Osaako kukaan sinkkuelämää-tietäjä kertoa, että missä jaksossa tai kaudella Carrien päällä on nähtävissä Marimekkoa? Kiinnostaisi kovasti tietää :)
Milloin Carrien päällä
3
1193
Vastaukset
- bel
En tiedä onko Carrien päällä koskaan ollut marimekkoa...,
mutta yhdessä jaksossa Samantha heittää jotain ikkunasta ulos, jolloin ikkunan toisella puolella näkyy vilahdukselta pöytä, jossa on marimekon sininen unikkopöytäliina.
Näin. - Mari Manolo
Löysin Maikkarin sivulta tiedon jakson 64 kohdalta
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sinkkuelamaa2006/jaksoselostukset.shtml/4?145722
Viikon suomalaisdesign
Carrien marimekko pankki-, bussipysäkki- ja kolumninkirjoituskohtauksissa. - DVD-boksia tuijotteleva
Hei, löytyy neljänneltä tuotantokaudelta, Carrien ja Aidanin eroa seuranneesta jaksosta, jossa Charlotte luovuttaa Carrielle sormuksensa asuntolainan pantiksi. Carriella on yllään Marimekon asu, kun hän menee pankkiin anomaan lainaa - tuloksetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960