kauhavalaisen besserwisserin takia on mennyt maku koko Lapua-palstasta. Tätä oli hauska lukea kun piruiltiin itse itselle ja kanssalapualaisille. Nyt ilmeisesti pari häiriintynyttä metsäkauhavalaista on löytänyt uuden harrastuksen ja nettiyhteydet ovat näköjään lopultakin saavuttaneet jopa kauhavan, kun omaa mitätöntä elämäänsä ja filosofioitaan tyrkytetään joka jumalan asiaan vailla päätä ja häntää. Hankkikaa elämä ja menkää töihin, etsikää tyttö- tai ehkä teille paremmin sopiva poikaystävä.
Syyttelette lapualaisia vanhoista Ikl- ym muista ajoista ja itse hoette jotain suurkauhavaa, onko naurettavampaa kuultu, niinkuin kauhavasta, härmistä ja jostain järvikylästä ikinä voisi tulla jotain suurta. Neljä köyhää yhdessä saa aikaan vaan suuremman konkurssin. Jos nuo mavet ynnä muut hölmöt ovat viisainta mitä kauhavalta löytyy, ei käy kuin sääliksi, voivoi teitä. Muuttakaa viisaat lapualle ja jättäkää tuollaiset pellet oman onnensa nojaan, tulee noutaja koko suurkauhavalle.
Parin
12
679
Vastaukset
Paljon :D
- Onnellisia
Olisitte onnellisia, että autamme teitä kaikkien hölmöilyjenne jälkeen. Huomaatte, missä on tietoa.
- tietenki
Onnellisia kirjoitti:
Olisitte onnellisia, että autamme teitä kaikkien hölmöilyjenne jälkeen. Huomaatte, missä on tietoa.
Aloittajalle tietenkin oli tarkoitettu tuo viesti. Mave kun on naapurini.
- yhdistää
Tämä on "elektronista kylätappelua" - osuva määritelmä lainattu jostain muusta keskustelusta - ja yhteinen vihollinenhan yhdistää. Kauhavalaiset palvelevat hyvää asiaa (itsenäistä Lapuaa loppuviimeksi!). Ennen kuin nämä kuvitellut muunpaikkaiset häiriköiksi nimetyt ilmaantuivat lapualaisten rauhaa pilaamaan, lapualaiset itse keskustelivat ihan samoista aiheista, ihan yhtä terävästi tai typerästi, ilkeästi, toisiaan nimitellen ja loukaten. Ei mitään eroa, ei kertakaikkiaan mitään! Siitä löytyy lukemattomia esimerkkejä sivun olemassaolon ajoilta.
Tämä sivu ei ole Lapuan kaupungin ylläpitämä eikä lapualaisten yksityisoikeus. Täältä saa mitä tilaa. Joka lusikkansa tähän soppaa pistää, joutuu valmistautumaan kuulemaan päinvastaiset mielipiteet ja kestämään ne. Täällä on sakkia, joka sanoo uskonvarman mielipiteensä ja luulee sanoneensa viimeisen sanan. Mutta auta armias jos joku onkin täysin vastakkaista mieltä, niin edellisen repertuaarista ei löydy mitään muuta vastattavaa kuin loukkaantunut "hölmö nosti päänsä" ja sen jatkoksi vielä "hölmö puolustaa hölmöä" (tämä eiliseltä). Tähän pystyy lapualainen, ei tarvinnut yhtään apua kauhavalaisilta.
Ja tähän tekstiin myös.Kun pääsisi noin fiksuja Lapualaisia päättäjiksi, niin voisin lopettaa täällä konsultoinnin ja siirtyä konsultoimaan Seinäjokea. Olisi jotenkin katu-uskottavampaa, kun olisi laittanut Lapuan asiat ensin kuntoon, niin sanomisilla olisi jotakin painoarvoa. ;D
- Liisa K.
Tällaisesta nykyään ulkopuolisesta, mutta entisestä lapualaisesta, on aivan uskomatonta seurata näitä kylätappeluita, jotka on luullut jo jääneen historian hämäriin.
- Se edellinen
mave kirjoitti:
Kun pääsisi noin fiksuja Lapualaisia päättäjiksi, niin voisin lopettaa täällä konsultoinnin ja siirtyä konsultoimaan Seinäjokea. Olisi jotenkin katu-uskottavampaa, kun olisi laittanut Lapuan asiat ensin kuntoon, niin sanomisilla olisi jotakin painoarvoa. ;D
"Olisi jotenkin katu-uskottavampaa, kun olisi laittanut Lapuan asiat ensin kuntoon, niin sanomisilla olisi jotakin painoarvoa."
Et kai viittaa tällä minuun? Jos viittaat (mistä tietenkään en yhtään tykkää!), niin vastauksethan tiedät ilman että niitä itse panen näkyviin. - kauhavalla
Liisa K. kirjoitti:
Tällaisesta nykyään ulkopuolisesta, mutta entisestä lapualaisesta, on aivan uskomatonta seurata näitä kylätappeluita, jotka on luullut jo jääneen historian hämäriin.
Me Kauhavalla ollaan joka asiassa lapualaisia parempia. Meillä seisoo isompi kalukin paremmin.
Se edellinen kirjoitti:
"Olisi jotenkin katu-uskottavampaa, kun olisi laittanut Lapuan asiat ensin kuntoon, niin sanomisilla olisi jotakin painoarvoa."
Et kai viittaa tällä minuun? Jos viittaat (mistä tietenkään en yhtään tykkää!), niin vastauksethan tiedät ilman että niitä itse panen näkyviin.Ihan ittiäni tarkoitan, kun tuo näyttäisi ansioluettelossa hyvältä:D Olis helpompaa alkaa kaataa hokkaisen dynastiaa etelä-pohjanmaalla, kun olisi tollainen meritiitti listalla:D
- meriitiksi
mave kirjoitti:
Ihan ittiäni tarkoitan, kun tuo näyttäisi ansioluettelossa hyvältä:D Olis helpompaa alkaa kaataa hokkaisen dynastiaa etelä-pohjanmaalla, kun olisi tollainen meritiitti listalla:D
Mahtaako meriitiksi kelvata Lapuan asioiden levittely. Tuossa Seinäjoen liittäisessä Suurkauhavaan onkin ideaa. Tulee iso Kauhava, jossa asiat on kunnossa. Liittykää Seinäjokiset Kauhavaan.
- (dominoteoriaa)
mave kirjoitti:
Ihan ittiäni tarkoitan, kun tuo näyttäisi ansioluettelossa hyvältä:D Olis helpompaa alkaa kaataa hokkaisen dynastiaa etelä-pohjanmaalla, kun olisi tollainen meritiitti listalla:D
No tämäpä hyvä, ehdin jo vähän huolestua. Kannustan Sinua valitsemallasi tiellä. Seinäjokihan on niin heterogeeninen paikka, että kauhavanapua tarvitaan sen yhdistämisessä ja sitten kaatamisessa. Eikö se kumminkin kaadu paremmin yhtenä klimppinä kuin kortteli korttelilta, vai?
- 12345
Liisa K. kirjoitti:
Kertaus on opintojen äiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632594Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241622- 591566