MYYTKÖ NAINEN DILDON?

kielimies-69

Oliskos jollain naisella käytetty dildo myynnissä ja ei tarvitse olla mikään erikoinen,kunhan on sinun käytössä ollut ja haluat myydä sen pois ja ostaa vaikka uuden tilalla,joten kerro,että mitä maksaa ja oletko halukas myymään!

12

3355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimu86_
    • käytettynä

ota yhteyttä! voisin myydäkkin. kerro mitä haluat ostaa ja paljonko maksat. katsotaan mitä kaikkea löytyy...
      [email protected]

• nainen keskeltä suomee

Mä voisin luopua myös 3:sta lelustani - mutta taisit saada jo dildon?

• kielimies

ole kauppoja tehnyt,joten voisitkos ilmoittaa tarkemmin hinnat ym ja jos sinulla on,niin laitappa kuva tulemaan.os: [email protected]

• make...
        kielimies kirjoitti:

ole kauppoja tehnyt,joten voisitkos ilmoittaa tarkemmin hinnat ym ja jos sinulla on,niin laitappa kuva tulemaan.os: [email protected]

Minäkin voin ostaa käytetytn dildon jos hinta on kohdillaan.
        Mailatkaa tytöt.

[email protected]

• tosimiesxxl
        make... kirjoitti:

Minäkin voin ostaa käytetytn dildon jos hinta on kohdillaan.
        Mailatkaa tytöt.

[email protected]

mihin hintaan tuollainen normaali dildo käytettynä lähtee?

• nainen ... .
        tosimiesxxl kirjoitti:

mihin hintaan tuollainen normaali dildo käytettynä lähtee?

Pyysin uuden dildon tilalle. Katsotaan nyt tuleeko kauppoja/jos ei tule, otan teihin yhteyttä. Toi mun dildo on ihan käytetty, en vain tykkää siitä mallista. Ja typeräähän se roskikseen on heittää, jos sitä joku tarttee. ;-) Ja en kehtaa ihan kirpparillekaan viedä heh heh

• kielimies-69
        nainen ... . kirjoitti:

Pyysin uuden dildon tilalle. Katsotaan nyt tuleeko kauppoja/jos ei tule, otan teihin yhteyttä. Toi mun dildo on ihan käytetty, en vain tykkää siitä mallista. Ja typeräähän se roskikseen on heittää, jos sitä joku tarttee. ;-) Ja en kehtaa ihan kirpparillekaan viedä heh heh

Älä heitä roskiin,vaan katsotaan,että ostanko sen sinulta vai tehdäänkö muullatavalla kaupat!

• Anonyymi

Vieläkö sulla ois myydä?

• Anonyymi

Moi!
      Mulla olis mun käyttämiä dildoja joita voisin myydä!!
      Myyn myös pikkareita/rintsikoita ja kuvia.yms.
      Ottakaa yhteyttä [email protected] ;)

• Anonyymi

Jos vielä halukkuutta löytyy käytettyjä dildoja, pikkareita...

Ota yhteyttä

[email protected]

• Anonyymi

olisi tarjolla iso musta kaksipäinen dildo myynnissä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2421
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      345
      2030
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1892
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe