Paljonko lapualaiset maksatte, jos heilautan tuon maven nimen tälle palstalle?
Mitäs
15
1136
Vastaukset
Eurokin olisi liikaa siitä tiedosta:D
- vähempikin
Sittenhän kunnon potti olisi kuin lottovoitto. Jään odottelemaan.
- ???
vähempikin kirjoitti:
Sittenhän kunnon potti olisi kuin lottovoitto. Jään odottelemaan.
Mavella on teräväkynä ,siinä sen jutuus on paljon huumoria hauska lukea tuntuu kun olis ammattikirjootelia.
- ajattelet
??? kirjoitti:
Mavella on teräväkynä ,siinä sen jutuus on paljon huumoria hauska lukea tuntuu kun olis ammattikirjootelia.
Siitäpä se henkilöllisyys paljastukin. Osaa kirjoittaa ja sitten kirjoitti jotain lampun sytyttävää. Paljonko tarjoat?
- ????????
ajattelet kirjoitti:
Siitäpä se henkilöllisyys paljastukin. Osaa kirjoittaa ja sitten kirjoitti jotain lampun sytyttävää. Paljonko tarjoat?
Iso kossu elävänä tai kuoleena
???????? kirjoitti:
Iso kossu elävänä tai kuoleena
Se palkkiovaatimus oli nimestä eikä mikään etsinkuulutus. Sitten kun saatte nimen selville, niin sitten teidän pitää tehdä sopimus, missä te ilmoitatte haluamanne lopputuloksen ja palkkion. Nyt te vain neuvottelette minun nimestä,ettekä muusta:D
Edelleen olen nimen julkistamista vastaan, mutten kuitenkaan voi asialle mitään:D- ??????
mave kirjoitti:
Se palkkiovaatimus oli nimestä eikä mikään etsinkuulutus. Sitten kun saatte nimen selville, niin sitten teidän pitää tehdä sopimus, missä te ilmoitatte haluamanne lopputuloksen ja palkkion. Nyt te vain neuvottelette minun nimestä,ettekä muusta:D
Edelleen olen nimen julkistamista vastaan, mutten kuitenkaan voi asialle mitään:DMenköön 2 isoa kossua, eikä potilas mitään ehtoja enää sanele, ei muuta kun orottele mitä tuleman pitää.
?????? kirjoitti:
Menköön 2 isoa kossua, eikä potilas mitään ehtoja enää sanele, ei muuta kun orottele mitä tuleman pitää.
Sykiatri sulle:D Vaikka siellä Lapualla annetaankin katkaisuhoitoa alkoholisteille, niin kyllä sitä muualla Suomessa käydään ihan rahalla sitä kauppaa:D
- sotkeennu
mave kirjoitti:
Sykiatri sulle:D Vaikka siellä Lapualla annetaankin katkaisuhoitoa alkoholisteille, niin kyllä sitä muualla Suomessa käydään ihan rahalla sitä kauppaa:D
Minulle kyllä kelpaa kossukin. Mutta niin kuin sanoin, sinulla mave ei ole mahdollisuutta vaikuttaa asiaan. Eli kaksi kossua tarjottu.
- ++++++++++
mave kirjoitti:
Mä meen välis käymäs kaupas pitääs ostaa uusi IKL
paita entinen on vähän pieni vattan kohorasta.
Mutta kyllä minä voin korottaa hintaa jonkin verran,
potilas nyt orottaa kaikes rauhas,mutta kun kuulin
jotta sinä oot lapualaanen niin saatan maksaa
paljonkin sun mimestä. - voi voi
++++++++++ kirjoitti:
Mä meen välis käymäs kaupas pitääs ostaa uusi IKL
paita entinen on vähän pieni vattan kohorasta.
Mutta kyllä minä voin korottaa hintaa jonkin verran,
potilas nyt orottaa kaikes rauhas,mutta kun kuulin
jotta sinä oot lapualaanen niin saatan maksaa
paljonkin sun mimestä.Mave taitaa olla melokooses pintees oikea paikkakunta jo löytyi .Lapualaanen ja vielä nimi
kun selviää niin se on Bingo - todennut
voi voi kirjoitti:
Mave taitaa olla melokooses pintees oikea paikkakunta jo löytyi .Lapualaanen ja vielä nimi
kun selviää niin se on BingoNimenkun laitan tänne, niin sitten repee. Hommaa mave paperisäkki, joka päässä kuljet jatkossa.
- ???????????
todennut kirjoitti:
Nimenkun laitan tänne, niin sitten repee. Hommaa mave paperisäkki, joka päässä kuljet jatkossa.
Asia on selevä paas mave kahvit tippumahan me ooma tulos kylähän olis vähän asiaa
??????????? kirjoitti:
Asia on selevä paas mave kahvit tippumahan me ooma tulos kylähän olis vähän asiaa
Mä laitoin jo:D Jos mä alkaisin pelkämään teitä, mä voisin vetää hameen päälle, mutta kun korotetaan panoksia, niin yritän laittaa kuvani ensi kuussa galleriaan:D
- ????????
Voi jesus justihin kuulin, jotta sinä oot lapualaanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873705
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661879
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698