Mitäs

maksatte?

Paljonko lapualaiset maksatte, jos heilautan tuon maven nimen tälle palstalle?

15

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eurokin olisi liikaa siitä tiedosta:D

      • vähempikin

        Sittenhän kunnon potti olisi kuin lottovoitto. Jään odottelemaan.


      • ???
        vähempikin kirjoitti:

        Sittenhän kunnon potti olisi kuin lottovoitto. Jään odottelemaan.

        Mavella on teräväkynä ,siinä sen jutuus on paljon huumoria hauska lukea tuntuu kun olis ammattikirjootelia.


      • ajattelet
        ??? kirjoitti:

        Mavella on teräväkynä ,siinä sen jutuus on paljon huumoria hauska lukea tuntuu kun olis ammattikirjootelia.

        Siitäpä se henkilöllisyys paljastukin. Osaa kirjoittaa ja sitten kirjoitti jotain lampun sytyttävää. Paljonko tarjoat?


      • ????????
        ajattelet kirjoitti:

        Siitäpä se henkilöllisyys paljastukin. Osaa kirjoittaa ja sitten kirjoitti jotain lampun sytyttävää. Paljonko tarjoat?

        Iso kossu elävänä tai kuoleena


      • ???????? kirjoitti:

        Iso kossu elävänä tai kuoleena

        Se palkkiovaatimus oli nimestä eikä mikään etsinkuulutus. Sitten kun saatte nimen selville, niin sitten teidän pitää tehdä sopimus, missä te ilmoitatte haluamanne lopputuloksen ja palkkion. Nyt te vain neuvottelette minun nimestä,ettekä muusta:D
        Edelleen olen nimen julkistamista vastaan, mutten kuitenkaan voi asialle mitään:D


      • ??????
        mave kirjoitti:

        Se palkkiovaatimus oli nimestä eikä mikään etsinkuulutus. Sitten kun saatte nimen selville, niin sitten teidän pitää tehdä sopimus, missä te ilmoitatte haluamanne lopputuloksen ja palkkion. Nyt te vain neuvottelette minun nimestä,ettekä muusta:D
        Edelleen olen nimen julkistamista vastaan, mutten kuitenkaan voi asialle mitään:D

        Menköön 2 isoa kossua, eikä potilas mitään ehtoja enää sanele, ei muuta kun orottele mitä tuleman pitää.


      • ?????? kirjoitti:

        Menköön 2 isoa kossua, eikä potilas mitään ehtoja enää sanele, ei muuta kun orottele mitä tuleman pitää.

        Sykiatri sulle:D Vaikka siellä Lapualla annetaankin katkaisuhoitoa alkoholisteille, niin kyllä sitä muualla Suomessa käydään ihan rahalla sitä kauppaa:D


      • sotkeennu
        mave kirjoitti:

        Sykiatri sulle:D Vaikka siellä Lapualla annetaankin katkaisuhoitoa alkoholisteille, niin kyllä sitä muualla Suomessa käydään ihan rahalla sitä kauppaa:D

        Minulle kyllä kelpaa kossukin. Mutta niin kuin sanoin, sinulla mave ei ole mahdollisuutta vaikuttaa asiaan. Eli kaksi kossua tarjottu.


      • ++++++++++
        mave kirjoitti:

        Sykiatri sulle:D Vaikka siellä Lapualla annetaankin katkaisuhoitoa alkoholisteille, niin kyllä sitä muualla Suomessa käydään ihan rahalla sitä kauppaa:D

        Mä meen välis käymäs kaupas pitääs ostaa uusi IKL
        paita entinen on vähän pieni vattan kohorasta.
        Mutta kyllä minä voin korottaa hintaa jonkin verran,
        potilas nyt orottaa kaikes rauhas,mutta kun kuulin
        jotta sinä oot lapualaanen niin saatan maksaa
        paljonkin sun mimestä.


      • voi voi
        ++++++++++ kirjoitti:

        Mä meen välis käymäs kaupas pitääs ostaa uusi IKL
        paita entinen on vähän pieni vattan kohorasta.
        Mutta kyllä minä voin korottaa hintaa jonkin verran,
        potilas nyt orottaa kaikes rauhas,mutta kun kuulin
        jotta sinä oot lapualaanen niin saatan maksaa
        paljonkin sun mimestä.

        Mave taitaa olla melokooses pintees oikea paikkakunta jo löytyi .Lapualaanen ja vielä nimi
        kun selviää niin se on Bingo


      • todennut
        voi voi kirjoitti:

        Mave taitaa olla melokooses pintees oikea paikkakunta jo löytyi .Lapualaanen ja vielä nimi
        kun selviää niin se on Bingo

        Nimenkun laitan tänne, niin sitten repee. Hommaa mave paperisäkki, joka päässä kuljet jatkossa.


      • ???????????
        todennut kirjoitti:

        Nimenkun laitan tänne, niin sitten repee. Hommaa mave paperisäkki, joka päässä kuljet jatkossa.

        Asia on selevä paas mave kahvit tippumahan me ooma tulos kylähän olis vähän asiaa


      • ??????????? kirjoitti:

        Asia on selevä paas mave kahvit tippumahan me ooma tulos kylähän olis vähän asiaa

        Mä laitoin jo:D Jos mä alkaisin pelkämään teitä, mä voisin vetää hameen päälle, mutta kun korotetaan panoksia, niin yritän laittaa kuvani ensi kuussa galleriaan:D


    • ????????

      Voi jesus justihin kuulin, jotta sinä oot lapualaanen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe