Kiitti nyt riitti Nummela

poismuuttaja JTie

3 kuukautta Nummelaa riitti. Nyt lähdetään pois. Päällimmäisinä syinä levottomuus ja kunnan tarjoamien palveluiden huono taso. Kaikki kunnassa on vain turhan kallista ja laatu huonoa. Känniläisiä ja muuta häiriköintiä riittää yllin kyllin. Ottakaa selvää todellisesta tilanteesta Vihdissä. Meitä kaduttaa ja vähän kalliiksi tuli tämä kokeilu.

68

6039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattanut ottaa

      hieman selvää ennakkoon ?

      Nummelassa on hyviä ja huonoja aluita - palveluista en voi sanoa aivan samaa kuin sinä.
      Koulut ja päivähoito toimivat, hyvä kirjasto, terveysasemakin toimii (tosin parantamisen varaakin on).

      Itse olen asunut vuodesta 1989, muutin Helsingistä - takaisin ei ole ollut tarvetta lähetä.

      Känniläisiä on aivan samalla tavalla kuin kaikissa taajamissa, joissa on ALKO. Eivät ole itseäni pahemmin häirinneet. Nummelan keskustaan, Hakatalojen tai Pajuniityn alueelle en muuttaisi, ne eivät tarjoa sitä mitä minä haluan, riittävän rauhan. Asun noin 2 km päässä keskustasta.

      Tarkoitus on vaihtaa isompaa noin 4-5h rivariin tai omakotitaloon, suunnilleen samalta alueelta.

      • Trollille

        kannata vastata...se on pelle, joka on jo jonkin kuukauden sanonut nyt lähtevänsä 'kolmen' kuukauden jälkeen. Sillä on pitkät kolme kuukautta...ja joku Nummela antipatia. Kai asunut jossain juoppovuokratalossa, ja ei ole onnistuinut saamaan omaa....Kuulemma tänä vuonna nähtävästi tulee ennätyksellinen asukasluvun lisäys Nummelaan. Joten eiköhän me kestetä jos tuo 'kolmen' kuukauden lähtijä joku vuosi päättääkin lähteä, hehe.


      • nuo trollipellet
        Trollille kirjoitti:

        kannata vastata...se on pelle, joka on jo jonkin kuukauden sanonut nyt lähtevänsä 'kolmen' kuukauden jälkeen. Sillä on pitkät kolme kuukautta...ja joku Nummela antipatia. Kai asunut jossain juoppovuokratalossa, ja ei ole onnistuinut saamaan omaa....Kuulemma tänä vuonna nähtävästi tulee ennätyksellinen asukasluvun lisäys Nummelaan. Joten eiköhän me kestetä jos tuo 'kolmen' kuukauden lähtijä joku vuosi päättääkin lähteä, hehe.

        kaipaa vain huomiota, ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. Olen minäkin huomannut tuon muuttajan viestejä jo aikoja sitten, mikä lienee höyrähtänyt. Olemme itse asuneet Nummelassa 7 vuotta ja kaikki toimii, riippuu tosiaan missä asuu, keskustan vuokrakämpissä voi ollakin häiriöitä, missä tuo aloittaja kuvittelee asuneensa...muutenhan Nummela on suurimmaksi osaksi omistusasuntoaluetta.


      • äiti Nummelasta
        Trollille kirjoitti:

        kannata vastata...se on pelle, joka on jo jonkin kuukauden sanonut nyt lähtevänsä 'kolmen' kuukauden jälkeen. Sillä on pitkät kolme kuukautta...ja joku Nummela antipatia. Kai asunut jossain juoppovuokratalossa, ja ei ole onnistuinut saamaan omaa....Kuulemma tänä vuonna nähtävästi tulee ennätyksellinen asukasluvun lisäys Nummelaan. Joten eiköhän me kestetä jos tuo 'kolmen' kuukauden lähtijä joku vuosi päättääkin lähteä, hehe.

        En ihmettele ollenkaan tyytymättömyyttä Nummelaa ja Vihtiä kohtaan. Tutullamme on lapsi, jolta koulu lopetettiin alta ja lapsi määrättiin lukion viereen parakkiin! Siis PARAKKIIN! Kestääkö terveys? Miten jaksaa moitivoitua? Verenpaineet nousivat siitä kaikilla taivaisin. Ei ole nykyaikaa! En viitsi luetella, mutta kyllä Vihdissä on runsaasti muutakin mätää. Ei vain känniläisiä vaan asioita jotka vaikuttavat aivan tavallisten ihmisten arkielämään.


      • siellä on
        äiti Nummelasta kirjoitti:

        En ihmettele ollenkaan tyytymättömyyttä Nummelaa ja Vihtiä kohtaan. Tutullamme on lapsi, jolta koulu lopetettiin alta ja lapsi määrättiin lukion viereen parakkiin! Siis PARAKKIIN! Kestääkö terveys? Miten jaksaa moitivoitua? Verenpaineet nousivat siitä kaikilla taivaisin. Ei ole nykyaikaa! En viitsi luetella, mutta kyllä Vihdissä on runsaasti muutakin mätää. Ei vain känniläisiä vaan asioita jotka vaikuttavat aivan tavallisten ihmisten arkielämään.

        kaikki hyvin, parempaa ja halvempaa.


      • Väliaikainen järjestely
        äiti Nummelasta kirjoitti:

        En ihmettele ollenkaan tyytymättömyyttä Nummelaa ja Vihtiä kohtaan. Tutullamme on lapsi, jolta koulu lopetettiin alta ja lapsi määrättiin lukion viereen parakkiin! Siis PARAKKIIN! Kestääkö terveys? Miten jaksaa moitivoitua? Verenpaineet nousivat siitä kaikilla taivaisin. Ei ole nykyaikaa! En viitsi luetella, mutta kyllä Vihdissä on runsaasti muutakin mätää. Ei vain känniläisiä vaan asioita jotka vaikuttavat aivan tavallisten ihmisten arkielämään.

        kuten oli meilläkin. Nyt lapsi on hienossa uudessa tarhassa. Kannattaa joskus keksiä muutakin kuin valittamista, tulee itsellekin parempi olo. Känniläisiä olen nähnyt täällä vähemmän kuin Kirkkonummella tai Espoossa jossa ennen asuin. Hyvä paikka asua.


      • kiva naapuri
        siellä on kirjoitti:

        kaikki hyvin, parempaa ja halvempaa.

        mutta huonompi asuinkunta mielestäni. Mukava siuellä on pyörähtää välillä, mutta liian punaisena pidän...


      • Ei Lohjalle
        kiva naapuri kirjoitti:

        mutta huonompi asuinkunta mielestäni. Mukava siuellä on pyörähtää välillä, mutta liian punaisena pidän...

        Kiinnosta asumaan mennä, käydä voi. Nummela on jees paikka, lähinnä nuo valittajat on sieltä köyhimmästä päästä joiden tukiasia on vähennelty. Valtaosalla ei mitään valittamista, päinvastoin.


      • ilonax
        Ei Lohjalle kirjoitti:

        Kiinnosta asumaan mennä, käydä voi. Nummela on jees paikka, lähinnä nuo valittajat on sieltä köyhimmästä päästä joiden tukiasia on vähennelty. Valtaosalla ei mitään valittamista, päinvastoin.

        ViranomaisTrolli täällä häiriköi


      • ViranomaisTrolli
        ilonax kirjoitti:

        ViranomaisTrolli täällä häiriköi

        sinä ilonax olet, mitäs se tarkoittaa??? Lastako?


      • Huuuuahahahahaha
        ilonax kirjoitti:

        ViranomaisTrolli täällä häiriköi

        uo muut kirjoituksesi alla kuvastaakin tuota älykkyyttäsi täysin Hahahahahahhahaaaaaaaaaaaaa Hahahahahahhahaaaaaaaaaaaaa hahahahaha eikö niin?


    • edes

      juoda kunnollista vettä. On niin pahaa kuin olla voi. En muusta tiedä mutta vettä haluais juoda mut kun se on niin ällöö

      • Ja höps

        hyvää se nykyisin on, juo pois niin että napa rutisee.


      • pahalle
        Ja höps kirjoitti:

        hyvää se nykyisin on, juo pois niin että napa rutisee.

        ihan p.......ä


      • viemäristä
        pahalle kirjoitti:

        ihan p.......ä

        ota kraanasta, ei haise eikä maistu pahalle.


      • Nimetön
        viemäristä kirjoitti:

        ota kraanasta, ei haise eikä maistu pahalle.

        Muuten saa olla mitä mieltä haluaa Nummelasta, mutta yhtä asiaa en tajua:
        miksei voi myöntää että juomavesi haisee todella pahalle ja kun käy suihkussa, luulee että on uima-altaalla - vai onko niin, että kunnan isä on myötämielisyydessään ajatellut tukea Sievisen kollin elämää ja sen takia antaa juomaveden maistua uima-altaalta?
        Joku helvetin selitys siihen paskanmakuun TÄYTYY olla!


      • suusi...
        Nimetön kirjoitti:

        Muuten saa olla mitä mieltä haluaa Nummelasta, mutta yhtä asiaa en tajua:
        miksei voi myöntää että juomavesi haisee todella pahalle ja kun käy suihkussa, luulee että on uima-altaalla - vai onko niin, että kunnan isä on myötämielisyydessään ajatellut tukea Sievisen kollin elämää ja sen takia antaa juomaveden maistua uima-altaalta?
        Joku helvetin selitys siihen paskanmakuun TÄYTYY olla!

        sisällöstä.


      • Nimetön
        suusi... kirjoitti:

        sisällöstä.

        Juu ei johdu mistään muusta kuin siitä paskasta minkä suurmaanviljelijät pohjaveteen päästävät ja josta ei saa edes puhua ettei setä suutu.


      • suurmaanviljelijä
        Nimetön kirjoitti:

        Juu ei johdu mistään muusta kuin siitä paskasta minkä suurmaanviljelijät pohjaveteen päästävät ja josta ei saa edes puhua ettei setä suutu.

        tosiaan suusi, sieltä tuota lannoitetta tuntuu pursuavan. Oletko uhka itämerelle, vai saako sinut upottaa sinne?


      • Nimetön
        suurmaanviljelijä kirjoitti:

        tosiaan suusi, sieltä tuota lannoitetta tuntuu pursuavan. Oletko uhka itämerelle, vai saako sinut upottaa sinne?

        Juu upota vaan jos se sua helpottaa mutta itse asiaa ei miksikään muuta =
        Vihdin kloorattu vesi maistuu paskalle ja kun peseytyy haisee vahvasti kloorille aiheuttaen pienenpientä punaista näppylää - ihon kuivumista..
        että se siittä, suurpöllö.


      • Nimetön
        Ja höps kirjoitti:

        hyvää se nykyisin on, juo pois niin että napa rutisee.

        Jos väität, että JUOMAVESI on hyvää niin taidat sekottaa siihen vähän kossua.
        Ja muuten:
        miksi ihmiset kantavat selkä vääränä kaupoista vettä kanistereissa? tuskin siksi, ettei ole mitään muuta, mihin rahansa työntää??


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        Muuten saa olla mitä mieltä haluaa Nummelasta, mutta yhtä asiaa en tajua:
        miksei voi myöntää että juomavesi haisee todella pahalle ja kun käy suihkussa, luulee että on uima-altaalla - vai onko niin, että kunnan isä on myötämielisyydessään ajatellut tukea Sievisen kollin elämää ja sen takia antaa juomaveden maistua uima-altaalta?
        Joku helvetin selitys siihen paskanmakuun TÄYTYY olla!

        Oi aikoja jolloin juomavesi on maistui Nummelassa pahalta???!!!

        Tätä nykyä 20-luvulla juomavesi on taatusti parhainta ja raikkainta, mitä olen IKINÄ JUONUT - näin ainakin uudessa rivarissa vanhan Nummelan puolella!!


    • huuuuuuuuuuhaaaaaaaaaaa

      Härkönenkin pakkas kamat Nummelasta ja budjaa kirkonkylässä! Hahahahahahhahaaaaaaaaaaaaa

    • huuuuuuuhaaaaaaa

      Härkönenkin pakkas kamat Nummelasta ja budjaa kirkonkylässä! Hahahahahahhahaaaaaaaaaaaaa

      • Hahahahahahhahaaaaaaaaaaaaa

        Olen niin sekaisin Hahahahahahhahaaaaaaaaaaaaa


    • Iloiset Leikkaajat

      Muutama iloinen leikkaus vihtiläisille:
      -veroäyri ja maksut nostettu huippuun
      -talouden näkymät valehdeltiin kuntalaisille
      -opetus leikattu äärimmäiseen minimiin kouluissa
      -terveys- ja vanhuspalvelut leikattu

      (nyt taputtakaa käsiä!!!)

      Kunta on kansalaisten palvelija, ei heidän isäntänsä, sanoo eräs presidentti. Tietääkö meidän kunnanjohtajamme edes tämän?

      • olisit talouden

        laittanut kuntoon, kerroppa :-)...niinpä niin, sinulla ei niitä taitoja ole, valittaa toki osaat. Kasrkkilassa leikattiin tuossa joku vuosi sitten, talous tuli kuntoon. Tämä äskeinen kirjoittaja olisi varmaan huonossa taloustilanteessa rakentaa jonkun hyppyrimäen turistirysäksi...


      • minusta toimittu

        Luetttelemasi leikkaukset..veroäyri...samaa luokkaa kuin muuallakin uudellamaalla Espoota, Kauniaista ja Helsinkiä lukuunottamatta. Muut: mitähän on valehdeltu?...ketä äännestit muuten, kuntalaiset on valintansa tehneet, vähemmistö siihen tyytyköön.


    • vähäpäisiä, köyhiä,

      joilla ei ole varaa ostaa omakotitaloa Espoosta.

      • vähäpäisiä, köyhiä,

        minäkin, kuten huomaatte näistä toistuvista idioottimaisista viesteistäni. Lisäksi olen vesipäinen. Asun Järvenpäässä, mutta haaveenani on Nummela. Mulla on niin vanha tietokonekkin, että viestieni päivämäärät on 2002. Siksi minut on helppo tunnistaa. Käyn myös usein Volvo palstalla haukkumassa, koska olen niistäkin kateellinen. Naista mulla ei ole koskaan ollut, koska naamani on liimankäytön vuoksi finnejä täynnä.


      • vähäpäisiä, köyhiä,
        vähäpäisiä, köyhiä, kirjoitti:

        minäkin, kuten huomaatte näistä toistuvista idioottimaisista viesteistäni. Lisäksi olen vesipäinen. Asun Järvenpäässä, mutta haaveenani on Nummela. Mulla on niin vanha tietokonekkin, että viestieni päivämäärät on 2002. Siksi minut on helppo tunnistaa. Käyn myös usein Volvo palstalla haukkumassa, koska olen niistäkin kateellinen. Naista mulla ei ole koskaan ollut, koska naamani on liimankäytön vuoksi finnejä täynnä.

        tietäisikö joku lainaako Kela rahaa takuuvuokriin, tällähetkellä asun vielä mielisairaalassa, mutta saisin kohta yrittää myös kotona vahvalla lääkityksellä. Vuokrayksiö olisi kiva, mun vanhemmillaki on sellanen. Voi olla kaumpanakin mä saan lainaksi mopon.
        t. nimimerkki: vähäpäisiä, köyhiä,


      • asun Nummelassa
        vähäpäisiä, köyhiä, kirjoitti:

        tietäisikö joku lainaako Kela rahaa takuuvuokriin, tällähetkellä asun vielä mielisairaalassa, mutta saisin kohta yrittää myös kotona vahvalla lääkityksellä. Vuokrayksiö olisi kiva, mun vanhemmillaki on sellanen. Voi olla kaumpanakin mä saan lainaksi mopon.
        t. nimimerkki: vähäpäisiä, köyhiä,

        siis, nääs juu.


      • holmese
        asun Nummelassa kirjoitti:

        siis, nääs juu.

        Kunnanvirastolainen


      • holmes,
        asun Nummelassa kirjoitti:

        siis, nääs juu.

        Kunnanvirastolainen


      • asun Nummelassa
        asun Nummelassa kirjoitti:

        siis, nääs juu.

        siis joskus. Tällähetkellä se on vain haaveissani, koska olen pelkkä amislapsonen...koska tuota koulutusta ei ole, että saisin sieltä asunnon. Poden myös suurta alemmuudentunnetta Nummelalaisia kohtaan, siitä jatkuva valitusvirteni...mutta kestäkää minua...jokupäivä vielä pääsen Nummelaan :-)


      • etsin myös
        asun Nummelassa kirjoitti:

        siis joskus. Tällähetkellä se on vain haaveissani, koska olen pelkkä amislapsonen...koska tuota koulutusta ei ole, että saisin sieltä asunnon. Poden myös suurta alemmuudentunnetta Nummelalaisia kohtaan, siitä jatkuva valitusvirteni...mutta kestäkää minua...jokupäivä vielä pääsen Nummelaan :-)

        apua tähän skitsofreniaan. Täällä Kellokoskella minua ei enää pystytä auttamaan. Onko Lohjalla kelvollista hoitolaitosta, jossa ei katsota kieroon kun pitää vaihtaa minun vaipat?
        t. vähäpäinen köyhä


      • Nummelalaisena,
        etsin myös kirjoitti:

        apua tähän skitsofreniaan. Täällä Kellokoskella minua ei enää pystytä auttamaan. Onko Lohjalla kelvollista hoitolaitosta, jossa ei katsota kieroon kun pitää vaihtaa minun vaipat?
        t. vähäpäinen köyhä

        mulla on iso hätä, eikä äiti tuu pyyhkii mun persettä. Mut onneks ne rakentaa tohon mun kodin viereen Pajuniitylle vähäpäisten päiväkodin, sinne pääsen sit päivisin kun äippä on töissä.

        Mut on kyl hienoo kun Nummelan Pajuniitylle avataan kaikille vihdin vähäpäisille tenaville ihan oma päiväkoti!


      • Anteeksi
        Nummelalaisena, kirjoitti:

        mulla on iso hätä, eikä äiti tuu pyyhkii mun persettä. Mut onneks ne rakentaa tohon mun kodin viereen Pajuniitylle vähäpäisten päiväkodin, sinne pääsen sit päivisin kun äippä on töissä.

        Mut on kyl hienoo kun Nummelan Pajuniitylle avataan kaikille vihdin vähäpäisille tenaville ihan oma päiväkoti!

        En vain saa muuten huomiota kun näin. Olen aika lahjatonkin, en osaa oikein trollata kuin äskeisellä tavalla :-( Minua kyykytetään täällä ja töissä (jos satun jotain lehdenjakohommia saamaan). Itsetuntoni on nolla ja olen teille kateellinen. Pääsen joskus vielä Nummelaan, katsotaan vaikka. Liityin jopa vammaisten kokoomuskerhoon, että pääsisin parempien ihmisten paikkaan, mutta vielä ei onnistu, koska hoitoni vaatii aikansa. Mistä saisin apua tähän kyykytykseen.
        t. Vähäpäinen köyhä, Järvenpää, Kellokoski


      • huomaa kyllä
        Anteeksi kirjoitti:

        En vain saa muuten huomiota kun näin. Olen aika lahjatonkin, en osaa oikein trollata kuin äskeisellä tavalla :-( Minua kyykytetään täällä ja töissä (jos satun jotain lehdenjakohommia saamaan). Itsetuntoni on nolla ja olen teille kateellinen. Pääsen joskus vielä Nummelaan, katsotaan vaikka. Liityin jopa vammaisten kokoomuskerhoon, että pääsisin parempien ihmisten paikkaan, mutta vielä ei onnistu, koska hoitoni vaatii aikansa. Mistä saisin apua tähän kyykytykseen.
        t. Vähäpäinen köyhä, Järvenpää, Kellokoski

        että olet vähäpäinen Kellokoskelta. Tsemppaa, niin saatat päästä jopa jakamaan sinne Järvenpäähän Hesaria, sehän on varmaan tämän 'vähäpäisen' uran huippu. Valitettavasti Nummelaan ei ansioillasi ole asiaa, vaikka kuinka tänne haluaisit.


      • Nummelan vähäpäisin olen,
        Anteeksi kirjoitti:

        En vain saa muuten huomiota kun näin. Olen aika lahjatonkin, en osaa oikein trollata kuin äskeisellä tavalla :-( Minua kyykytetään täällä ja töissä (jos satun jotain lehdenjakohommia saamaan). Itsetuntoni on nolla ja olen teille kateellinen. Pääsen joskus vielä Nummelaan, katsotaan vaikka. Liityin jopa vammaisten kokoomuskerhoon, että pääsisin parempien ihmisten paikkaan, mutta vielä ei onnistu, koska hoitoni vaatii aikansa. Mistä saisin apua tähän kyykytykseen.
        t. Vähäpäinen köyhä, Järvenpää, Kellokoski

        mutta onneksi Pajuniitylle avataan se vähäpäisten päiväkoti!

        Minusta on muuten hauskaa vastailla itselleni. Tämä on mukavaa ajanvietettä. Välillä väitän olevani työssäkäyvä lehdenjakaja Järvenpäästä, välillä väitän olevani amissurkimus Saukkolasta, välillä olen perheen isukki Nummelasta...

        Mutta siis ihan oikeasti olen vähä/vesipäinen skitso Nummealsta, joka oikeasti pakkaa joka päivä kerhorepun. Vielä joudun olemaan Kuoppanummen vähäpäisten kanssa päiväkodissa. Mutta kohta pääseen tuohon naapuriin Pajuniitylle kaikkien vähä/vesipäisten kanssa leikkimään näitä arvaa kuka olen leikkejä...


        VIIRRRRRNNNNNNNN........


      • vähäpäisin olen,
        Nummelan vähäpäisin olen, kirjoitti:

        mutta onneksi Pajuniitylle avataan se vähäpäisten päiväkoti!

        Minusta on muuten hauskaa vastailla itselleni. Tämä on mukavaa ajanvietettä. Välillä väitän olevani työssäkäyvä lehdenjakaja Järvenpäästä, välillä väitän olevani amissurkimus Saukkolasta, välillä olen perheen isukki Nummelasta...

        Mutta siis ihan oikeasti olen vähä/vesipäinen skitso Nummealsta, joka oikeasti pakkaa joka päivä kerhorepun. Vielä joudun olemaan Kuoppanummen vähäpäisten kanssa päiväkodissa. Mutta kohta pääseen tuohon naapuriin Pajuniitylle kaikkien vähä/vesipäisten kanssa leikkimään näitä arvaa kuka olen leikkejä...


        VIIRRRRRNNNNNNNN........

        Tuli vielä mieleen, että miten voisin estää itseäni vastailemasta omiin viesteihini...kuuluuko se tähän sairauteen? Nummelassa ei kuulemma kaltaisiani vesipäitä asu, mutta kai minulla on mahdollisuus joskus sinne muuttaa...Ja voisiko joku estää minua hyppäämästä aina kun joku käskee. Tiedän olevani itsetunto-ongelmainen, vesipäinen, vähäpäinen ja skitso asun välillä Nummealstassa (en siis Nummelassa), Järvenpäässä tai Saukkolassa. Perhettähän minä en sairauteni vuoksi saa...mutta haaveissa olisi oma lammas tuonne tulevan vuokrayksiöni kylppäriin...pääseekö muuten kyykytetyt amikseen. T. Nimimerkki: vähäpäisin olen...ja niin onneton.


      • puutteesi, niin oletkin jo
        vähäpäisin olen, kirjoitti:

        Tuli vielä mieleen, että miten voisin estää itseäni vastailemasta omiin viesteihini...kuuluuko se tähän sairauteen? Nummelassa ei kuulemma kaltaisiani vesipäitä asu, mutta kai minulla on mahdollisuus joskus sinne muuttaa...Ja voisiko joku estää minua hyppäämästä aina kun joku käskee. Tiedän olevani itsetunto-ongelmainen, vesipäinen, vähäpäinen ja skitso asun välillä Nummealstassa (en siis Nummelassa), Järvenpäässä tai Saukkolassa. Perhettähän minä en sairauteni vuoksi saa...mutta haaveissa olisi oma lammas tuonne tulevan vuokrayksiöni kylppäriin...pääseekö muuten kyykytetyt amikseen. T. Nimimerkki: vähäpäisin olen...ja niin onneton.

        hyvällä tiellä elämässäsi! Koita nyt vain hyväksyä ettet kykene samaan kuin terveet ihmset.


    • leena75

      mekin olemme muuttamassa tai itse asiassa etsimässä uutta kotia muualta kuin Vihdistä, johon olemme turkastuneet. Vihti on sanalla sanoen huono nuoren perheen kannalta!

      • Leena...

        Ei kannata vaihtaa nimeä noin usein, jos meinaa olla uskottava :-)
        Muuttoliike Vihtiin osoittaa sinun olevan melko yksin, vaikka multipersoonana yritätkin täällä esiintyä eri nimimerkkien varjossa..valitan, mutta yksinäinen kampanjasi ei pure, ja Vihti eikun kasvaa.


      • TerhiTe
        Leena... kirjoitti:

        Ei kannata vaihtaa nimeä noin usein, jos meinaa olla uskottava :-)
        Muuttoliike Vihtiin osoittaa sinun olevan melko yksin, vaikka multipersoonana yritätkin täällä esiintyä eri nimimerkkien varjossa..valitan, mutta yksinäinen kampanjasi ei pure, ja Vihti eikun kasvaa.

        Me ollaan etsimässä kanssa muualta. Omakotitalo olis tarve tämmöselle 5 hengen perheelle...mutta ei Vihdistä. Mieluummin Espoo...Kirkkonummi .suunnalta.


      • Nimetön
        TerhiTe kirjoitti:

        Me ollaan etsimässä kanssa muualta. Omakotitalo olis tarve tämmöselle 5 hengen perheelle...mutta ei Vihdistä. Mieluummin Espoo...Kirkkonummi .suunnalta.

        Ihan hyviä ovat Espoo ja K:nummi - ainoa mikä voi menoa haitata on hintataso - ihan erilainen ko Vihdissä mutta jossa ei myöskään tarvitse juoda vuositolkulla paskalla maustettua vettä...


      • maistamassa
        Nimetön kirjoitti:

        Ihan hyviä ovat Espoo ja K:nummi - ainoa mikä voi menoa haitata on hintataso - ihan erilainen ko Vihdissä mutta jossa ei myöskään tarvitse juoda vuositolkulla paskalla maustettua vettä...

        Kirkkonummella vettä, niin yllätyt...Kirkkiksellä vesi ostetaan pullotettuna, johtuu mausta (tulee eri paikasta kun muuallle pääkaupunkiseutua (Meikko muistaakseni), ja maistuu suolle...en ole koskaan pahempaa kraanavetä juonut). Ja asuttu on siellä joten tiedän tämän siksi..


    • Nimetön,

      Kunhan tuon toisen puoliskon työpaikka ratkeaa niin sitten mennään. Ajomatkat Vihtiin ja lasten kouluolot eivät innosta.

    • talo saatiin myytyä!

      Ihanaa kun päästään pois Nummelasta!!

      • Talo siis pakkohuuto-

        kaupattiin, minä siis ostin sen..JIPPIIII ja pilkkahintaan. Kiitos ääliöt!!


      • et vaan provoilijana

        kehity yhtään. Aina tunnistaa samaksi trollipelleksi....hieman tsempppiä nyt tuohon trollaukseen hei..ei tuo nyt oikein vieläkään mene läpi...


      • trollaus

        vieläkään putkeen, vaikka kuinka olet harjoitellut. Surkeaa. Hieman tsemppiä, niin voisi provot mennä paremmin läpi. Nyt sinut tunnistaa aina samaksi pelleksi...


      • naurettavia viestejäsi
        trollaus kirjoitti:

        vieläkään putkeen, vaikka kuinka olet harjoitellut. Surkeaa. Hieman tsemppiä, niin voisi provot mennä paremmin läpi. Nyt sinut tunnistaa aina samaksi pelleksi...

        moneen kertaan.


