eikö ketään piikkifania?

yksin. piikkipoika

Hei! kyselin täällä jokin aika sitten, josko löytyisi joku joka kiihottuu piikeistä takamukseen. Ketään ei ole ilmaantunu. Huomasin kuitenkin, että v. 2006 oli käyty samaan asiaan liittyvä keskustelu. Ilmeisesti kiinnostuneita voisi siis löytyä. Yksi keskustelijoista sanoi fantasioissaan kuvittelevan pistosten antamista tai niiden saamista reiteen tai pyllyyn. Tämä tulee lähelle mua. - Lähettäkää viestejä ja kertokaa rokotusmuistoistanne, erit. takamukseen annetuista piikeistä. Missä, minkä ikäisenä, pelottiko, oliko katselijoita, oliko paikalla tyttöjä vai samanikäisiä poikia. Vai olitko ehkä muita vanhempi ja katsojina oli pikku kakaroita? - Kyselee: Yksin. piikkipoika maaseudulta.

7

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pain play fun

Hei,

Olen M41. Mimulla myös rokotus/lääkärifetissi ja olenkin dominanaisten kanssa harrastanut pain & cam to cam leikkejä rokotusneuloilla. Eli domme valitsee pistokohdan...etkä tiedä minne hän haluaa neulan sinussa...

Hygieenisyys on tärkeää eikä ongelmia ole ollut.

Neulan pisto peppuun tai muualle, ja varsinkin sen odotus, vapauttaa endorfiinejä ja orkku voimistuu, eräänlainen turboahdettu orkku. Vaikea sanoa mistä fetissi on lähtöisin, kai lapsuuden joukkorokotuksista.

Oikeasti neulan pisto sattuu paljon vähemmän kuin mitä sen psykologinen vaikutus on. Mutta jännän pelon tunteen se synnyttää toisen vallassa tai sitten antaa vallan toiseen.

Kiinostuneet voi meilailla [email protected]

• pistoksia..

eipä kuulu meikäläisen fantasioihin, mutta vaimon kanssa joudutaan piikittään toisiamme tai itseämme tilanteesta riippuen koska molemmat käytämme anabolisia steroideja!!!

• CALMETTE VACCINATION SCAR

Eivät minua kiihota,mutta sensijaan rokotusarvet
      kumppanin reidessä ja olkavarressa kiihottavat
      valtavasti.
      Onko kellään toisella tälläistä fetissiä?
      KERTOKAA!

• rokotusleikkejä

Minä olen alistusleikeissä saanut rokotuksia, enemmän on kuitenkin käytetty akupunktioneuloja lähinnä pakaroihin, joskus myös häpykumpuun. Oma kiinnostumiseni neulaleikkeihin on nähtävästi saanut alkunsa eräästä vuosikymmenien takaisesta, ahdistavasta neuvolareissusta. Pelkäsin silloin etukäteen saavani rokotuksen. Neuvolalääkäri huijasi minut pöydälle seisomaan ja lupasi, että tutkitaan vain eikä rokotusta tällä kertaa tule. Kun luotin ja nousin pöydälle, minusta otettiinkin kiinni ja rokotus annettiin väkisin.

• piikkifani

Kiitos viesteistä te kaikki kolme. Minulla itselläni pyörii nuo piikit turhan useinkin mielessä. Kun olin 6-vuotias niin minut rokotettiin. Minutkin huijattiin pitkälleen tutkimuspöydälle, en tiennyt yhtään mitä tapahtui kunnes housut vedettiin alas ja rokotettiin. Sattui hirveästi, ilmeisesti mä jännitin ja rimpuilin. Siitä jäi hirveä muisto, mutta ilmeisesti muodostui myös fetissi. - Sitten menin kouluun ja siellä rokotettiin taas.Se tapahtui julkisesti kuitenkin muistaakseni niin että pojat oli erikseen. Jokaisen oli vuorollaan mentävä terkkarin eteen seisomaan ja sitten pikkuhousut nilkkoihin. Muistan miten mun paras kaveri, se oli Hanski nimeltään pelkäsi hirveästi. Toinen hoitaja piti sylissä ja samalla puristi, toinen rokotti. Ja Hanski kiljui... hoitaja silitti tukkaa ja rauhoitti. - Illalla en meinannut saada unta kun olin kohtauksesta niin kiihtynyt.Pyöriskelin sängyssä. Siitä se alkoi ja on jatkunut näihin vuosiin asti...

• piikki

melko usein vaimon kanssa erilaisia rokotusleikkejä.
      Käytämme tyhjää ruiskua ja pistämme reisiin, pyllyyn
      ja joskus jopa käsivarteen.
      Meillä molemmilla on useita vanhoja rokotusjälkiä
      oikeista lapsuusiän rokotuksista.
      Pistämme usein näihin arpiin ja tekee tosi hyvää.
      Fetissimme lienee peräisin lapsuusiän rokotusmuis-
      toista.

• Anonyymi

Minä olen 40 silloin ennen vanhaan mentiin koko kuolla käytävälle kaikki veti housut alas ja sitten alaosa tunnusteli ja rokote peppuun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4609
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      173
      4385
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1730
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1661
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1423
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1109
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      353
      1100
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      989
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      56
      964
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      938
    Aihe