Miesten viimeinen ase: islam

Feminatsi

Miehet ovat häviämässä sukupuolten sodan kaikkialla länsimaissa. Heillä on kuitenkin yksi toivo jäljellä: islam. Siirtämällä Eurooppaan riittävästi väestöä patriarkaalisista kulttuureista miehet toivovat kääntävänsä tasapainon uudelleen edukseen. Eurooppalainen mies on jopa tarvittaessa valmis itse kääntymään islamiin, jos muuta keinoa ei ole.

Tämä ei ole mitään uutta. Sukupuolten sota on kestänyt koko ihmiskunnan historian ajan, ja sillä voi olla vain yksi voittaja. Suuri loppukamppailu lähestyy.

14

1017

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kristittynäkin voi vaatia naista pitämään turpansa kiinni, kun mies puhuu;D

• Feminatsi

Ainakaan evankelis-luterilaisen kirkon taholta tuskin on merkittävää miesvastarintaa tiedossa. Alankomaissa naisteologit vaativat jo Jumalattaren uskontoa Jumalan sijaan.

• Feminatsi kirjoitti:

Ainakaan evankelis-luterilaisen kirkon taholta tuskin on merkittävää miesvastarintaa tiedossa. Alankomaissa naisteologit vaativat jo Jumalattaren uskontoa Jumalan sijaan.

tai ainakaan ei hyväksy kristittyt

• crocoodiile
        Feminatsi kirjoitti:

Nolasi ensimmäisen kerran jo silloin kun hyväksyi naispappeuden.
        Aina ärsyttää kuunnella jotakin ämmää kirkossa, ei pahalla. Huono päivä vaan.

• Hertha
        crocoodiile kirjoitti:

Nolasi ensimmäisen kerran jo silloin kun hyväksyi naispappeuden.
        Aina ärsyttää kuunnella jotakin ämmää kirkossa, ei pahalla. Huono päivä vaan.

se kirkossakäynti.

• crocoodiile
        Hertha kirjoitti:

se kirkossakäynti.

Kyllähän sen tosiaan voisi jättää joskus väliin, inhottava vain luopua kivasta perinteestä.

• crocoodiile
        Hertha kirjoitti:

se kirkossakäynti.

Aika hyvin jos olet voinut vastata viestiini, jonka tänään kirjoitin, niin 4.8.2002 klo 04.45 :D

• Hertha
        crocoodiile kirjoitti:

Aika hyvin jos olet voinut vastata viestiini, jonka tänään kirjoitin, niin 4.8.2002 klo 04.45 :D

Kyllä, on jotain outoa.

Muistan aivan selvästi, että 4.8. klo 4.45 en ollut vielä hereillä.

Muuten meidän naisten maagisuutta ei sovi vähätellä. Eikä naispappien sanan voimaa.

• crocoodiile
        Hertha kirjoitti:

Kyllä, on jotain outoa.

Muistan aivan selvästi, että 4.8. klo 4.45 en ollut vielä hereillä.

Muuten meidän naisten maagisuutta ei sovi vähätellä. Eikä naispappien sanan voimaa.

Hyväksyt siis naispappeuden, vaikka Raamattu selkeästi sanoo "nainen vaietkoon seurakunnassa" ja että mies on paimen?

• Hertha
        crocoodiile kirjoitti:

Hyväksyt siis naispappeuden, vaikka Raamattu selkeästi sanoo "nainen vaietkoon seurakunnassa" ja että mies on paimen?

Juutalaisnaiset eivät saaneet puhua synagoogassa. Onko sinusta kovin outoa, jos myös eräässä juutalaisuuden lahkossa, joka myöhemmin eriytyi eri uskonnoksi, muistutettiin naisia olemaan hiljaa uskovien kokouksissa? Eivät ihmiset perinteistä yhtäkkiä pääse irti. Ei tämä kysymys liity pappeuteen (tai paimenvirkaan) vaan kyse on yksinkertaisesti siitä, että ollaan hiljaa. Siis puhumatta. Proosallista, vai?

---

Raamatussa sanotaan selkeästi hyvin paljonkin, ja onkin kiintoisaa kuulla, miten pitkälle olet päässyt noiden ohjeiden, neuvojen ja käskyjen noudattamisessa.

• crocoodiile
        Hertha kirjoitti:

Juutalaisnaiset eivät saaneet puhua synagoogassa. Onko sinusta kovin outoa, jos myös eräässä juutalaisuuden lahkossa, joka myöhemmin eriytyi eri uskonnoksi, muistutettiin naisia olemaan hiljaa uskovien kokouksissa? Eivät ihmiset perinteistä yhtäkkiä pääse irti. Ei tämä kysymys liity pappeuteen (tai paimenvirkaan) vaan kyse on yksinkertaisesti siitä, että ollaan hiljaa. Siis puhumatta. Proosallista, vai?

---

Raamatussa sanotaan selkeästi hyvin paljonkin, ja onkin kiintoisaa kuulla, miten pitkälle olet päässyt noiden ohjeiden, neuvojen ja käskyjen noudattamisessa.

Se mainittakoon heti ensimmäiseksi.

Mitä omituista tuossa on jos uskovaiset noudattavat Raamattua, ei mielestäni mitään :D
        Jos he sivuttavat tuon lauseen "nainen vaietkoon seurakunnassa", on sama jos he sivuuttavat muitakin asioita, esim. hyväksyvät homouden vaikka sehän on Jumalan mukaan kauhistus!

On se vaan jännä kuinka sairas ja läpimätä feminismi on, he onnistuvat kyllä tuhoamaan monien ihmisen pyhimmän auktoriteetin, eli itse kristinuskon. Sairasta.

• Hertha
        crocoodiile kirjoitti:

Se mainittakoon heti ensimmäiseksi.

Mitä omituista tuossa on jos uskovaiset noudattavat Raamattua, ei mielestäni mitään :D
        Jos he sivuttavat tuon lauseen "nainen vaietkoon seurakunnassa", on sama jos he sivuuttavat muitakin asioita, esim. hyväksyvät homouden vaikka sehän on Jumalan mukaan kauhistus!

On se vaan jännä kuinka sairas ja läpimätä feminismi on, he onnistuvat kyllä tuhoamaan monien ihmisen pyhimmän auktoriteetin, eli itse kristinuskon. Sairasta.

Miten itse noudattaisit kirjakokoelmaa, jonka eri kirjat ovat about 1000 vuoden ajalta?

Sas se.

• Sepi

Tuskin koskaan olen saanut lukea mitään yhtä epätoivoista ja sairasta tekstiä. Voi Voi sentään. Mainitse yksi asia, josta sinä tiedät jotakin,,siis ihan oikeasti, etkä vain luule tietäväsi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      73
      3353
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3117
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2992
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2651
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2162
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1697
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1608
    Aihe