Onko se yksi BB:n meikkipelle tosiaan Seinäjoelta?
Ei hemmetti, ei kai ne teidän naiset tuommoista huoli? Sitä Timppaa siis.
Kaikkia kuvatuksia
4
1057
Vastaukset
- !!!!!!!!!!
No eihän nyt toki!
Timppa osas kuitenkin nätisti "jättää" naisen, saaden naisen uskomaan, että päätös oli molemminpuolinen. Nainen jäi tyytyväiseksi ja timppahan vielä ehdotti eroseksiä asian päälle:D
Kylläpä ne naiset parveilee ympärillä, kuin paskakärpäset tunkion ympärillä, kun Timppa pääsee taas ulkomaailmaan "metsästämään.:D- turpahantuliis
mave kirjoitti:
Timppa osas kuitenkin nätisti "jättää" naisen, saaden naisen uskomaan, että päätös oli molemminpuolinen. Nainen jäi tyytyväiseksi ja timppahan vielä ehdotti eroseksiä asian päälle:D
Kylläpä ne naiset parveilee ympärillä, kuin paskakärpäset tunkion ympärillä, kun Timppa pääsee taas ulkomaailmaan "metsästämään.:Dmun mielestäni kloppi on kohorellu naisia siihen mallihin, notta saattaa olla kovemman puoloonen vastaanotto seinäjoella...ainakin ennen vanhaan kovimmakki miähet kunniootti naista eikä sitä tällä tapaa kusettanu
- Timon ex-ystävä
mave kirjoitti:
Timppa osas kuitenkin nätisti "jättää" naisen, saaden naisen uskomaan, että päätös oli molemminpuolinen. Nainen jäi tyytyväiseksi ja timppahan vielä ehdotti eroseksiä asian päälle:D
Kylläpä ne naiset parveilee ympärillä, kuin paskakärpäset tunkion ympärillä, kun Timppa pääsee taas ulkomaailmaan "metsästämään.:DOnko se nätisti tehty, kun kertoo suomen kansalle, ettei Sadusta ole tyttöystäksi, jopa talossa kaikki muut tiesi paitsi Satu.
Luuletko tosiaan ettei Satu saa tietää kuinka Timo kusetti sitä, voi voi..ei tartte ku lukea lehtiä, tai käydä BB sivuilla. Kyllä se tulee romahtamaan täysin, siitä kiitos meidän Timolle!!!
Mä oon nähny jätkästä ihan törkeän puolen, ja en voi edes kuvitella olevani enää sen ystävä. Oon laittanu jo viestinki menemään sen kännyyn (kun joskus pääsee sen lukemaan), laitoin siihen mitä ajattelen. Toivon et se äänestetään pihalle sieltä ja nopeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461