Mitäs

maksatte?

Paljonko lapualaiset maksatte, jos heilautan tuon maven nimen tälle palstalle?

15

1144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eurokin olisi liikaa siitä tiedosta:D

• vähempikin

Sittenhän kunnon potti olisi kuin lottovoitto. Jään odottelemaan.

• ???
        vähempikin kirjoitti:

Sittenhän kunnon potti olisi kuin lottovoitto. Jään odottelemaan.

Mavella on teräväkynä ,siinä sen jutuus on paljon huumoria hauska lukea tuntuu kun olis ammattikirjootelia.

• ajattelet
        ??? kirjoitti:

Mavella on teräväkynä ,siinä sen jutuus on paljon huumoria hauska lukea tuntuu kun olis ammattikirjootelia.

Siitäpä se henkilöllisyys paljastukin. Osaa kirjoittaa ja sitten kirjoitti jotain lampun sytyttävää. Paljonko tarjoat?

• ????????
        ajattelet kirjoitti:

Siitäpä se henkilöllisyys paljastukin. Osaa kirjoittaa ja sitten kirjoitti jotain lampun sytyttävää. Paljonko tarjoat?

Iso kossu elävänä tai kuoleena

• ???????? kirjoitti:

Iso kossu elävänä tai kuoleena

Se palkkiovaatimus oli nimestä eikä mikään etsinkuulutus. Sitten kun saatte nimen selville, niin sitten teidän pitää tehdä sopimus, missä te ilmoitatte haluamanne lopputuloksen ja palkkion. Nyt te vain neuvottelette minun nimestä,ettekä muusta:D
        Edelleen olen nimen julkistamista vastaan, mutten kuitenkaan voi asialle mitään:D

• ??????
        mave kirjoitti:

Se palkkiovaatimus oli nimestä eikä mikään etsinkuulutus. Sitten kun saatte nimen selville, niin sitten teidän pitää tehdä sopimus, missä te ilmoitatte haluamanne lopputuloksen ja palkkion. Nyt te vain neuvottelette minun nimestä,ettekä muusta:D
        Edelleen olen nimen julkistamista vastaan, mutten kuitenkaan voi asialle mitään:D

Menköön 2 isoa kossua, eikä potilas mitään ehtoja enää sanele, ei muuta kun orottele mitä tuleman pitää.

• ?????? kirjoitti:

Menköön 2 isoa kossua, eikä potilas mitään ehtoja enää sanele, ei muuta kun orottele mitä tuleman pitää.

Sykiatri sulle:D Vaikka siellä Lapualla annetaankin katkaisuhoitoa alkoholisteille, niin kyllä sitä muualla Suomessa käydään ihan rahalla sitä kauppaa:D

• sotkeennu
        mave kirjoitti:

Sykiatri sulle:D Vaikka siellä Lapualla annetaankin katkaisuhoitoa alkoholisteille, niin kyllä sitä muualla Suomessa käydään ihan rahalla sitä kauppaa:D

Minulle kyllä kelpaa kossukin. Mutta niin kuin sanoin, sinulla mave ei ole mahdollisuutta vaikuttaa asiaan. Eli kaksi kossua tarjottu.

• ++++++++++
        mave kirjoitti:

Mä meen välis käymäs kaupas pitääs ostaa uusi IKL
        paita entinen on vähän pieni vattan kohorasta.
        Mutta kyllä minä voin korottaa hintaa jonkin verran,
        potilas nyt orottaa kaikes rauhas,mutta kun kuulin
        jotta sinä oot lapualaanen niin saatan maksaa
        paljonkin sun mimestä.

• voi voi
        ++++++++++ kirjoitti:

Mä meen välis käymäs kaupas pitääs ostaa uusi IKL
        paita entinen on vähän pieni vattan kohorasta.
        Mutta kyllä minä voin korottaa hintaa jonkin verran,
        potilas nyt orottaa kaikes rauhas,mutta kun kuulin
        jotta sinä oot lapualaanen niin saatan maksaa
        paljonkin sun mimestä.

Mave taitaa olla melokooses pintees oikea paikkakunta jo löytyi .Lapualaanen ja vielä nimi
        kun selviää niin se on Bingo

• todennut
        voi voi kirjoitti:

Mave taitaa olla melokooses pintees oikea paikkakunta jo löytyi .Lapualaanen ja vielä nimi
        kun selviää niin se on Bingo

Nimenkun laitan tänne, niin sitten repee. Hommaa mave paperisäkki, joka päässä kuljet jatkossa.

• ???????????
        todennut kirjoitti:

Nimenkun laitan tänne, niin sitten repee. Hommaa mave paperisäkki, joka päässä kuljet jatkossa.

Asia on selevä paas mave kahvit tippumahan me ooma tulos kylähän olis vähän asiaa

• ??????????? kirjoitti:

Asia on selevä paas mave kahvit tippumahan me ooma tulos kylähän olis vähän asiaa

Mä laitoin jo:D Jos mä alkaisin pelkämään teitä, mä voisin vetää hameen päälle, mutta kun korotetaan panoksia, niin yritän laittaa kuvani ensi kuussa galleriaan:D

• ????????

Voi jesus justihin kuulin, jotta sinä oot lapualaanen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      225
      5931
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      113
      5777
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      216
      4842
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      61
      4138
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4067
    6. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      11
      3723
    7. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3638
    8. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      21
      3399
    9. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      26
      1771
    10. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      40
      1720
    Aihe