meettäkö Lapuan taidemuseoon? Maksaako sinne?
Teemu Mäen
38
2022
Vastaukset
- Tohtori.
Uskaltaako sinne mennä? Onko siellä omakuvia?
Todellinen taiteilija, joka edustaa Lapuaa hienosti. Taiteija osaa tuoda todellisen Lapualaisen identiteetin esille töissään Uusi Juhani Palmu joka saa kritiikkiä tietämättömiltä, mutta todelliset taiteentuntijat kehuvat uskaliaita Lapualta ammennettuja teoksia.
- Kriittinen Lapualainen
mave kirjoitti:
Todellinen taiteilija, joka edustaa Lapuaa hienosti. Taiteija osaa tuoda todellisen Lapualaisen identiteetin esille töissään Uusi Juhani Palmu joka saa kritiikkiä tietämättömiltä, mutta todelliset taiteentuntijat kehuvat uskaliaita Lapualta ammennettuja teoksia.
Herra T.Mäki on loistava esimerkki siitä, että taiteilijan arvonimen saa kuka tahansa - minkälaisilla ansioilla hyvänsä.
Sanovat "todelliset taiteentuntijat" sitten mitä tahansa. - tohtorin väitöskirja
Kriittinen Lapualainen kirjoitti:
Herra T.Mäki on loistava esimerkki siitä, että taiteilijan arvonimen saa kuka tahansa - minkälaisilla ansioilla hyvänsä.
Sanovat "todelliset taiteentuntijat" sitten mitä tahansa.Teemu Mäki on tehnyt taiteesta tohtorin väitöskirjan, voiko enempää vaatia ?
- Kriittinen Lapualainen
tohtorin väitöskirja kirjoitti:
Teemu Mäki on tehnyt taiteesta tohtorin väitöskirjan, voiko enempää vaatia ?
Väitöskirjan tekemisellä siis tullaan oikeaksi taiteilijaksi?
- ensin kasvaa äidin vattassa
Kriittinen Lapualainen kirjoitti:
Väitöskirjan tekemisellä siis tullaan oikeaksi taiteilijaksi?
Pitää ensin voittaa siittiöiden kilpajuoksu, syntyä, tulla ihmiseksi. Mutta kuka on oikia ihiminen ?
ensin kasvaa äidin vattassa kirjoitti:
Pitää ensin voittaa siittiöiden kilpajuoksu, syntyä, tulla ihmiseksi. Mutta kuka on oikia ihiminen ?
No sellainen parikymppinen, hoikka, nätti,rikas, naivi,tyttöblondi olis mulle oikea iyhminen ja taas sellainen viiskymppinen sotalaivan kokoinen ja pittbullin luonteinen pohjalainen "emäntä" taas ei olisi minulle oikea ihminen
- taiteiden tohtoreita
mave kirjoitti:
No sellainen parikymppinen, hoikka, nätti,rikas, naivi,tyttöblondi olis mulle oikea iyhminen ja taas sellainen viiskymppinen sotalaivan kokoinen ja pittbullin luonteinen pohjalainen "emäntä" taas ei olisi minulle oikea ihminen
mun pitää veronmaksajana elättää, joiden netissä yleisesti esillä olevia installaatioita ym. p***aa ei voi edes keskustelupalstalle linkittää joutumatta sensuurin poistamiseksi.
Menkää vain katselemaan viisvuotistaiteilija-apurahan turvin tuotettua "taidetta", kun tänne ei saa sitä edes linkittää.
Näyttää livenä taiteilijan mukaan vielä pahemmalta, eiku paremmalta. - elämä on.
taiteiden tohtoreita kirjoitti:
mun pitää veronmaksajana elättää, joiden netissä yleisesti esillä olevia installaatioita ym. p***aa ei voi edes keskustelupalstalle linkittää joutumatta sensuurin poistamiseksi.
Menkää vain katselemaan viisvuotistaiteilija-apurahan turvin tuotettua "taidetta", kun tänne ei saa sitä edes linkittää.
Näyttää livenä taiteilijan mukaan vielä pahemmalta, eiku paremmalta.Ahdistuksen ja vaivan alaista.
Ja loppuu aikanaan. - on sitä
elämä on. kirjoitti:
Ahdistuksen ja vaivan alaista.
Ja loppuu aikanaan.Sivistys on sitä että tuetaan taidetta, kuten monta muuta asiaa. Jokainen yhteiskunta on tuottanut taidetta, ihan aikojen alusta lähtien.
- tukeminen
on sitä kirjoitti:
Sivistys on sitä että tuetaan taidetta, kuten monta muuta asiaa. Jokainen yhteiskunta on tuottanut taidetta, ihan aikojen alusta lähtien.
kierouttaa aitoa tekemistä, kuten tässäkin tapauksessa. Soile Ylimäyry menestyy luovuudellaan kansainvälisesti, eikä hänen tarvitse yhteiskunnan elättinä shokeerata katsojia inhotaiteella.
- velka
tukeminen kirjoitti:
kierouttaa aitoa tekemistä, kuten tässäkin tapauksessa. Soile Ylimäyry menestyy luovuudellaan kansainvälisesti, eikä hänen tarvitse yhteiskunnan elättinä shokeerata katsojia inhotaiteella.
palmu?
- ukkonen
velka kirjoitti:
palmu?
ei ole eläissään saanut minkäänlaisia apurahoja, kuten hän on sillä retostellutkin.
Poheemi Juhani Palmu olisi tarvinnut jonkunlaasen managerin, joka olisi huolehtinut raha-asioista ja estänyt siipeelijöören touhut. Velekamäärästä voi vain arvella sitä, kuinka palion välistävetäjiä ja taiteilijan hyväksikäyttäjiä on ollut touhuamas.
Kävin kesällä Knuuttilanraitilla Alahärmässä kattomas tauluja enkä huamannu esillä yhtään uutta taulua, taiteilijan huano jama luomiseskin jatkuu yhä, vaikka toisin väittääkin. - taiteilijoita
ukkonen kirjoitti:
ei ole eläissään saanut minkäänlaisia apurahoja, kuten hän on sillä retostellutkin.
Poheemi Juhani Palmu olisi tarvinnut jonkunlaasen managerin, joka olisi huolehtinut raha-asioista ja estänyt siipeelijöören touhut. Velekamäärästä voi vain arvella sitä, kuinka palion välistävetäjiä ja taiteilijan hyväksikäyttäjiä on ollut touhuamas.
Kävin kesällä Knuuttilanraitilla Alahärmässä kattomas tauluja enkä huamannu esillä yhtään uutta taulua, taiteilijan huano jama luomiseskin jatkuu yhä, vaikka toisin väittääkin.Toiset pärjää hyvin, mutta pitää osata myydä.
ukkonen kirjoitti:
Kävin kesällä Knuuttilanraitilla Alahärmässä kattomas tauluja enkä huamannu esillä yhtään uutta taulua, taiteilijan huano jama luomiseskin jatkuu yhä, vaikka toisin väittääkin.Mulla ja Juhani Palmulla on yhtä paljon yhteistä taiteellusuuden kanssa:D
- menee.
tukeminen kirjoitti:
Pankaa vaan keskiluokan makudiktatuuri pystyyn niin saatte aikaan keskitysleirit.
- natsiteesi,
menee. kirjoitti:
Pankaa vaan keskiluokan makudiktatuuri pystyyn niin saatte aikaan keskitysleirit.
joka aina kaivetaan esiin keskusteluissa aseeksi. Fiksua?
menee. kirjoitti:
Miksi wannabe-taitelijat aina repii perseensä, jos joku arvostelee taiteilijoita`? Taide on pelkästään estetiikkaan perustuvaa kyhäelmää, millä ei ole mitän tekemistä oikean elämän kanssa. Taidetta saa ja pitää arvostella tai muuten tämä maailma on kusessa. Mitä tulee Mäen kissan tappoon, niin sillä ei ole mitään tekemistä taiteen kanssa vaan enemmänkin pr-kampanja.
- kun tohtori
Täytyy olla vähintää tohtori, joka niitä ymmärtää Kuvat ovat, niin rumia, että peljättää. Kyllä nämä teot todistaa, että jossain viiraa pahasti?
- ja just.
mave kirjoitti:
Miksi wannabe-taitelijat aina repii perseensä, jos joku arvostelee taiteilijoita`? Taide on pelkästään estetiikkaan perustuvaa kyhäelmää, millä ei ole mitän tekemistä oikean elämän kanssa. Taidetta saa ja pitää arvostella tai muuten tämä maailma on kusessa. Mitä tulee Mäen kissan tappoon, niin sillä ei ole mitään tekemistä taiteen kanssa vaan enemmänkin pr-kampanja.
Yksinkertaisuutensa voi hyvin paljastaa ilmoittamalla tietävänsä sen, mitä on "oikea elämä".
ja just. kirjoitti:
Yksinkertaisuutensa voi hyvin paljastaa ilmoittamalla tietävänsä sen, mitä on "oikea elämä".
ja vaikket tykkää mun mielipiteestä,niin ei mun ELÄMÄ siihen kaadu:D
- meeri m.
mave kirjoitti:
roikkumahainen reikähampainen rähjäinen ylijäämäukko,jolla ei muuta elämää,kuin roikkua täällä päivät pitkät.Käy ny edes välillä lenkillä.
meeri m. kirjoitti:
roikkumahainen reikähampainen rähjäinen ylijäämäukko,jolla ei muuta elämää,kuin roikkua täällä päivät pitkät.Käy ny edes välillä lenkillä.
ehkä tulevaisuudessa, mutten mieti niin kaukaisia asioita. Ja mikäli meinaat provota mulle, niin esitä tyhmää/oo tyhmä , niin se hermostuttaa mua joskus. Tuollainen, ei mihinkään perustuva haukkuminen saa vaan sääliä osaksi eikä se ole hauskaa. Mikäli sinusta tuo kuvailemasi on painajaismainen ilmestys, niin et ilmesesti voi käydä katsomassa pesäpallopelejä:D
- Kissa pena
on sitä kirjoitti:
Sivistys on sitä että tuetaan taidetta, kuten monta muuta asiaa. Jokainen yhteiskunta on tuottanut taidetta, ihan aikojen alusta lähtien.
Päälle runkaaminenko on tairetta mitä pitää rahottaa yhteiskunnan varoin.
- ei voi
vähempää kiinnostaa
- kuitenkin
että piti tulla se tänne julistamaan.
- helvetti
kuitenkin kirjoitti:
että piti tulla se tänne julistamaan.
jos ei kiinnosta niin ei voi väkisinkään kiinnostaa
- millaista oli näyttelyssä ?
helvetti kirjoitti:
jos ei kiinnosta niin ei voi väkisinkään kiinnostaa
Oli kiirettä, kertokaa millaista oli näyttelyssä, onko Teemu niin viisas kun väitetään ?
- kyseenalaistettavissa
millaista oli näyttelyssä ? kirjoitti:
Oli kiirettä, kertokaa millaista oli näyttelyssä, onko Teemu niin viisas kun väitetään ?
Jokaisen, jolla oli mahdollisuus, olisi kannattanut käydä avajaisissa toteamassa Teemun laatu. Taisi olla valaiseva tilaisuus vähän monelle epäluuloiselle.
- siellä...
kuolleita kissoja tai bemari jonka pakoputkeen saa mies "rakastella".
Ei vois vähempää kiinnostaa tuollaiset sairaat tuotokset jota taiteeksi kutsutaan. - Masa Kelju K Kojootti
Eihän kenenkään ole pakko mennä Teemun upeaa näyttelyä katsomaan! Jos kuitenkin omistaa jonkinmoisen taidevietin, niin terve menoa! On katsomisen arvoinen!!! Onneksi meillä on Teemu Mäki, joka uskaltaa piirtää ja maalata ajatuksiaan! Teemu on älykkö, joka herättää tunteita puolesta ja vastaan. Kannattaa takuulla tutustua mieheen, jos ei muuten niin taiteen kautta. Henkilökohtainen tapaaminen avaa negatiivisen ihmisen silmät huomaamaan, että kyseessä on hieno ja sivistynyt ihminen isolla Iillä!
- Masa K
Ei pirä olla niin aharasottaanen, Masalla on avara mieli ja kyky nähdä mikä on olennaista, niin myös Teemulla.
- kissa pena
Teemun VARHAISTUOTANTOA esillä.
- rakel
mä ainaski meen. maksaa sinne muutaman egun, mutta kantsii maksaa ku on loistavaa taidetta esillä.
- Ukkoonen
kattomas Teemun teokset. Mahtaakohan johtua aneemisesta koulutuksestani, kun en havaannu tälläkää keisarilla uusia faattehia, vaikka niitä oli kauhiasti kehuttu.
Sekavan tuntuusta piirustelua väriättynä kylymiin sävyyn. Aivan ku olis kattellu abiturienttien penkkarikuvia kuarma-auton lavanreunoos ja tuli viälä miälehen velivainaan piirtämä lusifeerus huusinseinällä, jota piti kersana peliätä. Notta täläänen miälipire mun.
- kuvia ja
torstaina pääsee museoon ilman, kun on 1-vuotissynttärit.
- ei kuuna päivänä
Hullu mikä hullu? Kyllä täytyy olla pahasti
pölähtänyt, joka näitä sanoo taiteeksi. Sopii
paremmin Siperiaan kuin Pariisiin?? - menoa torstaina
ei kuuna päivänä kirjoitti:
Hullu mikä hullu? Kyllä täytyy olla pahasti
pölähtänyt, joka näitä sanoo taiteeksi. Sopii
paremmin Siperiaan kuin Pariisiin??Torstaina on taidemuseon 1-vuotissynttärit, sisään pääsee ilman ja kahvia annetaan 15-17 välillä. Kannattaa käydä tarkistamassa ja hölläämässä asenteitaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.9511275Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli712947Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä312692- 1692204
- 582103
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️222077Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1392040Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331938- 1031542
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411316