haluaisin ostaa kaikki candy candy jaksot. missä niitä myidään vai onko jollain myynnis ja viä suomen kielisiä jaksoja?
t:mira
haluaisin ostaa kaikki candy candy jaksot
3
667
Vastaukset
- joitakin, mutt
tuskin antaa niitä pois...Itekin haluisin nähä ne uudestaan, alusta loppuun. Ja sitt on joku toinenkin samankaltainen orpotyttöpiirretty. Muistan siitä ett sillä tytöllä oli sisko, joka maalasi. Ne asui isossa kartanossa, adoptoituina luulisin. Joku lipasto ja avain, auto-onneetomuudessa kuoli kait vanhemmat tai vain toinen...Muistikuvia jotka haluaisin kokonaiseks näiden monien vuosien jälkeen.
- Jenni-chan
Kyseinen anime on suomessa nimellä Lady Lady. Oikealta nimeltään Hallo! Lady Lynn (haro redi rin. Suomessa julkaistu 2 VHS:ää. http://thetoonspark.tripod.com/Lady Lady.jpg
Ei kovasti tekemistä Candy Candyn kanssa.
- yksi candy candy
Eli just taitaa olla se eka missä sen vanhemmat kuolee, mutten taida raskia luopua siitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202912
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1912693Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1441606Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2501375- 1061190
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401036Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46987Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32894- 135879
- 43784