totuus sanottu ytimekkäästi

viestissä

Hyvä idea kerätä lyhyet ja ytimekkäät totuudet!

Tässä muutamia selviä Raamatun totuuksia:

Jeesuksen luomisessa asettama sapatti on merkkinä Jumalan ja niiden välillä jotka häntä palvelevat.

Adventistit tunnetaan Jeesuksen laumana, sillä adventisteilla on Jeesuksen usko.

Jeesuksen todistus on profetian henki ja se ilmeni Ellen Whiten kautta siunaukseksi lopunajan jäännökselle

7

157

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "helmasynti"?

>>>Jos Jumalan kunnioittaminen on joku
      Kirjoittanut: helmasynti, 18.9.2007 klo 13.13

niin siinä tapauksessa adventistit pitävät siitä kiini!!!

• luomisen muisto:

>>

Ilm. 14:12

"Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon."

• JUMALAA,

pitävät pyhänä JUMALAN PYHITTÄMÄN ja SIUNAAMAN lepopäivän, he tekevät den rakkaudesta ILOLLA. MINKÄ JUMALA ON PYHITTÄNYT, sitä älköön ihminen halveksiko ja muuttako!

• on usko

En usko että sillä on merkitystä miten/milloin ihminen viettää lepopäiväänsä. Tärkeintä on usko Jeesukseen Kristukseen, ei ihminen pelastu omilla teoillaan.
        Tietenkin on suotavaa että ihminen pyrkii elämään niin hyvin kun vaan pystyy, mutta eihän se niin helppoa ole. Kaikki ovat syntisiä ja tekevät virheitä.
        Itse olen adventisti, minusta on ihanaa viettää sapattia, mutta en ole koskaan ajatellut että jos ei vietä sapattia siinä olisi jotain pahaa.

Antakaa ihmisten uskoa/palvella Jumalaa niin kuin itse parhaaksi kokevat!

• niistä jotka
        on usko kirjoitti:

En usko että sillä on merkitystä miten/milloin ihminen viettää lepopäiväänsä. Tärkeintä on usko Jeesukseen Kristukseen, ei ihminen pelastu omilla teoillaan.
        Tietenkin on suotavaa että ihminen pyrkii elämään niin hyvin kun vaan pystyy, mutta eihän se niin helppoa ole. Kaikki ovat syntisiä ja tekevät virheitä.
        Itse olen adventisti, minusta on ihanaa viettää sapattia, mutta en ole koskaan ajatellut että jos ei vietä sapattia siinä olisi jotain pahaa.

Antakaa ihmisten uskoa/palvella Jumalaa niin kuin itse parhaaksi kokevat!

eivät tee mitään jos se ei ole pelastava teko?

• miten?
        niistä jotka kirjoitti:

eivät tee mitään jos se ei ole pelastava teko?

Miten se oikein meille molemmille kuuluu, mitä minä olen? Saisko siihen vähän selvennystä? Vai puhutko ihan omaan lukuusi?

• KRISTITYN VAELLUS

Auta lähellä olevia köyhiä ja tue kymmenyksilläsi lähetystyötä kaukaisten pakanain keskuudessa.
      Näiden LISÄKSI huolehdi rakkaasti veljistä ja sisarista.
      Äläkä katso mitään omaksi ansioksesi lähestyessäsi Jumalaa - vaan lue Kristuksen ansiot sinun hyväksesi.

"Kantakaa toistenne kuormia, niin te täytätte Kristuksen lain", sanoo Raamattu.

"Lähetä leipäsi vetten yli, sillä ajan tullen saat sen takaisin", Saarn 11:1.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68