Onko se yksi BB:n meikkipelle tosiaan Seinäjoelta?
Ei hemmetti, ei kai ne teidän naiset tuommoista huoli? Sitä Timppaa siis.
Kaikkia kuvatuksia
4
1057
Vastaukset
- !!!!!!!!!!
No eihän nyt toki!
Timppa osas kuitenkin nätisti "jättää" naisen, saaden naisen uskomaan, että päätös oli molemminpuolinen. Nainen jäi tyytyväiseksi ja timppahan vielä ehdotti eroseksiä asian päälle:D
Kylläpä ne naiset parveilee ympärillä, kuin paskakärpäset tunkion ympärillä, kun Timppa pääsee taas ulkomaailmaan "metsästämään.:D- turpahantuliis
mave kirjoitti:
Timppa osas kuitenkin nätisti "jättää" naisen, saaden naisen uskomaan, että päätös oli molemminpuolinen. Nainen jäi tyytyväiseksi ja timppahan vielä ehdotti eroseksiä asian päälle:D
Kylläpä ne naiset parveilee ympärillä, kuin paskakärpäset tunkion ympärillä, kun Timppa pääsee taas ulkomaailmaan "metsästämään.:Dmun mielestäni kloppi on kohorellu naisia siihen mallihin, notta saattaa olla kovemman puoloonen vastaanotto seinäjoella...ainakin ennen vanhaan kovimmakki miähet kunniootti naista eikä sitä tällä tapaa kusettanu
- Timon ex-ystävä
mave kirjoitti:
Timppa osas kuitenkin nätisti "jättää" naisen, saaden naisen uskomaan, että päätös oli molemminpuolinen. Nainen jäi tyytyväiseksi ja timppahan vielä ehdotti eroseksiä asian päälle:D
Kylläpä ne naiset parveilee ympärillä, kuin paskakärpäset tunkion ympärillä, kun Timppa pääsee taas ulkomaailmaan "metsästämään.:DOnko se nätisti tehty, kun kertoo suomen kansalle, ettei Sadusta ole tyttöystäksi, jopa talossa kaikki muut tiesi paitsi Satu.
Luuletko tosiaan ettei Satu saa tietää kuinka Timo kusetti sitä, voi voi..ei tartte ku lukea lehtiä, tai käydä BB sivuilla. Kyllä se tulee romahtamaan täysin, siitä kiitos meidän Timolle!!!
Mä oon nähny jätkästä ihan törkeän puolen, ja en voi edes kuvitella olevani enää sen ystävä. Oon laittanu jo viestinki menemään sen kännyyn (kun joskus pääsee sen lukemaan), laitoin siihen mitä ajattelen. Toivon et se äänestetään pihalle sieltä ja nopeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540