siinä lentokoneiden varalaskupaikan kohdalla, niin ei sitten millään köröttelijät malta antaa tietä......
Merkillistä
5
507
Vastaukset
- että...
..eivät anna tietä. Missä näin, sillä Etelä-Pohjanmaalla on useampi varalaskeutumispaikka....
- Tätä osasin odottaakin
On se kummallista kun alunperinkään Ylihärmän enemmistön kannalta huono liitos kaavailee eniten "kuralla" olleen kunnan johtajaa johtajaksi,eikä laita virkaa yleiseen hakuun.
- Lentokenttä
Todennäköisesti kysymyksessä on Kuortaneen- Alavuden varalaskulentokenttä valtatie 66:lla.
Olen kanssasi samaa mieltä.
Minä toimin seuraavasti" annan reilusti tietä ja siirryn ohituksen ajaksi oikealle kaistalle ja jätän näin takanaolevalle vapaan kaistan"
Hyvään liikennekulttuuriin kuuluu mielestäni tälläinen joustavuus jos haluaa ajaa tällä kohdalla alle sallittua satasen nopeutta.
Mitä olen asiaa vuosien saatossa seurannut vain harvat rekat ja asuntovaunut osaavat väistää oikealle tässä varalaskulentokentän kohdalla.
Yksi asia minua vain nykysin harmittaa.
Ennenvanhaan ihmiset kiittivät erilaisilla merkeillä tilan antamisesta ja se tuntui mukavalta, mutta eivät juuri enää tänä päivinä.
Mistäköhän sekin mahtaa johtua ?Saikos valkoista sulkuviivaa ylittää?
"Sen lisäksi mitä 34 §:n 2 momentissa säädetään, on ajoneuvon kuljettaminen sekä pysäyttäminen ja pysäköinti sulkualueella kielletty."
tieliikkenasetus 5 luku momentti 39
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1992/19920163
Suomi24, Mitä keskusteluissa ei saa tehdä:"Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan":D- meni....
mave kirjoitti:
Saikos valkoista sulkuviivaa ylittää?
"Sen lisäksi mitä 34 §:n 2 momentissa säädetään, on ajoneuvon kuljettaminen sekä pysäyttäminen ja pysäköinti sulkualueella kielletty."
tieliikkenasetus 5 luku momentti 39
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1992/19920163
Suomi24, Mitä keskusteluissa ei saa tehdä:"Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan":Djännäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873705
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661879
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698