Monet elävät todella EHDOLLISTETUSTI. He ponnistelevat omia todellisia ihanteitaan vastaan, päivittäin - vain saavuttaakseen asioita jotka ovat todellisuudessa heille itselleen haitallisia tai muuten täysin turhanpäiväisiä. Lannan haju ei parane lisäämällä sen määrää.
Kuinka paljon rahaa ja materiaa tarvitaan ymmärryksen kehittämiseen?
AJATTELU ON ILMAISTA. Esimerkiksi oppiminen, luovuus ja huumorintaju ovat Intellektin kykyjä. Eikö niitä voikin kehittää ilmaiseksi? Kyse on siitä haluaako. Rajoitukset ovat mielessä. Albert Einstein sanoi että mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto. Mitä hän mahtoi tarkoittaa sillä?
Jokatapauksessa on selvää että jokainen luo ITSE oman todellisuutensa.
Kaikista tärkeimmät asiat, kuten ymmärrys, tunteet, puhdas ilma ja Luonto, aito käyttäytyminen, aidot ystävät jne ovat ILMAISIA, mutta moni ei vain tajua sitä.
Monet todella ponnistelevat teeskennellessään ja ylläpitäessään valheellista sosiaalista kulissia. Heille tärkeintä on se millaisen VAIKUTELMAN muut saavat. MIKSI? Mitä seuraavaksi? Eikö sellainen TEESKENTELY ole valtavan raskasta? Kenen hyväksyntää he hakevat?
Ne jotka ajattelevat rehellisesti, ymmärtävät ja käyttäytyvät aidosti, kohtaavat usein herjaa sellaisilta jotka eivät kykene tai edes halua ymmärtää. Jos ihmiset todella oikeasti ymmärtäisivät todellisuutta, he eivät haaskaisi aikaansa ja energiaansa tavoittelemalla onnea sieltä mistä sitä ei voi saada.
Kuinka moni kannustaa ihmisiä kyseenalaistamaan, ajattelemaan itsenäisesti ja ymmärtämään todellisuutta?
Niin kauan kuin ihmiset eivät kyseenalaista eivätkä ajattele asioita itse, vaan antavat muiden ajatella heidän puolestaan, heitä tullaan johtamaan harhaan (uskonnot, propaganda, mainonta) ja heitä tullaan käyttämään hyväksi.
Niin kauan kuin ihmiset keskittyvät ymmärryksen kehittämisen ja yhteistyön tekemisen sijasta rahaan, materiaan, kulisseihin ja kilpailemaan toisiaan vastaan, tulee maailmassa olemaan tietämättömyyttä, ymmärtämättömyyttä, pelkoa, kateutta, katkeruutta, vihaa ja kärsimystä.
Niin kauan kuin ihmiset ovat henkisesti sillä tasolla, että he valitsevat keskuudestaan sellaisia johtajia jotka johtavat heitä harhaan (uskonnot, propaganda, mainonta) ja käyttävät heitä hyväkseen, tulee maailmassa olemaan epäoikeudenmukaisuutta, köyhyyttä, kärsimystä, terrorismia ja sotia.
Ymmärrätkö Sinä? HALUATKO YMMÄRTÄÄ?
KYSEENALAISTA KAIKKI, MYÖS OMAT KÄSITYKSESI.
ETSI VASTAUKSIA ITSESTÄSI.
Jussi Siitarinen http://Valinnanvapaus.com
HALUATKO YMMÄRTÄÄ ?
5
747
Vastaukset
- mhvkjgv
http://www.youtube.com/watch?v=30VIWrh
er5w&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=30VIWrher5w&mode=related&search= - urb.pag.
Oishan se kiva jos ihmiset ajattelisivat ja varsinkin jos ihmiset ajattelisivat kuten itse ajattelee, mutta näin ei vain ole.
Tässä taas yksi hyväätarkoittava hölmö on perustamassa jotain aate ja kohta ollaan teloittamassa ihmisiä heidän omaksi parhaakseen.
Suurin osa pahasta tulee yrityksestä tehdä hyvää.
Tie helvettiin on kivetty hyvin aikomuksin.
Onhan näitä natsismeja, kristinuskoja ja kommunismeja nähty ihan tarpeeksi.
Ei kiitos. - sinä sitten sen
että uskonnonvapaus tarkoittaa myös vapautta saada uskoa jos haluaa?? Minusta monet ymmärtävät uskonnonvapauden vain niin että pitää olla mahdollisuus saada "ajatella omilla aivoillaan".
Kyllä kuule uskovat ihmiset osaavat ajatella omilla aivoillaan. He osaavat ymmärtää paljon sellaisia asioita, joita ns. vapaa-ajattelijat eivät uskalla edes ajatella. Vapaa-ajattelijat kun ovat kahlehdittuja omaan vapauteensa. Ajattelepas sitä.
Et ole koskaan vapaa. Vaikka kuinka haluat ymmärtää ja ajatella itse. Olet omien ajatustesi vanki. Olet oman pienen maailmasi sisällä, et pääse ulos ja lopulta... ei ole mitään. Mutta se on vain ja ainoastaan sinun ajatuksenvapautesi tulosta, sinun valintasi, sinun elämäsi. Se ei minua hetkauta. Enkä ymmärrä miksi minun elämäni uskoni kanssa pitäisi sinua hetkauttaa.
Ajattelu on ilmaista. Niin on uskominenkin. MItä menetät jos uskot? Et mitään. Mutta sinulla on mahdollisuus saada paljon sellaista mitä ei rahalla, menestyksellä, omilla avuilla jne saavuteta koskaan.- .............
Nämä suuret asiat pyöriivät niin maallisissa ympyröissä, että niistä tule jo hengellisiä. Vapaa-ajattelu, hmm. Se on niin kauan vapaata kun tulee yhdistys, tai jotain vastaavaa, joka tekee siitä kaikkea muuta kuin vapaata-
- tosi natsi
jussi siitarinen on mies vailla vertaa, jos häntä vertaa paikoilleen juuttuneeseen levysoittimeen. samaa paskaa se jankuttaa vuodesta toiseen pääsemättä mihinkään muuhun kuin syyttelemiseen ja saman toistoon. ei pal henkistä tai muutakaan kehitystä ole tyypissä. hiukset taitaa kasvaa ja kynnet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569