Kaupungin vuoden 2007 budjetissa on pesäpallokentän
uusimiseen varattu 150 000 muualta säästyvä 10 000. Kentän vanha peltosalaojitus uusitaan.
Vuoden 2008 budjettiin tarvitaan 120 000. Yhteensä
280 000 josta urakoitsijan osuus 258.000.
Valtionosuutta saadaan tähän summaan 43 000.
Kaupunki saa avl:n takaisin palautusjärjestelmän kautta. Tässä ovat faktat. Yli 25 vuotta vanhan salaojituksen uusiminen on välttämätöntä. Tässä
rakennetaan liikuntapaikka vuosikymmeniksi.
Netti on tiedon mutta myös väärän tiedon levityspaikka. Tässä oli selvä esimerkki.
Pesäpallokentän
16
958
Vastaukset
- faktoista.
Minä en tee yhtään mitään näillä "tosiasioilla" niinkauan kun terveyskeskuksen käytävillä makaa sairaita. Tuokin raha menisi hyötykäyttöön sijoittamalla se kunnon jalkakäytäviin. On järkyttävää seurata sinnikkäitä vanhuksia kamppailemassa rollaattoreillaan, nuorempia lastenvaunuineen ja koululaisia polkupyörineen tuolla keskustassa.
- Kauhavalla
Voi voi. Onko papparaisella ongelmia rollaattorin kanssa. Mutta kun kerran kertomasi mukaan makaat terveyskeskuksen käytävällä, niin mitä jalkakäytävillä teet. Toivotaan jonkun lyövän sulle soppaa suuhun siellä terkkarissa, ettet ihan kuihdu pois. Vaikka ihan hyvin saisit kuihtua.
- vanha virsi..
Tämä valittaja se osaa esittää maailman parantajaa. "Minä en tee yhtään mitään näillä "tosiasioilla" niinkauan kun terveyskeskuksen käytävillä makaa sairaita." Aloittajan viesti olikin varmasti tarkoitettu pelkästään sinulle.
Satsaamalla liikuntapaikkoihin vaikutetaan pitkällä tähtäimellä siihen, että vähemmän porukkaa toivottasti makaa siellä terveyskeskuksessa. Tämä tietenkin sillä edellytyksellä, että kukin henkilö osaa itse käyttää näitä liikuntapaikkoja hyödykseen. - papparaisella.
Kauhavalla kirjoitti:
Voi voi. Onko papparaisella ongelmia rollaattorin kanssa. Mutta kun kerran kertomasi mukaan makaat terveyskeskuksen käytävällä, niin mitä jalkakäytävillä teet. Toivotaan jonkun lyövän sulle soppaa suuhun siellä terkkarissa, ettet ihan kuihdu pois. Vaikka ihan hyvin saisit kuihtua.
Jäi vissiin huomaamatta, että edellisen kirjoittaja ei puhunut itsestään vaan lähinnä myötätunnosta toisia huonommassa asemassa olevia ihmisiä kohtaan.
Kirjoittajapapparaisella on selvästi isohko ongelma omanapaisesta maailmankuvastaan, jota hän joutuu vielä vakavammin pohtimaan siellä terveyskeskuksen käytävillä maatessaan tai rollaattorin kanssa keskustan kaduilla kompuroidessaan. - vanhaa jankkausta.
vanha virsi.. kirjoitti:
Tämä valittaja se osaa esittää maailman parantajaa. "Minä en tee yhtään mitään näillä "tosiasioilla" niinkauan kun terveyskeskuksen käytävillä makaa sairaita." Aloittajan viesti olikin varmasti tarkoitettu pelkästään sinulle.
Satsaamalla liikuntapaikkoihin vaikutetaan pitkällä tähtäimellä siihen, että vähemmän porukkaa toivottasti makaa siellä terveyskeskuksessa. Tämä tietenkin sillä edellytyksellä, että kukin henkilö osaa itse käyttää näitä liikuntapaikkoja hyödykseen.Kuinkamonta lapualaista "liikkuu" kyseessäolevalla "liikuntapaikalla"?
- paremmin
papparaisella. kirjoitti:
Jäi vissiin huomaamatta, että edellisen kirjoittaja ei puhunut itsestään vaan lähinnä myötätunnosta toisia huonommassa asemassa olevia ihmisiä kohtaan.
Kirjoittajapapparaisella on selvästi isohko ongelma omanapaisesta maailmankuvastaan, jota hän joutuu vielä vakavammin pohtimaan siellä terveyskeskuksen käytävillä maatessaan tai rollaattorin kanssa keskustan kaduilla kompuroidessaan.Niin ukonkäppyrä sanoi: "Minä en tee yhtään mitään näillä "tosiasioilla" niinkauan kun terveyskeskuksen käytävillä makaa sairaita"
Miten tuon nyt tulkitsee. Täytyhän ukonkäppyrän maata siellä käytävällä. Meillä Kauhavalla asiat paremmin, mutta teillä lapualaisilla näyttää olevan sairaalan käytävillä makaavilla riehnaisilla ukonkäppyröillä tietokoneen käyttömahdollisuus. Jotain hyvää.
- tiedottamisesta
Tässä maailmanajassa tiedottaminen kannattaa ottaa vakavasti. Sormi viisaa Lapuan kaupunkiin ja Lapuan Sanomiin. Entinen peli ei vetele, kaikki tulee julki ennemmin tai myöhemmin. Internet on Ilmestyskirjan peto hyvässä ja pahassa. Paluuta entiseen ei ole.
- kukaan ole salannut
Ei tässä mistään tiedon saamisesta ole kysymys, budjettikirjassa on kerrottu pesäpallokentän 2007 rahasta, vaatii vaivaa kun ottaa selvää.
kukaan ole salannut kirjoitti:
Ei tässä mistään tiedon saamisesta ole kysymys, budjettikirjassa on kerrottu pesäpallokentän 2007 rahasta, vaatii vaivaa kun ottaa selvää.
Eikös Eduskunnan apulaisoikeusasiamies juuri puuttunut tuohon tiedottamiseen tai sen puuttumiseen tehokaasua asiassa?
http://www.netikka.net/apualapua/oapaato3.html- vaatimus
kukaan ole salannut kirjoitti:
Ei tässä mistään tiedon saamisesta ole kysymys, budjettikirjassa on kerrottu pesäpallokentän 2007 rahasta, vaatii vaivaa kun ottaa selvää.
Kuka mitään puhui SALAAMISESTA? Fakta on, että kaupunki antoi lehteen tiedot, kansa luki ja teki johtopäätökset annetun perusteella. Olisiko pitänyt vielä mennä konsultoimaan budjettikirjaa ennen kuin sanoo asiasta jotain? Camoon. Jos maakuntalehtiä ei kiinnosta kertoa riittäväst onhan Lapuan Sanomat.
- Kauhavalle
vaatimus kirjoitti:
Kuka mitään puhui SALAAMISESTA? Fakta on, että kaupunki antoi lehteen tiedot, kansa luki ja teki johtopäätökset annetun perusteella. Olisiko pitänyt vielä mennä konsultoimaan budjettikirjaa ennen kuin sanoo asiasta jotain? Camoon. Jos maakuntalehtiä ei kiinnosta kertoa riittäväst onhan Lapuan Sanomat.
Meillä on kaikki teitä paremmin
- hyvään kuntoon
vaatimus kirjoitti:
Kuka mitään puhui SALAAMISESTA? Fakta on, että kaupunki antoi lehteen tiedot, kansa luki ja teki johtopäätökset annetun perusteella. Olisiko pitänyt vielä mennä konsultoimaan budjettikirjaa ennen kuin sanoo asiasta jotain? Camoon. Jos maakuntalehtiä ei kiinnosta kertoa riittäväst onhan Lapuan Sanomat.
Hyväksyn kentän kuntoon saattamisen, nuorison aktiivisuus tarvitsee areenoita.
- tervettä puuhaa:
hyvään kuntoon kirjoitti:
Hyväksyn kentän kuntoon saattamisen, nuorison aktiivisuus tarvitsee areenoita.
http://fi.wikiquote.org/wiki/Seppo_Räty
ja
http://www.mattinykanen.net/thoughts.html - ylläpito halpaa
tervettä puuhaa: kirjoitti:
http://fi.wikiquote.org/wiki/Seppo_Räty
ja
http://www.mattinykanen.net/thoughts.htmlPelläpallokentällä istutaan penkeillä epämukavasti,
vaakasade tulee sisään, tuulee, lämmintä pitää olla
päällä. Energiakuluja ei ole joten sen ylläpito on halpaa. - väärä päivänmäärä
ylläpito halpaa kirjoitti:
Pelläpallokentällä istutaan penkeillä epämukavasti,
vaakasade tulee sisään, tuulee, lämmintä pitää olla
päällä. Energiakuluja ei ole joten sen ylläpito on halpaa.Päivittyy väärin.
- lapualla
väärä päivänmäärä kirjoitti:
Päivittyy väärin.
pesäpalloa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540