KUIS HOMOT?

pitääkö kirkon hyväksyä homot vaikka Paavali käski ne karkottamaan seurakunnista?
(Ensimmäinen kirje korintolaisille 5:1-13)
Siveettömyyden tuomitseminen

1 Olen kuullut, että teidän keskuudessanne on haureutta, jopa sellaista mitä ei tavata edes pakanakansojen parissa: eräskin elää äitipuolensa kanssa. 2 Ja te vielä pöyhkeilette, vaikka teillä olisi ollut syytä surra ja erottaa joukostanne mies, joka on syyllistynyt tuollaiseen. 3 Vaikka minä ruumiillisesti olen poissa luotanne, olen kuitenkin hengessä läsnä ja olen kuin paikalla olevana jo päättänyt, mitä syylliselle on tehtävä. 4 Kun te olette yhdessä koolla Herramme Jeesuksen nimessä ja minun henkeni ja Herramme Jeesuksen voima ovat läsnä, 5 tuo mies on luovutettava Saatanalle ja niin annettava hänen ruumiinsa tuhoutua, jotta hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.

6 Te teette väärin, kun kerskutte. Ettekö tiedä, että pieni määrä hapatetta hapattaa koko taikinan? 7 Puhdistakaa siis talonne hapantaikinasta, niin että teistä tulee uusi taikina. Happamattomiahan te olettekin, sillä meidän pääsiäislampaamme, Kristus, on jo teurastettu. 8 Meidän on siis aika viettää juhlaa, ei vanhan pahuuden ja kelvottomuuden hapattamina, vaan happamattomina, vilpittömyydessä ja totuudessa.

9 Sanoin kirjeessäni teille, että teidän ei pidä olla tekemisissä siveettömästi elävien kanssa. 10 En tarkoittanut tämän maailman siveettömiä enkä ahneita, riistäjiä tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän pitäisi lähteä kokonaan pois maailmasta. 11 Nyt täsmennän vielä: jos jotakuta sanotaan veljeksi mutta hän on siveetön tai ahne, epäjumalanpalvelija, pilkkaaja, juomari tai riistäjä, älkää olko tekemisissä hänen kanssaan. Älkää edes aterioiko tällaisen kanssa. 12 Ei kai minun asiani ole tuomita ulkopuolisia? Ettehän tekään tuomitse muita kuin omaan piiriinne kuuluvia. 13 Ulkopuoliset tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Jeesuskin oli sitä mieltä (Matt5:17-20)

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Ja lopuksi Mooseksen saama määritelmä Jumalalta lähimmäisestä
:"Jos joku israelilainen, sinun lähimmäisesi, köyhtyy eikä pysty huolehtimaan itsestään, auta häntä, että hän voisi elää teidän joukossanne yhtä hyvin kuin maahan muuttanut siirtolainen tai muukalainen."(Mooses3. 25:35)

Ja Jeesuksen määritelmä, miksi hän oli täällä:

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

(Matt 15:24)
Miksi kristityt edes uskoo Jeesukseen, kun hän oli kuitenkin Juutalaisten tähden täällä`?

6

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaan homot

tulee tappaa?

• Niin mut kun Paavali käski vain karkottamaan seurakunnasta. Tuo sama Paavali, joka ei ollu tavannu elävänä Jeesusta ja joka tappeli Jeesuksen kanssa eläneiden opetuslasten kanssa uskonnollisista asioista. Opetuslapsethan oli saanu myöskin Pyhän Hengen itseensä, mut ilmeisesti se oli erillainen kuin paavalilla, kun ne riiteli keskenään. Oikeastaan tuo, että lakeja pitäisi noudattaa on turhaa, kun Jeesushan sen vain sanoi. Paavalin sanomaa pitää ennemmin lukea, missä sanotaan pelkän uskon vievän eteenpäin ja kaikki muu on turhaa.

• heteroheikki

Et taida osata luke copypastettamaasi tekstiä.

Siinä puhutaan heteroista. Tarkemmin sanottuna heteroudesta. Tarkemmin sanottuna heterouden tyypillisestä ilmentymästä eli insestistä: poika makaa äitinsä kanssa.

Paavali siinä kirjopittaa että heterouteen liittyvä tyypillinen synti, insesti, on sellauinen, että sen tekijä on heitettävä saatanalle.

On ikävää, kun kirkossa ei noudateta tätä Raamatun kohtaa, vaan heterot saavat rellestää insestiä tehden ilman, että heidät heitettäisiin saatanalle kuten copypastettamasi Raamatun kohta kehoittaa.

Copypastettamallasi Raamatun kohdalla ei ole mitään tekemistä houden kanssa, vaan tyypillisen heterosynnin kanssa: insestin synti.

Jokainen insestin tekijä joutuu helvettiin saatnalle copypastettamasi Raamatun kohdan mukaan.

• Siinä puhuttiin äitipuolesta, joka asui poikapuolensa kanssa. Tämä on kielletty Mooseksen laissa,missä on myöskin tuomittu homous. insesti on verisukulaisten välistä seksuaalista kanssakäymistä.
        Mikäli on äitipuoli, niin ne eivät ole silloin verisukulaisia. Suomessakin voi äitipuoli elää poikapuolensa kanssa sukupuolisuhteessa. Siinä on kohta, missä sanotaan siveettömät, tämä kohta kattaa myöskin homot, koska siihen aikaan se oli saatanasta. Ainakin Mooses niin opetti.

• ja Paavalihan
        mave kirjoitti:

Siinä puhuttiin äitipuolesta, joka asui poikapuolensa kanssa. Tämä on kielletty Mooseksen laissa,missä on myöskin tuomittu homous. insesti on verisukulaisten välistä seksuaalista kanssakäymistä.
        Mikäli on äitipuoli, niin ne eivät ole silloin verisukulaisia. Suomessakin voi äitipuoli elää poikapuolensa kanssa sukupuolisuhteessa. Siinä on kohta, missä sanotaan siveettömät, tämä kohta kattaa myöskin homot, koska siihen aikaan se oli saatanasta. Ainakin Mooses niin opetti.

nimenomaan kertoo tuon insestijutun esimerkkinä sukpuolisesta hurjastelusta. Ei ainoana vaihtoehtona.

• ja Paavalihan kirjoitti:

nimenomaan kertoo tuon insestijutun esimerkkinä sukpuolisesta hurjastelusta. Ei ainoana vaihtoehtona.

Älä käytä sanaa mitä et ymmärrä;)
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Insesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      93
      10605
    2. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      144
      8867
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      90
      6097
    4. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      63
      4355
    5. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      64
      4276
    6. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      82
      4108
    7. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      50
      3739
    8. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      70
      3241
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      7
      3137
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      71
      2999
    Aihe