http://typera.tk/
Niin minua kiinnostaisi tietää että kuinka nopeasti porukka kirjoittaa ja käyttääkö moni kymmensormijärjestelmää? Tehkää testi tuolla ja kertokaa tulos ja montaako sormea käytätte kirjoittamiseen. Oma tuloksen oli 216kp/m ja yksi virhe käytän kymmensormijärjestelmää.
Kirjoitus nopeus
18
6135
Vastaukset
- tulos !!!
158/min noin kolmella sormella ! Pari virhettä...
- n@rri
236 ja 11 virhettä, auts!
- igogiko!
Your score: 208 keys per minute ~ 41 words per minute
Language/mode: classic-fi
Ranking: Not bad!
Comparison: 71% of 3352 registered TyperA users using this language have typed a better result; 29% have a lower or equal result.
You typed: jäkälistä haukea pennuista kantoset vaatii edellisenn siru happi painuneet isäntämaan professori kuntoakin pojille teloittaa hävetkää joka vihertävät tupakkani hannun tuttavalle hannun uida ylitöissä kuntoakin veiv pultsari
Mistakes: edellisenn(edelliseen), veiv(veivi)
Well done!
10 sormella- fast-finger
Game over
Your score: 290 keys per minute ~ 58 words per minute
1 sana väärin
- virhettä
283 keys per minute ~ 56 words per minute
- Miepä
Taitaa olla nörtin merkit ilmassa:
438 keys per minute ~ 87 words per minute
kolme virhettä.- soapB
...sähän hakkaat mutkin (423 kirjainta, 84 sanaa). Mitään kymmensormijärjestelmää en koskaan ole opetellut, mutta nuorempana Habboilu ja nykyisin mesettely taatusti ovat auttaneet taitoni kehittymistä.
- KOKEILLUT
274kp/m ja kolme virhettä, käytän kahta tai kolmea sormea kirjoittaessani.
- testuri
kolmesti tein testin, 403 - 411 ja sit tuo 415
Your score: 415 keys per minute ~ 83 words per minute
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 15% of 3791 registered TyperA users using this language have typed a better result; 85% have a lower or equal result.
- Ergo8w
Your score: 319 keys per minute ~ 63 words per minute
Ranking: That was fast - you can still improve, though.
Comparison: 37% of 4147 registered TyperA users using this language have typed a better result; 63% have a lower or equal result.
You typed: pörssille liisa baarissa korkealla kaupitteli pelivarat sorruttu ylleen jäkälistä ilmarista lisärasite taloudelle esittäjänä suuttumus puolet hilluvan kirjasivat ilmarista toimivassa lisärasite vartijat hierontaa hannun mustiksi toimivassa uroskotka hävetkää vinkkeli punastuu säkeistöön riistäneet keitot helpotti sik
Mistakes:
Well done!
Ei yhtään virhettä :) - Juritus
Itellä oli englannin kirjottamine paljon nopeampaa, kuin suomen.
Suomi 235 KPM, 47 WPM
Englanti 320 KPM 63 WPM.
Sen kai siitä saa kun opettelee omatoimisesti kymmensormijärjestelmän englanniksi. Tosin aloitin sen käyttämisen vasta kuukausi sitten. Ennen sitä kirjotin neljällä sormella. - lol!!!
noniin noniin tosiaankin mä kirjotin tuohon testiin vain 330 merkkiä sekunnissa. :(
Ja olen jo 11v.
Olenko liian hidas kirjoittamaan?
Onneks seiskalla tulee jo kymppisormijärjestelmä
Meidän muut luokkalaiset hakkaa kaikki 500 merkkiä sekunnissa. :( - Moi ;)
450 merkkiä netto.
450 on myöskin brutto.
Mun enkka. Olen 11v :=)- Moi ;)
PS: 100% tarkkuus. ;)
- asd18
jonne
- cw-cw
Mutta mikä on sähkötysnopeutenne,lähetys ja vastaanotto?
Täällä merkit.
http://gw2.kareltek.fi/~cbradiocallbook/Asemalue/tavausaa.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019