Hei! kyselin täällä jokin aika sitten, josko löytyisi joku joka kiihottuu piikeistä takamukseen. Ketään ei ole ilmaantunu. Huomasin kuitenkin, että v. 2006 oli käyty samaan asiaan liittyvä keskustelu. Ilmeisesti kiinnostuneita voisi siis löytyä. Yksi keskustelijoista sanoi fantasioissaan kuvittelevan pistosten antamista tai niiden saamista reiteen tai pyllyyn. Tämä tulee lähelle mua. - Lähettäkää viestejä ja kertokaa rokotusmuistoistanne, erit. takamukseen annetuista piikeistä. Missä, minkä ikäisenä, pelottiko, oliko katselijoita, oliko paikalla tyttöjä vai samanikäisiä poikia. Vai olitko ehkä muita vanhempi ja katsojina oli pikku kakaroita? - Kyselee: Yksin. piikkipoika maaseudulta.
eikö ketään piikkifania?
7
920
Vastaukset
- pain play fun
Hei,
Olen M41. Mimulla myös rokotus/lääkärifetissi ja olenkin dominanaisten kanssa harrastanut pain & cam to cam leikkejä rokotusneuloilla. Eli domme valitsee pistokohdan...etkä tiedä minne hän haluaa neulan sinussa...
Hygieenisyys on tärkeää eikä ongelmia ole ollut.
Neulan pisto peppuun tai muualle, ja varsinkin sen odotus, vapauttaa endorfiinejä ja orkku voimistuu, eräänlainen turboahdettu orkku. Vaikea sanoa mistä fetissi on lähtöisin, kai lapsuuden joukkorokotuksista.
Oikeasti neulan pisto sattuu paljon vähemmän kuin mitä sen psykologinen vaikutus on. Mutta jännän pelon tunteen se synnyttää toisen vallassa tai sitten antaa vallan toiseen.
Kiinostuneet voi meilailla [email protected]- pistoksia..
eipä kuulu meikäläisen fantasioihin, mutta vaimon kanssa joudutaan piikittään toisiamme tai itseämme tilanteesta riippuen koska molemmat käytämme anabolisia steroideja!!!
- CALMETTE VACCINATION SCAR
Eivät minua kiihota,mutta sensijaan rokotusarvet
kumppanin reidessä ja olkavarressa kiihottavat
valtavasti.
Onko kellään toisella tälläistä fetissiä?
KERTOKAA! - rokotusleikkejä
Minä olen alistusleikeissä saanut rokotuksia, enemmän on kuitenkin käytetty akupunktioneuloja lähinnä pakaroihin, joskus myös häpykumpuun. Oma kiinnostumiseni neulaleikkeihin on nähtävästi saanut alkunsa eräästä vuosikymmenien takaisesta, ahdistavasta neuvolareissusta. Pelkäsin silloin etukäteen saavani rokotuksen. Neuvolalääkäri huijasi minut pöydälle seisomaan ja lupasi, että tutkitaan vain eikä rokotusta tällä kertaa tule. Kun luotin ja nousin pöydälle, minusta otettiinkin kiinni ja rokotus annettiin väkisin.
- piikkifani
Kiitos viesteistä te kaikki kolme. Minulla itselläni pyörii nuo piikit turhan useinkin mielessä. Kun olin 6-vuotias niin minut rokotettiin. Minutkin huijattiin pitkälleen tutkimuspöydälle, en tiennyt yhtään mitä tapahtui kunnes housut vedettiin alas ja rokotettiin. Sattui hirveästi, ilmeisesti mä jännitin ja rimpuilin. Siitä jäi hirveä muisto, mutta ilmeisesti muodostui myös fetissi. - Sitten menin kouluun ja siellä rokotettiin taas.Se tapahtui julkisesti kuitenkin muistaakseni niin että pojat oli erikseen. Jokaisen oli vuorollaan mentävä terkkarin eteen seisomaan ja sitten pikkuhousut nilkkoihin. Muistan miten mun paras kaveri, se oli Hanski nimeltään pelkäsi hirveästi. Toinen hoitaja piti sylissä ja samalla puristi, toinen rokotti. Ja Hanski kiljui... hoitaja silitti tukkaa ja rauhoitti. - Illalla en meinannut saada unta kun olin kohtauksesta niin kiihtynyt.Pyöriskelin sängyssä. Siitä se alkoi ja on jatkunut näihin vuosiin asti...
- piikki
melko usein vaimon kanssa erilaisia rokotusleikkejä.
Käytämme tyhjää ruiskua ja pistämme reisiin, pyllyyn
ja joskus jopa käsivarteen.
Meillä molemmilla on useita vanhoja rokotusjälkiä
oikeista lapsuusiän rokotuksista.
Pistämme usein näihin arpiin ja tekee tosi hyvää.
Fetissimme lienee peräisin lapsuusiän rokotusmuis-
toista. - Anonyymi
Minä olen 40 silloin ennen vanhaan mentiin koko kuolla käytävälle kaikki veti housut alas ja sitten alaosa tunnusteli ja rokote peppuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074609Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734385Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941730- 4031661
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331423Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61109Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531100- 67989
- 56964
- 92938