härkä ja oinas, sopivatko yhteen??

kysyy härkä nainen!!

Kertokaa kuinka te härkä ja oinas sovitte yhteen??
Olen voimakas tahtoinen härkä nainen, olen tutustunut oinas mieheen, mutta minusta hän on tosi kesy!!Valottakaa mulle millanen on oinas ihminen???
ja tekeekö oinas pikaisia päätöksiä??

7

2391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mey

Mulla (härkä-n) on oinasmies kaveri, ja siltä pohjalta vastaisin, että..

.. kannattaa tutustua kunnolla, eikä luottaa ensimmäiseen tuntemukseen. Merkkien välillä on sellasta kipinää, et saattaa alkuun tuntua, ettei paremmasta väliä.

.. jos olet itse herkkyyteen taipuvainen, oinas saattaa tahtomattaan sinua loukata. Sinun pitäisi aina jaksaa uskoa, et hän rakastaa, vaikkei hän sitä sano. Ja luottaa siihen, et hän tulee kotiin eikä jätä, vaikka katoaisi teille tietymättömille. On nimittäin perheelleen omistautunut, jos sellaisen uskaltaa perustaa. Ainakin velvollisuudentunnosta.

.. jos tykkäät antaa lahjoja, niin oinas takuulla ottaa ne vastaan onnellisena. Ja saattaa myös antaa lahjoja, jos on tosissaan. Ja ne lahjat on todella harkittuja, eikä mitään rihkamaa :)

Ja muuten: ihan ennen näitä horoskooppimerkkejä miettisin sitä, miten teillä jutut menee yksiin, eli pidättekö samoista asioista, millaset teidän elämänarvot on, arvostaako hän sinua ja sinä häntä jne.. Sitä peruskamaa.

Mun ja tään oinaan kaveruus on huippu, kunhan pidämme rajat koko ajan selvinä (viittaan kohtaan yksi). Ja siis kommentit annan hyvän tuntemuksen pohjalta, ilman rakkauden ruusunpunaisten lasien läpi katsomista ;)

• kokemusta on

Niin annnan minäkin kommmettini ilman "punaisia laseja"EI sovi yhteen!!!Oinas kova tyyppi herkälle härälle ym.ym.Ei onnistu "pitemmän päälle"hetken hurmaa voi olla.

• oinaan kanssa
        kokemusta on kirjoitti:

Niin annnan minäkin kommmettini ilman "punaisia laseja"EI sovi yhteen!!!Oinas kova tyyppi herkälle härälle ym.ym.Ei onnistu "pitemmän päälle"hetken hurmaa voi olla.

ja edelleen homma toimii. Ehkä kuitenkin on kyse enemmän ihmisistä kuin horoskooppimerkistä.

• skorpion
        kokemusta on kirjoitti:

kuinka vesimies- ja vesimies sopivat yhteen...kertokaa...

• Mummi59
        oinaan kanssa kirjoitti:

ja edelleen homma toimii. Ehkä kuitenkin on kyse enemmän ihmisistä kuin horoskooppimerkistä.

Kyllä tulevat toimeen voin vakuuttaa. Yhteistä taivalta jo 33 vuotta eikä suotta!

• yhteen

Kaksi sarvipäätä on liikaa suhteessa. Oinas myös voimakastahtoinen ja todella omanarvonsa tunteva. Oinas on äkkipikainen eikä päätöksissään viivyttele sekuntia kauempaa...ei passaa poikkipuoleista sanaa sanoa... Oinasmies on kuitenkin toisaalta aika hurmaava persoona ja härkien seksuaalisuus pääsee oikeuksiinsa oinas-miehen kanssa...ainakin aluksi...mutta ei oinaallakaan rahkeet kaikkeen riitä härkien kanssa ;) puheet on suuremmat kuin teot :)

• SOLISTI

minä (härkänainen) olen ollut naimisissa 31 vuotta oinasmieheni kanssa! Kolme aikuista jaa tietty hyvikasvatettua lasta on toimitettu maailmalle. Meillä menee nyt entistä paremmin vanhoina päivinä (50 ) ja onni kukoistaa!!
        Rohkeasti vaan eteenpäin. Arki on meidän voima!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      178
      5042
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      14
      1681
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1605
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      123
      1484
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1373
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      49
      1090
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      96
      1074
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      952
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      190
      915
    10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
      Suomalaiset julkkikset
      7
      760
    Aihe