Yki Nummen Lokki-valaisin

Hjordis täti

Mitähän tämmöisestä Lokki-valaisimesta kehtais pyytää, se on tehty silloin silloin joskus kun niitä aikoinen tehtiin, ei tätä uudempaa tuotantoa. Valaisin on 50cm. halkaisijaltaan ja muuten hyvässä kunnossa paitsi valaisimen valkoinen johto ja sen kupu on vuosien saatossa kellistynyt. Jos olen oikein ymmärtänyt niin ovat kovin kysyttyä tavaraa nykyään. Tässä kuvia valaisimesta :

http://p3310.shelli.fi/Lokki/

10

6053

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joooooooooooooooeddfdbf

Muuten joku läski romukauppias rohmuaa sen alihintaan ja myy itse kalliilla ;)

• huuto-

netissä! Laita joo sinne suoraan!

• ettäs kehtaat

'kellistynyt', tarkoittaa mitä?
      Jotenkin sana tuo kylläkin mieleen ihan muuta kuin valaisimen seiskytluvulta.

Tarkoitit varmaankin kellastunut.

• Hjördis täti

Pyydän anteeksi suomenruotsalaisuuttani, tarkoitin lähinnä kullertava ;)

• Hauskoja sanoja
        Hjördis täti kirjoitti:

Pyydän anteeksi suomenruotsalaisuuttani, tarkoitin lähinnä kullertava ;)

Siis kullahtava....pippelivetoinen....kyrpäänmenevä.

Kullertava on oikeasti kiva uudissana, kiitokset siitä. Lisää näitä!

• asiaa vaihteeksi, niin

Lokki-valaisimia on kahta kokoa. Isomman halkaisija on 70 cm ja kaupassa myyntihinta on reilut 400 euroa. Pienemmän hinta on noin 350 euroa. Kuvassasi näyttäisi olevan se pienempi Lokki.

• Ari ---

huutokaupassa Helsingin Hämeentiellä joskus tänä vuonna. Näkeeköhän internetissä niiden sivuilta toteuteita hintoja?
      http://www.helander.com/
      En jaksa tarkistaa.

• asiaa vaihteeksi, niin...

Vanhoihin Lokki-valaisimiin voi ostaa uudet osat itse valisinlieriöitä lukuunottamatta. Setti maksaa noin 100 euroa eikä osia saa erikseen ostaa. Tämä kannattaa miettiä etukäteen Lokki-valaisinta ostettaessa. Tosi vanhoissa Lokki-valaisimissa ketjut ovat aika lyhyet.

Yllämainitut hinnat (iso reilut 400 euroa ja pieni alle 400 euroa) ovat uusien Lokkien hintoja Stockmannilla.

• marjo7
        asiaa vaihteeksi, niin... kirjoitti:

Vanhoihin Lokki-valaisimiin voi ostaa uudet osat itse valisinlieriöitä lukuunottamatta. Setti maksaa noin 100 euroa eikä osia saa erikseen ostaa. Tämä kannattaa miettiä etukäteen Lokki-valaisinta ostettaessa. Tosi vanhoissa Lokki-valaisimissa ketjut ovat aika lyhyet.

Yllämainitut hinnat (iso reilut 400 euroa ja pieni alle 400 euroa) ovat uusien Lokkien hintoja Stockmannilla.

Osaatko sanoa mistä nuita uusia osia Lokki valaisimiin saisi? Saatiin perinnöksi alkuperäistuotantoa oleva Lokki, ja siihen pitäis saada nykyaikaset johdot palloketjut uusiksi.

• Hjordis täti

No, 300€ se hinta nousi huuto.netissä. Kukaan ei oikein osannut sanoa kuin uusien hintaa, tämä on kuitenkin 30v. vanha ja lähes priimakunnossa, eli tietenki se johto tuossa ajassa kullertuu ;) Sitä tietoa nimenomaan olisinkin kaivannut että onko originaali vanha, uutta arvokkaampi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe