TÄLLE JAKEELLE SELITYSTÄ KYSYIN - herjalla vastattiin
1. Sam 17:32
Daavid sanoi Saulille: "Kuninkaan ei pidä menettää rohkeuttaan! Minä, sinun palvelijasi, menen taistelemaan tuon filistealaisen kanssa."
- - - - -
MITÄ SE ON - MIKÄ SELITYS JA MIKÄ HENGELLINEN SYVYYS?
Saulinko ei pidä menettää rohkeuttaan filistealaisia vastaan; maailman goljatteja vastaan?
Vaiko Daavidin itsensä?
Pyysin adventtiteologeilta vastauksia, mutta vain herjaamiseen nuo osasivat Raamattua käyttää.
Mutta niin on, että Daavid edustaa Jumalan lapsia - kuninkaallista papistoa - ja Saul edustaa valekuninkuutta.
Daavid rohkaisee ITSEÄÄN, mutta Saul ei sitä näe - häneltä puuttuu hengellinen näkökyky. Näetkö sinä, kumpi kuninkaista edustaa Jumalaa?
Auttaako Raamattu näkemään - vaikkapa seur. pari jaetta?
1.Sam.16:1
Herra sanoi Samuelille: "Kuinka kauan sinä aiot surra Saulia? Minä olen hylännyt hänet, hän ei enää saa olla Israelin kuningas.
Täytä öljysarvesi ja lähde liikkeelle!
Minä lähetän sinut betlehemiläisen Iisain luo, sillä hänen poikiensa joukosta olen valinnut mieleni mukaisen kuninkaan."
[1. Sam. 15:26, 17:12; Ap. t. 13:22].
1.Sam.16:13
Samuel otti öljysarvensa ja voiteli Daavidin siinä veljesten keskellä, ja Herran henki tuli Daavidiin ja pysyi hänessä siitä päivästä alkaen. Sitten Samuel palasi Ramaan.
[Ps. 89:20,21 | 1. Sam. 11:6].
eräs kuninkaallinen pappi
Hengellinen sota käynnissä!
6
248
Vastaukset
- Per Saukko
Rakkauden ja armon valossa.
- hengetön lähimmäisten
panettelu täällä on käynnissä?
Kaikki jotka haluaisivat keskustella Raamatun sanomasta ovat lähteneet tai käyvät täällä yhä harvemmin.. kiitos teidän häiriköiden.
Tästä palstasta on tullut todelliselle uskovalle eräänlainen ansa - jossa hän liikkuu sallitun rajamailla ja lankeaa aina silloin tällöin vastaamaan häiriköiden kirjoituksiin samalla mitalla.(En nyt kuitenkaan ole tuohon viestiisi vastannut, vaan puhun yleisesti).
Niille kirjoittajille joille muiden vääräksi osoittaminen on tullut pääasiaksi sanoisin: Pidä pitkä paussi.
Tämä palsta on nykyään lähes tyhjä oikesta Hengellisyydestä - joten täällä ei enää käydä sotaa mistään. Enemmänkin yritetään olla nasevia sanan käänteissään ja keksiä vikoja toisista ja heidän uskostaan.. mitä nopeammin sen parenpia. Jotkut menevät jopa niin pitkälle että kirjoittelevat etä ketä on uskossa tai ei ole.- sini-silmänen
Matteuksen evankeliumi:
15:13 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois. Joo - asioita täällä puitakoon, eikä oletettuja ryypiskelemisiä, v erorästejä, rumuuksia tai mielisairauksia.
Sillä jos jollakin jotain tuosta tai jostain myöhemmin esitettävästä valhelistasta sattuisi olemaan, niin Jeesus on ne jo kantanut - ristillä tehnyt tyhjäksi niiden kuolettavan vaikutuksen.
Älkäämme tutkiko sitä, mitä joku on sanonut sen ja sen sanoneen Jumalasta - vaan tutkikaamme Raamatun valossa, mitä Jeesus itse on sanonut.
Rauhan minä jätän teille, minun rauhani - sanoo Jeesus juuri nyt.
Joh. 14:27
"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon. [Joh. 16:33; Room. 5:1; Fil. 4:7; Kol. 3:15]
- ylifariseus
Sinä olet, lain kumoajienko vaiko Hänen puolellaan joka on täyttänyt kaikki käskyt sinun puolestasi.
Molempien puolella olla et voi, joko pidät käskyt kumottuna tai täytettynä, siitä on kysymys.- jokumuu
Adventistina sinulla on väärä oletus asoihin.Totuudessaololla ei ole mitään yhteyttä adventiminmukasten tukintojen kanssa on ihmiset kumpaa mieltä tahansa. Meille on Jumalan lain voimassaolo itsestäänselvyys, mutta adventistien tavalla toimimista se ei missään nimessä tarkoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477