Poistettu hyviä kirjoituksia

teutatess

kysyn vaan miksi

40

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen lopen kyllästynyt siihen häirikköön. Kun havaitsen häirikön tulon, poistan koko palstan, ettei Sanaa tule sotketuksi sopimattomalla tavalla.

      Näin tulen toimimaan nämä viimeiset kaksi viikkoa. Annoin luvan yhteen mielipiteeseen päivässä, jos se on inhimillinen, mutta kun ihminen ei ymmärrä suomekielistä tekstiä, nimittäin lukuitaitoinen ymmärtäisi ja asettuisi.

      Hänen herransa tulee kyllä erittäin huonoon valoon hänen kirjoitustensa takia.

      • teutatess

        oli siellä ainakin bilehil joka sietikin pois .


      • teutatess kirjoitti:

        oli siellä ainakin bilehil joka sietikin pois .

        Meni siinä ihan hyvääkin tekstiä, mutta sille ei voinut mitään.
        Tämä on kuin syöpäkirurgiaa, pittää ottaa vähän vierestäkin pois.

        Nimittäin se on kuin syöpää, kun eri herraa palveleva tunkeutuu moneen väliin.


    • Eri mieltä pistoista

      Sehän on viholliselle riemuvoitto, kun saa nypittyä Jumalan sanan pois, keinolla millä hyvänsä.

      Tämän mainitun teosofin ongelma (variaatio) on sisällöltään sama kun monella muullakin on. Nimittäin se että henkilöllä ei ole syntiä katumisen vertaa, jotta tarvitsisi pelastuakseen Jumalan armon, jonka vain uskomalla Jeesukseen voisi saada lahjaksi.

      Kaikkea muuta ihminen on valmis yrittämään, vaikka täysin mahdotonta, kunhan ei tarvitsisi nöyrtyä ottamaan Jumalan armoa lahjana vastaan.
      Ylpeys on perisynnin seurausta. Ylpeyden päämäärä on tulla Jumalan kaltaiseksi, mitä kaikkea se merkitseekin eri yksilöille.

      Perusasia on kuitenkin aina sama, että ei armoa pelkästään Jumalan rakkauden lahjana, vaan jotakin on sen eteen tehtävä itse. Ja se tulee juurisyystä, tiedostamattomasta ylpeydestä.

    • tatess

      Mitä noista kirjoituksista, mutta kun Perperatuum mobilekin on kadonnut kysyn vaan miksi

      • tiedä???


      • palstalaisille.

        Onneksi katosi. Huomaatko miten palstan henki rauhoittui heti! AAAAH tätä ihanuutta, uskaltaa taas kirjoittaa pelkäämättä saavansa matkalippua helvettiin.

        Olet Teutatess mielenkiintoinen persoona. Tunnut omaavan mielipiteitä puolelta jos toiseltakin. Oletko lintu vai kala?


      • teutatess
        palstalaisille. kirjoitti:

        Onneksi katosi. Huomaatko miten palstan henki rauhoittui heti! AAAAH tätä ihanuutta, uskaltaa taas kirjoittaa pelkäämättä saavansa matkalippua helvettiin.

        Olet Teutatess mielenkiintoinen persoona. Tunnut omaavan mielipiteitä puolelta jos toiseltakin. Oletko lintu vai kala?

        1 kor. 2:9 , Tämä on sitä, mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva ole kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä JUMALA on valmistanut niille, jotka Häntä rakastavat .

        taitaa pv, yms. olla taas päin ?


      • hyviä kirjoituksia

        Tämä oli vitsi, ei tälläistä ole täällä ollutkaan. Tämän niminen Pirkanmaalainen tanssikerko kyllä on olemassa, mutta ei kirjoittele täällä. Kirjoittajalla oli kyllä tämän tyylinen nimi, mutta erikirjaimella alkanut, se siitä.


      • kirjoituksia
        hyviä kirjoituksia kirjoitti:

        Tämä oli vitsi, ei tälläistä ole täällä ollutkaan. Tämän niminen Pirkanmaalainen tanssikerko kyllä on olemassa, mutta ei kirjoittele täällä. Kirjoittajalla oli kyllä tämän tyylinen nimi, mutta erikirjaimella alkanut, se siitä.

        Huomasin asian, mutta johdattelit ajatukset tiettyyn tyyppiin täällä, aivan tietoisesti varmaan. Ei se mitään. Pääasia, että ko.pysyy poissa. Tämä oli vitsi.


      • remppis
        kirjoituksia kirjoitti:

        Huomasin asian, mutta johdattelit ajatukset tiettyyn tyyppiin täällä, aivan tietoisesti varmaan. Ei se mitään. Pääasia, että ko.pysyy poissa. Tämä oli vitsi.

        kaipaan BM:n tekstejä!
        Hän kirjoitti aina siitä ihmisen kalleimmasta aarteesta, uskosta.


      • remppis
        kirjoituksia kirjoitti:

        Huomasin asian, mutta johdattelit ajatukset tiettyyn tyyppiin täällä, aivan tietoisesti varmaan. Ei se mitään. Pääasia, että ko.pysyy poissa. Tämä oli vitsi.

        kaipaan BM:n tekstejä!
        Hän kirjoitti aina siitä ihmisen kalleimmasta aarteesta, uskosta.


      • kallein
        remppis kirjoitti:

        kaipaan BM:n tekstejä!
        Hän kirjoitti aina siitä ihmisen kalleimmasta aarteesta, uskosta.

        kallein on uskoa, ei meidän tarvii tietää varmuudella


      • kertynyt...
        remppis kirjoitti:

        kaipaan BM:n tekstejä!
        Hän kirjoitti aina siitä ihmisen kalleimmasta aarteesta, uskosta.

        Kallein varmaan, satoja miljoonia ihmisiä on menettänyt henkensä Jeesuksen seuraajatkin joten en kutsuisi uskon kalleutta Jumalan ja Jeesuksen älä tapa käskyn osoituksiksi!


      • teutatess
        kertynyt... kirjoitti:

        Kallein varmaan, satoja miljoonia ihmisiä on menettänyt henkensä Jeesuksen seuraajatkin joten en kutsuisi uskon kalleutta Jumalan ja Jeesuksen älä tapa käskyn osoituksiksi!

        Kuinka kauan luulet, että sinun annetaan morkata Jumalaa ja Jeesusta . jos voisin !.??

        Saat varoituksen . Lue Jeremiaan, 17 :3 . Nämä sanat kirjoitti Jeesus maahan silloin Syntisen naisen vertauksessa .

        Älä tapa . Mitä sinun mielestä pitäisi lukea osoitukseksi .


      • teutatess

        Otti lomaa palaa kohta
        meinaan PM:ä


      • Tolkkanen
        teutatess kirjoitti:

        Otti lomaa palaa kohta
        meinaan PM:ä

        Koitetaan nyt pysyä vaan asiassa. Kristuksen todistajina autuutta janoavien keskellä.


      • aivan vakavasti
        teutatess kirjoitti:

        Kuinka kauan luulet, että sinun annetaan morkata Jumalaa ja Jeesusta . jos voisin !.??

        Saat varoituksen . Lue Jeremiaan, 17 :3 . Nämä sanat kirjoitti Jeesus maahan silloin Syntisen naisen vertauksessa .

        Älä tapa . Mitä sinun mielestä pitäisi lukea osoitukseksi .

        Palstaa häiriköivä henkilö löytyy Limingasta.
        Hänellä on oma hämäräsivustonsakin.


    • Nimetön

      Koska pitäisi omat tuntemukset heittää takaalalle ja valvoa vain ettei rikota lakia ja hyviä tapoja.

      Kyllä asia on myös niin, jos henkilökohtainen usko on eri kuin mistä kirjoituksissa ilmenee, niin siinä nousee vanha-aatami kahdelle jalalle myös seriffin rinnassa ja silloin seriffi mielellään poistaa kirjoituksen, mutta jos kirjoitus taas on mannaa, niin se saa jäädä.

      Kannattaa ihan vakavissaan muistella kristillisyyden kulkua kautta-aikain, ja kuinka se on kulkenut yksittäisten ihmisten kautta eteenpäin, mutta yleinen mielipide on aina ollut väärässä, vaikkakin yleisen mielipiteen kannattajat ovat luulleet olleensa oikeassa.

      Kristillisyyden kulusta ja eteenpäin menosta kaikista vastuksista huolimatta se on tänäkin päivänä samassa muodossa ja tulee olemaankin ajan loppuun asti.

      Kaikki kristityt kautta aikain ovat yleisen mielipiteen mukaan olleet tuomiohenkisiä, hurmahenkisiä, ihmisten haukkujia jotka eivät anna kunniallisille ihmisille omantunnon rauhaa, ja siinäkin vielä merkillisiä etteivät he ole taipuneet yhteisen ymmärryksen alle koska se ymmärrys ei ole Jumalasta vaan ihmisistä.

      Maailma tuomitsi Jeesuksen kuolemaan niinkuin rikollisen, aivan samoin kävi opetuslasten ja heidän jälkeen aivan samoin vainottiin Jumalan tahdon julistajia ja niin on ajan loppuun asti ettei heitä ihmiset tunne kun eivät Jeesustakaan tunteneet vaikkakin ihmiset luulivat ja luulevat ja uskovat et kaikkien edestä on sovitus tehty ja sen uskominen on aivan oikein mutta Herrojen Herra kun saarnaakin jonkun kovan sanan kääntymättömille niin eivät he enään uskokkaan.

      Sillä portti on ahdas ja tie on kaita joka elämään vie mutta harvat ovat jotka sen löytävät. Portin ulkopuolelle jää omat uskon rakennelmatkin sillä niiden kanssakaan ei mahdu sisälle, vaan aivan tyhjät, köyhät joilla ei ole uskoakaan mahtuvat siitä portista sisälle ja saavat uskon lahjan Jumalalta josta he sitten todistavat ja kulkevat samaa tietä kuin opetuslapset ja edesmenneet pyhät sillä Jumalan antama usko on niin elävä et lahjan saanut kokee saman vihan ja vainon kuin edesmenneetkin pyhät, ja niin on totta että vaino tulee vanhurskauden tähden.

      Vuodet vierivät, sukupolvet vaihtuvat, mutta ihmiset rypeevät samoissa synneissä kuin edesmenneet sukupolvet ja samaa tietä lammashuoneeseen pitää jokaisen tulla joka mielii taivaanvaltakuntaan päästä sillä taivaanvaltakunta alkaa jo täälläpuolen kuolemaa. Ja Jumalan sana on niin pysyvä et mikä oli eilen, se on tänään ja iankaikkisesti pysyvä ja sama sana, ei siis mitään uutta alla auringon.

      • niin vaikea kun...

        Se on tasan tarkkaan niin vaikea kun sen itselleen tekee. Jos toimii niden sääntöjen pohjalta, jotka suomi24 on asettantut niin selviää asiallisuudella.

        Mutta

        Jos alkaa omien asenteiden pohjalta työskenteleen niin saa hikoilla!
        Sanan vapauskin on otettava humioon ja on muistettava sekin, että kirjoittajat itse on viimekädessä vastuussa lain rikkomisista.

        Keskustelua tukahduttavat valvojat ovat hallaa mielipide vapaudelle ja keskustelut silloin muuttuvat usein keskenään kehumisen kerhoiluksi!


      • harhaluulojasi
        niin vaikea kun... kirjoitti:

        Se on tasan tarkkaan niin vaikea kun sen itselleen tekee. Jos toimii niden sääntöjen pohjalta, jotka suomi24 on asettantut niin selviää asiallisuudella.

        Mutta

        Jos alkaa omien asenteiden pohjalta työskenteleen niin saa hikoilla!
        Sanan vapauskin on otettava humioon ja on muistettava sekin, että kirjoittajat itse on viimekädessä vastuussa lain rikkomisista.

        Keskustelua tukahduttavat valvojat ovat hallaa mielipide vapaudelle ja keskustelut silloin muuttuvat usein keskenään kehumisen kerhoiluksi!

        Sori vaan!
        Sananvapaus ei kuulu pätkääkään tähän asiaan.
        Kirjoittajilla ei ole sitä sananvapautta, se on Enirolla.

        Kustantajalla on oikeus päättää kuka kirjoittaa ja kuka ei. Sananvapaus on siis 0, jos niikseen tulee.


      • Mehustan

        Siitä syntyvät nämä moninaiset uskonnolliset muotomenot joita muiden muassa lestadiolaisuudessa harjoitetaan USKONvanhurskauden kustanniuksella.


      • teutatess
        niin vaikea kun... kirjoitti:

        Se on tasan tarkkaan niin vaikea kun sen itselleen tekee. Jos toimii niden sääntöjen pohjalta, jotka suomi24 on asettantut niin selviää asiallisuudella.

        Mutta

        Jos alkaa omien asenteiden pohjalta työskenteleen niin saa hikoilla!
        Sanan vapauskin on otettava humioon ja on muistettava sekin, että kirjoittajat itse on viimekädessä vastuussa lain rikkomisista.

        Keskustelua tukahduttavat valvojat ovat hallaa mielipide vapaudelle ja keskustelut silloin muuttuvat usein keskenään kehumisen kerhoiluksi!

        Mitkä kirjoittajat . Jotka ei kirjoita nim.merkillä ei vastaa mistään mitään . Puhumattakaan lain rikkomisesta. Kaikesta on tämä havainto tehty, no on toisia jämäkoitäkin mutta harvempia .


      • mutta.............
        harhaluulojasi kirjoitti:

        Sori vaan!
        Sananvapaus ei kuulu pätkääkään tähän asiaan.
        Kirjoittajilla ei ole sitä sananvapautta, se on Enirolla.

        Kustantajalla on oikeus päättää kuka kirjoittaa ja kuka ei. Sananvapaus on siis 0, jos niikseen tulee.

        Sori vaan mutta IHMISILLÄ ON SANANVAPAUS ja Enirolla sen rajaaminen!!!!
        Vai onko Eniro kaikkien näppistä kopeloimassa? Minä ainakin itse käytän omaa näppistäni.


      • -------------
        teutatess kirjoitti:

        Mitkä kirjoittajat . Jotka ei kirjoita nim.merkillä ei vastaa mistään mitään . Puhumattakaan lain rikkomisesta. Kaikesta on tämä havainto tehty, no on toisia jämäkoitäkin mutta harvempia .

        Olet jälleen erehtynyt ja pahasti!!!

        Jokainen, nimimerkillä tai ilman on julkinen henkilö. Maailassa on muutamia hakkereta jotka osaa toimia tuntemattomiana mutta siihen tuskin sinäkään pystyt ja minä en edes tahdo pystyä.

        Nimimerkillä ja IP-numeroilla ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenää. Minulla IP ja niin on sinullakin käytimme sitten rekattua nieä tai emme.

        Jos rikon lakia niin olen löydettävissä ja vastuussa siitä ihan samalla tavalla kuin rekatun nimimerkin omistavakin.
        Joten lopeta valehteleminen.


      • 0101010101010
        mutta............. kirjoitti:

        Sori vaan mutta IHMISILLÄ ON SANANVAPAUS ja Enirolla sen rajaaminen!!!!
        Vai onko Eniro kaikkien näppistä kopeloimassa? Minä ainakin itse käytän omaa näppistäni.

        Sinä ja Sananvapautesi! Et aivan tajua asiaa!

        Koeta sitten sitä sananvapauttasi!
        Laadi huomiseen Hesariin pääkirjoitus, jos sellainen sinulla on!

        Pelkään, ettei ihan onnistu!
        Sama koskee muita viestimiä.


      • sinulla
        0101010101010 kirjoitti:

        Sinä ja Sananvapautesi! Et aivan tajua asiaa!

        Koeta sitten sitä sananvapauttasi!
        Laadi huomiseen Hesariin pääkirjoitus, jos sellainen sinulla on!

        Pelkään, ettei ihan onnistu!
        Sama koskee muita viestimiä.

        Keljuilla osaat mutta vähänpä oli faktaa kantasi tueksi!
        Minulla on tukena kantaani suomen sananvapauden laki joten tarvii hesaria.


      • Lasse-setä
        sinulla kirjoitti:

        Keljuilla osaat mutta vähänpä oli faktaa kantasi tueksi!
        Minulla on tukena kantaani suomen sananvapauden laki joten tarvii hesaria.

        Kyllä kai tosiasia on se, että sananvapaus on suhteellinen ja periaatteellinen.

        Jokaisella kustantajalla, lehden toimituksella ja ylläpidolla on oikeus määrätä omn julkaisunsa sisällöstä.

        Olen kokeillut lähettää juttuja mm Rauhan Siteeseen, Turun Sanomiin, Nokia Mission sivuille ja kaikissa on ollut "palomuuri" kirjoituksilleni.

