Parin

kieroutuneen

kauhavalaisen besserwisserin takia on mennyt maku koko Lapua-palstasta. Tätä oli hauska lukea kun piruiltiin itse itselle ja kanssalapualaisille. Nyt ilmeisesti pari häiriintynyttä metsäkauhavalaista on löytänyt uuden harrastuksen ja nettiyhteydet ovat näköjään lopultakin saavuttaneet jopa kauhavan, kun omaa mitätöntä elämäänsä ja filosofioitaan tyrkytetään joka jumalan asiaan vailla päätä ja häntää. Hankkikaa elämä ja menkää töihin, etsikää tyttö- tai ehkä teille paremmin sopiva poikaystävä.

Syyttelette lapualaisia vanhoista Ikl- ym muista ajoista ja itse hoette jotain suurkauhavaa, onko naurettavampaa kuultu, niinkuin kauhavasta, härmistä ja jostain järvikylästä ikinä voisi tulla jotain suurta. Neljä köyhää yhdessä saa aikaan vaan suuremman konkurssin. Jos nuo mavet ynnä muut hölmöt ovat viisainta mitä kauhavalta löytyy, ei käy kuin sääliksi, voivoi teitä. Muuttakaa viisaat lapualle ja jättäkää tuollaiset pellet oman onnensa nojaan, tulee noutaja koko suurkauhavalle.

12

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon :D

      • Onnellisia

        Olisitte onnellisia, että autamme teitä kaikkien hölmöilyjenne jälkeen. Huomaatte, missä on tietoa.


      • tietenki
        Onnellisia kirjoitti:

        Olisitte onnellisia, että autamme teitä kaikkien hölmöilyjenne jälkeen. Huomaatte, missä on tietoa.

        Aloittajalle tietenkin oli tarkoitettu tuo viesti. Mave kun on naapurini.


    • yhdistää

      Tämä on "elektronista kylätappelua" - osuva määritelmä lainattu jostain muusta keskustelusta - ja yhteinen vihollinenhan yhdistää. Kauhavalaiset palvelevat hyvää asiaa (itsenäistä Lapuaa loppuviimeksi!). Ennen kuin nämä kuvitellut muunpaikkaiset häiriköiksi nimetyt ilmaantuivat lapualaisten rauhaa pilaamaan, lapualaiset itse keskustelivat ihan samoista aiheista, ihan yhtä terävästi tai typerästi, ilkeästi, toisiaan nimitellen ja loukaten. Ei mitään eroa, ei kertakaikkiaan mitään! Siitä löytyy lukemattomia esimerkkejä sivun olemassaolon ajoilta.

      Tämä sivu ei ole Lapuan kaupungin ylläpitämä eikä lapualaisten yksityisoikeus. Täältä saa mitä tilaa. Joka lusikkansa tähän soppaa pistää, joutuu valmistautumaan kuulemaan päinvastaiset mielipiteet ja kestämään ne. Täällä on sakkia, joka sanoo uskonvarman mielipiteensä ja luulee sanoneensa viimeisen sanan. Mutta auta armias jos joku onkin täysin vastakkaista mieltä, niin edellisen repertuaarista ei löydy mitään muuta vastattavaa kuin loukkaantunut "hölmö nosti päänsä" ja sen jatkoksi vielä "hölmö puolustaa hölmöä" (tämä eiliseltä). Tähän pystyy lapualainen, ei tarvinnut yhtään apua kauhavalaisilta.

      Ja tähän tekstiin myös.

      • Kun pääsisi noin fiksuja Lapualaisia päättäjiksi, niin voisin lopettaa täällä konsultoinnin ja siirtyä konsultoimaan Seinäjokea. Olisi jotenkin katu-uskottavampaa, kun olisi laittanut Lapuan asiat ensin kuntoon, niin sanomisilla olisi jotakin painoarvoa. ;D


      • Liisa K.

        Tällaisesta nykyään ulkopuolisesta, mutta entisestä lapualaisesta, on aivan uskomatonta seurata näitä kylätappeluita, jotka on luullut jo jääneen historian hämäriin.


      • Se edellinen
        mave kirjoitti:

        Kun pääsisi noin fiksuja Lapualaisia päättäjiksi, niin voisin lopettaa täällä konsultoinnin ja siirtyä konsultoimaan Seinäjokea. Olisi jotenkin katu-uskottavampaa, kun olisi laittanut Lapuan asiat ensin kuntoon, niin sanomisilla olisi jotakin painoarvoa. ;D

        "Olisi jotenkin katu-uskottavampaa, kun olisi laittanut Lapuan asiat ensin kuntoon, niin sanomisilla olisi jotakin painoarvoa."

        Et kai viittaa tällä minuun? Jos viittaat (mistä tietenkään en yhtään tykkää!), niin vastauksethan tiedät ilman että niitä itse panen näkyviin.


      • kauhavalla
        Liisa K. kirjoitti:

        Tällaisesta nykyään ulkopuolisesta, mutta entisestä lapualaisesta, on aivan uskomatonta seurata näitä kylätappeluita, jotka on luullut jo jääneen historian hämäriin.

        Me Kauhavalla ollaan joka asiassa lapualaisia parempia. Meillä seisoo isompi kalukin paremmin.


      • Se edellinen kirjoitti:

        "Olisi jotenkin katu-uskottavampaa, kun olisi laittanut Lapuan asiat ensin kuntoon, niin sanomisilla olisi jotakin painoarvoa."

        Et kai viittaa tällä minuun? Jos viittaat (mistä tietenkään en yhtään tykkää!), niin vastauksethan tiedät ilman että niitä itse panen näkyviin.

        Ihan ittiäni tarkoitan, kun tuo näyttäisi ansioluettelossa hyvältä:D Olis helpompaa alkaa kaataa hokkaisen dynastiaa etelä-pohjanmaalla, kun olisi tollainen meritiitti listalla:D


      • meriitiksi
        mave kirjoitti:

        Ihan ittiäni tarkoitan, kun tuo näyttäisi ansioluettelossa hyvältä:D Olis helpompaa alkaa kaataa hokkaisen dynastiaa etelä-pohjanmaalla, kun olisi tollainen meritiitti listalla:D

        Mahtaako meriitiksi kelvata Lapuan asioiden levittely. Tuossa Seinäjoen liittäisessä Suurkauhavaan onkin ideaa. Tulee iso Kauhava, jossa asiat on kunnossa. Liittykää Seinäjokiset Kauhavaan.


      • (dominoteoriaa)
        mave kirjoitti:

        Ihan ittiäni tarkoitan, kun tuo näyttäisi ansioluettelossa hyvältä:D Olis helpompaa alkaa kaataa hokkaisen dynastiaa etelä-pohjanmaalla, kun olisi tollainen meritiitti listalla:D

        No tämäpä hyvä, ehdin jo vähän huolestua. Kannustan Sinua valitsemallasi tiellä. Seinäjokihan on niin heterogeeninen paikka, että kauhavanapua tarvitaan sen yhdistämisessä ja sitten kaatamisessa. Eikö se kumminkin kaadu paremmin yhtenä klimppinä kuin kortteli korttelilta, vai?


      • 12345
        Liisa K. kirjoitti:

        Tällaisesta nykyään ulkopuolisesta, mutta entisestä lapualaisesta, on aivan uskomatonta seurata näitä kylätappeluita, jotka on luullut jo jääneen historian hämäriin.

        Kertaus on opintojen äiti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe