Kotiäidille Visa?

äippä

On vähän semmonen kuva mulla, että kotiäidille ei Visaa tms. korttia myönnetä. Onko näin?    

9

1592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¿ongelma?

      Eipa juolahtanut mieleenkaan siina olevan mitaan ongelmaa!
      Vaimolle otettiin automaattisesti rinnakkaiskortti.
      Oli silloin kotona penskojen kanssa saamatta mistaan penniakaan!

      • Sammon Puhelinpankki

        Katsotaanpa mitä luottojärjestelmä sanoo:
        ------------------
        Nimi: Malliasiakas876
        Tulot: 0,00 EUR
        Työpaikka: xxxx CODE45: vanhempainvapaa
        Ansio: CODE45
        .....
        TULOS: EI LUOTTOA
        Voimme myöntää ainoastaan Visa Electronin, tosin
        jos luottohäiriöitä löytyy, niin korttia
        ei järjestelmä myönnä, siis edes Electronia.

        Mahdollisesti GE Money MasterCard kortin saisit,
        jenkkifirma voi myöntää kortin kelletahansa, kuten
        SubPrimeja myönsivät kelle tahansa tallaajalle joka sitä älysi pyytää.


      • Pirssimiekkonen
        Sammon Puhelinpankki kirjoitti:

        Katsotaanpa mitä luottojärjestelmä sanoo:
        ------------------
        Nimi: Malliasiakas876
        Tulot: 0,00 EUR
        Työpaikka: xxxx CODE45: vanhempainvapaa
        Ansio: CODE45
        .....
        TULOS: EI LUOTTOA
        Voimme myöntää ainoastaan Visa Electronin, tosin
        jos luottohäiriöitä löytyy, niin korttia
        ei järjestelmä myönnä, siis edes Electronia.

        Mahdollisesti GE Money MasterCard kortin saisit,
        jenkkifirma voi myöntää kortin kelletahansa, kuten
        SubPrimeja myönsivät kelle tahansa tallaajalle joka sitä älysi pyytää.

        Eli säännölliset tulot tulee olla. Enkä nyt suoraan sanottuna nää mitään järkeä siinä, että otettaisiin luottokortti ilman tuloja.

        Itse anoin ehkä kymmenisen vuotta sitten Visaa, ja se muistaaakseni kaatui siihen, että vaikka säännölliset tulot olikin, niin koska ei tilillä näkynyt säännöllistä talletusta kuukausittain (siihen aikaa otin palkan joka tilityksestä ja rahan pankkiin vienti oli säännöllisen epäsäännöllistä), niin eivät myöntäneet. Sen sijaan Masterin sain, enkä ole muuta loppujen lopuksi kaivannutkaan.


      • äippä
        Sammon Puhelinpankki kirjoitti:

        Katsotaanpa mitä luottojärjestelmä sanoo:
        ------------------
        Nimi: Malliasiakas876
        Tulot: 0,00 EUR
        Työpaikka: xxxx CODE45: vanhempainvapaa
        Ansio: CODE45
        .....
        TULOS: EI LUOTTOA
        Voimme myöntää ainoastaan Visa Electronin, tosin
        jos luottohäiriöitä löytyy, niin korttia
        ei järjestelmä myönnä, siis edes Electronia.

        Mahdollisesti GE Money MasterCard kortin saisit,
        jenkkifirma voi myöntää kortin kelletahansa, kuten
        SubPrimeja myönsivät kelle tahansa tallaajalle joka sitä älysi pyytää.

        .. muita tuloja kyllä. Kuukaudessa n. 1200e.


      • Sammon Puhelinpankki
        äippä kirjoitti:

        .. muita tuloja kyllä. Kuukaudessa n. 1200e.

        :palkkatuloja ei ole, mutta...
        :.. muita tuloja kyllä. Kuukaudessa n. 1200e.

        Luottojärjestelmä katsoo luottohäiriöitä (D&B
        Asiakastieto) sekä näiden järjestelmien tekemää
        luottoarviota. Tulot 1200 menee niin rajalla että jos aikaisempaa työhistoriaa ei ole tai se on liian
        reikäistä niin et voi saada kuin Debit kortteja joissa valikoimassa on Visa Electron sekä kohta MC
        Maestro. Palkkatulo on ehdotonta plussaa mutta
        muut sosiaalituet eivät hyvää lupaa. Sanoisin että
        tämä GE Money (http://www.gemoney.fi/) voisi
        olla sinun haluamasi luottokortin myöntäjä.

        Voit toki kokeilla kortin hakua American Expressiltä (AMEX) tosin Amex suomikortit ovat vain
        maksuaikaa, ei mitään luottokortteja. Amex suomikorteissa velkasaldo pitää maksaa kokonaisuudessaan pois.

        Diners Club kortteja nyt myönnetään teoriassa kenelle vain, mutta reikäinen luottohistoria
        ei sielläkään hyvää lupaa.


      • Pirssimiekkonen kirjoitti:

        Eli säännölliset tulot tulee olla. Enkä nyt suoraan sanottuna nää mitään järkeä siinä, että otettaisiin luottokortti ilman tuloja.

        Itse anoin ehkä kymmenisen vuotta sitten Visaa, ja se muistaaakseni kaatui siihen, että vaikka säännölliset tulot olikin, niin koska ei tilillä näkynyt säännöllistä talletusta kuukausittain (siihen aikaa otin palkan joka tilityksestä ja rahan pankkiin vienti oli säännöllisen epäsäännöllistä), niin eivät myöntäneet. Sen sijaan Masterin sain, enkä ole muuta loppujen lopuksi kaivannutkaan.

        "Enkä nyt suoraan sanottuna nää mitään järkeä siinä, että otettaisiin luottokortti ilman tuloja."

        Minullakin on ollut elämässä vaiheita, jolloin ei ollut säännöllisiä tuloja tai ollenkaan tuloja, mutta silloinkin Visa oli ihan välttämätön, koska käytän amerikkalaisia internet-palveluja, joita ei voi muulla tavalla maksaa. Onneksi Visaa ei otettu pois. Tulojen puuttuminen ei välttämättä tarkoita, että ei ole säästöjä. Esim. jos kerran voittaa Lotosta kunnon potin, ei sen jälkeen elämässään muita tuloja tarvitse, mutta luottokorttia kyllä. Varsinkin jos lähtee kiertämään muailmaa :)


      • äippä
        Sammon Puhelinpankki kirjoitti:

        :palkkatuloja ei ole, mutta...
        :.. muita tuloja kyllä. Kuukaudessa n. 1200e.

        Luottojärjestelmä katsoo luottohäiriöitä (D&B
        Asiakastieto) sekä näiden järjestelmien tekemää
        luottoarviota. Tulot 1200 menee niin rajalla että jos aikaisempaa työhistoriaa ei ole tai se on liian
        reikäistä niin et voi saada kuin Debit kortteja joissa valikoimassa on Visa Electron sekä kohta MC
        Maestro. Palkkatulo on ehdotonta plussaa mutta
        muut sosiaalituet eivät hyvää lupaa. Sanoisin että
        tämä GE Money (http://www.gemoney.fi/) voisi
        olla sinun haluamasi luottokortin myöntäjä.

        Voit toki kokeilla kortin hakua American Expressiltä (AMEX) tosin Amex suomikortit ovat vain
        maksuaikaa, ei mitään luottokortteja. Amex suomikorteissa velkasaldo pitää maksaa kokonaisuudessaan pois.

        Diners Club kortteja nyt myönnetään teoriassa kenelle vain, mutta reikäinen luottohistoria
        ei sielläkään hyvää lupaa.

        Saiko joku nyt sen kuvan että olis luottotiedoissa jotain vikaa.? Mitään merkintöjä ei ole eikä ole koskaan ollut.


      • Sammon Puhelinpankki
        äippä kirjoitti:

        Saiko joku nyt sen kuvan että olis luottotiedoissa jotain vikaa.? Mitään merkintöjä ei ole eikä ole koskaan ollut.

        :luottotiedoissa ei ole merkintöjä
        :Saiko joku nyt sen kuvan että olis luottotiedoissa :jotain vikaa.? Mitään merkintöjä ei ole eikä ole :koskaan ollut.

        Totesinpa vain että Sampo Kortit ovat hyvin tarkkoja keille kortin myöntää. Mainitsin luottotekijöitä kuten työpaikka (ERITTÄIN TÄRKEÄ SAMMOLLE) sekä työhistoria. Jos tulot ovat pienet
        sekä tulee sossussa on luottokäsittelijässä kiinni uskaltaako korttia myöntää. Myös järjestelmän
        tuottamat luottoehdotukset vs toteutuneet
        luottotappiot (jossa käsittelijä on tehnyt
        poikkeuksen) vaikuttaa. Luottokäsittelijät näkee
        kuinka paljon tappiota ovat kohelluksellaan aiheuttaneet, joten osaavat varoa miinoja
        vastaisuudessa.


        Suomessa Visa / MasterCard korttia tosiaan ei
        jokaiselle pyytäjäle myönnetä, toisin kuin
        jenkeissä edes minimi luotolla. Kiertotiennä
        on tarjolla Visa Electron sekä kohta tuleva
        MC Maestro kortit kansainvälisiin maksuihin.

        Ainoa tapa jolla voit testata luottokelpoisuutesi on tehdä hakemus, vaikka Sammon verkkopankin kautta. Jos kieltävä vastaus tulee, bumerangiin menee vain 2.pv aikaa postitukseen jossa
        kerrotaan kuinka kävi.


      • Kortillinen
        Sammon Puhelinpankki kirjoitti:

        :luottotiedoissa ei ole merkintöjä
        :Saiko joku nyt sen kuvan että olis luottotiedoissa :jotain vikaa.? Mitään merkintöjä ei ole eikä ole :koskaan ollut.

        Totesinpa vain että Sampo Kortit ovat hyvin tarkkoja keille kortin myöntää. Mainitsin luottotekijöitä kuten työpaikka (ERITTÄIN TÄRKEÄ SAMMOLLE) sekä työhistoria. Jos tulot ovat pienet
        sekä tulee sossussa on luottokäsittelijässä kiinni uskaltaako korttia myöntää. Myös järjestelmän
        tuottamat luottoehdotukset vs toteutuneet
        luottotappiot (jossa käsittelijä on tehnyt
        poikkeuksen) vaikuttaa. Luottokäsittelijät näkee
        kuinka paljon tappiota ovat kohelluksellaan aiheuttaneet, joten osaavat varoa miinoja
        vastaisuudessa.


        Suomessa Visa / MasterCard korttia tosiaan ei
        jokaiselle pyytäjäle myönnetä, toisin kuin
        jenkeissä edes minimi luotolla. Kiertotiennä
        on tarjolla Visa Electron sekä kohta tuleva
        MC Maestro kortit kansainvälisiin maksuihin.

        Ainoa tapa jolla voit testata luottokelpoisuutesi on tehdä hakemus, vaikka Sammon verkkopankin kautta. Jos kieltävä vastaus tulee, bumerangiin menee vain 2.pv aikaa postitukseen jossa
        kerrotaan kuinka kävi.

        Kannattaa tehdä se hakemus suoraan eikä kysellä täällä. Itse lykkäsin hakemuksen tekoa juuri siitä syystä, että erehdyin täältä kyselemään ja sain tyrmääviä kannanottoja, sekä kaikenlaista loanheittoa johtuen siitä, etten ole ollut työelämässä, vaan ollut mm. kotiäitinä ja opiskellut ja tällä hetkellä määräaikaisessa työsuhteessa.

        No hupsista vaan, visan sain heti, vaikka todellakaan en palstalaisten kriteerejä täytä monen vuoden säännöllisine tuloineen.

        Itselläni menee pankkikortti umpeen vuoden lopulla ja visa electronin varassa en halua olla tämän jälkeen. Jos en olisi visaa saanut, niin olisi pitänyt ottaa miehen tilille rinnakkaiskortti, mikä taasen sitten on periaatteellinen kysymys..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe