Kertokaa kuinka te härkä ja oinas sovitte yhteen??
Olen voimakas tahtoinen härkä nainen, olen tutustunut oinas mieheen, mutta minusta hän on tosi kesy!!Valottakaa mulle millanen on oinas ihminen???
ja tekeekö oinas pikaisia päätöksiä??
härkä ja oinas, sopivatko yhteen??
7
2337
Vastaukset
- Mey
Mulla (härkä-n) on oinasmies kaveri, ja siltä pohjalta vastaisin, että..
.. kannattaa tutustua kunnolla, eikä luottaa ensimmäiseen tuntemukseen. Merkkien välillä on sellasta kipinää, et saattaa alkuun tuntua, ettei paremmasta väliä.
.. jos olet itse herkkyyteen taipuvainen, oinas saattaa tahtomattaan sinua loukata. Sinun pitäisi aina jaksaa uskoa, et hän rakastaa, vaikkei hän sitä sano. Ja luottaa siihen, et hän tulee kotiin eikä jätä, vaikka katoaisi teille tietymättömille. On nimittäin perheelleen omistautunut, jos sellaisen uskaltaa perustaa. Ainakin velvollisuudentunnosta.
.. jos tykkäät antaa lahjoja, niin oinas takuulla ottaa ne vastaan onnellisena. Ja saattaa myös antaa lahjoja, jos on tosissaan. Ja ne lahjat on todella harkittuja, eikä mitään rihkamaa :)
Ja muuten: ihan ennen näitä horoskooppimerkkejä miettisin sitä, miten teillä jutut menee yksiin, eli pidättekö samoista asioista, millaset teidän elämänarvot on, arvostaako hän sinua ja sinä häntä jne.. Sitä peruskamaa.
Mun ja tään oinaan kaveruus on huippu, kunhan pidämme rajat koko ajan selvinä (viittaan kohtaan yksi). Ja siis kommentit annan hyvän tuntemuksen pohjalta, ilman rakkauden ruusunpunaisten lasien läpi katsomista ;)- kokemusta on
Niin annnan minäkin kommmettini ilman "punaisia laseja"EI sovi yhteen!!!Oinas kova tyyppi herkälle härälle ym.ym.Ei onnistu "pitemmän päälle"hetken hurmaa voi olla.
- oinaan kanssa
kokemusta on kirjoitti:
Niin annnan minäkin kommmettini ilman "punaisia laseja"EI sovi yhteen!!!Oinas kova tyyppi herkälle härälle ym.ym.Ei onnistu "pitemmän päälle"hetken hurmaa voi olla.
ja edelleen homma toimii. Ehkä kuitenkin on kyse enemmän ihmisistä kuin horoskooppimerkistä.
- skorpion
kokemusta on kirjoitti:
kuinka vesimies- ja vesimies sopivat yhteen...kertokaa...
- Mummi59
oinaan kanssa kirjoitti:
ja edelleen homma toimii. Ehkä kuitenkin on kyse enemmän ihmisistä kuin horoskooppimerkistä.
Kyllä tulevat toimeen voin vakuuttaa. Yhteistä taivalta jo 33 vuotta eikä suotta!
- yhteen
Kaksi sarvipäätä on liikaa suhteessa. Oinas myös voimakastahtoinen ja todella omanarvonsa tunteva. Oinas on äkkipikainen eikä päätöksissään viivyttele sekuntia kauempaa...ei passaa poikkipuoleista sanaa sanoa... Oinasmies on kuitenkin toisaalta aika hurmaava persoona ja härkien seksuaalisuus pääsee oikeuksiinsa oinas-miehen kanssa...ainakin aluksi...mutta ei oinaallakaan rahkeet kaikkeen riitä härkien kanssa ;) puheet on suuremmat kuin teot :)
- SOLISTI
minä (härkänainen) olen ollut naimisissa 31 vuotta oinasmieheni kanssa! Kolme aikuista jaa tietty hyvikasvatettua lasta on toimitettu maailmalle. Meillä menee nyt entistä paremmin vanhoina päivinä (50 ) ja onni kukoistaa!!
Rohkeasti vaan eteenpäin. Arki on meidän voima!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982