Saanut omakuva.orgista isoa

Helinä S.

Itse olen http://www.omakuva.org :in kautta miesseuraa ja pareja hakenut koska kuvista näkee heti ettei kalu ole mikään pippeli. Kymmenisen kertaa tavannut miehen tai parin ja joka kerta on ollut iso 19-24 sentin väliltä oleva kalu ja ympärysmittaakin yli 14 senttiä. Tietenkin bi:nä katson myös kuvista että naisella on kaunis takapuoli. Muutenkin miehet ja parit ovat olleet tasokkaita ja treenattuja, ei mitään isomahaisia pienen pippelin omistajia rumiluksia.
Aiemmin kun olen iskurissa ym. treffimestojen kautta tavannut niin miehet ovat liioitelleet kokoaan ja ulkonälöään ja monesti treffit ovat päättyneet tapaamiseen tai viimeistään riisuuduttua. Onneksi Suomessa nainen voi vielä sängyssäkin päättää ettei haluakaan seksiä. On sairasta miten miehet voivat valehdella kaiken niin että treffeille mennessä märkä ja kiimainen nainen jää kuitenkin ilman illan päätteeksi, omasta tahdosta mutta kuitenkin.

9

23163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • temptationM
      • hahaha voi teijän kaa

Matti Nykäsen kulli esillä?

• Onpas läpinäkyvää

Jaaha. Siellä joku Omakuva.org -sivustolla kuviaan pitävä mies esiintyy
      naisena ja yrittää saada naisia sinne sivulle. Voiko enää
      läpinäkyvämmin mainostaa?

• nainen42,,

Ensinnäkin, tossa linkitetyssä kuvassa on pitkä, mutta ohut penis...ei hyvä...paksu sen olla pitää.

Olen huomannut saman, että esim Iskureissa ukot suurentelet paljon vehkeittensä kokoa. Yhdenkin meiliosoite oli Isokalu ja kehui, että kyllä on iso. Pöh, tavallinen kikkeli sieltä löytyi ja vielä ihan ohutkin.

Oletko Helinä kehdannut lähteä pois kun olet kikkelin koon nähnyt?

• Giina J
        nainen42,, kirjoitti:

Ensinnäkin, tossa linkitetyssä kuvassa on pitkä, mutta ohut penis...ei hyvä...paksu sen olla pitää.

Olen huomannut saman, että esim Iskureissa ukot suurentelet paljon vehkeittensä kokoa. Yhdenkin meiliosoite oli Isokalu ja kehui, että kyllä on iso. Pöh, tavallinen kikkeli sieltä löytyi ja vielä ihan ohutkin.

Paksuus on kaiken A ja O. No ei se ny ihan viissenttinenkään saa olla, sellaset 15 senttimeetteriä tekee kutaa, mutta paksuudesta en tingi. Se on kaiken A ja O.

• Helinä S.
        nainen42,, kirjoitti:

"Oletko Helinä kehdannut lähteä pois kun olet kikkelin koon nähnyt?"

Jos mies valehtelee minulle niin tietenkin lähden heti kun valheen huomaan. Jos mies kehuu 20 sentin kalua ja paljastuukin 15-17 senttinen niin ádios.

• Joku
        Giina J kirjoitti:

Paksuus on kaiken A ja O. No ei se ny ihan viissenttinenkään saa olla, sellaset 15 senttimeetteriä tekee kutaa, mutta paksuudesta en tingi. Se on kaiken A ja O.

Mikä on sun mielestä paksu?

Itselläni on pituus 16cm ja ympärysmitta 14cm (halkaisijaksi tulee siis n. 4.5cm). Aika harvalta varmaan löytyy ympärysmittaa enemmän kuin pituutta... ;)

Perusdildoja ei muuten hirveästi löydy yli 4.5cm halkaisijalla. Että kai se sitten alkaa olemaan paksu, vaikka nää spämmääjät täällä moisille vielä virnuileekin. Tää kun on niin aikuinen keskustelupalsta että.

• terhi/mikko
        nainen42,, kirjoitti:

Ollaan pari oulun kupeesta.Tavattu livenä useasti ko.osoitteen omistaja ja mies ei ainakaan meille kehunut itseään mitenkään.Ainoastaan kuvia vaihdeltiin ennen tapaamista.Faktat faktoina eli omalla miehellä 16/5 ja tällä kaverilla 20/5 ja piti varmaankin kutinsa kun oli hyvä vertailu kohta vieressä.Toki jonkun mielestä 20cm ei ole iso mutta silloin mennään sarjassamme maku asioita joista ei voi kiistellä jne.???????

• Jaakko D

Omasta mielestäni http://alastonsuomi.com issa on hyvä kontrolli ja muutenkin hyvä meininki. Siellä on aitoja tyyppejä ja parempi systeemi. Ehdottomasti suomen kattavin alastonsaitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe