Eli mitkä on gen2 Neonin pulttijako, et ja keskireikä?
Minkä muiden merkkien vanteet sopii Neoniin?
Neon -00 pulttijako, et ja keskireikä?
2
4616
Vastaukset
- vannekoko
lienee aivan tasan sama eli 5x100 ET35 keskireikä 57,1 mm. Myös Toyotalla vanhemmassa Avensiksessa ja Carinassa pitäisi olla sama koko joskin ne käyttää adapteria keskireijän eri koon takia.
- OEM
Tämä on vanha aihe, mutta Google hakuja varten:
Chrysler (Dodge) Neon vm 94-05 ET-luku (= offset) on 40
ET40 ( 40mm)
Monilla sivustoilla saattaa nähdä tietoa, että se olisi välillä 35 ...40 tai välillä 35 ...45.
En ainakaan itse ole ole löytänyt kunnon tietoa Neonin alkuperäisvanteesta, enkä auton speksiä, jossa ET olisi 35 ja vastaavasti 45 offset on ainoastaan Dodge Neon SRT 4:n 17" vanteella. Huomattavasti enemmän toditeita löytyy tuon ET40 puolesta, ja tämä on siis alkuperäisvanteiden ET-lukuja netistä tutkimalla saatua tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1383169EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402992- 1081408
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1411155Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621077Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41807
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22783