        Saadakseni täydellisen sananvapauden haltuuni, minun pitäisi perustaa lehti, perustaa kirjankustantamo ja perustaa nettiin oma portaali vai mikä se hienosti on sanottuna, muuten se ei kokonaisuudessaan toteudu.


      • meillä on
        Lasse-setä kirjoitti:

        Kyllä kai tosiasia on se, että sananvapaus on suhteellinen ja periaatteellinen.

        Jokaisella kustantajalla, lehden toimituksella ja ylläpidolla on oikeus määrätä omn julkaisunsa sisällöstä.

        Olen kokeillut lähettää juttuja mm Rauhan Siteeseen, Turun Sanomiin, Nokia Mission sivuille ja kaikissa on ollut "palomuuri" kirjoituksilleni.

        Saadakseni täydellisen sananvapauden haltuuni, minun pitäisi perustaa lehti, perustaa kirjankustantamo ja perustaa nettiin oma portaali vai mikä se hienosti on sanottuna, muuten se ei kokonaisuudessaan toteudu.

        Totta, meillä on virallisesti sananvapaus, joka tosin ei oikeuta mihin vain.

        Ja se sananvapaus "ontuu" koska sitä sananvapautta ei pääse missä tahansa käyttämään sillä esim. netillä olevat keskustelu foorumeiden omistajat/pitäjät määräävät itse ehdot.
        Kaikista pahinten sananvapautta uskonnollisiis asioihin rajoitetaan kristillisten ja varmaan muiden uskonsuuntaksienkin taholta. Ne eivät oikeastaa olekkaan keskustelu foorumeita vaan keskenää kehumisen kerhoja luonteeltaan joissa tulee valehdella samalla tavalla kuin on opetettu.

        Sananvapaus oikeudelle on myös laki asettanut rajoituksia. Melkein päivittäin törmään asiaa ymmärtämättömien laittomuuksiin jotka voisi ihan hyvin vetää oikeuteen. Monet luulee, että tänne rekisteröimättömänä voi heittää mitä syytöksiä tahansa mutta niin asia ei ole. Siksi itse pyrin mieluummin aina keskustelee itse asiasta ilman henkiölökohtaisuuksia. Tosin se on vaikeeta koska kun uskossa oleva ahdistuu totuuksista niin se puolustaa omaa kantaansa totuuden toisin näkevää ahdistamalla. No nyt en ahdista lisää...


      • Muutoin
        0101010101010 kirjoitti:

        Sinä ja Sananvapautesi! Et aivan tajua asiaa!

        Koeta sitten sitä sananvapauttasi!
        Laadi huomiseen Hesariin pääkirjoitus, jos sellainen sinulla on!

        Pelkään, ettei ihan onnistu!
        Sama koskee muita viestimiä.

        Pitää olla myöskin professoriksi nimitetty.


      • Timo Tietäväinen
        ------------- kirjoitti:

        Olet jälleen erehtynyt ja pahasti!!!

        Jokainen, nimimerkillä tai ilman on julkinen henkilö. Maailassa on muutamia hakkereta jotka osaa toimia tuntemattomiana mutta siihen tuskin sinäkään pystyt ja minä en edes tahdo pystyä.

        Nimimerkillä ja IP-numeroilla ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenää. Minulla IP ja niin on sinullakin käytimme sitten rekattua nieä tai emme.

        Jos rikon lakia niin olen löydettävissä ja vastuussa siitä ihan samalla tavalla kuin rekatun nimimerkin omistavakin.
        Joten lopeta valehteleminen.

        Kun maksat firmalle saat pimitetyn IP-osoitteen, joka vaihtuu alati. Tätä konstia käyttää muun muassa okkultismia harjoittava teosofi häirikkömme


      • esiin....
        Timo Tietäväinen kirjoitti:

        Kun maksat firmalle saat pimitetyn IP-osoitteen, joka vaihtuu alati. Tätä konstia käyttää muun muassa okkultismia harjoittava teosofi häirikkömme

        mutta lähden lenkille....


      • Lue tämä
        Lasse-setä kirjoitti:

        Kyllä kai tosiasia on se, että sananvapaus on suhteellinen ja periaatteellinen.

        Jokaisella kustantajalla, lehden toimituksella ja ylläpidolla on oikeus määrätä omn julkaisunsa sisällöstä.

        Olen kokeillut lähettää juttuja mm Rauhan Siteeseen, Turun Sanomiin, Nokia Mission sivuille ja kaikissa on ollut "palomuuri" kirjoituksilleni.

        Saadakseni täydellisen sananvapauden haltuuni, minun pitäisi perustaa lehti, perustaa kirjankustantamo ja perustaa nettiin oma portaali vai mikä se hienosti on sanottuna, muuten se ei kokonaisuudessaan toteudu.

        Kirjoittaja ei ymmärrä, mitä Sananvapaus tarkoittaa.

        Hän luulee, että se tarkoittaa julkaisuvelvollisuutta. Sitähän se ei ole.

        Sananvapaus on perustuslailla suojattu.
        Samoin kustantajan oikeudet olla julkaisematta viestiä.


      • ymmärtää
        Lue tämä kirjoitti:

        Kirjoittaja ei ymmärrä, mitä Sananvapaus tarkoittaa.

        Hän luulee, että se tarkoittaa julkaisuvelvollisuutta. Sitähän se ei ole.

        Sananvapaus on perustuslailla suojattu.
        Samoin kustantajan oikeudet olla julkaisematta viestiä.

        Kyllä hän ymmärtää ja ymmärtää senkin, että on olemmassa sananvapauden rajoittajia kuten itsekkin tois julki eri sanoin!


      • saa ostaa
        Timo Tietäväinen kirjoitti:

        Kun maksat firmalle saat pimitetyn IP-osoitteen, joka vaihtuu alati. Tätä konstia käyttää muun muassa okkultismia harjoittava teosofi häirikkömme

        Kerro mistä saa ostaa pimeen osoitteen?
        En tarvitse sellaista mutta ilmoittaisin tiedon paikkaan jota sellaiset kiinnostaa.


      • teutatess
        ------------- kirjoitti:

        Olet jälleen erehtynyt ja pahasti!!!

        Jokainen, nimimerkillä tai ilman on julkinen henkilö. Maailassa on muutamia hakkereta jotka osaa toimia tuntemattomiana mutta siihen tuskin sinäkään pystyt ja minä en edes tahdo pystyä.

        Nimimerkillä ja IP-numeroilla ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenää. Minulla IP ja niin on sinullakin käytimme sitten rekattua nieä tai emme.

        Jos rikon lakia niin olen löydettävissä ja vastuussa siitä ihan samalla tavalla kuin rekatun nimimerkin omistavakin.
        Joten lopeta valehteleminen.

        Tollasta vaihtoehtoa en ollut kuullutkaan, mutta haukkumaan ehdit .


      • teutatess
        Mehustan kirjoitti:

        Siitä syntyvät nämä moninaiset uskonnolliset muotomenot joita muiden muassa lestadiolaisuudessa harjoitetaan USKONvanhurskauden kustanniuksella.

        Olen siinä samaa mieltä, armo ei ole kaikille sama


      • teutatess
        teutatess kirjoitti:

        Olen siinä samaa mieltä, armo ei ole kaikille sama

        Toi viesti karkasi, kun kävin takkaan lisäämässä puita .

        Niin armo ei ole kaikille sama, on sellaisia jotka näkevät myrkkyä kun puhutaan armosta, ja sellaisia että viestit katkaistaan välittömästi ja jopa palstat katoavat . Onko mietitty mistä tämä johtuisi ,


      • teutatess
        teutatess kirjoitti:

        Toi viesti karkasi, kun kävin takkaan lisäämässä puita .

        Niin armo ei ole kaikille sama, on sellaisia jotka näkevät myrkkyä kun puhutaan armosta, ja sellaisia että viestit katkaistaan välittömästi ja jopa palstat katoavat . Onko mietitty mistä tämä johtuisi ,

        Voisi poistaa sieltä ja täältä


      • teutatess
        Mehustan kirjoitti:

        Siitä syntyvät nämä moninaiset uskonnolliset muotomenot joita muiden muassa lestadiolaisuudessa harjoitetaan USKONvanhurskauden kustanniuksella.

        Tuosta uskon vanhurskaudesta, Minusta riittää kun puhutaan vain omavanhurskaudesta .


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1733
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      895
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      792
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    10. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      651
    Aihe