Vaisto/intuitio

Emmanuele

Käytätkö vaistojasi? Uskotko intuitioon?
Treenaatko kyseisiä asioita?

Mä käytän treffailuharrastustani hyödyllisten taitojen opettelukenttänä.
Nykyään ei tarvitse kuin nähdä mies ja tiedän hyvin nopeasti millainen herra on kyseessä. Usein jo ääni paljastaa monia asioita. Joskus en kuuntele mitä vaistoni sanoo ja hakkaan päätäni seinään, turhaan. Säästyisin ajanhaaskuulta ja sydänsuruilta kun kuuntelisin heti sisäistä ääntäni ja toimisin sen mukaan.
Puhun tässä yhteydessä energioista. Näen ihmisellä tietynlaisen energian. Mutta yhtälailla asian voi selittää luonteella, olemuksella jne.
Erityisesti tarkastelen sitä vaikuttaako ihminen itsekkäältä/itseriittoiselta. Itsekäs mies on surkea rakastaja. Muita kiinnostavia asioita on mm. huumorintaju, ajattelun taso, tunne-elämä ja seksuaalisuus. Tarkkailen kykeneneekö mies läheisyyteen vai onko hän lukossa. Osaako hän antaa ja heittäytyä.

Vaara voi olla se että rupeaa liiankin varovaiseksi, ei anna mahdollisuutta kohtuullisen oloiselle sällille?

Kokemuksia?

126

5623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hossi

Ja uskon vastoon/intuitioon !

Perustan kaiken toimintani juuri ensivaikutelmaan ja sen luomaan kuvaan toisesta ihmisestä, on sit kyseessä treffit tai sit mikä tahansa tapaaminen.

Tähän mennessä ei vielä ole juurikaan hutaan mennyt joten kehittämisen tarvetta sen suhteen ei ole.

• Emmanuele

että ensivaikutelmasi on aina oikea? Jospa ihminen yllättäisikin?
        Ja eikö aina voi kehittyä? :)

• Hossi
        Emmanuele kirjoitti:

että ensivaikutelmasi on aina oikea? Jospa ihminen yllättäisikin?
        Ja eikö aina voi kehittyä? :)

Vaikea sanoa onko ensivaikutelma välttämättä ihan täysin oikea, tämän kanssa tällä hetkellä vähän painiskelenkin. Välillä tuntuu siltä et saatan olla väärässä mut toisinaan vaikutelma vaikuttaa oikealta, ota siitäkin nyt sit selvää :)

No joo, ainahan sitä kehittämisen varaa on. Ainakin ensvaikutelman suhteen tapahtuvassa hyväksynnässä ei aina voi olettaa et jokainen miellyttää heti. No, onneks tulen toimeen kaikkien kanssa mut kaikki ei välttämättä tule toimeen minun kanssani ;)

• saimi-hellevi

mä luotan mun vaistoihini. Ainakin yleensä.

Tosin miesasioissa mun vaistot ei sano yleensä mitään ja päin honkin sitten menee. Taidankin tästä lähin luottaa isukin vaistoihin siinä asiassa. Kun faija sanoo että laita kiertoon, niin silloin lähtee. Se ei oo vielä yhtään miestä mulle hyväksyny ja oikeessa se on ollu, yksikään niistä ei oo vielä mulle käyny. Olisin vaan kuunnellu ajoissa, niin olisin välttynyt turhalta jahkailulta. =)

• Mangusti.

aina intuitiotani ja varsinkin treffailutilanteessa. Jos intuitioni seurauksena saan pienintäkin pienimmän yyyyyywwwwwwwwwwww -reaktion jostakin miehestä, niin se on erittäin pätevä syy jättää mies muiden naisten kiusaksi. Aina en ole viitsinyt uskoa intuitiotani ja se on kostautunut joka kerta myöhemmin. Nykyisin luotan intuitiooni varsinkin tässä asiassa täydellisesti.

Hyviä asioita luettelit tuossa, mihin kannattaa kiinnittää huomiota. Ehkä on parempi kuitenkin analysoida vasta treffien jälkeen tarkemmin havaintojaan ja fiiliksiään.

• anneleheaven

kyky käyttää intuitiotaan on kykyä kuunnella omaa sisäistä ääntään, luottaa siihen mitä "kolmas silmä" näkee.
        Harvoin sitä on niin herkistynyt että sillä näkis kirkkaasti, virheitä sattuu- sitä voi erehtyä jostain ihmisestä ihan totaalisesti .
        Nykyihminen on sellaisen ärsykeinvaasion turruttama, että en kovinkaan usein usko sen pelaavan oikein. Antennit häiriintyvät vaikutteiden sekamelskasta...."melu" on jatkuvaa...kuitenkin intuitio edellyttäisi keskitynyttä kykyä hiljentyä kaiken kohinan keskellä!?
        Mutta joo,
        käytän intuitiota joka tilanteessa, tässäkin, että kirjoitan tätä vaikka työt odottaa.

• Emmanuele

Onhan se hyvä tuumailla jo hieman treffien aikanakin, niin ei päädy sänkyyn ääliön kanssa =)

• Mangusti.
        anneleheaven kirjoitti:

kyky käyttää intuitiotaan on kykyä kuunnella omaa sisäistä ääntään, luottaa siihen mitä "kolmas silmä" näkee.
        Harvoin sitä on niin herkistynyt että sillä näkis kirkkaasti, virheitä sattuu- sitä voi erehtyä jostain ihmisestä ihan totaalisesti .
        Nykyihminen on sellaisen ärsykeinvaasion turruttama, että en kovinkaan usein usko sen pelaavan oikein. Antennit häiriintyvät vaikutteiden sekamelskasta...."melu" on jatkuvaa...kuitenkin intuitio edellyttäisi keskitynyttä kykyä hiljentyä kaiken kohinan keskellä!?
        Mutta joo,
        käytän intuitiota joka tilanteessa, tässäkin, että kirjoitan tätä vaikka työt odottaa.

onneksi tuo visuaalinen aisti niin huonosti käytössä ;), että huomio jää lähinnä kuulon ja tuntemusten varaan. Ääni, äänensävyt ja puhetapa kertovat enemmän kuin sanat.

Mä luulen, että intuitioon ei kannatakaan luottaa, ellei ole pää ja tunne-elämä tasapainossa, koska muuten tunteet ovat vääristyneitä eikä intuitiokaan toimi kunnolla.

• Mangusti.
        Emmanuele kirjoitti:

Onhan se hyvä tuumailla jo hieman treffien aikanakin, niin ei päädy sänkyyn ääliön kanssa =)

sen verran kannattaa aina tuumailla. :)

• Aurinko79-

Olen käyttänyt vaistoa ihmissuhdeasioissa paljonkin ja yleensä aina vaistoni on osunut oikeaan. Muutamissa tapauksissa en ole kuunnellut vaistoani ja jälkeenpäin on harmittanut. Olen pystynyt "näkemään" asioita joskus selvästikin ennenkuin ne ovat edes tapahtuneet. Näissä tapauksissa olen ehkä halunnut uskoa toisin, yrittänyt muuttaa asiaa joksikin toiseksi kuin mitä se on. En ole halunnut hyväksyä tilannetta sellaisena kuin se on vaan epätoivoisesti yrittänyt nähdä ainoastaan sen hyvän pinnan mutta sulkenut epämiellyttävän totuuden pois mielestä. Säälittävää mutta joskus sitä vain haluaisi uskoa parempaan.

Tällä hetkellä elämässäni on meneillään sen verran sekava tilanne etten oikein osaa luottaa vaistoihini, tuntuu että ne ovat hiukan hakoteillä eivätkä osaa ottaa oikeita viestejä vastaan. Toivoisin että saisin vaistoni ja luottamuksen itseeni takaisin kohdilleen mutta en ole vielä keksinyt miten palauttaa kadotettu intuitio ennalleen? :(

• scale

metsään se joskus menee.
      Jos olisin seurannut vaistojani, niin en olisi koskaan aloittanut seurustelua naiseni kanssa, vaan olisin heitänyt sen autostani niska-perse-otteella pihalle, kyllä se niin paljon vittuili mulle, kun olin sen seurueella kuskina.

En itsekkään ollut sen parempi, muistaakseni hellittelin häntä mm. kutsumalla kalkkunaksi.
      Oltiin tosiaan kuin kissa ja koira.

No ehkä se osaltaan johti siihen, että se vittuilu kääntyi yhden ravintolaillan jälkeen jotenkin seurusteluksi.

• Aurinko79-

Teilläpä on lempeä alku ollut :) Mutta hienoa kun asiat menivätkin sitten toiseen suuntaan, "rakkaudesta se hevonenkin potkii"-sanonnassa taitaa sittenkin olla jotain perää...

• Emmanuele

nähdä mahdollisuuden.
        Mä en kyllä olisi niin optimistinen, nykyään :)
        Nuorempana vittuilu oli coolia nykyisin pidän sitä vaan typeryytenä.

• la.ra

Mulla nousee karvat pystyyn aina, jos koen jonkun miehen ärsyttäväksi.
        Se on nimittäin yleensä menoa sitten.

Mun miestyyppini on siis arrogantti paskiainen, tai oli tähän asti.

• scale
        Aurinko79- kirjoitti:

Teilläpä on lempeä alku ollut :) Mutta hienoa kun asiat menivätkin sitten toiseen suuntaan, "rakkaudesta se hevonenkin potkii"-sanonnassa taitaa sittenkin olla jotain perää...

Oon sitä joskus miettiny, että olikohan siinä sellaista taustalla, kun en ole törmännyt ennen, enkä sen jälkeenkään ventovieraaseen naiseen, jonka kanssa olisi heti napit vastakkain.

Ehkä siinä oli jotakin kipinää joka ei muuten päässyt sillä kertaa purkautumaan.

• scale
        Emmanuele kirjoitti:

nähdä mahdollisuuden.
        Mä en kyllä olisi niin optimistinen, nykyään :)
        Nuorempana vittuilu oli coolia nykyisin pidän sitä vaan typeryytenä.

silloin nähnyt siinä mitään mahdollisuutta, ihan oikeesti mun teki mieli heittää nainen autosta pihalle.

Typeräähän se olikin, mutta jotenkin koko hommaa olisi varmaan hyvin kuvannut vaikkapa Apulannan "Pahempi toistaan"-biisi.

En edes muista kumpi sen aloitti ja miten, mutta se vaan riistäytyi käsistä, heti alussa.

• scale
        la.ra kirjoitti:

sä osaat haukkua exäsi niin tyylikkästi, että tarvitaan sivistyssanakirjaa avuksi :D

• anneleheaven
        la.ra kirjoitti:

...ihan ole miltä näyttää?!
        Se, että kokee jonkun ärsyttävänä, ylimielisenä,paskiaisena, johtuunee siitä, että antennit tavoittavat kohinan läpi jotain todellista.
        Ihmiset jotka ei oo tosissaan, tai vain puolittain läsnä, eivät vaivaudu vittuilemaan eikä heittämään haasteita.
        Intohimoiset ja elämästä ja toisista ihmisistä kiinnostuneet tyypit yleensä haluaa ottaa mittaa , tsekata, kannattaako tuon kanssa jatkaa juttua, onko siitä mihinkään...riittääkö sillä vääntöä johonkin elämää suurempaan (äyts meni klisheen puolelle).
        Monen vittumaisen paskiaisen sisällä sykkii herkän ihmisen sydän sopivan suojan sisällä, odottamassa kohtaamista sellaisen kanssa, joka näkee sen kaiken läpi, suoraan toisen sieluun.

• Mpw

Mun ex-vaimo katso meidän ensimmäisen yhteisen automatkan (60 km) mökiltä kotiin mua koko matkan ajana taustapeilin kautta sanomatta sanaakaan.

Ja avioliitossa oltiin sit niinku kissa ja koira.

• la.ra
        anneleheaven kirjoitti:

Se, että kokee jonkun ärsyttävänä, ylimielisenä,paskiaisena, johtuunee siitä, että antennit tavoittavat kohinan läpi jotain todellista.
        Ihmiset jotka ei oo tosissaan, tai vain puolittain läsnä, eivät vaivaudu vittuilemaan eikä heittämään haasteita.
        Intohimoiset ja elämästä ja toisista ihmisistä kiinnostuneet tyypit yleensä haluaa ottaa mittaa , tsekata, kannattaako tuon kanssa jatkaa juttua, onko siitä mihinkään...riittääkö sillä vääntöä johonkin elämää suurempaan (äyts meni klisheen puolelle).
        Monen vittumaisen paskiaisen sisällä sykkii herkän ihmisen sydän sopivan suojan sisällä, odottamassa kohtaamista sellaisen kanssa, joka näkee sen kaiken läpi, suoraan toisen sieluun.

Mutta mun henkilökohtaisten tilastojeni valossa voidaan kyllä väittää, että se, joka tuntuu arrogantilta paskiaiselta myös ON arrogantti paskiainen :)

No, yhtä oppituntia ikä kaikki!

• scale
        Mpw kirjoitti:

Mun ex-vaimo katso meidän ensimmäisen yhteisen automatkan (60 km) mökiltä kotiin mua koko matkan ajana taustapeilin kautta sanomatta sanaakaan.

Ja avioliitossa oltiin sit niinku kissa ja koira.

parempi näin. Velipojalle kävi päinvastoin ja nyt sillä on talossansa nalkuttava vaimo.

• Emmanuele
        anneleheaven kirjoitti:

Tämä on taas tätä muutetaan miestä-ajattelua. Mä en aio ruveta miehen tunteiden tulkiksi enkä ajatuksen lukijaksi. Mies on sellainen kun on ja en koe asiakseni ruveta houkuttelemaan sieltä "suojan sisältä" mitään jaloja piirteitä esiin. Ihminen tekee itse jalostustyön, jos tekee.

• Aurinko79-
        scale kirjoitti:

Oon sitä joskus miettiny, että olikohan siinä sellaista taustalla, kun en ole törmännyt ennen, enkä sen jälkeenkään ventovieraaseen naiseen, jonka kanssa olisi heti napit vastakkain.

Ehkä siinä oli jotakin kipinää joka ei muuten päässyt sillä kertaa purkautumaan.

Kyllä tuossa on ihan varmasti perää, itsellä on kokemus miehestä jonka kanssa oli jatkuvasti napit vastakkain. Silti siinä oli kemiaa ja säpinää enemmän kuin kenenkään kanssa aikaisemmin.

Hyvä kuitenkin kun teillä rauhoittui tilanne niin että yhteinen elämä on mahdollista, minun tapauksessani ei mitenkään olisi onnistunut yhteiselo, oli se sen verran räjähtelevää touhua.

• kavereiden kans sama.
        scale kirjoitti:

Muistan, et joskus nuorena sain kavereita tolla samalla tavalla. Heti alkuun tuli jotain motkottamista ja sanomista. Kun ne oli sanottu, niin jostain tuli tunne, et okei nyt voidaanki sit alkaa kavereiksi kun alku jutut on selvitetty. Ehkä se on jotain nokkimisjärjestyksen selvittämistä. Naisen ja miehen välillä voi musta olla niin, että kummatkin tavallaan tietää heti, et toi on hyvä tyyppi ja sit vaan tavallaan riidellään ne turhat asiat pois tieltä aluksi. Ja et sit voidaanki keskittyä olennaiseen :) Ja eipä ole harvinaista, että uutta ihmistä pitää ekana vähän ärsyttävänä. Jos se vaikka ensi sanoikseen arvostelee sua, vaikka töissä. Ajattelet että voi yök mikä ääliö, mut kun näätte seuraavan kerran niin tajuat et sehän on itseasiassa ihan mukava tyyppi.

• anneleheaven
        Emmanuele kirjoitti:

Tämä on taas tätä muutetaan miestä-ajattelua. Mä en aio ruveta miehen tunteiden tulkiksi enkä ajatuksen lukijaksi. Mies on sellainen kun on ja en koe asiakseni ruveta houkuttelemaan sieltä "suojan sisältä" mitään jaloja piirteitä esiin. Ihminen tekee itse jalostustyön, jos tekee.

Siis onko kielitaitoni ja ilmaisukykyni tätä luokkaa: "Tämä on taas tätä muutetaan miestä-ajattelua"!!!
        Haloo, is there anybody up there?
        Jätän suosiolla rautalangan vääntämättä tolloille joiden herkkyysbarometrit näyttävät nollaa.

• kommentoida :
        anneleheaven kirjoitti:

Se, että kokee jonkun ärsyttävänä, ylimielisenä,paskiaisena, johtuu siitä että se joku on ärsyttävä ja ylimielinen paskiainen eikä mitään muuta.

• kommentoida :
        anneleheaven kirjoitti:

Se, että kokee jonkun ärsyttävänä, ylimielisenä,paskiaisena, johtuu siitä että se joku on ärsyttävä ja ylimielinen paskiainen eikä mitään muuta.

• että kun naisen feromonikuorma pursuaa yli vatista, niin se purkautuu vittuiluna, koska ei ole oikein mitään muuta keinoa purkaa sitä. Toinen purkukeino olisi raju seksikohtaus just tässä ja nyt, mutta tähän naiset ei välttämättä ole aina valmiita.

Eli vittuilevan naisen saa hiljenemään antamalla sille kalun leluksi, vaikka se vittuilee siitäkin aluksi.

• sarvikuonokas

Kaikki saavat mahdollisuuden.

On hienoa, että huomaa olleensa positiivisella tavalla väärässä jostain ihmisestä

• Emmanuele

tai avarakatseinen :) että kaikki kelpaa :P

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

tai avarakatseinen :) että kaikki kelpaa :P

Elämään katkeroituneita ihmisiä, jotka ovat menettäneet toivonsa ihmisten hyvyyteen.

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Elämään katkeroituneita ihmisiä, jotka ovat menettäneet toivonsa ihmisten hyvyyteen.

ei ole "hyviä", niin se vaan on. Toinen kysymys on sitten mitä hyvyys on. Ihmisillä on kaiketi eriäviä käsityksiä hyvyydestä. Idea on se että minun ja mahdollisen partnerini käsitykset kolahtaisi jollain tapaa. Jos mä esimerkiksi uskon rakkauteen ja mies rahaan sekä oman edun tavoitteluun muitten kustannuksella niin ne ei oikeen natsaa yhteen.

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

ei ole "hyviä", niin se vaan on. Toinen kysymys on sitten mitä hyvyys on. Ihmisillä on kaiketi eriäviä käsityksiä hyvyydestä. Idea on se että minun ja mahdollisen partnerini käsitykset kolahtaisi jollain tapaa. Jos mä esimerkiksi uskon rakkauteen ja mies rahaan sekä oman edun tavoitteluun muitten kustannuksella niin ne ei oikeen natsaa yhteen.

Minun mielestäni lähtökohdan pitäisi olla se, että jokainen ihminen on tutustumisen arvoinen.

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Minun mielestäni lähtökohdan pitäisi olla se, että jokainen ihminen on tutustumisen arvoinen.

eikä energiaa pitkittää "suhdetta" jonkun ihmisen kanssa jonka tajuan olevan jotain aivan muuta kuin sitä mitä mä haen ja mistä mä pidän.
        Se aika on pois paremman tyypin löytämiseltä.
        Ja mä en ehdi kertakaikkiaan kaikkia halukkaita pyörittämään :)

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

eikä energiaa pitkittää "suhdetta" jonkun ihmisen kanssa jonka tajuan olevan jotain aivan muuta kuin sitä mitä mä haen ja mistä mä pidän.
        Se aika on pois paremman tyypin löytämiseltä.
        Ja mä en ehdi kertakaikkiaan kaikkia halukkaita pyörittämään :)

Sulla on vähän vaikeeta sen äijän löytämisen kanssa, mutta nostan hattua yrittelijäisyydellesi ja toivotan onnea etsinnöillesi. Jotkut vaan jaksaa. Itselläni on menossa vaihe jossa en nyt vaan jaksa oikein tutustua uusiin ihmisiin.

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Sulla on vähän vaikeeta sen äijän löytämisen kanssa, mutta nostan hattua yrittelijäisyydellesi ja toivotan onnea etsinnöillesi. Jotkut vaan jaksaa. Itselläni on menossa vaihe jossa en nyt vaan jaksa oikein tutustua uusiin ihmisiin.

vähän väsynyt just nyt, tavallaan, mutta viikon lopulla on varmaan taas eri mieli :)
        Oon ajatellut kokeilla kepillä jäätä yhden hepun suhteen jonka näen melkein joka pv eräässä arkisessa tilanteessa. Sillä tyypillä on aika hyvät energiat. Pikkaisen suomalaisen jäyhät, mutta sisäistä lämpöä tuntuu piisaavan. Jos vain uskallan :)

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

vähän väsynyt just nyt, tavallaan, mutta viikon lopulla on varmaan taas eri mieli :)
        Oon ajatellut kokeilla kepillä jäätä yhden hepun suhteen jonka näen melkein joka pv eräässä arkisessa tilanteessa. Sillä tyypillä on aika hyvät energiat. Pikkaisen suomalaisen jäyhät, mutta sisäistä lämpöä tuntuu piisaavan. Jos vain uskallan :)

Soimaan ja yrittämään. Huhut kertovat että baarin ulkopuolella alkaneilla suhteilla on paremmat mahdollisuudet onnistua.

"hyvät energiat" =D.. Tarkoitat ilmeisesti kiveksien tuotantotehokkuutta?

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Soimaan ja yrittämään. Huhut kertovat että baarin ulkopuolella alkaneilla suhteilla on paremmat mahdollisuudet onnistua.

"hyvät energiat" =D.. Tarkoitat ilmeisesti kiveksien tuotantotehokkuutta?

tuotantotehokkuus on mulle ykshailee koska en halua siittiöitä munasoluuni :)
        Toki tarkkailen olisiko mies hyvä pano, ja kuikuilen sitä etumuksen kohoumaa. Kiinteät, pyöreät kivekset on yksi maailman kauneimmista asioista.

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

tuotantotehokkuus on mulle ykshailee koska en halua siittiöitä munasoluuni :)
        Toki tarkkailen olisiko mies hyvä pano, ja kuikuilen sitä etumuksen kohoumaa. Kiinteät, pyöreät kivekset on yksi maailman kauneimmista asioista.

Tuottaa ne muutakin kuin niitä siittiöitä..

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Tuottaa ne muutakin kuin niitä siittiöitä..

saat siirrettyä puheenaiheen intuitiosta spermaan ja testosterooniin? :)
        Kyllähän sekin on tavallaan intuitiota kun mä kuvittelen miltä kyseinen herra näyttäisi mun sängyllä alasti muna pystyssä. Olisiko mies sen arvoinen että mä laukaisisin sen ladatun aseen. Ja olisiko mies niin ihana että hurmioissani maiskuttelisin kivesten tuotteita kuin parasta pirtelöä.

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

saat siirrettyä puheenaiheen intuitiosta spermaan ja testosterooniin? :)
        Kyllähän sekin on tavallaan intuitiota kun mä kuvittelen miltä kyseinen herra näyttäisi mun sängyllä alasti muna pystyssä. Olisiko mies sen arvoinen että mä laukaisisin sen ladatun aseen. Ja olisiko mies niin ihana että hurmioissani maiskuttelisin kivesten tuotteita kuin parasta pirtelöä.

Ai minäkö siirrän puheenaiheen näihin hommiin?!?! =D=D

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Ai minäkö siirrän puheenaiheen näihin hommiin?!?! =D=D

Et taida olla ollenkaan niin kiltti ja viaton pojuliini kuin annat ymmärtää. Emma täti ottaa sut kohta polvelle ja läpsii pepulle.

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

Et taida olla ollenkaan niin kiltti ja viaton pojuliini kuin annat ymmärtää. Emma täti ottaa sut kohta polvelle ja läpsii pepulle.

Olevani "hieman" kaksimielinen =D

• Papeete1

Tämä on taas niitä juttuja joissa olen todella jyrkkä. Yleensä teen uudesta ihmisestä pika-analyysin hänestä huokuvien mielikuvien perusteella, että kuuluuko se siedettäviin vai ei-siedettäviin ja noikin sitten jakaantuu eriasteisiin tasoihin.
      Siedettävistä tipahtaa pirun äkkiä ei-siedettäviin mutten muista koskaan "nostaneeni" ketään pois ei-siedettävistä.
      Vaistoni ei ole ollut väärässä ja olen oppinut vanhemmiten luottamaan siihen täydellisesti.

• erehtymätön :

muutenhan meillä olisi paljon avioeroja, perheväkivaltaa ja yh-äippiä

• Papeete1
        erehtymätön : kirjoitti:

muutenhan meillä olisi paljon avioeroja, perheväkivaltaa ja yh-äippiä

Kiinnitä huomiota:
        "Vaistoni ei ole ollut väärässä ja olen oppinut vanhemmiten luottamaan siihen täydellisesti."

Uskoessani nykyään vaistooni, en enää joudu kokemaan mitään vääryyttä :D

• estänyt :
        Papeete1 kirjoitti:

Kiinnitä huomiota:
        "Vaistoni ei ole ollut väärässä ja olen oppinut vanhemmiten luottamaan siihen täydellisesti."

luottamasta vaistoon aikaisemmin?

Tämä on mielenkiintoista...

Ja tästä tilanteesta nykyään, ettei nyt vaan ole liikaakin jarruja päällänsä...?

• estänyt :
        Papeete1 kirjoitti:

Kiinnitä huomiota:

Ja tästä tilanteesta nykyään, ettei nyt vaan ole liikaakin jarruja päällänsä...?

• Papeete1
        estänyt : kirjoitti:

Ei ole ollut nuorena tarpeeksi elämänkokemusta jotta olisi pystynyt 100% luottaan ja/tai ylipäätänsä ymmärtään hälytyskellojen kilkatusten merkityksiä. Nyt ne tajuaakin sitten jo heti.

Kyllä mulla on täysin jarrut päällä nykyään, etsin jokaisesta miehestä negatiivisia merkkejä kaikki aistit valppaana ja olen koko ajan takajaloillani valmiina ponkaseen karkuun jos jotain hälyttävää ilmenee.
        Tämä on täysin oma valintani. Haluan, etten lähde mihinkään puolivillaiseen touhuun mukaan, ei mun tarvi. Sinkkunaolo on niin optimaalisen hyvä elämäntyyli etten vaihda sitä suhteeseen kuin pelkästeen erittäin hyvin sopivan osuessa kohdalle.

• la.ra

Ihmisille annan aina mahdollisuuden, ts. jokainen on hyvä tyyppi kunnes toisin todistetaan, sanoi intuitio mitä hyvänsä.

Aiemmin olin sitä mieltä, että viidessä minuutissa tiedän onko sällillä mitään mahdollisuuksia suhdemielessä. Olin väärässä, ja nyt en voisi olla iloisempi siitä, että katselin rauhassa.

Muissa asioissa luotan aika paljon siihen, minkälainen "hytinä" on. Ja jos siitä ei meinaa saada selvää, niin aina on onneksi Tarot-kortit olemassa. Ja äiti.

• Aurinko79-

On pakko mainita että oli ihana tuo äiti-maininta tuolla lopussa :) Kunpa olisikin sellaiset välit omaan äitiin että voisi tällaisista keskustella ja saada apuja kiperiin tilanteisiin.

• la.ra
        Aurinko79- kirjoitti:

On pakko mainita että oli ihana tuo äiti-maininta tuolla lopussa :) Kunpa olisikin sellaiset välit omaan äitiin että voisi tällaisista keskustella ja saada apuja kiperiin tilanteisiin.

Täytyy kyllä myöntää, että mulla on ollut onnea vanhempien suhteen ja olen siitä todella kiitollinen. ...jollekin.

Pääasia kuitenkin on se, että on JOKU, jolle voi avautua aiheesta kuin aiheesta. Ja mulla se joku sattuu olemaan äippä.

• Aurinko79-
        la.ra kirjoitti:

Täytyy kyllä myöntää, että mulla on ollut onnea vanhempien suhteen ja olen siitä todella kiitollinen. ...jollekin.

Pääasia kuitenkin on se, että on JOKU, jolle voi avautua aiheesta kuin aiheesta. Ja mulla se joku sattuu olemaan äippä.

Jokainen tarvitsee sen tukipilarin ja mulla on taas ollut onnea ystävien suhteen, niistä riittää pilaria koko elämän varrelle :)

• ghjkghjghjk

"Nykyään ei tarvitse kuin nähdä mies ja tiedän hyvin nopeasti millainen herra on kyseessä."

"Puhun tässä yhteydessä energioista. Näen ihmisellä tietynlaisen energian."

"Muita kiinnostavia asioita on mm. huumorintaju, ajattelun taso..."

Hehe.

• Emmanuele

että tämä kirjoittaja on hyvin alkeellisella tasolla, pysyisin kaukana :)

• ghjkghjghjk
        Emmanuele kirjoitti:

että tämä kirjoittaja on hyvin alkeellisella tasolla, pysyisin kaukana :)

Jatka treenausta...

• Emmanuele
        ghjkghjghjk kirjoitti:

Jatka treenausta...

sun suhteesi vahvistuu vain...

• ghjkghjghjk
        Emmanuele kirjoitti:

sun suhteesi vahvistuu vain...

Lopeta treenaus.

• teme.

Niin no, jotkut harrastavat lennokkeja, toiset pesistä ja kolmennet treffailua. Olisin aika vaivaantunut, jos saisin jälkikäteen tietää sen olleen vain leikkiä puoleltasi.

Asiaan kuitenkin: joskus sinkkuaikoina en tutkaillut treffikamua röntgenkatseellani. Pyrin olemaan mahdollisimman oma itseni, vaikka hermostuneisuus ja mahdollinen ihastuminen varsinkin teki minusta sosiaalisesti kömpelön. Kohteliaisuudella ja lupsakalla huumorilla homma toimi, jos toimi. Valitettavasti naisesta näkee turhan selvästi, jos hän tutkailee toista tämän sanojen ohi kovin innokkaasti. Treffien tunnelmalle ei tee hyvää, jos tuntee olevansa tiukassa tentissä hymyjen takana. Itse en ottanut treffejä koskaan hirveän vakavasti. Olin pitämässä hauskaa, enkä etsimässä ikuista kumppania. Ajattelin, että kyllä se sitten natsaa ihan omalla painollaan, jos deittikamun kanssa juttu luistaa rennosti.

Sinun tilanteestasi en tiedä tarkemmin, mutta haet ilmeisesti miestä elämääsi, etkä enää vain pikkuhauskaa deittiseuraa. Miksi siis puhut harrastuksesta? Vai haetko todella vain ns. rakastajaa, eli panoseuraa? Ehken vain tajua.

Ehkä sun kannattaa kuitenkin kuunnella enemmän, mitä se kamu todella sanoo. Ihastut tarpeeksi kiinnostavaan tyyppiin joka tapauksessa, vaikka vaistosi etc. varoittaisi miten lujaa tahansa.

• Emmanuele

en välttämättä panisi vastaan jos suuri rakkaus kävelisi vastaan mutten ole niin naiivi että olettaisin ensimmäisen treffikumppanin sitä olevan. Aika monet sumpit saa juoda sitä odotellessa. Ja aika monet munaskut käydä testaamassa. Pitäähän tästä etsintäprosessista nauttia :)Mutta ei tämä täysin pelkkää leikkiä ole.

Ei mulla ole mitään muistikirjaa mukana, ja tilanteet ovat yleensä rentoja ja luontevia. Mä itse olen menettänyt kaiken jännityksen hommasta. Mutta musta se on söpöä jos mies jännittää, siitä näkee että se haluaisi antaa hyvän kuvan itsestään, eli siis voin päätellä että hän pitää musta. Itseriittoisen, välinpitämättömän oloinen jamppa on kaikkein epäkiinnostavin.

• teme.
        Emmanuele kirjoitti:

en välttämättä panisi vastaan jos suuri rakkaus kävelisi vastaan mutten ole niin naiivi että olettaisin ensimmäisen treffikumppanin sitä olevan. Aika monet sumpit saa juoda sitä odotellessa. Ja aika monet munaskut käydä testaamassa. Pitäähän tästä etsintäprosessista nauttia :)Mutta ei tämä täysin pelkkää leikkiä ole.

Ei mulla ole mitään muistikirjaa mukana, ja tilanteet ovat yleensä rentoja ja luontevia. Mä itse olen menettänyt kaiken jännityksen hommasta. Mutta musta se on söpöä jos mies jännittää, siitä näkee että se haluaisi antaa hyvän kuvan itsestään, eli siis voin päätellä että hän pitää musta. Itseriittoisen, välinpitämättömän oloinen jamppa on kaikkein epäkiinnostavin.

Sittenhän kaikki on hyvin. Ei muuta kuin lempeänvakavasti deittikikkailemaan. Jep, nauttia saa ja pitääkin. :)

Kiinnitin aloituksessasi huomiota myös tähän: miten "käytät" intuitiotasi? Eikö intuitio ole vaistonvarainen oivallus tai vastaava, joka tulee jos on tullakseen? Osaatko ohjata alitajuntaasi tietoisesti?

Ehkä se on vain yksi naisten ominaisuuksien ihmeellisyyksiä.

• Emmanuele
        teme. kirjoitti:

Sittenhän kaikki on hyvin. Ei muuta kuin lempeänvakavasti deittikikkailemaan. Jep, nauttia saa ja pitääkin. :)

Kiinnitin aloituksessasi huomiota myös tähän: miten "käytät" intuitiotasi? Eikö intuitio ole vaistonvarainen oivallus tai vastaava, joka tulee jos on tullakseen? Osaatko ohjata alitajuntaasi tietoisesti?

Ehkä se on vain yksi naisten ominaisuuksien ihmeellisyyksiä.

Noh, intuitiota joko kuuntelee tai sitä ei kuuntele. Ihmisen täytyy herkistyä kuulemaan sen ääni. Sitä kykyä joutuu ehkä hivenen "treenaamaan". Täytyy mahdollisesti muuttaa tapaansa ajatella. Jokin ajatuslukkiutuma voi estää kuulemasta sitä, esim. asioiden liiallinen rationalisoiminen tai kiihkouskovaisuus joka ei anna tilaa ihmisen omille oivalluksille. Täytyy antaa aikaa itselleen ja itsensä kuuntelulle. Mun sisäinen ääni herää luonnossa, meditoidessa, kuunnellessa musiikkia, tai sitten se joskus vaan humahtaa läpi vaikka neljän ruuhkassa. Itsensä voi "virittää" sellaiselle tasolle jolloin oivallukset pääsevät esiin.

Toinen juttu on se uskooko intuition viestiin vai ei.
        Kyse on siis pitkälti siitä arvostaako intuitiota. Jos sitä ei arvosta niin silloin sitä ei tod.näk.kuulekaan, eikä niitä kehoituksia voi silloin ottaa vakavasti/toimia niitten mukaan.

Äh, ei tällaista voi selittää sanoin!

• teme.
        Emmanuele kirjoitti:

Noh, intuitiota joko kuuntelee tai sitä ei kuuntele. Ihmisen täytyy herkistyä kuulemaan sen ääni. Sitä kykyä joutuu ehkä hivenen "treenaamaan". Täytyy mahdollisesti muuttaa tapaansa ajatella. Jokin ajatuslukkiutuma voi estää kuulemasta sitä, esim. asioiden liiallinen rationalisoiminen tai kiihkouskovaisuus joka ei anna tilaa ihmisen omille oivalluksille. Täytyy antaa aikaa itselleen ja itsensä kuuntelulle. Mun sisäinen ääni herää luonnossa, meditoidessa, kuunnellessa musiikkia, tai sitten se joskus vaan humahtaa läpi vaikka neljän ruuhkassa. Itsensä voi "virittää" sellaiselle tasolle jolloin oivallukset pääsevät esiin.

Toinen juttu on se uskooko intuition viestiin vai ei.
        Kyse on siis pitkälti siitä arvostaako intuitiota. Jos sitä ei arvosta niin silloin sitä ei tod.näk.kuulekaan, eikä niitä kehoituksia voi silloin ottaa vakavasti/toimia niitten mukaan.

Äh, ei tällaista voi selittää sanoin!

En osaa tuohon enää sanoa muuta, kuin vau! :)Meitsi ei ole tainnut vielä herkistyä. *lähtee kohta neljän ruuhkaan treenaamaan*

• En omiini enkä muidenkaan. Mä luulen et evoluutiomielessä nykyiset ihmisuhteet on aika loppuasteen juttuja. Et vaistot voi toki varmistaa parhaimman lisääntymiskumppanin tms. mutta että ensi haistamalla tietää mistä puusta toinen on veistetty - ja pahkura. Minusta se ajattelu tekee ihmisestä aivan liian alkeellisen. Sen verran toki uskon, et jos toisen kosketus, ulkonäkö, tuoksu yms. ei alussa tunnu hyvältä niin ei se siltä tunnu jatkossakaan, mutta luonteesta se ei kerro mittee - tai ainakin virhemarginaali on mieletön.

• Elli29

osaat katsoa, et jos toisella on latex-housut jalassa ja röyhelötoppi arkena niin hän ehkä voisi olla tietynluonteinen. Ja se suorahousutyyppi poolopaitoineen tietynlainen tyyppi. Yhdistän tuohon pooloon vielä tiukan nutturan ja kireät poskipäät, niin osaatko päätellä jotain? Ei toi mitään tähtitiedettä ole.
        Vai ootsä niitä, jotka etsiessään rentoa naista ottaa poolopaitatyypin toivoessaan et eihän kukaan voi olla oikeasti noin takakireä, eihän...eihän..

• Elli29 kirjoitti:

osaat katsoa, et jos toisella on latex-housut jalassa ja röyhelötoppi arkena niin hän ehkä voisi olla tietynluonteinen. Ja se suorahousutyyppi poolopaitoineen tietynlainen tyyppi. Yhdistän tuohon pooloon vielä tiukan nutturan ja kireät poskipäät, niin osaatko päätellä jotain? Ei toi mitään tähtitiedettä ole.
        Vai ootsä niitä, jotka etsiessään rentoa naista ottaa poolopaitatyypin toivoessaan et eihän kukaan voi olla oikeasti noin takakireä, eihän...eihän..

kyseessä on ihminen, joka haluaa juuri piruuttaan tietyn kuvan antaa - haluaa rikkoa rajoja. Ja mun täytyy sanoa, et jättämällä ennakkokäsitykset sivuun olen elämässäni yllättynyt monasti aika positiivisesti. Ihmisellä voi olla todella hyviä ajatuksia vaikka päältä näyttäisi miltä hyvänsä - tai vaikka kuuluisi mihin hyvänsä ryhmään - on jako sitten ammatillinen, uskonnollinen tms.

• Emmanuele
        Elli29 kirjoitti:

nyt ei kerro ihmisestä juuri mitään, ehkä sen onko tyylitajua... Vaatteilla voi myös kikkailla ja hämätä tietoisesti.

• Emmanuele

ihmiset ovat palaamassa "eläimellisempään" meininkiin?
        Luuletko etteivät ihmiset kaipaa rakkautta ja turvaa näinäkin aikoina?

• Emmanuele kirjoitti:

ihmiset ovat palaamassa "eläimellisempään" meininkiin?
        Luuletko etteivät ihmiset kaipaa rakkautta ja turvaa näinäkin aikoina?

eivät ole palaamassa. Mä en kait väittänytkään moista. Tarkoitin et rakkaus, siten kuin sen käsitän, on myöhäisempien aikojen perua.

• ajatukset voi
        ttuplai kirjoitti:

kyseessä on ihminen, joka haluaa juuri piruuttaan tietyn kuvan antaa - haluaa rikkoa rajoja. Ja mun täytyy sanoa, et jättämällä ennakkokäsitykset sivuun olen elämässäni yllättynyt monasti aika positiivisesti. Ihmisellä voi olla todella hyviä ajatuksia vaikka päältä näyttäisi miltä hyvänsä - tai vaikka kuuluisi mihin hyvänsä ryhmään - on jako sitten ammatillinen, uskonnollinen tms.

olla hyviä tai huonoja riippumatta ulkonäöstä. Mut tarkotin tollasta elämäntyyliä ja laajempaa kokonaisuutta. Siis että sut pistettäisiin tyypin seuraan puoleksi toista vuodeksi ja noin.

• ja feikkaaminen
        Emmanuele kirjoitti:

nyt ei kerro ihmisestä juuri mitään, ehkä sen onko tyylitajua... Vaatteilla voi myös kikkailla ja hämätä tietoisesti.

näkyy päällepäin kans. Kyl noita näkyy, pikku yläastelainen mimmi kumiminari päällä huojuen korkeissa koroissa isot kajaalit silmissä perjantaina kartsalla...mutta katseessa lähinnä pelokkaan ja eksyneen kauriin katse, joka kertoo että mimmi olisi mieluummin jossain ihan muualla :)

Ja sit jotain kovia mimmejä kälättävine äänineen ja hyvä meininki-tyyleineen, jotka on kuitenki niitä jotka murtuu joukosta ensimmäisenä. Se liika yrittäminen näkyy ja vie tuhoon tos tilantees.

• ajatukset voi kirjoitti:

olla hyviä tai huonoja riippumatta ulkonäöstä. Mut tarkotin tollasta elämäntyyliä ja laajempaa kokonaisuutta. Siis että sut pistettäisiin tyypin seuraan puoleksi toista vuodeksi ja noin.

tyypin? Enhän mä tiedä siitä mitään. Vain sen miten se on juuri tällä nimenomaisella hetkellä pukeutunut.

• Emmanuele
        ttuplai kirjoitti:

eivät ole palaamassa. Mä en kait väittänytkään moista. Tarkoitin et rakkaus, siten kuin sen käsitän, on myöhäisempien aikojen perua.

kuulostat ihan mormoonilta :P
        Luuletko että ihmiskunta siis kehittyy/on kehittynyt ajan myötä? Henkistyy?

• Emmanuele kirjoitti:

kuulostat ihan mormoonilta :P
        Luuletko että ihmiskunta siis kehittyy/on kehittynyt ajan myötä? Henkistyy?

Siis et miljoona vuotta sitten solmitut suhteet olivat enempi "Toisessa kädessä pamppu ja toisessa kalu - et kumpaa haluat" - tyyppiä. Vasta puhekyvyn ja kommunikaation kehittymisen myötä suhde toiseen ihmiseen on muuttunut nykyisen kaltaiseksi. Hengistyykö edelleen - riippuu siitä minne suuntaan päätämme maailman viedä.

Vai mormooni - höh.

• esiin
        ttuplai kirjoitti:

tyypin? Enhän mä tiedä siitä mitään. Vain sen miten se on juuri tällä nimenomaisella hetkellä pukeutunut.

meidän logiikkojen erot. Sä sanot, ettei ihmisestä voi päätellä ensivaikutelman perusteella mitään. Eli tietenkin sanot myös, että ihmisellä voi olla vaikka miten hyviä ajatuksia riippumatta ulkonäöstä. Mä taas oon sitä mieltä, että ensivaikutelmasta voi päätellä minkälainen ihminen mahdollisesti on.

Mä perustelen ton mun mielipiteen sillä, että siitä voi päätellä jotain, jos tapaamalla ihmisellä on Green Peacen rintamerkki, maiharitakki, puuvillakassi ja se puhuu sulle luonnonsuojelusta. Siinä kohtaa ensivaikutelma sanoo, että se taitaa olla luonnonsuojeluhenkinen tjsp. Jos sit on vaikka kumppaninhakumielellä liikenteessä, niin ehkä järki sanoo siinä vaiheessa, et minkäverran mulla ja ton henkisellä ihmisellä synkkaa. Ostan huoletta muovipusseja ja kannatan susikannan harventamista, jos siitä on isompaa etua muulle luonnolle, ja en halua perustaa kovin paljoa ostoksiani ekologisiin perusteisiin. Eli jos meidät pistetään tän luonnonsuojelijan kanssa yhteen, niin seurauksena on itku ja hammastenkiristys esim. jo tokana päivänä kauppareissulla kun kumpikaan ei koe tulleensa arvostetuksi. Se ei varmaan ole parisuhteelle hyvä tilanne. Tälläisten asioiden arvioimisesta musta on kyse ensivaikutelmassa. Ihan pelkän juttuseuran voi valita samalta kantilta. Jos haluan kiistellä luontoasioista niin voin mennä vääntämään sen luonnonsuojelijan kanssa. Jos haen harmonista ja kanssani samanhenkisten juttuseuraa, niin skippaan sen luonnonsuojelijan.

Musta on lapsellista kuvitella, että kaikista ihmisistä on kaikkeen.

• joka vastas
        ttuplai kirjoitti:

Siis et miljoona vuotta sitten solmitut suhteet olivat enempi "Toisessa kädessä pamppu ja toisessa kalu - et kumpaa haluat" - tyyppiä. Vasta puhekyvyn ja kommunikaation kehittymisen myötä suhde toiseen ihmiseen on muuttunut nykyisen kaltaiseksi. Hengistyykö edelleen - riippuu siitä minne suuntaan päätämme maailman viedä.

Vai mormooni - höh.

sulle tohon ylempään rimpsuun.

"Toisessa kädessä pamppu ja toisessa kalu - et kumpaa haluat"

-Se riippuu tietenkin siitä, kumpi on isompi, pamppu vai kalu ;) :)

Sori, mut oli ihan pakko..

• esiin kirjoitti:

meidän logiikkojen erot. Sä sanot, ettei ihmisestä voi päätellä ensivaikutelman perusteella mitään. Eli tietenkin sanot myös, että ihmisellä voi olla vaikka miten hyviä ajatuksia riippumatta ulkonäöstä. Mä taas oon sitä mieltä, että ensivaikutelmasta voi päätellä minkälainen ihminen mahdollisesti on.

Mä perustelen ton mun mielipiteen sillä, että siitä voi päätellä jotain, jos tapaamalla ihmisellä on Green Peacen rintamerkki, maiharitakki, puuvillakassi ja se puhuu sulle luonnonsuojelusta. Siinä kohtaa ensivaikutelma sanoo, että se taitaa olla luonnonsuojeluhenkinen tjsp. Jos sit on vaikka kumppaninhakumielellä liikenteessä, niin ehkä järki sanoo siinä vaiheessa, et minkäverran mulla ja ton henkisellä ihmisellä synkkaa. Ostan huoletta muovipusseja ja kannatan susikannan harventamista, jos siitä on isompaa etua muulle luonnolle, ja en halua perustaa kovin paljoa ostoksiani ekologisiin perusteisiin. Eli jos meidät pistetään tän luonnonsuojelijan kanssa yhteen, niin seurauksena on itku ja hammastenkiristys esim. jo tokana päivänä kauppareissulla kun kumpikaan ei koe tulleensa arvostetuksi. Se ei varmaan ole parisuhteelle hyvä tilanne. Tälläisten asioiden arvioimisesta musta on kyse ensivaikutelmassa. Ihan pelkän juttuseuran voi valita samalta kantilta. Jos haluan kiistellä luontoasioista niin voin mennä vääntämään sen luonnonsuojelijan kanssa. Jos haen harmonista ja kanssani samanhenkisten juttuseuraa, niin skippaan sen luonnonsuojelijan.

lisäsin sen mitään perään jotain virhemarginaalista, joka lienee sama kuin mahdollisesti.

Uskotko et joku kerran elämässään jonkun ideologian valinnut seuraa sitä läpi elämänsä - minusta ei. Aikas moni kovan linja taistolainen on vuosien saatossa siirtynyt melkoisesti oikealle. Esimerkkejä lienee melkoisesti lisää. Et jotenkin mun on vaikea uskoa, että edes tuollakaan periaatteella voidaan ihmiset määritellä jonkun senhetkisen ryhmän mukaan.

Mä uskon, et ihmisistä on liki kaikkeen. Se on aika paljon yrityksestä ja tahdosta kiinni - myös sattumasta ja ympäristöstä. Toiset toki uskovat muuttumattomaan yliminään, mutta koulukuntansa kullakin.

• ja feikkaaminen kirjoitti:

näkyy päällepäin kans. Kyl noita näkyy, pikku yläastelainen mimmi kumiminari päällä huojuen korkeissa koroissa isot kajaalit silmissä perjantaina kartsalla...mutta katseessa lähinnä pelokkaan ja eksyneen kauriin katse, joka kertoo että mimmi olisi mieluummin jossain ihan muualla :)

Ja sit jotain kovia mimmejä kälättävine äänineen ja hyvä meininki-tyyleineen, jotka on kuitenki niitä jotka murtuu joukosta ensimmäisenä. Se liika yrittäminen näkyy ja vie tuhoon tos tilantees.

homot tunnistaa kilometrin päästä. Jätetään lapset erikseen ja puhutaan aikuisista. Mä esim. olen esittänyt tarkoituksella homoa useampaan otteeseen ja läpi on mennyt. Sä voit toki väittää et mä en hämääkään, koska olen sitä oikeasti, mutta se on aika rajoittunutta. Ja miksi - just niiden ihmisten takia, jotka kuvittelevat tietävänsä päältä sisällön.

• esiin kirjoitti:

Eikö tuo sun esimerkkisi luonteen ja vaatetuksen yhteydestä ole enempi rationaalista kuin intuitiota?

• sillä on
        ttuplai kirjoitti:

homot tunnistaa kilometrin päästä. Jätetään lapset erikseen ja puhutaan aikuisista. Mä esim. olen esittänyt tarkoituksella homoa useampaan otteeseen ja läpi on mennyt. Sä voit toki väittää et mä en hämääkään, koska olen sitä oikeasti, mutta se on aika rajoittunutta. Ja miksi - just niiden ihmisten takia, jotka kuvittelevat tietävänsä päältä sisällön.

väliä, että mitä feikkaa ja mittsä tilanteessa. Jos oot esiintynyt homona, niin miten todennäköisesti luulet jonku tulevan kommetoimaan toiselle et "Et sä homo ole". Jos vaikka sanot jollekkin, että olet homo, niin tilanteesta riippuen saat pienen nyökkäyksen ymmärtämisen merkiksi tai naurun remakan naisilta jotka näkee sen vitsinä. Mulle menis täydestä, jos joku sanoisi mulle olevansa homoseksuaali, ja jos minulla ei ole tietoa minkä varassa voisin todeta, että tyyppi puhuu herjalla.

Koska musta seksuaalisuus on asia, josta on tosi vaikea mennä toisen kommentoimaan ja niin että sen tekisi hienosti ja fiksusti (vitsit on eri asia). On aika iso kynnys mennä sanomaan, että niin ethän sä oikeasti ole homo. Aattele, miten noloa, jos tää kenelle noin sanoo, onkin siis juuri kertonut sulle tuon totuuden itsestään et hän on homo.

• Elli29
        ttuplai kirjoitti:

lisäsin sen mitään perään jotain virhemarginaalista, joka lienee sama kuin mahdollisesti.

Uskotko et joku kerran elämässään jonkun ideologian valinnut seuraa sitä läpi elämänsä - minusta ei. Aikas moni kovan linja taistolainen on vuosien saatossa siirtynyt melkoisesti oikealle. Esimerkkejä lienee melkoisesti lisää. Et jotenkin mun on vaikea uskoa, että edes tuollakaan periaatteella voidaan ihmiset määritellä jonkun senhetkisen ryhmän mukaan.

Mä uskon, et ihmisistä on liki kaikkeen. Se on aika paljon yrityksestä ja tahdosta kiinni - myös sattumasta ja ympäristöstä. Toiset toki uskovat muuttumattomaan yliminään, mutta koulukuntansa kullakin.

ihminen muuttuu kovin paljoa elämänsä aikana. Luonteen peruspiirteet pysyy musta suht muuttumattomina lapsuudesta vanhuuteen. Esim. temperamentti, ulospäin tai sisäänpäin suuntautuneisuus, iloisuus-vakavamielisyys -akseli. Kyllä ihmisen tietyt särmät hioutuvat elämän myötä. Vanhemmiten ihmisistä tulee varmempia itsestään, toisilla se tarkoittaa rentoutumista ja toisilla pinttyneempiä asenteita.

• Elli29
        Elli29 kirjoitti:

ihminen muuttuu kovin paljoa elämänsä aikana. Luonteen peruspiirteet pysyy musta suht muuttumattomina lapsuudesta vanhuuteen. Esim. temperamentti, ulospäin tai sisäänpäin suuntautuneisuus, iloisuus-vakavamielisyys -akseli. Kyllä ihmisen tietyt särmät hioutuvat elämän myötä. Vanhemmiten ihmisistä tulee varmempia itsestään, toisilla se tarkoittaa rentoutumista ja toisilla pinttyneempiä asenteita.

niin, olen edellinen kirjoittaja. Laitoin tuon nimimerkin, että keskustelua on helpompi seurata.

• sillä on kirjoitti:

väliä, että mitä feikkaa ja mittsä tilanteessa. Jos oot esiintynyt homona, niin miten todennäköisesti luulet jonku tulevan kommetoimaan toiselle et "Et sä homo ole". Jos vaikka sanot jollekkin, että olet homo, niin tilanteesta riippuen saat pienen nyökkäyksen ymmärtämisen merkiksi tai naurun remakan naisilta jotka näkee sen vitsinä. Mulle menis täydestä, jos joku sanoisi mulle olevansa homoseksuaali, ja jos minulla ei ole tietoa minkä varassa voisin todeta, että tyyppi puhuu herjalla.

Koska musta seksuaalisuus on asia, josta on tosi vaikea mennä toisen kommentoimaan ja niin että sen tekisi hienosti ja fiksusti (vitsit on eri asia). On aika iso kynnys mennä sanomaan, että niin ethän sä oikeasti ole homo. Aattele, miten noloa, jos tää kenelle noin sanoo, onkin siis juuri kertonut sulle tuon totuuden itsestään et hän on homo.

mä sellaista mene sanomaan. Enhän mä muutenkaan huutele kadulla, et hei mä olen hetero. Kyllä mä luulen, et riittävä todiste läpimenosta on miesten iskuyritykset tai naisten ilmoittaminen "Sä olet ihan kiva kaveri, mutta tosi valitettavaa, että naiset ei sinua kiinnosta".

Ja tuosta seksuaalisuudesta sanomisesta. Esim. homofobia on minusta aika yleinen ilmiö, eikä kaikki ole niitä hienovaraisimpia - et ei se seksuaalisuudesta sanominen niin harvinaista ole.

• Elli29
        ttuplai kirjoitti:

Eikö tuo sun esimerkkisi luonteen ja vaatetuksen yhteydestä ole enempi rationaalista kuin intuitiota?

Enpä muuten tiedä, onko toi tosiaan enemmän rationaalista kuin intuitiota :/ Kauhee, mä kun oon pitanyt itseäni aina tunneihmisenä, mun pitääkin tarkistaa käsitykseni itsestäni.. :)

• Elli29
        ttuplai kirjoitti:

mä sellaista mene sanomaan. Enhän mä muutenkaan huutele kadulla, et hei mä olen hetero. Kyllä mä luulen, et riittävä todiste läpimenosta on miesten iskuyritykset tai naisten ilmoittaminen "Sä olet ihan kiva kaveri, mutta tosi valitettavaa, että naiset ei sinua kiinnosta".

Ja tuosta seksuaalisuudesta sanomisesta. Esim. homofobia on minusta aika yleinen ilmiö, eikä kaikki ole niitä hienovaraisimpia - et ei se seksuaalisuudesta sanominen niin harvinaista ole.

musta noiden naisten kohdalla sun tutkimuksessa on se sudenkuoppa, et naiset ei ylipäätään tee itseään naurunalaiseksi liehittelemällä vähääkään homonnäköistä miestä. Uskottavampaa on se, että homot karjut on lähestyneet sua.

Ootko ottanu huomioon, et jos naiset ties/huomas sut heteroksi ja vaan kuittas sulle takas et "Mut sähän ootki homo...". Naiset voi viekkaudessaan käydä nuuskimassa kavereita ja kaverin kavereilta informationia. Tai homotutka paljastaa heteroksi esim. siitä et jos sun pää on kuitenki pyöriny samalla, ei hehkeiden urhojen perään, vaan naispuolisten tyyppien perään. Sit nainen luottaa omaan vaistoonsa et "Homo, my ass...". Tän viestin loppuosa on vaan saivartelua mun puolelta, myönnän. Hieno homma se on, jos homon esittäminen on uponnut täydestä.

• Elli29 kirjoitti:

(kait osittain minäkin) pitää temperamenttia muuttumattomana. Mutta reaktio voi toki olla pysyvää, mutta käyttäytyminen ei eli siis sen miten tunnetilansa näyttää - ja se on kuitenkin se mitä muut näkevät. Samaa pätee myös esim. ulos- ja sisäänpäinkääntyneisyyteen.

Mä uskon itseensä toteuttaviin ennusteisiin eli jos on päättänyt et ihminen ei muutu, niin siihen ei varmasti kykenekään. Mä taasen tiedän olevani tänään melkoisesti eri henkilö kuin vuosia aiemmin (jopa psykologiset testit näin väittävät - ken niihin uskoo).

• ne muutoset
        ttuplai kirjoitti:

(kait osittain minäkin) pitää temperamenttia muuttumattomana. Mutta reaktio voi toki olla pysyvää, mutta käyttäytyminen ei eli siis sen miten tunnetilansa näyttää - ja se on kuitenkin se mitä muut näkevät. Samaa pätee myös esim. ulos- ja sisäänpäinkääntyneisyyteen.

Mä uskon itseensä toteuttaviin ennusteisiin eli jos on päättänyt et ihminen ei muutu, niin siihen ei varmasti kykenekään. Mä taasen tiedän olevani tänään melkoisesti eri henkilö kuin vuosia aiemmin (jopa psykologiset testit näin väittävät - ken niihin uskoo).

käyttäytymisessä jättää omat jälkensä ihmiseen. Jos esimerkiksi koulukiusattu ihminen seisoo jälleen tukevasti jaloillaan, niin hänen itsetuntonsa ja itsevarmuutensa on erilainen kuin sellaisen, jolla ne ovat olleet aina hyvät. Että muutoksista jää musta omat jälkensä.

• Elli29 kirjoitti:

Enpä muuten tiedä, onko toi tosiaan enemmän rationaalista kuin intuitiota :/ Kauhee, mä kun oon pitanyt itseäni aina tunneihmisenä, mun pitääkin tarkistaa käsitykseni itsestäni.. :)

kiinni. Eiks intuition pitäisi tapahtua jotenkin siten et siinä ei käytetä järkeilyä? Siis et se tunne vain tulee annettuna.

Jos olemme yksimielisiä siitä, et kyseessä on ratinaalinen päättelyketju, niin olemme eri lähtökohdassa. Joudummekin siis kysymään, että onko järkevää luottaa tuollaiseen - ehkä tilastollisestikin pitävään - tietoon. Mitä menetettävää on kokeilla, onko tällä kertaa kyseessä keskiarvosta poikkeava yksilö?

• Elli29
        ttuplai kirjoitti:

kiinni. Eiks intuition pitäisi tapahtua jotenkin siten et siinä ei käytetä järkeilyä? Siis et se tunne vain tulee annettuna.

Jos olemme yksimielisiä siitä, et kyseessä on ratinaalinen päättelyketju, niin olemme eri lähtökohdassa. Joudummekin siis kysymään, että onko järkevää luottaa tuollaiseen - ehkä tilastollisestikin pitävään - tietoon. Mitä menetettävää on kokeilla, onko tällä kertaa kyseessä keskiarvosta poikkeava yksilö?

vielä innostua :) Mut enhän mä tiedä siitä luonnonsuojelijasta, että kannattaako se susien suojelua ja vastustaako se muovipussien ostoa. Se on vaan se mielikuva, joka mulle tulee kun nään sen ihmisen ekan kerran ja totean et mielessäni et jahas, tällänen tapaus.

• ne muutoset kirjoitti:

käyttäytymisessä jättää omat jälkensä ihmiseen. Jos esimerkiksi koulukiusattu ihminen seisoo jälleen tukevasti jaloillaan, niin hänen itsetuntonsa ja itsevarmuutensa on erilainen kuin sellaisen, jolla ne ovat olleet aina hyvät. Että muutoksista jää musta omat jälkensä.

, mutta ylittää melkoisesti meikäläisen koulutuksen. En lähde edes arvaamaan, et onko noin. Mutta jos niin olisi, niin voiko sen ulkopuolinen nähdä - varsinkaan 3 s intuitiolla? Meinaan et monasti tuollaisia ei saa edes ammattimies esiin kuin vasta useiden sessioiden perästä.

• Elli29 kirjoitti:

vielä innostua :) Mut enhän mä tiedä siitä luonnonsuojelijasta, että kannattaako se susien suojelua ja vastustaako se muovipussien ostoa. Se on vaan se mielikuva, joka mulle tulee kun nään sen ihmisen ekan kerran ja totean et mielessäni et jahas, tällänen tapaus.

älä kuitenkaan tuomitse ennenkuin tiedät. Mä uskon et se on oikeasti prinssi, jonka paha noita on taikonut Green Peace:n kannattajaksi. Ja kaikkihan tietää kuinka lumouksen saa purettua.

• Elli29
        ttuplai kirjoitti:

, mutta ylittää melkoisesti meikäläisen koulutuksen. En lähde edes arvaamaan, et onko noin. Mutta jos niin olisi, niin voiko sen ulkopuolinen nähdä - varsinkaan 3 s intuitiolla? Meinaan et monasti tuollaisia ei saa edes ammattimies esiin kuin vasta useiden sessioiden perästä.

Ei liippaa kyllä yhtään meikäläisen alaa psykologia. Hyvä juttu muuten, että ei tarvi pelätä olevansa joku kompleksinen friikki, jos ammatti-ihmisiltä menee noin kauankin luonteenpiirteiden selvittämiseen.

Hain jotain sellasta, et yleensä se eka silmänräpäys paljastaa toisen...ennekuin omat mielikuvat ja toiveet on tavallaan sekoittuneet siihen toiseen henkilöön. Et jos kuvitellaan, et käännyn kulman takaa, ja edessä seisoo joku tyttö josta jostain syystä tulee ekana ajatus että "Ompas se pelokkaan näköinen". No sit jos jostain syystä alan juttelemaan tytölle ja se vaikka puhuu hymyillen ja kertoo pirteänä kaiken laista. Niin yleensä siinä käy niin, et jossain vaiheessa tulee ilmi, että en tulkinnut ihan väärin, vaan tyttö pelkäsi jotain kun näin hänet. Sit kun on tekemisissä lähemmin, niin se vaikutelma pelokkuudesta jää tävallaan vähemmälle huomiolle ja sekottuu mun ajatuksissa kaikkeen muuhun. Esim. et äh miten se olis ollu pelokas kun tossa se hymyillen mulle puhuu ja ei täs näy mitään lähellä mitä se pelkäskään jne.

• Elli29
        ttuplai kirjoitti:

älä kuitenkaan tuomitse ennenkuin tiedät. Mä uskon et se on oikeasti prinssi, jonka paha noita on taikonut Green Peace:n kannattajaksi. Ja kaikkihan tietää kuinka lumouksen saa purettua.

kyllä kerrot heti miten lumous puretaan ja saadaa ne prinssit kehiin *suitsii jo valkoista hevosta*!

Sä vaikutat ihmiseltä, joka menee aika trial ja error menetelmällä eteenpäin? Tää on mun ensivaikutelma tosta sun edellisestä viestistä eli sen vaikutelman tein susta parisuhdesaralta :)

• Elli29 kirjoitti:

kyllä kerrot heti miten lumous puretaan ja saadaa ne prinssit kehiin *suitsii jo valkoista hevosta*!

Sä vaikutat ihmiseltä, joka menee aika trial ja error menetelmällä eteenpäin? Tää on mun ensivaikutelma tosta sun edellisestä viestistä eli sen vaikutelman tein susta parisuhdesaralta :)

kuin niiden sammakoiden kohdallakin. Seuraavaksi Green Peace:n työntekijän ohittaessasi suutelet vain hennosti poskelle ja katsot haihtuuko kirous. Jos ei niin paree keksiä hyvä selitys.

• Elli29
        ttuplai kirjoitti:

kuin niiden sammakoiden kohdallakin. Seuraavaksi Green Peace:n työntekijän ohittaessasi suutelet vain hennosti poskelle ja katsot haihtuuko kirous. Jos ei niin paree keksiä hyvä selitys.

pitäisi käydä suutelemassa. Katsotaan siinä vaiheessa, kun Green Peaceläinen istuu sohvallani mukavien leffatreffien, kahvitreffien, kävelylläkäyntitreffien, sorsiensyöttötreffien, seinäkiipeilytreffien, pyöräilytreffien jne...jälkeen. Ehkä sitä voisi sitten muiskauttaa ja katsoa mitä tapahtuu. Tosin vain jos olen vakuuttunut, että Green Peacelaisella ja minulla näyttää synkkaavan, mitä vahvasti epäilen.

• parissa ekassa

sekunnissa saa kuvan toisesta. Kun alkaa juttelemaan ihmisen kanssa, niin usein voi todeta että se ensivaikutelma vaan vahvistuu.

• mies on

hyvä rakastaja..olen kerran tavannut sellaisen!!

• Emmanuele

mä tykkään miehestä joka antaa mielellään, joka osaa leikkiä. Itsekkäät miehet on helposti sellaisia jotka haluaa hallita ja dominoida. Olettavat että naiset miellyttää heitä ja taipuu heidän juttuihinsa.

• valta ja viileys
        Emmanuele kirjoitti:

mä tykkään miehestä joka antaa mielellään, joka osaa leikkiä. Itsekkäät miehet on helposti sellaisia jotka haluaa hallita ja dominoida. Olettavat että naiset miellyttää heitä ja taipuu heidän juttuihinsa.

dominoivuus kiihottavat.

• Emmanuele
        valta ja viileys kirjoitti:

dominoivuus kiihottavat.

mutta ei mua. Ja jos nainen haluaa pitkällä tähtäimellä hyvää itselleen, niinkuin jokaisen kannattaisi haluta, niin en suosittele itsekästä miestä kenellekään.

• minkäänlaista
        Emmanuele kirjoitti:

mutta ei mua. Ja jos nainen haluaa pitkällä tähtäimellä hyvää itselleen, niinkuin jokaisen kannattaisi haluta, niin en suosittele itsekästä miestä kenellekään.

miestä? ees itsekästä, itsettömästä puhumattakaan ?))

• Emmanuele
        minkäänlaista kirjoitti:

Puutteessa ei tarvitse kärvistellä, sutinaa riittää.

• Emmanuele
        minkäänlaista kirjoitti:

kuin miehen kanssa joka ei tyydytä mua.

• nainen 35

Uskon intuitioon, tuohon sisäiseen ääneen. Kun tapaa uusia ihmisiä uskon vaistooni siinä määrin, että se tunne mikä ihmisestä tulee heti ensimmäisenä on yleensä oikea. Esim tunne siitä tulenko tuon ihmisen kanssa toimeen, onko meillä mitään yhteistä. Miesten kohdalla olemuksesta, silmistä, käytöksestä, äänestä voi vaistota sen millainen tyyppi on ihmisenä, ja millainen on sängyssä :) - onko siinä sitten kemiallakin osuutensa. Ensimmäiseen fiilikseen kannattaa luottaa.

Liiallisesta varovaisuudesta..en tiedä voiko olla liian varovainen, kyllä se vaisto kertoo jos tuntuu että tyypissä on jotain vikaa. Vaara on mielestäni siinä, että jättää kuuntelematta sitä sisäistä ääntään. Pitäisi aina luottaa siihen omaan fiilikseen, varsinkin jos yhtään tuntuu että kaikki ei natsaa, jotain on pielessä vaikkei osaisi oikein erotella mikä. Kerran tehnyt sen virheen, etten uskonut omaan vaistooni, vaikka ystävät jopa varoittivat, heidän intuitionsa toimi siis vahvemmin kuin omani.

Kuten sanoit, ajanhaaskuulta ja sydänsuruilta säästyy - joskus voi olla kyse jopa terveydestä tai hengestä, kun luottaa itseensä ja sisäiseen varoitusääneen jos sellainen yhtään antaa merkkiä itsestään.

• vili

vaistoja. vaan käytän järkeä...esim. kysymällä miten ihminen tiettyyn asiaan suhtautuu. niin ei tule paskaa paketissa

• Käytän

ja treenaan ja tulen paremmaksi. Muutaman rivin kun lukee jonkun tekstiä niin heti voi sanoa että ihmiseen ei kannata haaskata enempää aikaansa.

• Emmanuele

Voidaanko päätellä että naiset luottavat enemmän intuitioon kuin miehet, tai että naisia yleensä kiinnostaa asia enemmän?
      Jos näin on, mistä se johtuisi? Onko miessukupuolessa aina ollut niin paljon ketkuja ja hulttioita että naiset tarvitsevat yhden aistin enemmän löytääkseen timantin? =)

• mutta...

miehet onkin etsimässä naista eikä timanttia. Kuka tahansa kelpaa, koska kaikki naiset on täydellisiä. Naisille taas ylimääräisestä aistista tuskin on mitään hyötyä, koska ainakin tämän ketjun perusteella kukaan ei silti ole löytänyt etsimäänsä timanttia.

• Emmanuele
        mutta... kirjoitti:

miehet onkin etsimässä naista eikä timanttia. Kuka tahansa kelpaa, koska kaikki naiset on täydellisiä. Naisille taas ylimääräisestä aistista tuskin on mitään hyötyä, koska ainakin tämän ketjun perusteella kukaan ei silti ole löytänyt etsimäänsä timanttia.

Ja jos ei aivan täydellistä timanttia löydäkään niin ainakin voi yrittää löytää mahdollisimman vähän ärsyttävän :D

• scale

mutta en silti usko mihinkään ylimääräiseen aistiin, koska jos niin olisi, niin ei kai puolet avioliitoista päättyisi eroon.

Naiset vaan usein helpommin uskovat kaikkeen yliluonnolliseen hömppään.

Aina on pitänyt milloin tehdä juhannustaikoja, milloin milläkin poppakonstilla on yritetty nähdä "se oikea". Kai se intuitio mahtuu hyvin sekaan.

Luulisin, että miehiä ei yliluonnolliset jutut kiinnosta samassa määrin.

• Emmanuele
        scale kirjoitti:

mutta en silti usko mihinkään ylimääräiseen aistiin, koska jos niin olisi, niin ei kai puolet avioliitoista päättyisi eroon.

Naiset vaan usein helpommin uskovat kaikkeen yliluonnolliseen hömppään.

Aina on pitänyt milloin tehdä juhannustaikoja, milloin milläkin poppakonstilla on yritetty nähdä "se oikea". Kai se intuitio mahtuu hyvin sekaan.

Luulisin, että miehiä ei yliluonnolliset jutut kiinnosta samassa määrin.

Eihän tässä ollut kyse mistään yliluonnollisesta, vaan siitä että pidät silmät ja korvat auki ja kuuntelet sydämesi ääntä, ja osaat pysyä erossa niistä kenestä kannattaa pysyä erossa ja päinvastoin :)

• on hyvä elää
        Emmanuele kirjoitti:

Ja jos ei aivan täydellistä timanttia löydäkään niin ainakin voi yrittää löytää mahdollisimman vähän ärsyttävän :D

Jos eläisi ikuisesti, voisi etsiä vaikka miten pitkään. Kun löytäisi etsimänsä voisi elää ikuisesti yhdessä. Mutta kun ei, niin olisi mukavaa löytää se tarpeeksi vähän ärsyttävä aika pian. Ja sitten pyrkiä olemaan itsekin ärsyttämättä turhaan.

Timanttivertaus on kyllä aika kiva. Timanttihan on vaan hiiltä, joka tarpeeksi kovassa paineessa on löytänyt uuden muodon itselleen. Naiset on kyllä aika hyviä luomaan painetta.

• sarvikuonokas
        Emmanuele kirjoitti:

Eihän tässä ollut kyse mistään yliluonnollisesta, vaan siitä että pidät silmät ja korvat auki ja kuuntelet sydämesi ääntä, ja osaat pysyä erossa niistä kenestä kannattaa pysyä erossa ja päinvastoin :)

Siis eihän nämä kaksi asiaa kuulu yhteen. Useimmitenhan tehdään miten sydän sanoo vaikka intuitio (tässä tapauksessa järki) sanoo että "ei kannata".

• scale
        Emmanuele kirjoitti:

lähinnä tuota kuudetta aistia, siis että sellainen olisi jotenkin kehittynyt naisille.

Taisinpa väittää intuitiota yliluonnolliseksi, no ulosanti ei oikein aina pelaa.

• Emmanuele
        sarvikuonokas kirjoitti:

Siis eihän nämä kaksi asiaa kuulu yhteen. Useimmitenhan tehdään miten sydän sanoo vaikka intuitio (tässä tapauksessa järki) sanoo että "ei kannata".

Kyllä sydän ja intuitio kuuluu yhteen, miksei järkikin. Ne kaikki haluaa ihmisen parasta. Jos ihmisessä jokin yrittää rakastua epäsopivaan ketkuun se ei ole sydämen eikä intuition syytä. Se on tod.näk. joku "negatiivinen"lataus ihmisessä, esim. arvottomuuden tunne, joka laittaa ihmisen aina hakeutumaan kusipäiden seuraan.

• adrianleewerkuhn1

Luin aloituksen ja luulin ensin sen olevan suhteellisen hyvällä suomenkielellä kirjoitettua pilaa, mutta lienen valitettavasti väärässä.

Mielestäni nimimerkin "Emmanuele" ns. vaistot/intuitiot toimivat - jos toimivat - korkeintaan itseään toteuttavien ennusteiden muodossa.

Tämä "treffailuharrastus" lienee - halusipa aloittaja sitä tahi ei - mitä suurimmassa määrin l. 100% kognitiivista toimintaa, jossa jopa(nimimerkin kirjoituksia äsken muutaman lukeneena) emootioiden osuus tuntuu olevan pyöreä nolla(ellei mukaan lasketa totaalista alemmuudentunnetta ja siitä kumpuavaa lakkaamatonta tarvetta todistaa itselle omaa olematonta seksuaalista viehätysvoimaa).

• Emmanuele

sun intuitio musta.

"Muutaman kirjoituksen lukeneena" tuskin vielä pystyt esittämään kovin tarkkaa ja paikkansapitävää analyysiä.

• kysyisin

onko nyt kyse siis vanhan sanonnan paikkansapitävyydestä l. "siitä puhe mistä puute"?

• havainto

Sinulta. Tältä se muutamille muillekkin ulospäin näyttää.

• Emmanuele

Eli mielestäsi, jos "ennustan" että mies on tylsä pano ja hän onkin sitä, niin onko kyse "itseään toteuttavasta ennusteesta" ? :P

• adrianleewerkuhn1
        kysyisin kirjoitti:

onko nyt kyse siis vanhan sanonnan paikkansapitävyydestä l. "siitä puhe mistä puute"?

en koskaan, siis koskaan ole joutunut moisen sanonnan paikkansapitävyyttä todistamaan:-)

• viittaa
        Emmanuele kirjoitti:

Eli mielestäsi, jos "ennustan" että mies on tylsä pano ja hän onkin sitä, niin onko kyse "itseään toteuttavasta ennusteesta" ? :P

siihen että mieskokemuksesi, joita esittelet täällä, ovat pääasiassa mielikuvituksesi tuotetta.

• kysyisin
        adrianleewerkuhn1 kirjoitti:

en koskaan, siis koskaan ole joutunut moisen sanonnan paikkansapitävyyttä todistamaan:-)

luotatko sinä intuitioon naisen kohdatessasi?

Minun vaistoni kertoo, että luet naista kuin avointa kirjaa, vaikka olisi kovakantinenkin.

• ironista

että juuri sinä Adrian vastaat Emmanuelen viestiin noin!

Erityisesti kun Emmanuele-hahmo on kuin ilmetty, joskin naispuolinen kopio Adrian Leewerkuhnista, joka täällä vasta hiljakkoin todisteli omaa olematonta seksuaalista viehätysvoimaansa - yötä päivää.

Kumpuaako naisvihasi alemmuudentunteesta vai munattomuudesta? Vai miksi et kestä sitä, että nainenkin voi käyttäytyä kuten sinä?

• ...........
        ironista kirjoitti:

että juuri sinä Adrian vastaat Emmanuelen viestiin noin!

Erityisesti kun Emmanuele-hahmo on kuin ilmetty, joskin naispuolinen kopio Adrian Leewerkuhnista, joka täällä vasta hiljakkoin todisteli omaa olematonta seksuaalista viehätysvoimaansa - yötä päivää.

Kumpuaako naisvihasi alemmuudentunteesta vai munattomuudesta? Vai miksi et kestä sitä, että nainenkin voi käyttäytyä kuten sinä?

Adrian on erittäin älykäs, Emmanuele ainoastaan typerä.

• ...

...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe