miltä

sivuilta

löytää uusimmat päätökset teknisenviraston ja kaupunginhallitusen/valtuuston yms. vanhoja kyllä löytyy

9

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      Voihan niitä piipahtaa katselemassa paikan päällä. Ainakin minulle on aina tuotu paperit iloisin mielin luerravaksi. Sinuna kyllä opettelin vähän kunnallishallintoa. Ei nimittäin ole nuo päättävät elimet ihan hallusssasi.

    • talolle

      Sieltä kysyt kohteliaasti, niin pöytäkirjat ovat pian edessäsi. Edellinen on kyllä siinä oikeassa, että perehdy ensiksi kunnalliseen päättämiseen. Siitä on hyvä aloittaa opiskelu.

      • portaat.

        Onpas alentuvan isällistä neuvontaa. Tietoja tulee antaa ilman senkummempaa opiskeluakin ja kaupungin virkamiehet ovat siellä ihan palkattuina auttamassa niitä, jotka eivät kaikkia kiemuroita hallitse. Sitäpaitsi nykyaikana asiakirjat kuuluvat nettiin.

        (Itselläni on ällistyttävä kokemus eräästä kaupungin virkamiehestä, joka sai minut tuntemaan olevani toissavuosisadan venäjällä. Eikä ollut muusta kysymys kuin pikku lakiasiasta.)


      • jop
        portaat. kirjoitti:

        Onpas alentuvan isällistä neuvontaa. Tietoja tulee antaa ilman senkummempaa opiskeluakin ja kaupungin virkamiehet ovat siellä ihan palkattuina auttamassa niitä, jotka eivät kaikkia kiemuroita hallitse. Sitäpaitsi nykyaikana asiakirjat kuuluvat nettiin.

        (Itselläni on ällistyttävä kokemus eräästä kaupungin virkamiehestä, joka sai minut tuntemaan olevani toissavuosisadan venäjällä. Eikä ollut muusta kysymys kuin pikku lakiasiasta.)

        Ehkä kuuluvat nettiin, mutta mikään pakko niitä ei ole sinne laittaa. Sinähän voit mennä kysymään sitten teknisen viraston päätöksiä, kun ei kerran mitään tarvitse asioista tajuta.


      • väärinkäsityksiä.
        jop kirjoitti:

        Ehkä kuuluvat nettiin, mutta mikään pakko niitä ei ole sinne laittaa. Sinähän voit mennä kysymään sitten teknisen viraston päätöksiä, kun ei kerran mitään tarvitse asioista tajuta.

        Toi edellinen kirjoittikin, että NYKYAIKANA ne asiakirjat KUULUVAT nettiin. Se ei kirjoittanut, että ne on PAKKO sinne laittaa ;-)


      • sanoa
        väärinkäsityksiä. kirjoitti:

        Toi edellinen kirjoittikin, että NYKYAIKANA ne asiakirjat KUULUVAT nettiin. Se ei kirjoittanut, että ne on PAKKO sinne laittaa ;-)

        Kuuluvat nettiin. Kyllä te joudatte käydä ne kaupungintalolla katsomassa, jos jotain niin tärkeää muka on papereissa.


      • kerrakseen
        sanoa kirjoitti:

        Kuuluvat nettiin. Kyllä te joudatte käydä ne kaupungintalolla katsomassa, jos jotain niin tärkeää muka on papereissa.

        "Tärkeää muka". Ehkä et maksa veroja? Ehkä elantosi tulee luukulta? Et ole köyhä/kipeä? Lapseton? Ehkä et elä tässä maailmanajassa?


    • Mut toisaalta mähän otin tämän vaikean urakan ja aloin Lapuan konsultiksi empatian vuoksi:
      http://www.lapua.fi/web/?c=307&nv=14&lang=fi
      Ja jos nuo on liian vanhoja niin voit ottaa yhteyttä kaupungintaloon ja huomauttaa, että nettivastaava ei oo tehny töitänsä. Muilta sivuilta ei kannata katsoa, kun muita kaupunkeja ei kiinnosta pitää Lapualaisten pöytäkirjojen esillä, ihmettelen miksi?:D

      • kun joku

        olis laittanu tämän minkä mave niin, olis vältytty turhalta lässytykseltä ja erestakaaselta hyppäämiseltä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe