Luin pankin nettisivulta Visa-kortista, että siihen saa halutessaan myös luotto-ominaisuuden??!! Mitä mitä...olen aina kuvitellut, että visa ei muuta olekaan kuin luottokortti (paitsi electron).
Voiko siis Visan saada pelkkänä pankkikorttinakin?
Visa(inen) kysymys
2
617
Vastaukset
- tytutuyt
Visa kuten moni muukin kortti toimii myös maksuaikakorttina eli maksamalla eräpäivänä koko erääntyneen summan välttää korot. Jos maksaa vain osan, siirtyy käyttämään korollista luottoa.
Keskimäärin maksuaikakorteilla saa korotonta maksuaikaa 30 - 60 päivää.
Arkikielessä menevät luottokortti ja maksuaikakortti usein sekaisin. Ennen Visakin oli pelkkä maksuaikakortti.Ihan oikein tuon asian selitit, mutta ehkä on kuitenkin vielä syytä täydentää: Jos jossakin vaaditaan maksuvälineeksi luottokortti (Credit Card), niin silloin maksuksi kelpaa myös Visan maksuaikakortti, mutta ei välttämättä Visa Electron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314034- 442751
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422725- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142283- 381989
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481662Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643- 1411497