Simpsiönvuori on

loistava ulkoilupaikka

Kävimme vaimoni kanssa perinteisen sunnuntailenkin (8 km) erinomaisella Simpsiön lenkkipolulla, toki lyhyempiä sekä myös pitempiä merkattuja lenkkiä olisi tarjolla.
Mutta se, mikä ilahdutti tällaista vanhempaa kääkkää, oli, että jokaisella kolmella, kaupungin rakentamalla laavulla oli useita lapsiperheitä nauttimassa hienosta ulkoilusäästä ja tietysti eväät mukana.

39

1949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maverick.

:-) :-) :-) :-)

• provoa

Nyt vain jäämme odottamaan maven terrori-iskua tähän asiaan. Erityinen jännitys asiassa on se, että mitä nimimerkkiä hän nyt käyttää.

• NapolenPietarimaveSUURI

Taidat olla ensikertalainen, kun en oo nähny tollaista nikkiä, kuin "provoa" useinkaan?

• NapoleonPietarimaveSUURI

Taidat olla ensikertalainen, kun en oo nähny tollaista nikkiä, kuin "provoa" useinkaan?

• itse,
        NapoleonPietarimaveSUURI kirjoitti:

olla hullu narsisti. Puutut kaikkiin toisten kirjoituksiin, luulet olevasi parempi ja viisaampi kuin muut ja vaikka käyttäydyt kuin palstan pitäjä pitäisi sinun tietää, että viestien massalähettäminen eli samansisältöisten viestien lähetäminen on kielletty. Hakeudu hoitoon, käyttäytymisesi ei ole terveen ihmisen käytöstä.

• itse, kirjoitti:

olla hullu narsisti. Puutut kaikkiin toisten kirjoituksiin, luulet olevasi parempi ja viisaampi kuin muut ja vaikka käyttäydyt kuin palstan pitäjä pitäisi sinun tietää, että viestien massalähettäminen eli samansisältöisten viestien lähetäminen on kielletty. Hakeudu hoitoon, käyttäytymisesi ei ole terveen ihmisen käytöstä.

samansisältöisten juttujen lähettäminen on kielletty, mutta kiitos suomi24 sivujen tökkimisen,vahinkoja sattuu." Hakeudu hoitoon, käyttäytymisesi ei ole terveen ihmisen käytöstä."
        ellet tienny niin tuokin on kielletty.
        "Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista" löytyy tarkemmista ohjeista:D

• kattilaa
        mave kirjoitti:

samansisältöisten juttujen lähettäminen on kielletty, mutta kiitos suomi24 sivujen tökkimisen,vahinkoja sattuu." Hakeudu hoitoon, käyttäytymisesi ei ole terveen ihmisen käytöstä."
        ellet tienny niin tuokin on kielletty.
        "Esittää asiattomia ja loukkaavia kommentteja muista keskustelijoista" löytyy tarkemmista ohjeista:D

soimaa jne... Muisteleppa mitä itse olet tänne kirjoitellut. Kirjoituksesi halventavat ja loukkaavat sekä yksittäisiä henkilöitä että ryhmiä. Jos jonkun kirjoitelmia tulisi tarkastella tarkemmin, ei syntisäkkiä kaukaa tarvitse sinunkaan etsi, riittää että katsot peiliin.

Ja jos et itse kykene totuutta näkemään, on olemassa muitakin konsteja. Alla olevasta linkistä, tarkemmin toisesta luvusta löydät itsellesi ja omaisillesi vinkkiä miten apua hakea.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1990/19901116

• kattilaa kirjoitti:

soimaa jne... Muisteleppa mitä itse olet tänne kirjoitellut. Kirjoituksesi halventavat ja loukkaavat sekä yksittäisiä henkilöitä että ryhmiä. Jos jonkun kirjoitelmia tulisi tarkastella tarkemmin, ei syntisäkkiä kaukaa tarvitse sinunkaan etsi, riittää että katsot peiliin.

