löytää uusimmat päätökset teknisenviraston ja kaupunginhallitusen/valtuuston yms. vanhoja kyllä löytyy
miltä
9
783
Vastaukset
- ainakin
Voihan niitä piipahtaa katselemassa paikan päällä. Ainakin minulle on aina tuotu paperit iloisin mielin luerravaksi. Sinuna kyllä opettelin vähän kunnallishallintoa. Ei nimittäin ole nuo päättävät elimet ihan hallusssasi.
- talolle
Sieltä kysyt kohteliaasti, niin pöytäkirjat ovat pian edessäsi. Edellinen on kyllä siinä oikeassa, että perehdy ensiksi kunnalliseen päättämiseen. Siitä on hyvä aloittaa opiskelu.
- portaat.
Onpas alentuvan isällistä neuvontaa. Tietoja tulee antaa ilman senkummempaa opiskeluakin ja kaupungin virkamiehet ovat siellä ihan palkattuina auttamassa niitä, jotka eivät kaikkia kiemuroita hallitse. Sitäpaitsi nykyaikana asiakirjat kuuluvat nettiin.
(Itselläni on ällistyttävä kokemus eräästä kaupungin virkamiehestä, joka sai minut tuntemaan olevani toissavuosisadan venäjällä. Eikä ollut muusta kysymys kuin pikku lakiasiasta.) - jop
portaat. kirjoitti:
Onpas alentuvan isällistä neuvontaa. Tietoja tulee antaa ilman senkummempaa opiskeluakin ja kaupungin virkamiehet ovat siellä ihan palkattuina auttamassa niitä, jotka eivät kaikkia kiemuroita hallitse. Sitäpaitsi nykyaikana asiakirjat kuuluvat nettiin.
(Itselläni on ällistyttävä kokemus eräästä kaupungin virkamiehestä, joka sai minut tuntemaan olevani toissavuosisadan venäjällä. Eikä ollut muusta kysymys kuin pikku lakiasiasta.)Ehkä kuuluvat nettiin, mutta mikään pakko niitä ei ole sinne laittaa. Sinähän voit mennä kysymään sitten teknisen viraston päätöksiä, kun ei kerran mitään tarvitse asioista tajuta.
- väärinkäsityksiä.
jop kirjoitti:
Ehkä kuuluvat nettiin, mutta mikään pakko niitä ei ole sinne laittaa. Sinähän voit mennä kysymään sitten teknisen viraston päätöksiä, kun ei kerran mitään tarvitse asioista tajuta.
Toi edellinen kirjoittikin, että NYKYAIKANA ne asiakirjat KUULUVAT nettiin. Se ei kirjoittanut, että ne on PAKKO sinne laittaa ;-)
- sanoa
väärinkäsityksiä. kirjoitti:
Toi edellinen kirjoittikin, että NYKYAIKANA ne asiakirjat KUULUVAT nettiin. Se ei kirjoittanut, että ne on PAKKO sinne laittaa ;-)
Kuuluvat nettiin. Kyllä te joudatte käydä ne kaupungintalolla katsomassa, jos jotain niin tärkeää muka on papereissa.
- kerrakseen
sanoa kirjoitti:
Kuuluvat nettiin. Kyllä te joudatte käydä ne kaupungintalolla katsomassa, jos jotain niin tärkeää muka on papereissa.
"Tärkeää muka". Ehkä et maksa veroja? Ehkä elantosi tulee luukulta? Et ole köyhä/kipeä? Lapseton? Ehkä et elä tässä maailmanajassa?
Mut toisaalta mähän otin tämän vaikean urakan ja aloin Lapuan konsultiksi empatian vuoksi:
http://www.lapua.fi/web/?c=307&nv=14&lang=fi
Ja jos nuo on liian vanhoja niin voit ottaa yhteyttä kaupungintaloon ja huomauttaa, että nettivastaava ei oo tehny töitänsä. Muilta sivuilta ei kannata katsoa, kun muita kaupunkeja ei kiinnosta pitää Lapualaisten pöytäkirjojen esillä, ihmettelen miksi?:D- kun joku
olis laittanu tämän minkä mave niin, olis vältytty turhalta lässytykseltä ja erestakaaselta hyppäämiseltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873705
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661879
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698