Minkäkokoinen peppu?

TikkariLikka

Arvon miehet, kertokaahan minulle, millainen peppu naisella on kaikista paras? Minkä muotoinen, minkä kokoinen? Pitääkö olla paljon mistä ottaa kiinni, XL kokoa, vai kelpaako pienempi XS peppu miehille?

20

7557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie sanon notta

Koska tykkään hoikista naisista muutenkin, niin kyllä tyttömäinen pikkupeppu on kaikista paras. Persefriikkinä toki kelpuutan muunkinlaiset. :)

• jos joku

Tuo nyt on ilman muuta makuasia. Itse olen 33-vuotias mies ja pidän eniten täyteläisistä pepuista. Mieluummin siis isosta kuin pienestä, mutta saisi olla kiinteähkö kuitenkin. Lantion muoto on myös minulle tärkeä, naisella saisi olla vyötärö.

Mielipiteitä on varmasti muitakin, monet miehethän hakevat naiselta suorastaan poikamaisen pientä peppua.

• Jokuukko

Sen verran pitää olla kokoa et se on peppu eikä vaan kohta johon jalat loppuu ja selkä alkaa. Mut ei se saa olla mikään valtavakaan :( Sellanen sopivan naisellinen, pehmeä, ei mikään miehekäs lihaspeppu...

Olipa selkee :)

• TikkariLikka

Onko pieni peppu automaattisesti miesten mielestä poikamainen?

• perse-elmeri
        TikkariLikka kirjoitti:

En tiedä, mitä sillä "poikamaisuudella" ajetaan takaa... Ei mulla ainakaan pojat tulee koskaan mieleen seksikästä pikkupeppua katsellessa :D. Eiköhän tyttömäinen ole osuvampi nimitys.

• Anonyymi
        TikkariLikka kirjoitti:

Höh! No ei tietenkään ole. Ja se miten omistaja kantaa sitä tekee vaikutuksen.

• Nuoleskelija

Tsore, tää saattaa kuulostaa vähän nuoleskelulta...:p, kert tiiän millanen pylly sul on.

Mut mun mieleinen peppu on ihan mini-skidi ja kiinteä pieni pylly, mielellään farkuis, hipstereissä,...tai mitä välii, hyvä peppu näyttää hyvältä ihan missä vaan...varsinki paljaana ja ihan pystyssä ;)

• TikkariLikka

Mut sähän oot Nuoleskelija ;) Ja helkkarin hyvä..

• kiinteä

hoikka uuma,keinahteleva,herkullinen,nuoltava,pyllistäessä piirakka somasti halkeaa...hmmmmmm!;)

• mahdottoman iso...

... sellainen,johon sormet uppoaa. Kiinteydestä viis: pehmeä on hyvä.

• Kokoa saisi todellakin olla sellaisen XL:n verran. Pyöreä ehdottomasti. Isokin on ruma jos on muodoton. Pienehkö taas saattaa olla ihan ok jos on pyöreä, muttei missään tapauksessa loistava. Serena Williams, siinä loistava alku.

• tsuibadididududid

eli semmonen ulkoneva räystäsperse, joka erottuu selkeesti sivulta katottuna. pyöreä, KIINTEÄ. koolla ei kovinkaan paljon väliä. toki kohtuus kaikessa ja isohko mielummin ku pieni. lattaperseitä en sulata! :D

• peppufani111

Sinun peppusi on varmasti se täydellinen peppu, oli se sitten minkä kokoinen hyvänsä. Mitä olen juttujasi lukenut täältä, olet täydellinen nainen.

• Lers'Uckluck

L/XL-kokoinen, mukavan mallinen lantio, sanottaisiinko "takapilluinen" jos saa käyttää näin arkikielistä ilmaisua :)

• on........

Meteorologi A.Borgströmillä on maukas se.

• Toiminta-mies

Keskikoko on hyvä

• tosimies82

oikeastaan pepun fyysisellä koolla ei niin väliä
      xs-l, mut sen rakenteella on
      kovasti ovat kehuneet sun peppua. eli kuulema aika pienen omaat?
      mutta kun laitat narustringit, niin näkyykö naru?
      silloin kun peppu on pieni,mut naru ei näy, niin sytyn kyl

pakaroissa tulee olla niinkun pulleutta ulospäin, ei niinkään leveyttä.

tuollain pakara on pullea ja todennäköisesti naru ei näy.

luikkupepusta naru näkyy vaik olis vähän muodokkaampikin

• Anonyymi

U­u­s­­­i s­­ek­­si­­­tea­­­tteri avautu­u Su­ome­­­en! Ku­­­tsumme kai­kk­­i. Il­­­mo­ittau­­tum­­ine­­­n ry­hmä­ämm­­e tä­­­äl­­l­­­ä - http://2422333.com/H/U1mL 👈

• Anonyymi

xs kiva mutta lihaisa m-koko on kaunis jos nainen muuten sopusuhtainen ei saa olla mikään amerikan pilalle pumpattu luonnollinen kaunista

• Anonyymi

uima-rannoilla voi ihailla niin monen laisia ei osaa eritellä riippuu muusta kropasta

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      57
      5114
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      254
      3562
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      283
      3446
    4. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      36
      2883
    5. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      298
      2666
    6. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      57
      1950
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      291
      1899
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      143
      1829
    9. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      32
      1432
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1185
    Aihe