Ihmisen ja kalan yhteys.

Eve_|

olen kirjoittamassa mielipidettäni tänne kun en ole löytänyt mihin muuaale sitä voi kirjoittaa.

Mutta niinkuin tuossa on otsikko, tiedän mikä yhtäläisyys on kaloilla ja meillä ihmisillä.
Ensinnäkin tämä liittyy paritteluun/kosintaan.
Ja puhun nyt aina miespuolisista yksilöistä.
Vain ensimmäisessä tarinassa nainen on paha.

On eräs romanttinen kalalji, sen mies yksilö kaivaa rakkaalleen kuopan johon se voi munia poikaset.
Sitten "rakas" lähtee ja mies hoitaa poikaset. Se ei syö päiväkausiin. Se vain hoitaa niitä lapsiaan.
Tämmöinen löytö olisi ihme tosielämässä.
Ja sitten siirrytään näihin huonoihin.
Valtameressä elää kalalaji jonka miespuolinen yksilö, tekee pesän ja kutsuu naaraan tekemään siihen munia. Kun se ei enää halua tämän kyseisen naaraan munia se häättää naaran kylmäverisesti pois. Se tappaisi naaraan jos naaras ei suostu lopettamaan munimistaa. Ja houkuttelee uuden naaran taas luokseen. Voitteko hyvät naiset kuvitella miten itsekästä !. Jos nykypäivänä tämmöinen ilmenisi niin saisi kyllä mies hieman löylytystä ainakin minulta. Tarkoitan sitä että nykyäään mieshän vaattii seksiä. Tämä vaattii poikasia.
Lisää näitä surkeita kalamiehiä. No surkea no.2 sopii muiden uroskalojen kanssa kuka ottaa minkäkin naaraan ja alkaa seuraamaan sitä. Niin pitkään kun naaras kyllästyy ja parittelee. Ja samalla se esittelee huuliaan! Voimme vain kuvitella mitä ihmisnainen tekisi jos joku mies esittelisi huuliaan.

0

304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
        Ikävä
        92
        1556
      2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
        Ikävä
        83
        1052
      3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
        Ikävä
        67
        957
      4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
        Sinkut
        374
        956
      5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
        Sinkut
        177
        914
      6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
        Ikävä
        94
        831
      7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
        Ikävä
        64
        623
      8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
        Ikävä
        60
        612
      9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
        Ikävä
        37
        588
      10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
        Ikävä
        165
        584
      Aihe