    • tervetulleeksi

      ja kouluasiat sekä palvelut ovat paljon paremmalla tolalla kuin teillä Vihdissä

      • saatte nuo 2

        valittajaa, mutta muut ei sinne halua...päinvastoin, Espoohan on muuttotappiokaupunki, kun porukka pakenee sieltä Kirkkonummelle, Lohjalle, Vihtiin...myös kaikki Espoossa asuvat työkaverini ovat muuttamassa pois..


      • ikiomaa
        saatte nuo 2 kirjoitti:

        valittajaa, mutta muut ei sinne halua...päinvastoin, Espoohan on muuttotappiokaupunki, kun porukka pakenee sieltä Kirkkonummelle, Lohjalle, Vihtiin...myös kaikki Espoossa asuvat työkaverini ovat muuttamassa pois..

        spämmiä


    • nuorikkoS

      Vihtiläiset saavat vähiten opetusta Suomessa! Sääliksi käy vihtiläisiä.

      • erään Nummelalaisen

        naurettavia spämmejä tällä palstalla!


      • .............................
        erään Nummelalaisen kirjoitti:

        naurettavia spämmejä tällä palstalla!

        Mikset tee töitäsi?


      • et tee töitä?
        ............................. kirjoitti:

        Mikset tee töitäsi?

        Ai juu, unohdin sinun olevan se räkänokkainen amislainen Nummelasta.


      • taso..
        et tee töitä? kirjoitti:

        Ai juu, unohdin sinun olevan se räkänokkainen amislainen Nummelasta.

        kertookin kaiken älynlahjoistasi. Huom. Ongelmiisi voit hakea myös apua, rohkeasti vain puhumaan koulusi kuraattorille.


      • hupsishei
        et tee töitä? kirjoitti:

        Ai juu, unohdin sinun olevan se räkänokkainen amislainen Nummelasta.

        Kunnanvirastossa on nääs lokoisaa.


      • omakohtaisia kokemuksia
        taso.. kirjoitti:

        kertookin kaiken älynlahjoistasi. Huom. Ongelmiisi voit hakea myös apua, rohkeasti vain puhumaan koulusi kuraattorille.

        koulukuraattorista. Otan jälleen osaa hätääsi. Ei ihme, että sinulla on vähä-älyisiä lapsia..


      • pelle..
        omakohtaisia kokemuksia kirjoitti:

        koulukuraattorista. Otan jälleen osaa hätääsi. Ei ihme, että sinulla on vähä-älyisiä lapsia..

        se jaksaa täällä nolata vain itsesi. Onko luuserina kiva olla? Hävettäisi olle moinen, mutta sinunlaiset uhoaa vain netissä, muuten hiiriä. Vikise sinä vaan pelleni, vikise. Sinua on aina kiva kyykyttää, eli hyppääpäs taas, kun käsken, hop.


      • olet todella fiksu
        pelle.. kirjoitti:

        se jaksaa täällä nolata vain itsesi. Onko luuserina kiva olla? Hävettäisi olle moinen, mutta sinunlaiset uhoaa vain netissä, muuten hiiriä. Vikise sinä vaan pelleni, vikise. Sinua on aina kiva kyykyttää, eli hyppääpäs taas, kun käsken, hop.

        ja filmaattinen! Kirjoituksiesi sisältö sen paljastaa!


      • puudelini

        on keksinyt uuden sanan, hyvä hyvä. Pistä vielä se muahahahahahaaa, sehän on älykkyytesi huippusaavutus :-)


    • poismuuttaja

      Helsinkiin. Keskustaan mennään. Ei tarvita enään 2 autoa! Verotkin ovat pienemmät kuin Vihdissä. Terveyspalvelut ovat aivan vieressä. Houkutus oli liian suuri.

    • Anonyymi

      Nämä keskustelut kuvaavat hyvin sitä sivistyksen määrää,mikä Vihdissä vallitsee. Ei ihme jos muualta tänne muuttanee tuskastuvat ja lähtevät menemään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe