Oliskos jollain naisella käytetty dildo myynnissä ja ei tarvitse olla mikään erikoinen,kunhan on sinun käytössä ollut ja haluat myydä sen pois ja ostaa vaikka uuden tilalla,joten kerro,että mitä maksaa ja oletko halukas myymään!
MYYTKÖ NAINEN DILDON?
12
3222
Vastaukset
- pimu86_
Hei,
Minä voisin myydä dildoni. ;) Ota yhteyttä [email protected] - käytettynä
ota yhteyttä! voisin myydäkkin. kerro mitä haluat ostaa ja paljonko maksat. katsotaan mitä kaikkea löytyy...
[email protected] - nainen keskeltä suomee
Mä voisin luopua myös 3:sta lelustani - mutta taisit saada jo dildon?
- kielimies
ole kauppoja tehnyt,joten voisitkos ilmoittaa tarkemmin hinnat ym ja jos sinulla on,niin laitappa kuva tulemaan.os: [email protected]
- make...
kielimies kirjoitti:
ole kauppoja tehnyt,joten voisitkos ilmoittaa tarkemmin hinnat ym ja jos sinulla on,niin laitappa kuva tulemaan.os: [email protected]
Minäkin voin ostaa käytetytn dildon jos hinta on kohdillaan.
Mailatkaa tytöt.
[email protected] - tosimiesxxl
make... kirjoitti:
Minäkin voin ostaa käytetytn dildon jos hinta on kohdillaan.
Mailatkaa tytöt.
[email protected]mihin hintaan tuollainen normaali dildo käytettynä lähtee?
- nainen ... .
tosimiesxxl kirjoitti:
mihin hintaan tuollainen normaali dildo käytettynä lähtee?
Pyysin uuden dildon tilalle. Katsotaan nyt tuleeko kauppoja/jos ei tule, otan teihin yhteyttä. Toi mun dildo on ihan käytetty, en vain tykkää siitä mallista. Ja typeräähän se roskikseen on heittää, jos sitä joku tarttee. ;-) Ja en kehtaa ihan kirpparillekaan viedä heh heh
- kielimies-69
nainen ... . kirjoitti:
Pyysin uuden dildon tilalle. Katsotaan nyt tuleeko kauppoja/jos ei tule, otan teihin yhteyttä. Toi mun dildo on ihan käytetty, en vain tykkää siitä mallista. Ja typeräähän se roskikseen on heittää, jos sitä joku tarttee. ;-) Ja en kehtaa ihan kirpparillekaan viedä heh heh
Älä heitä roskiin,vaan katsotaan,että ostanko sen sinulta vai tehdäänkö muullatavalla kaupat!
- Anonyymi
Vieläkö sulla ois myydä?
- Anonyymi
Moi!
Mulla olis mun käyttämiä dildoja joita voisin myydä!!
Myyn myös pikkareita/rintsikoita ja kuvia.yms.
Ottakaa yhteyttä [email protected] ;) - Anonyymi
Jos vielä halukkuutta löytyy käytettyjä dildoja, pikkareita...
Ota yhteyttä
[email protected] - Anonyymi
olisi tarjolla iso musta kaksipäinen dildo myynnissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915