Oliskos jollain naisella käytetty dildo myynnissä ja ei tarvitse olla mikään erikoinen,kunhan on sinun käytössä ollut ja haluat myydä sen pois ja ostaa vaikka uuden tilalla,joten kerro,että mitä maksaa ja oletko halukas myymään!
MYYTKÖ NAINEN DILDON?
12
3355
Vastaukset
- pimu86_
Hei,
Minä voisin myydä dildoni. ;) Ota yhteyttä [email protected] - käytettynä
ota yhteyttä! voisin myydäkkin. kerro mitä haluat ostaa ja paljonko maksat. katsotaan mitä kaikkea löytyy...
[email protected] - nainen keskeltä suomee
Mä voisin luopua myös 3:sta lelustani - mutta taisit saada jo dildon?
- kielimies
ole kauppoja tehnyt,joten voisitkos ilmoittaa tarkemmin hinnat ym ja jos sinulla on,niin laitappa kuva tulemaan.os: [email protected]
- make...
kielimies kirjoitti:
ole kauppoja tehnyt,joten voisitkos ilmoittaa tarkemmin hinnat ym ja jos sinulla on,niin laitappa kuva tulemaan.os: [email protected]
Minäkin voin ostaa käytetytn dildon jos hinta on kohdillaan.
Mailatkaa tytöt.
[email protected] - tosimiesxxl
make... kirjoitti:
Minäkin voin ostaa käytetytn dildon jos hinta on kohdillaan.
Mailatkaa tytöt.
[email protected]mihin hintaan tuollainen normaali dildo käytettynä lähtee?
- nainen ... .
tosimiesxxl kirjoitti:
mihin hintaan tuollainen normaali dildo käytettynä lähtee?
Pyysin uuden dildon tilalle. Katsotaan nyt tuleeko kauppoja/jos ei tule, otan teihin yhteyttä. Toi mun dildo on ihan käytetty, en vain tykkää siitä mallista. Ja typeräähän se roskikseen on heittää, jos sitä joku tarttee. ;-) Ja en kehtaa ihan kirpparillekaan viedä heh heh
- kielimies-69
nainen ... . kirjoitti:
Pyysin uuden dildon tilalle. Katsotaan nyt tuleeko kauppoja/jos ei tule, otan teihin yhteyttä. Toi mun dildo on ihan käytetty, en vain tykkää siitä mallista. Ja typeräähän se roskikseen on heittää, jos sitä joku tarttee. ;-) Ja en kehtaa ihan kirpparillekaan viedä heh heh
Älä heitä roskiin,vaan katsotaan,että ostanko sen sinulta vai tehdäänkö muullatavalla kaupat!
- Anonyymi
Vieläkö sulla ois myydä?
- Anonyymi
Moi!
Mulla olis mun käyttämiä dildoja joita voisin myydä!!
Myyn myös pikkareita/rintsikoita ja kuvia.yms.
Ottakaa yhteyttä [email protected] ;) - Anonyymi
Jos vielä halukkuutta löytyy käytettyjä dildoja, pikkareita...
Ota yhteyttä
[email protected] - Anonyymi
olisi tarjolla iso musta kaksipäinen dildo myynnissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818