisumuksen jälkeisessä näkemyshaarassa, jonka mukaan osa porukkaa käveli "taas" harhaan.

Näin lyhykäisesti, tämä ihmisoppinen maanpäällisen 1000 vuotiskausi Jerusalem, Jeesushallitsija oppineisuus on verrattavissa Kanaanilaisuus oppeihin joka ei ota itselleni tuulta siipien alle.

.... Ennemmin tähyilen sitä taivaan rakennusaineista rakennettuun, kuin ihmisoppeihin.
        Ihmisen rakennussysteemeissä saumat eivät ole kohdallaan mihinkään suuntaan.

Jeesus saapuu, hakee omansa ja tulee tuomio. Ei siinä tarvita enää mallinnusta elämälle 1000 vuodeksi.
        Tätä Jumalan valtakuntaa eletään jo nyt täällä, eli tapahtuukoon Jumalan tahto jo nyt maanpäällä

NIINKUIN SE TAIVAASSAKIN TAPAHTUU. Eli kunnioitetaan Jumalan tahtoa kokonaisuutena ja mennään kotiin, hääaterialle. Tullaan sitten Uuden Jerusalemin matkassa takaisin ja siinä kun epäuskoiset herätetään 1000 vuoden jälkeen viimeiselle tuomiolle, niin eihän ne pojat vieläkään ole oppineet, vaan nousevat Jumalaa vastaan saamaan tuomionsa, eli toisen kuoleman.. tuli ´polttaa ja ovat tuhkana jalkojemme alla, ja luodaan Uusi taivas ja maa, kas, kaikki entinen on mennyt, eikä sitä tarvita enää muistellakaan.

... ... tämä tälläkertaa.......

• se kankeakielisyyten
        Herran päivä. kirjoitti:

Jerusalemin valtaaminen?

Mielestäni se Pyhä Jerusalem lasketaan taivaasta alas!

Vieläkö niitä temppelin kiviä kasataan ja rakennetaan temppeliä Jerusalemiin, mitä tässä takavuosikymmeninä olen kuullut?

On eri asia, että Jumala rakentaa Jerusaleminsa, kuin ihminen!

Jo vanhanliiton aikana taivaan esikuvat olivat mallinnuksena ja se on nyt ohi ollut, pian 2000 vuotta, sukupolvi, hieman yli.

Ei kiveä jäänyt kiven päälle, vaikka kuinka ihmisenä ihailtiin maallisia esikartanoita itse Vapahtajalle.

Minä hylkään ihmisen rakennelmat ja odotan tulevaa, tulevaa Jerusalemia ja sitä kaupunkia aivan Aabrahamin mielen mukaisesti hänen kanssaan.
        Se siemen kylvettiin jo ja Aabraham, uskon esikuva olkoon näkökentässä, kun asioista puhutaan.

Kun Jeesus saapuu kristityille pelastajaksi, on aika päättynyt.

Voiko pakanat enää pelastua tahi edes juutalaiset, eli ne sydämet, joille kääntyneet omille teilleen.

Jopa esimerkkinä viimeisiin aikoihin, tämä erämaavaellus Ekyyptistä .. Kanaaniinmaahan, oli niin, että epäuskoinen nurkuva sukupolvi kuoli saavuttamatta luvattua, paitsi, .. taisi olla kaksi oikeamielistä.

Oli siinä lampsimista luvattuun, joukko oli pieni ja siinä pohdittiin varmaankin Egyptistä lähtöä ja perille tuloa.

..
        Vai ajattelito Antti tuota ihmisen rakentamaa Jerusalemia niin, että otanpa tähän mallinukseen Seemin.
        Jumalan tuomio kävi, ihmiset hukutettiin ja arkki pelasti Nooan perhekunnan josta Seem säilyi elossa.
        "tämä oikeamielinen"

Olihan siellä tämä Kanaankin Seemin veljen Haamin poika.
        Jopa Nooan piti kirota Kanaan, . . mitähän rontti tekikään?
        Meidän pitää mennä siinä tarkastelemaan Baabelin tornia, ihminen kaipaisi niin nimeä itselleen, eli tämä oleva hapatus, joka kieltää Jumaluuden, on tätä päivää ja juuret tuolla vedenpaisumuksen jälkeisessä näkemyshaarassa, jonka mukaan osa porukkaa käveli "taas" harhaan.

Näin lyhykäisesti, tämä ihmisoppinen maanpäällisen 1000 vuotiskausi Jerusalem, Jeesushallitsija oppineisuus on verrattavissa Kanaanilaisuus oppeihin joka ei ota itselleni tuulta siipien alle.

.... Ennemmin tähyilen sitä taivaan rakennusaineista rakennettuun, kuin ihmisoppeihin.
        Ihmisen rakennussysteemeissä saumat eivät ole kohdallaan mihinkään suuntaan.

Jeesus saapuu, hakee omansa ja tulee tuomio. Ei siinä tarvita enää mallinnusta elämälle 1000 vuodeksi.
        Tätä Jumalan valtakuntaa eletään jo nyt täällä, eli tapahtuukoon Jumalan tahto jo nyt maanpäällä

NIINKUIN SE TAIVAASSAKIN TAPAHTUU. Eli kunnioitetaan Jumalan tahtoa kokonaisuutena ja mennään kotiin, hääaterialle. Tullaan sitten Uuden Jerusalemin matkassa takaisin ja siinä kun epäuskoiset herätetään 1000 vuoden jälkeen viimeiselle tuomiolle, niin eihän ne pojat vieläkään ole oppineet, vaan nousevat Jumalaa vastaan saamaan tuomionsa, eli toisen kuoleman.. tuli ´polttaa ja ovat tuhkana jalkojemme alla, ja luodaan Uusi taivas ja maa, kas, kaikki entinen on mennyt, eikä sitä tarvita enää muistellakaan.

... ... tämä tälläkertaa.......

valitettavasti kieleni näyttää kankealta ja on sitä. Käytän päälauseita ja voisin lisätä kyllä asiaa selventämään sivulauseita lisää, mutta kun tavallaan käytän päässäni määrättyä äidinkieltä, joka elää päälauseilla, se vain elää näin.
        Se kansan osa, joka tätä kieltä käyttää, on lähempänä itseäni, kuin ehkä mitä sinä käytät.

Otapa siitä sitten selvää, siihen tarvitaan kielten selittämisen armolahjaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      4767
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3376
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3164
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2247
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      27
      1810
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1778
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161