kunnallisvaaleihin 2008. Pitäis olla fiksu ja itsenäisesti ajatteleva. Lisää linkki-lehdes nro 38 etusivulla.
Lapuan Kokoomus
8
853
Vastaukset
Laita toi viesti muitten kaupunkien palstoille, niin ne fiksut ymmärtäisi muuttaa lapualle tämän vuoden puolella. Silloin niillä olisi oikeus olla ehdokkaana ja kokoomus saisi haluamiansa ehdokkaita:D
- johtopuupäät
käyttävät vallanhimossaan fiksujen ihmisten keräämät äänet vain hyväkseen rohmutessaan sulle mulle periaatteella parhaat paikat, kunnioittamatta henkilökohtaisia äänimääriä.
- Kriittinen Lapualainen
johtopuupäät kirjoitti:
käyttävät vallanhimossaan fiksujen ihmisten keräämät äänet vain hyväkseen rohmutessaan sulle mulle periaatteella parhaat paikat, kunnioittamatta henkilökohtaisia äänimääriä.
Epäkansallinen Hajaannus on ilmeisesti viimeinkin huomannut mikä on ongelma, kun halajaa riveihinsä fiksuja ja itsenäisiä ehdokkaita.
- on vasemmisto
Kriittinen Lapualainen kirjoitti:
Epäkansallinen Hajaannus on ilmeisesti viimeinkin huomannut mikä on ongelma, kun halajaa riveihinsä fiksuja ja itsenäisiä ehdokkaita.
Tähän asti on vasemmisto vaatinut liian suuria palkankorotuksia. Nyt kokoomus löysillä lupauksia vaikeutti kuntien asemaa. Jää vanhukset hoitamatta.
- nousta kusi päähän
johtopuupäät kirjoitti:
kykypuolueen pyrkyreillä Lapuallakin. Helsingissä karhukopla Pajunen-Vapaavuori öykkäröivät Sipoo-asiassa suunnilleen samalla piittaamattomalla tavalla kuin meidän kaasuterroristimme kaupungintalolla - moomma päättäny - mehän otamme nämä maat. Tämänpäiväisen Hesarin mukaan valtakunnankin tasolla on kykypuolueesta väkeä, joila oikea ja väärä on mennyt sekaisin niinkin yksinkertaisessa asiassa kuin se , että mikä on minun rahaa ja mikä on muiden rahaa. Ja taisi yksi opinnäytteensä kopioinut kykypuoluelainen saada juuri kovetun valtion viran.
Eli revi siihen sitten innostustuneita omaa voittoa tavoittelemattomia yhteisten asioiden hoitajakandidaatteja .
- naurattaa
Luin Linkin ilmoituksen ja tekopyhä esitys oli. Yksivaltainen puolue. Kun kokoomuksen kellokas on julistanut vievänsä peräti muitakin puolueita, niin omiahan pyöritetään sitäkin varmemmin. Kuka "fiksu ja itsenäisesti ajatteleva" menee turhautumaan tuollaiseen puolueeseen? Sitä paisti näyttöähän on siitä, että paljon ääniä saanut on pantu sivuun ja itsenäisesti ajattelevalta nostettu tie pystyyn. Näistä tunnetuista syistä puolueenne ei näytä houkuttelevalta.
- moitti kokoomuksen linjaa
Eilen EK:n Leo Riski moitti kunta-alan ylisuuria korotuksia mediassa. Siis kokoomusta,vaalilupaukset tuli esille. Riski tietää riskit kansantaloudelle.
- tarttee
saada lisää näitä " me oomma päättänyt" henkilöitä. Minun mielestä siellä on tarpeeksi näitä mafian jäseniä, jotka päättävät rakennusurakoitsijoiden kanssa kaikista urakoista sulle mulle tyyliin???-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38879Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30613Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26558Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17513Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492