Alttarikutsu,ym.

MissäsSeOn

Alttarikutsu,kaatuminen rukousjonossa tai muussa vastaavassa, Raamatun kaanon. Perustelkaa nämä Raamatulla.

5

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakanain.Huuto

palstalla ei ole helluntaiuskon asiantuntijoita.

• Alttarikutsu symboliseeraa konkreettisesti sitä, kuinka ihminen vastaa Jumalan kutsuun:

2.Timoteuksen kirje:
      1:9 hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja,

1.Pietarin kirje:
      2:4 Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis,

Kaatuminen Jumalan kosketuksesta:

Apostolien Teot:
      9:4 ja hän (Saulus) kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?"

• SANTTUEEMELI

nuohan tapahtuu raamatussa kerran kullekkin ihmiselle.Eihän niitä ole tarkoitettu että jatkuvasti kävellään johonkin osaan kirkkoa ja näin vastataan jumalan kutsuun, vaan ne tulisi toteuttaa elämässä, arjessakin.Sama koskee kaatumista.Saul ei kaatunut joka viikko vaan kerran elämässään,kun koki Jumalan kutsun.Eikä siinäkään ole pointti siinä kaatumisessa.

• Ei ole raamatussa. Ne ovat ihmisten puuhasteluja.

• öksikkä

kolminaisuusopin.Ne nyt vaan on ihmisen luomia mielikuvia ja tapoja toteuttaa uskonnollisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      327
      659
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75