Nyt tarvittaisiin kipeästi jonkun Excel-gurun neuvoja.
Minulla on tuntien seurantataulukko, joka ei summaa oikein kellonaikoja. Eli taulukossa lasketaan jokaiselle päivälle omat tunnit ja tulokset tulostetaan omiin soluihin. Lopuksi kaikki nämä välitulokset summataan yhteen, mutta loppusumma ei ole oikein, vaan jotain "23969280:36", kun oikean tuloksen kuuluisi olla "24:36". Eli minuutit tulostuu oikein, mutta tunnit ovat reippaasti todellista suurempia...??
Loppusumman kellonaika on tyyppiä [t]:mm. Käyttämäni työkalu Microsoft Excel 2000 (SR-1).
Kellonaikojen summaus
nvidia
4
937
Vastaukset 4
- nvidia
...siis Microsoft Excel 2000 (SP-3).
- tt ope
solu muotoon Aika 37:30:55, niin alkaa toimimaan.
Excel ei osaa muuten laskea yli 24:n tunnin aikajaksoja.vai ei excel osaa laskea yli 24 meneviä tunteja. taidatkin olla JMS koulutuksen saaneita huippuosaajia...
- tiedustelen
kunde kirjoitti:
vai ei excel osaa laskea yli 24 meneviä tunteja. taidatkin olla JMS koulutuksen saaneita huippuosaajia...
auttoikos tämä vastaus nyt tuota alkuperäistä kysyjää saamaan vastausta ongelmaansa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67606
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34447
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113444Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het26386