Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet, ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.
Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta, omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.
Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.
Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon, lohduttakoon teidän sydämiänne ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä ja puheessa. (2 Tess 2)
Väkevä eksytys
16
532
Vastaukset
siitä lähtien, kun kirkko/kirkot luopuivat Raamatullisesta uskovienkasteesta.
"Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."
Ajatelkaa, Jumala itse lähettää väkevän eksytyksen. Niinpä sen tulee olla uskottava, se saa älymystön, tarkoitan jumaluusoppineet eksymään, ja se vaikuttaa, koska se tulee yliopistolliselta tasolta.
Eksytys on LAPSIKASTE! Se on ekssyttänyt monet kansat, ja on todella VÄKEVÄ eksytys.
Jumala salli sen, koska piispata ja ppvait alkoi hamuta valtaa ja omaisuutta Jumalan nimissä.
Tämän päivän eksytys on samaa, lapsikaste johtaa ihmiset väärään luulouskoon, jolla ei ole mitään Raamatullista pohjaa!
Sama eksytys vei Nokiamisson myös eksymyksen tielle, rahan ja vallan tähden, ihmisten suosion saavuttamiseksi.
Koivisto taipui harhaan piispojen ja pappien edessä, ja oli täten uskoton kutsujalleen, Jeesukselle Kristukselle.- Häh?
Sinähän näytät pitävän uskovien kastetta uskovan elämän kaikkein tärkeimpänä asiana, joka menee kaiken muun ohi. Eli sinä käytännössä pidät kastetta pelastavana tekijänä, vaikka eikös teidän kasteenkertaajien pitänyt suhtautua siihen pelkkänä uskoon tunnustautumisen merkkinä jolla ei ole pelastavaa sisältöä? Miten sinä nyt noin ristiriitaisesti suhtaudut?
- taappo
Mohikaani_27 16.9.2007 klo 10.36
"Eksytys on jo, ollut siitä lähtien, kun kirkko/kirkot luopuivat Raamatullisesta uskovienkasteesta. "
Aivan oikein.
Tämä perinnäissääntö-uskonnollisuus alkoi heti viimeisenkin apostolin kuoleman jälkeen... ja jatkunee Jeesuksen toiseen tulemukseen asti, jolloin kaikki asetetaan taas kohdalleen.
Nyt meidän on elettävä tässä hajaannuksen tilassa ja taisteltava oma taistelumme evankeliumin puolesta. Rakastaa mahdollisimman moni Kristuksen puolelle.
Tehtävä ei ole helppo.
Kukaan ei selviä tästä tehtävästä omin voimin.
Pyhä Henki sytyttää meissä taisteluhalun.
Jumalan Tuli syttyy sukupolvesta toiseen ihmisten sydämissä roihuamaan Jeesuksen puolesta.
Tuo ylösnousemusvoima, jolla Jeesus nousi kuolleista, voittaa vihollisen tänäkin päivänä... ja tuo valtava voima on annettu meille Jeesukseen uskoville voittamaan sieluja Saatanan vallasta.
Pyhän Hengen voima ei käytä tämän maailman taisteluaseita hyväkseen.
Se näyttää ihmissilmin jäävän usein mitättömän heikoksi tuulen hyminäksi tämän maailman 'tornadojen' rinnalla.
Siksi ihmiset eksyvät.
"Hän on täällä/tuolla!" ,huutavat ihmiset ja ryntäilevät sinne tänne siunauksien perässä.
Jeesus istuu hiljaa, katsoo lempeillä silmillään ja itkee... meidän sokeutemme takia! - Matti E Simonaho
taappo kirjoitti:
Mohikaani_27 16.9.2007 klo 10.36
"Eksytys on jo, ollut siitä lähtien, kun kirkko/kirkot luopuivat Raamatullisesta uskovienkasteesta. "
Aivan oikein.
Tämä perinnäissääntö-uskonnollisuus alkoi heti viimeisenkin apostolin kuoleman jälkeen... ja jatkunee Jeesuksen toiseen tulemukseen asti, jolloin kaikki asetetaan taas kohdalleen.
Nyt meidän on elettävä tässä hajaannuksen tilassa ja taisteltava oma taistelumme evankeliumin puolesta. Rakastaa mahdollisimman moni Kristuksen puolelle.
Tehtävä ei ole helppo.
Kukaan ei selviä tästä tehtävästä omin voimin.
Pyhä Henki sytyttää meissä taisteluhalun.
Jumalan Tuli syttyy sukupolvesta toiseen ihmisten sydämissä roihuamaan Jeesuksen puolesta.
Tuo ylösnousemusvoima, jolla Jeesus nousi kuolleista, voittaa vihollisen tänäkin päivänä... ja tuo valtava voima on annettu meille Jeesukseen uskoville voittamaan sieluja Saatanan vallasta.
Pyhän Hengen voima ei käytä tämän maailman taisteluaseita hyväkseen.
Se näyttää ihmissilmin jäävän usein mitättömän heikoksi tuulen hyminäksi tämän maailman 'tornadojen' rinnalla.
Siksi ihmiset eksyvät.
"Hän on täällä/tuolla!" ,huutavat ihmiset ja ryntäilevät sinne tänne siunauksien perässä.
Jeesus istuu hiljaa, katsoo lempeillä silmillään ja itkee... meidän sokeutemme takia!Valkoisen Kiven evankeliumi (Suomalaiskirje)
http://kivi.suomalaiset.org/suomalaiskirje.pl?nayta=matteus18 Aikuiskaste on aika uusi ilmiö ja sille ei ole raamatussa mitään pohjaa.
Ensimmäiset kristityt jotka alkoivat käyttää aikuiskastetta olivat anababtisti-lahkon jäsenet ja se tapahtui vuonna 1524.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Anabaptistit
Raamatussa löytyy joitain kohtia kyllä joissa aikuisia kastettiin ja selitys on yksinkertainen.
Kastettiin sen takia aikuisena kun aiemmin ei oltu kastettu Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Apt 19:1-7 Paavali kastaa Efesolaisia vain siitä syystä kun heillä on vain ns. Johanneksen kaste.
Paavina ollessaan Apostoli Pietari sekä Paavali lähtivät viemään maailmalle lapsikastetta eikä mitään aikuiskastetta.- spadi
Pe.ku kirjoitti:
Aikuiskaste on aika uusi ilmiö ja sille ei ole raamatussa mitään pohjaa.
Ensimmäiset kristityt jotka alkoivat käyttää aikuiskastetta olivat anababtisti-lahkon jäsenet ja se tapahtui vuonna 1524.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Anabaptistit
Raamatussa löytyy joitain kohtia kyllä joissa aikuisia kastettiin ja selitys on yksinkertainen.
Kastettiin sen takia aikuisena kun aiemmin ei oltu kastettu Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Apt 19:1-7 Paavali kastaa Efesolaisia vain siitä syystä kun heillä on vain ns. Johanneksen kaste.
Paavina ollessaan Apostoli Pietari sekä Paavali lähtivät viemään maailmalle lapsikastetta eikä mitään aikuiskastetta.missä niin kerrotaan että pietarista ja paavalista tuli paaveja.....?
spadi kirjoitti:
missä niin kerrotaan että pietarista ja paavalista tuli paaveja.....?
Pietaria pidetään katolisen kirkon ensimmäisenä paavina, mutta Paavali ei ollut paavi, kuten sanoinkin.
Molemmat olivat kyllä käytännössä roomalaiskatolisia.Pe.ku kirjoitti:
Pietaria pidetään katolisen kirkon ensimmäisenä paavina, mutta Paavali ei ollut paavi, kuten sanoinkin.
Molemmat olivat kyllä käytännössä roomalaiskatolisia.On sinulla otsaa valehdella!
- Jipk
Nimenomaan uudelleen kaste on eksytys ja Jumalan Sanan hylkäämistä. Tästäkin synnistä on anteeksianto olemassa, kun nöyrästi sen tunnustaa.
Jipk kirjoitti:
Nimenomaan uudelleen kaste on eksytys ja Jumalan Sanan hylkäämistä. Tästäkin synnistä on anteeksianto olemassa, kun nöyrästi sen tunnustaa.
Missä noin sanotaan?
- Matti E Simonaho
Syntinen ja perisyntinen
1.
Kaikki rikokset mitä aikanaan on tehty, elää kaikkien esitettyjen valheiden myötä. Riippumatta siitä tehtiinkö rikos kansaamme vasten I tai IOOO vuotta sitten, kaikki rikokset tehtiin tänään. Kun tekee historiatieteellistä tutkimusta, tekee samalla rikospaikkatutkimusta.
2.
Tapahtumaketjussa syyllinen ei koskaan löydy ketjun lopusta jossa me olemme. Syyllinen ei myöskään löydy ketjun keskeltä jossa kaikki esi-vanhempamme ovat. Syyllinen löytyy aina tapahtumaketjun alusta jossa He ovat.
3.
He jotka pakottivat esi-vanhemmillemme kristinuskon sanoivat; "Synnymme syntisinä, olemme syntisiä ja olemme perisyntisiä. Usko tai kuole". Tunnustus on esi-vanhempiemme kautta annettu sinulle ja pätee vielä tänä päivänäkin.
4.
Kansamme ei ole syntinen eikä perisyntinen, sillä meidät on pakotettu uskomaan että me olemme kuten he, mutta Me ja He ei ole ikinä sama.
5.
Koskien syntisyyden ja perisyntisyyden taakkaa ja tunnetta, me saamme heittää sen taakan kokonaan harteiltamme, koska se ei meille koskaan ole kuulunut.
6.
Kaikki mikä on ollut tai on sinua tai kansaasi missään mielessä alentavaa sen opeissa, älä usko, vaan revi korvasi irti sen puheista; Ole kuuntelematta. Ja mitä tahansa se esittääkin tositteena sinun silmiesi edessä, älä usko, vaan revi silmäsi irti siitä; Älä katso. Sillä kaikki mitä syntiseksi syntynyt ja perisyntinen sanoo tai esittää totuutena, on valetta.
7.
Jokaisen ihmisen mieli ja sielu on henkilökohtainen. Jos sinä mielesi ja sielusi pohjalta tunnet olevasi syntinen ja perisyntinen, se ei merkitse sitä että me olemme, tai että meidän pitää olla. Se koskee vain ja ainoastaan sinua.
8.
Riippumatta siitä mihin kirjoitukseen viittoilet ja kuka tahansa ne on kirjoittanut, jos sinä väität että yksikään kansastani on syntinen ja perisyntinen, sinä rikot Sielujen Valtakunnan Lakia jonka nykyään tunnemme 10 Käskynä.
IMI - Matti E Simonaho
Ensimmäinen Raamattu
1.
Raamattu on kirjoitettu huomattavasti viisaammalle ihmiselle kuin se joka levitti kristinuskoa oli. Kymmenen Käskyä on Ensimmäinen Raamattu ja se on jokaisen ihmisen perusturva. Mitä Raamattuun on kirjoitettu IO Käskyn jälkeen, kirjoitettua ei saa koskaan käyttää IO Käskyn rikkomiseen. Ensimmäinen Ramattu koskee maallista ja sielullista.
2.
Tehdään sopimus: Jos minä olen väärässä, minä joudun Helvettiin. Jos sinä olet väärässä, sinä joudut Helvettiin. Käytetään vain Ensimmäistä Raamattua jonka nykyään tunnemme 10 Käskynä ja Sielujen Valtakunta on tuomari.
3.
Minä sanon heidän edessään; "Olen syytön ja synnitön ja niin on myös kaikki ne jotka ennen minua ovat olleet riippumatta siitä mitä syntinen ja perisyntinen on heistä esittänyt ja mitä syntinen ja perisyntinen heistä esittää".
4.
Sinä esität Elaian ja Sielujen Valtkunnan edessä, vain Ensimmäiseen Raamattuun - IO Käskyyn - viitaten kaikki syytökset ja todisteet siitä että minä olen syntinen. Samalla esität todisteet esi-vanhempieni syntisyydestä ja syyllisyydestä, ja kaikki todisteet siitä, että kaikki mitä heistä on esitetty historiassa on totta. Todista syntisyytemme Sielujen Valtakunnan silmien alla, tai vaikene niistä ikuisesti.
5.
Jos et pysty todistamaan syntisyyttäni ja syyllisyyttäni, minä ja esivanhempani olemme syyttömiä ja synnittömiä, ja se mistä oppisi olet ottanut, sitä ei ole.
6.
Kysy itseltäsi tuonpuoleista elämääsi koskeva tärkein kysymys perustuen tähän; "Jos sinä olet väärässä, sinä joudut Helvettiin", koska toisella puolella on kaksi ovea ja molemmat on avattu. Sinä itse päätät tämän jälkeen kaikilla teoillasi ja sanoillasi kummasta ovesta astut sisään.
http://kivi.suomalaiset.org/suomalaiskirje.pl?nayta=ensimmainenraamattu - Matti E Simonaho
Ensimmäinen käsky
1.
IO Käskyä on Sielujen Valtakunnan Laki ja Ensimmäinen Raamattu. Riippumatta siitä mitä niiden jälkeen Raamattuun on kirjoitettu, kirjoitettua ei saa käyttää Lain rikkomiseen. Laki koskee maallista ja sielullista ja käskyt on sidottu toisiinsa; Jos rikkoo 1 käskyä rikko useita tai kaikkia. Lakia ei saa käyttää meitä vasten vaan päinvastoin, ne on jokaisen ihmisen perusturva, niiden avulla voimme esimerkiksi arvioida onko oppi hyvästä tai pahasta.
2.
Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
3.
Maallisella tasolla ei saa olla kuin yksi maallinen identiteetti. Maallinen identiteetti rakentuu henkilökohtaisesta sukupuusta jossa on kaikki elossa olevat sukulaiset, ja se on oksa kansallisessa sukupuussa. Näin sinä, sukusi ja kansa on yhtä maallisella tasolla.
4.
Maallinen identiteetti, on sinun sielun kautta sidottu henkilökohtaiseen sielulliseen sukupuuhun, jossa kaikki edesmenneet sukulaisesi ovat. Sielullinen sukupuusi on oksa joka on sidottu kansalliseen sukupuuhun jota kutsumme Kansansieluksi. Näin sinä, suku ja kansa on yhtä maallisesti ja sielullisesti.
5.
Kansansielu on oksa joka on sidottu suurempaan puuhun jonka runko on Yhteinen Sielujen Valtakunta. Kaikkien kansojen kansansielut on näin sidottu Yhteiseen Sielujen Valtakuntaan joka yhdistää kaikki kansat yhdeksi.
6.
Elaia : Luoja Kaikkien kansojen Yhteisen Sielujen Valtakunnan juuri ja alkuperä, on kaikkien kansojen Yhteinen Elaia jonka nimeä ei tiedetä Sielujen Valtakunnan ulkopuolella.
7.
Elaia : Luoja Kun maallinen sukupuu on yhtä, ja kun se sidottu sielulliseen sukupuuhun, niin kaikki on yhtä Sielujen Valtakuntaa ja Elaiaa myöten.
8.
Jos joku oppi on osoittanut tai tänään osoittaa maallisen ja/tai sielullisen alkuperän muualle kuin mitä se edellä esitetyn kuvauksen mukaan on, silloin sinä tiedät että oppi on kaikilta osin harhaanjohtava. Jos jostakin opista on kehittynyt harhaoppeja, epäjumalien palvontaa joita se itse tänään esittää vääriksi tai oikeiksi, silloin sinä tiedät että oppi on kaikilta osin harhaanjohtava. Jos jostakin opista on kummonnut satoja eri lakoja jotka rikkoo kansansielun sen sijaan että yhdistäisi sen, silloin sinä tiedät että oppi on harhaanjohtava ja palvoo useita Jumalia. - Matti E Simonaho
Toinen käsky
1.
Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Luoja, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
2.
Sielujen Valtakunta ei ole sinun ulkopuolella, vaan sinulla on yhteys sinne sinun henkilökohtaisen sielusi kautta. Siksi kuvat Sielujen Valtakunnasta ja niistä jotka siellä ovat, ovat harhanjohtavia ja kiellettyjä.
3.
Kaiken ulkopuolisen palvominen mitä on maan päällä, maan alla, vesissä ja veden alla on kielletty.
4.
Kaikenlaisten maallisten kuvien palvominen on kielletty - jopa ristin.
5.
Älä kumarra ja palvo harhaanjohtavia kuvia. Älä myöskään kumarra ja palvo niitä jotka sellaisia on esittänyt tai esittää.
6.
Muista, että kaikki sielullinen kumpuaa sisimmästäsi - sielusta. Mielen ja sielun laatu tulee esille kaikessa mitä sanomme ja mitä teemme. Kakki mitä sanomme ja mitä teemme joka on hyvästä, siihen perustuu Jumalan palvelu.
7.
Elaia : Luoja Jos joku oppi on esittänyt tai esittää kuvia, tai on pakottanut tai opettanut muun maalliseksi luokitellun palvomista missään mielessä, tai jos joku on asettanut tai asettaa itsensä tai jonkun muun vastaavan kuvan sinun ja Sielujen Valtakunnan ja Elaian väliin, silloin sinä tiedät, että se oppi on kaikilta osin harhaanjohtava ja sitä pitää karttaa.
8.
Isaia : Jeesus Isaia kuoli ristillä maallisesti, mutta nousi ylös ja hän on Elaian oikealla puolella Sielujen Valtakunnassa. Sielujen Valtakunnan Lain mukaan, kuvien esittäminen hänestä on kielletty.
9.
Ilmestyskirja 13:12-18 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
Isaia : Jeesus Isaia on hän jolla on miekanhaava ja joka virkosi. Peto pakottaa ihmiset tekemään ja kumartamaan ristiä ja kuvaa jossa Isaia on ristittynä. Että kuva Isaiasta ristillä on pedon kuva johtuu siitä, että kuva on pedosta: pedon pakottama kuva.
Pappi joka pukeutuu kaapuun jossa on ristin kuva, on pedon kuva jossa on henki. Heidän käskystä kaikki jotka eivät kääntyneet kristinuskoon tapettiin, ja ristiritarit jotka oli merkitty pedon ristillä hoiti tappamisen.
Kaikki kuollut merkitään ristillä. Kastetilaisuudessa se ottaa lapsen vanhemmilta, piirtää ristin lapsen otsaan ja merkitsee siten lapsen elävänä kuolleeksi, ja antaa lapsen takaisin ja vanhemmille ja antaa todistuksen jossa on pedon merkki, pedon nimi ja pedon yhteystiedot joissa on sen numero. Kaikesta mitä lapsi sen jälkeen ostaa tai myy, se vaatii osan itselleen - kirkollisvero. - kvarttus
Toisessa paikassa Paavali sanoo: Minun lähtöni jälkeen, tulee julmia susia, jotka eivät laumaa
säästä.
(Rom 1:22-26) Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.
Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;- Matti E Simonaho
" (Rom 1:22-26) Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. "
On totta, koska Luther väärensi Raamatun piilottaen tiedot pedosta; http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl?nayta=vaarennettyraamattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27566Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472