Ja jos et itse kykene totuutta näkemään, on olemassa muitakin konsteja. Alla olevasta linkistä, tarkemmin toisesta luvusta löydät itsellesi ja omaisillesi vinkkiä miten apua hakea.

minä en täällä itke ensimmäisenä, että kun muut käyttää useampaa nikkiä, minä vaan vastaan sellaisiin mielipiteisiin. Yritän kieltämättä selventää heille esimerkin avulla, että käyttäväthän hekin useampaa nikkin, mutta kun se ei oikein tuota tulosta. Tiedä sitten, eivätkö he ymmärrä vai mikä on? Mikäli minä loukkkaan joiden haavemaailmaa, niin voi voi, mutten mene henkilökohtaisuuksiin. kenelle aiemmin vastasin,hänen ei ole mahdollista tehdä diagnoosia pelkän palstalle kirjoittamisen perusteella. Mikäli taas Lapuan päättäjät repii perseensä minun kritisoinnista, niin syyttäjä ja oikeudet ovat ottaneet kannakseen, että päättäjien pitää kestää kritiikkiä, kun ovat siihen hommaan ryhtyneet.:D

• kattilaa kirjoitti:

http://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/2001/20010113
        Luku 2

• huom huom
        kattilaa kirjoitti:

Eikös täällä pitänyt keskustella tuosta naivin keinotekoiselta kuulostavasta viestialoituksesta.
        Noita jatkuvia mielenterveysjuttuja voisi jaaritella eri osiossa.

• huom huom kirjoitti:

Eikös täällä pitänyt keskustella tuosta naivin keinotekoiselta kuulostavasta viestialoituksesta.
        Noita jatkuvia mielenterveysjuttuja voisi jaaritella eri osiossa.

Toivottavasti ne on naisia:D

• naapuri,
        mave kirjoitti:

Toivottavasti ne on naisia:D

Heh. Nyt pääsi jo munultakin nauru. Terrorisoida osaat kaikki asialliset kirjoitukset, mutta naisia et vedä puoleesi. Tai voihan joku tietenkin pitää sinunlaisistakin.

• mave-ahdistusta
        naapuri, kirjoitti:

Heh. Nyt pääsi jo munultakin nauru. Terrorisoida osaat kaikki asialliset kirjoitukset, mutta naisia et vedä puoleesi. Tai voihan joku tietenkin pitää sinunlaisistakin.

Vai ei vedä! Täällä heti yksi. Älykäs tyyppi, pyörittää porukkaa mielensä mukaan. Tuottaa iloa, kieroakin.

• suosiossa
        mave-ahdistusta kirjoitti:

Vai ei vedä! Täällä heti yksi. Älykäs tyyppi, pyörittää porukkaa mielensä mukaan. Tuottaa iloa, kieroakin.

Etelä-pohjanmaalla. Hyi teitä.

• huonompi mielikuvitus
        suosiossa kirjoitti:

Etelä-pohjanmaalla. Hyi teitä.

Viestisi näyttää tulleen väärään paikkaan.

• iloa
        huonompi mielikuvitus kirjoitti:

Viestisi näyttää tulleen väärään paikkaan.

Kyllä tuollainen vihjaus on aika selvä.

• vihjauksen?
        iloa kirjoitti:

Kyllä tuollainen vihjaus on aika selvä.

Tietenkin vihjaus oli selvä, mutta ei liity asiaan eikä paikkaan muuten kuin kirjoittajan päässä. Minunhan se pitäisi parhaiten tietää!

• ovi.
        vihjauksen? kirjoitti:

Tietenkin vihjaus oli selvä, mutta ei liity asiaan eikä paikkaan muuten kuin kirjoittajan päässä. Minunhan se pitäisi parhaiten tietää!

Tyypillistä Lapualla. Homotkin on peloteltu niin perusteellisesti, etteivät uskalla tulla kaapista ulos. Sinä sentään vähän lurkkasit.

• (haukotus)
        ovi. kirjoitti:

Tyypillistä Lapualla. Homotkin on peloteltu niin perusteellisesti, etteivät uskalla tulla kaapista ulos. Sinä sentään vähän lurkkasit.

Et viittisi enää jatkaa.

• homoutta
        (haukotus) kirjoitti:

Et viittisi enää jatkaa.

Pistetään pää pensaaseen asiasta puhuttaessa.

• puute?
        homoutta kirjoitti:

Pistetään pää pensaaseen asiasta puhuttaessa.

Tää ei ole treffipalsta, etsi kaverisi muista kaapeista.

• aina kaltaasensa löytää

Jokainen mies tai nainen löytää ainakin kaltaasensa.
        Luonto on sen niin järjestänyt.

• vuoresta

Simpsiöllä on vahva asema. Ei sitä vuorta mikään nettiterroristi muuta.

• selvemmin sanoa
        vuoresta kirjoitti:

Tämä viesti lyö mavenkin laudalta!

• vahvuudesta
        vuoresta kirjoitti:

Missähän mielessä Simpsiöllä on vahva asema?
        Kirjoittajan mielikuvissako?

Minusta se on virkiän- ja muiden kaupunginmiesten avustuksella tuhottu jo lähes vastenmieliseksi paikaksi. Katsokaa vaikka sen lommoille avohakattua profiilia, joka ei enää pitkään aikaan ole vastannut sitä vanhoissa valokuvissa ja nykyisissä mainoksissa olevaa jyhkeän ylvästä, suurta ja puhdaslijaista kaarta.

• vuoresta kirjoitti:

Halusin vaan näyttää, että muualla ne kriteerit on toisellaisia kuin Lapualla:D siellä on suuri kaunista eikä pienestä tehdä väkisten suurta.
        Antakaa mäelle kuuluva nimi, ettei muut ihmiset naura pohjalaisille, kun näärännäppylälle on annettu vuori nimi:D Teikäläisten logiikan mukaan Etelä-Suomessa on vuoristo, jos jokainen mäki lasketaan vuoreksi;D Pitäiskö muuten ehdottaa lahtelaisille, että laittaisivat salpauselän nimeksi salpausselän vuoristo?:D

• oletkin
        mave kirjoitti:

Halusin vaan näyttää, että muualla ne kriteerit on toisellaisia kuin Lapualla:D siellä on suuri kaunista eikä pienestä tehdä väkisten suurta.
        Antakaa mäelle kuuluva nimi, ettei muut ihmiset naura pohjalaisille, kun näärännäppylälle on annettu vuori nimi:D Teikäläisten logiikan mukaan Etelä-Suomessa on vuoristo, jos jokainen mäki lasketaan vuoreksi;D Pitäiskö muuten ehdottaa lahtelaisille, että laittaisivat salpauselän nimeksi salpausselän vuoristo?:D

Salpausselän vuoristoa ehdotettiin jo (huumorimielessä tietenkin) lahtelaisille.

• oletkin kirjoitti:

Salpausselän vuoristoa ehdotettiin jo (huumorimielessä tietenkin) lahtelaisille.

Katos kun ei voi tietää kaikkia asioita, mitä Lapualaiset on saanu päähänsä. Hyvä,että olette ehdottanu(huumorimielessä) salpausselkää vuoristoksi. Yksi asia mua kummastuttaa, miksi te olette sitten vakavissaan nimenneet simpsiön vuoreksi?

• rakkaalla lapsellla
        mave kirjoitti:

Katos kun ei voi tietää kaikkia asioita, mitä Lapualaiset on saanu päähänsä. Hyvä,että olette ehdottanu(huumorimielessä) salpausselkää vuoristoksi. Yksi asia mua kummastuttaa, miksi te olette sitten vakavissaan nimenneet simpsiön vuoreksi?

on monta nimeä. kyllä mave kaikki lapualaiset tietää , ettei simpsiö oo vuori, mutta kumminki sitä kutsutaan vuoreksi. saako mave vai ei!? vastaa.

mikä sä luulet olevas laupias samarialainen vai mulkku joka sanoo muille kuinka pitäis tehdä!?

• vaan.
        rakkaalla lapsellla kirjoitti:

on monta nimeä. kyllä mave kaikki lapualaiset tietää , ettei simpsiö oo vuori, mutta kumminki sitä kutsutaan vuoreksi. saako mave vai ei!? vastaa.

mikä sä luulet olevas laupias samarialainen vai mulkku joka sanoo muille kuinka pitäis tehdä!?

Aikas huonosti on tuota "rakasta lasta" pidelty.

• ja siellä
        rakkaalla lapsellla kirjoitti:

Etusivun mukaan tänne olisi pitänyt ilmestyä allaoleva teksti klo 15.38, mutta ei ole näkynyt?

Aikas huonosti on tuota "rakasta lasta" pidelty

• rakkaalla lapsellla kirjoitti:

Sinähän annoit loistavat vaihtoehdot:D jaa-a laupias samarialainen vai mulkku? Pahat vaihtoehdot heitit mulle näin äkkiseltään. Eli jos vastaan ettette saa käyttää sanaa vuori, niin olen mulkku ja jos sanon että saatte niin olen laupias samarialainen. Simpsiöhän on raiskattu mäki ja jos haluatte siitä käyttää nimeä vuori, niin kukaan ei estä teitä , mutta tahatonta komiikkaa se aiheuttaa.:D

• Ukkoonen
        mave kirjoitti:

Sinähän annoit loistavat vaihtoehdot:D jaa-a laupias samarialainen vai mulkku? Pahat vaihtoehdot heitit mulle näin äkkiseltään. Eli jos vastaan ettette saa käyttää sanaa vuori, niin olen mulkku ja jos sanon että saatte niin olen laupias samarialainen. Simpsiöhän on raiskattu mäki ja jos haluatte siitä käyttää nimeä vuori, niin kukaan ei estä teitä , mutta tahatonta komiikkaa se aiheuttaa.:D

on aina ollu Lapualaasille pelekkä Simpsiö. Aikoonaan kartoottajat kai on tituleerannu Simpsiön vuareksi. Jos ny halutahan saivarrella, niin minä oon solttupoikana ammuskellu Kauhavan Hopiavuares, eikä siäläkää eres hääppööstä mäkiä ollu.

• Ukkoonen kirjoitti:

on aina ollu Lapualaasille pelekkä Simpsiö. Aikoonaan kartoottajat kai on tituleerannu Simpsiön vuareksi. Jos ny halutahan saivarrella, niin minä oon solttupoikana ammuskellu Kauhavan Hopiavuares, eikä siäläkää eres hääppööstä mäkiä ollu.

Jos aiot pilata hyvän nälvimisen, niin tässä on sinulle edes jotain pohjaa, mihin voit nojata:D
        http://www.simpsio.fi/documents/asiakirjat/Simpsiön Tarustoa Pakattu.pdf
        sivulta 3 löytyy sinulle tietoa.

• Ukkoonen
        mave kirjoitti:

Jos aiot pilata hyvän nälvimisen, niin tässä on sinulle edes jotain pohjaa, mihin voit nojata:D
        http://www.simpsio.fi/documents/asiakirjat/Simpsiön Tarustoa Pakattu.pdf
        sivulta 3 löytyy sinulle tietoa.

mäki on suuri vuari ku läheltä lakialla katteloo.
        Olipa miälenkiintoosta tiatoa Simpsiöstä. Nuaren tarinooren ja historiankin perusteella on sääli ku Simpsiö on pala palalta myyty kaupungille ja virkiälle "kehitettäväksi". Samallaasta ankiaa luannon raiskausta oli Ylläksen huipulla, 918m, ku yks pyhäaamu sinne kiipeelin.
        Kuinkas syvä muutoon se Vuarijärvi Kauhavalla o?

• Kiellettyssa kaupungissa

Luin muutaman kirjoitteluyritelmän tästä eteenpäin ja kuinka ollakaan. Kaupungin kehuminen nostatti jollakin niskakarvat pystyyn. On oletus päällä, että kaupunki ei voi mitään kaupunkilaisia ilahduttavaa tehdä.

Ei haittaisi vaikka ei yrittäisikään mitään, koska kohdin ei satu koskaan kaikille ja artisti maksaa silti.

• kehututtaa.

On sitä asiat säälittävässä mallissa jos niitä pitää keinotekoisesti pykätä ylistämällä tuollaista pilalle raiskattua mäkipahasta.
        Oli se nyt sitten kenen tahansa aikaansaannos.
        Kehutaan heti kun on kehumisen paikka, mutta tuo se ei ole. Sorry!

• Anonyymi

Onko siellä enää yhtään laavua polttamatta? Pitäisi eukon kanssa mennä samoilemaan sinne makkaran ja kaljan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3705
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3300
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3132
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2322
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1879
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1829
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      37
      1824
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1698
    Aihe