Vaikka perkele koettaisi lähimmän ystävän kautta tuputtaa valheoppiaan, niin uskovan täytyisi uskaltaa VASTUSTAA.
Pietaria Jeesus kutsui "kallioksi" ja samaan hengenvetoon Hän sanoi, että rakentaa tälle kalliolle seurakunnan, jota helvetin portit eivät voita. (1.)
Eksytykset kuitenkin olisivat vieneet Pietarin mukanaan, ellei Jeesus itse olisi käyttänyt herättävän loukkaavia sanoja (2.)- sekä sittemmin myös Paavali. (3.).
1)
Matt. 16:18
Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.
2)
Matt. 16:23
Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".
3)
Gal. 2:11
Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.
Rehti uskova rohkenee vastustaa !
7
217
Vastaukset
- olkalaukku
Muistaakseni David Wilkerson on kirjoittanut saarnan , jonka otsikko oli jotain tällaista: "Ystävilläsi on merkitystä Jumalalle"
Nykyään on tosin muotia, että ollaan ystäviä ihan kaikkien kanssa. Jossain vaiheessa, jos ei kuule Herran kehoitusta sitä onkin jo itse luisumassa pikkuhiljaa.
Kun vain joskus on hiljaa Jeesuksen edessä ja on valmis näkemään itsessään kaiken väärän, niin kyllä nuo ystävätkin karsiutuvat, jos todella haluaa kaiken itsestään Jeesukselle luovuttaa, sekä Häntä seurata.
Siunausta,
olkalaukku - blogini: http://effe.vuodatus.net - Ajatteleva ateisti
Vaikka uskis koettaisi lähimmän ystävän kautta tuputtaa valheoppiaan, niin ajattelevan täytyisi uskaltaa VASTUSTAA.
Jumalaa ei ole.- ajatteleva uskova
väittäisi kuinka, että Jumalaa ei ole, niin saamani rukousvastaukset ovat riittävä peruste sille, että Hän kuulee ja vastaa.
- olemassa?
Kysyn ajattelevalta ateistilta - ilman että uskot Jumalaan - onko totuus olemassa vai oletkositä mieltä että kaikki on vain yhtä ja samaa soppaa.
Siis - onko eroa totuudella ja valheella? (ilman että ajattelemme uskontoja tai muutakaan, vaan vain onko eroa totuudella ja valheella).
Mitä sanot ajatteleva ateisti. - löytyy
olemassa? kirjoitti:
Kysyn ajattelevalta ateistilta - ilman että uskot Jumalaan - onko totuus olemassa vai oletkositä mieltä että kaikki on vain yhtä ja samaa soppaa.
Siis - onko eroa totuudella ja valheella? (ilman että ajattelemme uskontoja tai muutakaan, vaan vain onko eroa totuudella ja valheella).
Mitä sanot ajatteleva ateisti.Jokaisen päässä on oma totuus, mihin hän sitten vertailee, eikö niin?
Kerrotko, miksi ihmisellä on häntäluu. Onko ihmisellä ollut joskus häntä? >>> Ajatteleva ateisti 3.8.2002 klo 20.13
Vaikka uskis koettaisi lähimmän ystävän kautta tuputtaa valheoppiaan, niin ajattelevan täytyisi uskaltaa VASTUSTAA.- jumalaa
ajatteleva uskova kirjoitti:
väittäisi kuinka, että Jumalaa ei ole, niin saamani rukousvastaukset ovat riittävä peruste sille, että Hän kuulee ja vastaa.
Kaikilla menee välillä paremmin ja välillä huonommin, eikä siihen tarvitse mitään mielikuvitusolentoja vetää mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681