-Ihmiset nousevat jatkuvasti kuolleista.
-aina kun jotain kiusallista/epäilyttävää tapahtuu (esim. Billie halaa Bo:ta), joku siihen tapahtumaan kielteisesti suhtautuva näkee sen (esim. Hope).
-erikoistehosteet ovat kuin vammaisten videomuokkaustunneilta...
-Ihmiset puhuvat jatkuvasti itsekseen (mitä helvettiä!)
Naurettava sarja
6
561
Vastaukset
- mie vaan
Sun viestistä tuli sellanen olo, et joku PAKOTTAA sut katsoon nelosta just silloin kun Päivien viemää tulee. Osaatkos pikkuinen käyttää kaukosäädintä???Voin selittää: sieltä löytyy nappi, jota painamalla KANAVA VAIHTUU!Tosi hienooooo!!Ja ellet aikaisemmin tiennyt, näitä sivuja lukee porukka, joka TYKKÄÄ Päikkäreistä, joten haukkumiset ei kauheesti pure!Kato sä vaikka jotain omia nauhoitettuja suosikkejas sillä aikaa ja anna meidän katsoo ja iloita Päikkäreistä.Itse inhoon esim. formuloita, Salattuja elämiä ja kaikkia tositv-juttuja, mut ei tulis mieleenkään mennä niiden sivuille haukkuun niitä! So try to behave yourself!
- miten sinun piti
tulla tänne haukkumaan ko.sarjaa.Oletko kuullut koskaan pr ja pr- -näppäimistä?Niillä on katsos kätevää vaihtaa kanavaa,jos ohjelma ei miellytä.
Tv.Kaukosäädinopin tiplomi-inssinööri - harharhar
Ette siis pysty vastaamaan kritiikkiin millään muulla kuin sillä että kaukosäädintä voi käyttää? Voi voi fanipoikia.
- vaaleakuu
Ja loistavaa "aivot narikkaan" viihdettä, ja pientä taukoa arjesta.
Ei näitä sarjoja kannata ottaa liian vakavasti.
Kun haluan katsoa jotain syvällistä, katson vaikka Kellopeli appelsiinin tai Vertigon.
Hömppä on ihan erikseen.- sillon tällön päikkäri fani=)
oon aivan samaa mieltä sun kanssa!! Mä en voi ees jäädä koukkuun koko sarjaan ku ei oo omal kämpäl telkkaa x)
- 55565
seuraan kyl sarjaa mut muaki ärsyttää päikkäreis just noi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417