Tämä palsta on parempi kuin Netmission

Täällä voi olla oma itsensä eikä tarvitse koko ajan arvailla, koska moderaattorit sensuroivat juttusi tai viskaavat kokonaan pihalle.

10

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikalapsi

No jaa: aika arvaamattomasti muutamia ketjuja on poisteltu, kun uskjisjäsenet eivät kestä oman lahkonsa puutteista mainitsemista. Toisaalta: täällä ei ole kukaan uskis kukkona tunkiolla, ja niinpä keskustelu on sentään jossain määrin vapaata ja demokraattista. Nretmisson kuvannee sitä, mniten uskikset keskenäänKIN onnistuvat saamaan riidan aikaan.

Netmisson ON hellarien oma palsta. Siks kai siellä sitten mielivalta vallitsee - kuten kuulostaa vallitsevan.

• ML213

Harmittaa toisaalta miten täällä ei mahdollistu syvällisten asioiden pohdiskelu.No, toisaalta lie tarpeenkaan.

• KTS;n ja ML213 kanssa palstavertailussa. Netmission rajoittaa laillista sananvpautta, kun ei salli sinne kirjoittaa kaikkea Raamatun antamaa tietoa. Helluntaioppi on ajanut siellä tärkeämpi kuin Raamatun antama Jeesuksen ja apostolien opetus.

Tällä foorumilla Poikalapsi & kumppanit voisi hiukan siistiä omaa suutansa ja kielensä käyttöä! Eivät ne täällä aiheettomasti kirjoituksia poista.

• palstaa

Eikö homoille ole omaa palstaa? Miksi niiden pitää rettelöidä
        uskovien palstalla?

• palsta!
        palstaa kirjoitti:

uskovien palstalla?

Mutta on myös heteroille oma palsta,

miksi niiden pitää rettelöidä uskovien palstalla?

• kun homot
        palstaa kirjoitti:

uskovien palstalla?

ovat myös kiinnostuneita uskosta.

• todé

Netmission-keskustelufoorumilla ei sallita kristinopille vierasta opetusta. Sekö se sinuakin rassaa?

• Juu täällähän on sentään vielä sananvapaus verrattuna Ruotsalaisen yhden miehen palstaan.

Ja palstalle on tullut myös sitä Amoksen kuuluttamaa "suolaa" Mopo-köörin" muodossa kun vanha ukko-kööri on hiipumassa ja jäljellä oleva Aamos vaan fantasio vitsauksissaan jonkun vankilassa olleen murhamiehen ja minun tapaamisella ja joku Assiskainenkin minun pitäisi muka tavata.

Mopo-kööri kyllä täydentää hyvin kuihtuvaa kööriä enkä ihmettele jos sinne ilmestyy neljänneksi se yhden miehen aretalogi.

• todé
        Pe.ku kirjoitti:

Juu täällähän on sentään vielä sananvapaus verrattuna Ruotsalaisen yhden miehen palstaan.

Ja palstalle on tullut myös sitä Amoksen kuuluttamaa "suolaa" Mopo-köörin" muodossa kun vanha ukko-kööri on hiipumassa ja jäljellä oleva Aamos vaan fantasio vitsauksissaan jonkun vankilassa olleen murhamiehen ja minun tapaamisella ja joku Assiskainenkin minun pitäisi muka tavata.

Mopo-kööri kyllä täydentää hyvin kuihtuvaa kööriä enkä ihmettele jos sinne ilmestyy neljänneksi se yhden miehen aretalogi.

tarvitsekaan vertailla toisiinsa.
        Tämä palstahan ei ole minkään uskontokunnan ylläpitämä, eikä sii svertailukelpoinen siinä mielessä.
        Jokaisella foorumilla foorumilla on omat sääntönsä ja sisältönsä. Mitä siitä valittamaan, jos joku ei tahdo levittää Raamatulle vierasta oppia? Täällä kyllä saa sitä vastoin pölistä ihan mitä sylki suuhun sihauttaa, vai mitä?

Muuten...oletko kohdannut näin myöhään syksyllä näin viileällä vesisadesäällä kyytä, joka on vielä hyvinkin elementissään?

• ei sallita kaikkia ihmisiä pelastavan evankeliumin julistusta. Siellä poistetaan palstalta tällaiset raamatunlauseet:

1. Timoteuskirje
      "Jumala ... 4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden".

1. Tim. 4:10
      "Sillä siksi me vaivaa näemme ja kilvoittelemme, että olemme panneet toivomme elävään Jumalaan, joka on kaikkien ihmisten vapahtaja, varsinkin uskovien".

Job 23:13
      "Mutta hän pysyy samana, kuka voi häntä estää? Mitä hän tahtoo, sen hän tekee".

Ps. 115:3
      "Meidän Jumalamme on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee".

Ps. 135:6
      "Kaiken, mitä Herra tahtoo, hän tekee, sekä taivaassa että maassa, merissä ja kaikissa syvyyksissä";

Helluntaiopin mukaan Jumala on kuulemma antanut ihmisille vapaan tahdon, joka on Jumalan tahdon yläpuolella!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2705
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2315
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1986
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      52
      1875
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe