pahalle. Poika on 7-vuotias... Hampaat ovat kunnossa ja ne pestään iltaisin aina huolella.
Nyt ei siis ole kyseessä pieni tunkkaisuus, vaan todella paha haju,, viemärimäinen. Voisiko kyse olla jostain infektiosta tai sopimattomasta ruuasta. Maha toimii normaalisti kyllä. Päivällä ei ole erityistä hajua.
Lapsi on neljäs ja muilla ei ole vastaavaa ongelmaa ollut. Onko vinkkejä... koululääkäri ei osannut sanoa juuta eikä jaata, piti ehkä minua vain liian nirppanokkana.
lapsen henki haisee
11
3041
Vastaukset
- mapee
nukkuukohan lapsi suu auki? Jos suu kuivuu yöllä niin se voi aiheuttaa pahan hajun tai vastavuoroon jos suu on kiinni ja sylkeä erittyy paljon niin sekin..
Henkihän haisisi aina jos kurkussa tms olisi jotakin ongelmaa.
Suun kuivumiseen on olemassa suihkeita apteekissa ihan hyllyssä.- pesu
Kokeilkaa pestä hampaat ientaskuja myöten. Voimakas harjaus, siis todella niin että melkeinpä veri valuu. Kuulostaa hurjalta, mutta hammaslääkäriltä kuultu ohje aikoinaan.
Ientaskuihin saattanut kertyä likaa, joka ei normaali harjauksella välttämättä lähde.
Onhan sitten toki muitakin syitä pahanhajuiseen hengitykseen esim. ruokatorven hiivainfektio tms.
- haisuhenki
Meillä nyt 12 v poika, jonka henki haisi pahalle, oli myös limaisuutta kurkussa. Vuosi sitten otettiin allergiatestejä, ja löytyi maitoproteiini-ja kananmuna-allergia.
Ruokavalion muuttumisen jälkeen ei ole henki enää haissut. - aiheuttaa
hoitamattomana asetonin hajun hengitykseen. toivottavasti oli jotain muuta.
- 1,5v
eli meidän kohta puoltoista vuotiaan tytön henki haisee kans pahalle.
- oli kovasti apua
joten kiitos kovasti...
- haisuhenki
Kyllä meidänkin lapsilla (ja varmaan itsellänikin ;))henki haisee aamulla ennenkuin hampaat on pesty. Eikö haju lähde hampaanpesulla aamuisin?
- kirjoitinkin selkeästi
että kyse ei ole normaalista aamutunkkaisuudesta. Oletan, että yksi asiallinen vastaaja on oikeassa eli jonkin tyyppinen ruoka-allergia on kyseessä.
Mädän munan haju on nyt tämä ilmiö--
- haisee
Yöllä syljen eritys vähenee ja suuhun muodostuu noita pahoja hajuja helpommin.
Hampaat pitää pestä myös aamuisin...
Mutta jos haju on todella hirveä, käykää hammaslääkärissä. Johonkin hammaskoloon on saattanut jäädä muhimaan vanhaa ruokaa joka on sitten sinne mädäntynyt eikä lähde harjatessa.
Hampaiden perusteellinen puhdistus ja hammaskiven poisto yksityisellä hammaslääkäriasemalla ei maksa kuin muutaman kympin.
Itse en ainakaan lähtisi rikkomaan kovalla harjaamisella ientaskuja. Siinä pääsee eroon myös hammaskiilteestä. Ja jos hampaissa on hammaskiveä, se ei kotikonstein irtoa.- ollaan käyty..
ja sillä puolella kaikki pitäisi olla kunnossa. Nyt tutkitaan nämä ruokavaliojutut huolella.
Joku tässä nyt mättää... haju on oikeasti tosi paha, ei normaalia.
- d-76
...kolmevuotiaalla tytöllä oli myös todella pahanhajuinen hengitys. Syy löytyi todella jumbokokoisista nielurisoista,joissa oli kuoppia, ja niihin kerääntyi sitten ruuanjämiä ja muuta moskaa. Leikkauksen jälkeen loppui hajut kun seinään.
Jos poikasi kuorsaa pahasti öisin,syy hajuun voi todellakin olla nielurisoissa. Pelkän haisevan hengityksen takia niitä ei leikata,mutta todella isoja risoja poistetaan kyllä, jos ne haittaavat yöunia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749