KUIS HOMOT?

pitääkö kirkon hyväksyä homot vaikka Paavali käski ne karkottamaan seurakunnista?
(Ensimmäinen kirje korintolaisille 5:1-13)
Siveettömyyden tuomitseminen

1 Olen kuullut, että teidän keskuudessanne on haureutta, jopa sellaista mitä ei tavata edes pakanakansojen parissa: eräskin elää äitipuolensa kanssa. 2 Ja te vielä pöyhkeilette, vaikka teillä olisi ollut syytä surra ja erottaa joukostanne mies, joka on syyllistynyt tuollaiseen. 3 Vaikka minä ruumiillisesti olen poissa luotanne, olen kuitenkin hengessä läsnä ja olen kuin paikalla olevana jo päättänyt, mitä syylliselle on tehtävä. 4 Kun te olette yhdessä koolla Herramme Jeesuksen nimessä ja minun henkeni ja Herramme Jeesuksen voima ovat läsnä, 5 tuo mies on luovutettava Saatanalle ja niin annettava hänen ruumiinsa tuhoutua, jotta hänen henkensä pelastuisi Herran päivänä.

6 Te teette väärin, kun kerskutte. Ettekö tiedä, että pieni määrä hapatetta hapattaa koko taikinan? 7 Puhdistakaa siis talonne hapantaikinasta, niin että teistä tulee uusi taikina. Happamattomiahan te olettekin, sillä meidän pääsiäislampaamme, Kristus, on jo teurastettu. 8 Meidän on siis aika viettää juhlaa, ei vanhan pahuuden ja kelvottomuuden hapattamina, vaan happamattomina, vilpittömyydessä ja totuudessa.

9 Sanoin kirjeessäni teille, että teidän ei pidä olla tekemisissä siveettömästi elävien kanssa. 10 En tarkoittanut tämän maailman siveettömiä enkä ahneita, riistäjiä tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän pitäisi lähteä kokonaan pois maailmasta. 11 Nyt täsmennän vielä: jos jotakuta sanotaan veljeksi mutta hän on siveetön tai ahne, epäjumalanpalvelija, pilkkaaja, juomari tai riistäjä, älkää olko tekemisissä hänen kanssaan. Älkää edes aterioiko tällaisen kanssa. 12 Ei kai minun asiani ole tuomita ulkopuolisia? Ettehän tekään tuomitse muita kuin omaan piiriinne kuuluvia. 13 Ulkopuoliset tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Jeesuskin oli sitä mieltä (Matt5:17-20)

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Ja lopuksi Mooseksen saama määritelmä Jumalalta lähimmäisestä
:"Jos joku israelilainen, sinun lähimmäisesi, köyhtyy eikä pysty huolehtimaan itsestään, auta häntä, että hän voisi elää teidän joukossanne yhtä hyvin kuin maahan muuttanut siirtolainen tai muukalainen."(Mooses3. 25:35)

Ja Jeesuksen määritelmä, miksi hän oli täällä:

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

(Matt 15:24)
Miksi kristityt edes uskoo Jeesukseen, kun hän oli kuitenkin Juutalaisten tähden täällä`?

6

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaan homot

tulee tappaa?

• Niin mut kun Paavali käski vain karkottamaan seurakunnasta. Tuo sama Paavali, joka ei ollu tavannu elävänä Jeesusta ja joka tappeli Jeesuksen kanssa eläneiden opetuslasten kanssa uskonnollisista asioista. Opetuslapsethan oli saanu myöskin Pyhän Hengen itseensä, mut ilmeisesti se oli erillainen kuin paavalilla, kun ne riiteli keskenään. Oikeastaan tuo, että lakeja pitäisi noudattaa on turhaa, kun Jeesushan sen vain sanoi. Paavalin sanomaa pitää ennemmin lukea, missä sanotaan pelkän uskon vievän eteenpäin ja kaikki muu on turhaa.

• heteroheikki

Et taida osata luke copypastettamaasi tekstiä.

Siinä puhutaan heteroista. Tarkemmin sanottuna heteroudesta. Tarkemmin sanottuna heterouden tyypillisestä ilmentymästä eli insestistä: poika makaa äitinsä kanssa.

Paavali siinä kirjopittaa että heterouteen liittyvä tyypillinen synti, insesti, on sellauinen, että sen tekijä on heitettävä saatanalle.

On ikävää, kun kirkossa ei noudateta tätä Raamatun kohtaa, vaan heterot saavat rellestää insestiä tehden ilman, että heidät heitettäisiin saatanalle kuten copypastettamasi Raamatun kohta kehoittaa.

Copypastettamallasi Raamatun kohdalla ei ole mitään tekemistä houden kanssa, vaan tyypillisen heterosynnin kanssa: insestin synti.

Jokainen insestin tekijä joutuu helvettiin saatnalle copypastettamasi Raamatun kohdan mukaan.

• Siinä puhuttiin äitipuolesta, joka asui poikapuolensa kanssa. Tämä on kielletty Mooseksen laissa,missä on myöskin tuomittu homous. insesti on verisukulaisten välistä seksuaalista kanssakäymistä.
        Mikäli on äitipuoli, niin ne eivät ole silloin verisukulaisia. Suomessakin voi äitipuoli elää poikapuolensa kanssa sukupuolisuhteessa. Siinä on kohta, missä sanotaan siveettömät, tämä kohta kattaa myöskin homot, koska siihen aikaan se oli saatanasta. Ainakin Mooses niin opetti.

• ja Paavalihan
        mave kirjoitti:

Siinä puhuttiin äitipuolesta, joka asui poikapuolensa kanssa. Tämä on kielletty Mooseksen laissa,missä on myöskin tuomittu homous. insesti on verisukulaisten välistä seksuaalista kanssakäymistä.
        Mikäli on äitipuoli, niin ne eivät ole silloin verisukulaisia. Suomessakin voi äitipuoli elää poikapuolensa kanssa sukupuolisuhteessa. Siinä on kohta, missä sanotaan siveettömät, tämä kohta kattaa myöskin homot, koska siihen aikaan se oli saatanasta. Ainakin Mooses niin opetti.

nimenomaan kertoo tuon insestijutun esimerkkinä sukpuolisesta hurjastelusta. Ei ainoana vaihtoehtona.

• ja Paavalihan kirjoitti:

nimenomaan kertoo tuon insestijutun esimerkkinä sukpuolisesta hurjastelusta. Ei ainoana vaihtoehtona.

Älä käytä sanaa mitä et ymmärrä;)
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Insesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3617
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      66
      3257
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2724
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2543
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe