Kaikkia kuvatuksia

Henrikki

Onko se yksi BB:n meikkipelle tosiaan Seinäjoelta?
Ei hemmetti, ei kai ne teidän naiset tuommoista huoli? Sitä Timppaa siis.

4

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!!!!!!

No eihän nyt toki!

• Timppa osas kuitenkin nätisti "jättää" naisen, saaden naisen uskomaan, että päätös oli molemminpuolinen. Nainen jäi tyytyväiseksi ja timppahan vielä ehdotti eroseksiä asian päälle:D
        Kylläpä ne naiset parveilee ympärillä, kuin paskakärpäset tunkion ympärillä, kun Timppa pääsee taas ulkomaailmaan "metsästämään.:D

• turpahantuliis
        mave kirjoitti:

Timppa osas kuitenkin nätisti "jättää" naisen, saaden naisen uskomaan, että päätös oli molemminpuolinen. Nainen jäi tyytyväiseksi ja timppahan vielä ehdotti eroseksiä asian päälle:D
        Kylläpä ne naiset parveilee ympärillä, kuin paskakärpäset tunkion ympärillä, kun Timppa pääsee taas ulkomaailmaan "metsästämään.:D

mun mielestäni kloppi on kohorellu naisia siihen mallihin, notta saattaa olla kovemman puoloonen vastaanotto seinäjoella...ainakin ennen vanhaan kovimmakki miähet kunniootti naista eikä sitä tällä tapaa kusettanu

• Timon ex-ystävä
        mave kirjoitti:

Timppa osas kuitenkin nätisti "jättää" naisen, saaden naisen uskomaan, että päätös oli molemminpuolinen. Nainen jäi tyytyväiseksi ja timppahan vielä ehdotti eroseksiä asian päälle:D

Onko se nätisti tehty, kun kertoo suomen kansalle, ettei Sadusta ole tyttöystäksi, jopa talossa kaikki muut tiesi paitsi Satu.
        Luuletko tosiaan ettei Satu saa tietää kuinka Timo kusetti sitä, voi voi..ei tartte ku lukea lehtiä, tai käydä BB sivuilla. Kyllä se tulee romahtamaan täysin, siitä kiitos meidän Timolle!!!
        Mä oon nähny jätkästä ihan törkeän puolen, ja en voi edes kuvitella olevani enää sen ystävä. Oon laittanu jo viestinki menemään sen kännyyn (kun joskus pääsee sen lukemaan), laitoin siihen mitä ajattelen. Toivon et se äänestetään pihalle sieltä ja nopeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe