Kävelylenkillä ollessani vastaan käveli mies koiran kanssa. Arvelin, että hihnan päässä olevan TÄYTYI olla koira ja hihnasta pitävä ihminen. Mut voi olla toisinkin päin :). Olivat NIIN NIIN saman näköisiä.
Valitseeko ihminen itsensä näköisen koiran? Tai itsensä luontoisen?
Välillä kyllä hymyilyttää koirantaluttajat.
Itse rakastan Tanskandoggeja ja niitä minulla on ollut 3 kappaletta. Taidan vähän muistuttaa dogia.
Viimeisen Tanskandogin kaveriksi otettiin Newfoundlandinkoira, mieheni tykkäs semmosesta. Ja nyt kun mietin, taisi hän vähä nöffiä muistuttaa.
Jos joskus vielä otan koiran, niin Dogi sen olla pittää.
KOIRAKO
10
583
Vastaukset
Minulla oli kahvinruskea kääpiö villakoira ja tunsin usein samankaltaisuutta sen kanssa. Kova ikävä on usein.
- kuokkija.muualta
niitä on tuolla tuolin alla ja sohvan alla,pari on keittiössä,osa majailee tuulikaapissa,onhan voita veskissäkin.
Pitäs mennä ruokkimaan emoa tonne johonkin...
- kun aikoinaan
tuli telkkarista "Cannon", eikö siinä ollut bulldogissa ja miehessä yhtäläisyyksiä, heh?
Saman havainnon olen tehnyt autoissa ja ihmisissä.
On pitkiä ja sulavalinjaisia autoja, lyttynenäisiä ja leveäperäisiä jne. - mies_vm56
ei niin rumaa koiraa ole olemassakaan. Toisaalta, luonteen puolelta voisi täsmätäkkin, on se niin ihana ja kiltti tuo koiratar.
- Heikunkeikku
Onko Tanskandoggi ruma? Höh! Suloinen sylikoira. Oikeesti, on aina tukkimas syliin. Ison kokonsa takia ei pääse kokonaan, mutta työntää takapuolensa syliin ja jalat on lattiassa ja tyytyväisenä siinä köllöttää. Tanskandoggi on uljas, itsetietoinen koira. Huumorintajuinen. TIETÄÄ ison kokonsa ja on varovainen pienempiä kohtaan.
On kovin ikävä dogeja, nyt kun niitä muistelee. - mies_vm56
Heikunkeikku kirjoitti:
Onko Tanskandoggi ruma? Höh! Suloinen sylikoira. Oikeesti, on aina tukkimas syliin. Ison kokonsa takia ei pääse kokonaan, mutta työntää takapuolensa syliin ja jalat on lattiassa ja tyytyväisenä siinä köllöttää. Tanskandoggi on uljas, itsetietoinen koira. Huumorintajuinen. TIETÄÄ ison kokonsa ja on varovainen pienempiä kohtaan.
On kovin ikävä dogeja, nyt kun niitä muistelee.meinasin vaan vastauksena kysymykseen "Valitseeko ihminen itsensä näköisen koiran?", ettei omalle kohdalle oikein sovi se ajatus, on sen verran nätti tuo oma koira ja isännästä ei voi sanoa samaa;) Taisi tulla vaan ilmaistua asia vähän epäselvästi.
Onhan se tanskis komea ja mukavanoloinen koira vaikka itse pidänkin enemmän sellaisista suurinpiirtein kokonaan syliin mahtuvista. - Heikunkeikku
mies_vm56 kirjoitti:
meinasin vaan vastauksena kysymykseen "Valitseeko ihminen itsensä näköisen koiran?", ettei omalle kohdalle oikein sovi se ajatus, on sen verran nätti tuo oma koira ja isännästä ei voi sanoa samaa;) Taisi tulla vaan ilmaistua asia vähän epäselvästi.
Onhan se tanskis komea ja mukavanoloinen koira vaikka itse pidänkin enemmän sellaisista suurinpiirtein kokonaan syliin mahtuvista.:D
Joo, kiitti vaan täsmennyksestä. Minä jo aloin täällä hyppelehtimään seinille, kun aattelin, että-jotta kuka kummas se Tanskandogeja mollailee.
Oli koira sitten minkä näköinen ja kokoinen tahansa, niin mukavia kavereita ovat. Ja ainahan se oma koira on se paras koira :), kun siitä on tullut ystävä.
Sopisko tähän loppuun Antoine de Saint-Exuperyn: Pikku Prinssistä.......: Te olette samanlaisia kuin minun kettuni oli aluksi. Se oli aivan tavallinen kettu, samanlainen kuin satatuhatta muuta. Mutta minä tein siitä ystäväni, ja nyt se on ainutlaatuinen maailmassa.
:D
Mukavaa päivää sinulle ja suloiselle koirallesi. - mies_vm56
Heikunkeikku kirjoitti:
Joo, kiitti vaan täsmennyksestä. Minä jo aloin täällä hyppelehtimään seinille, kun aattelin, että-jotta kuka kummas se Tanskandogeja mollailee.
Oli koira sitten minkä näköinen ja kokoinen tahansa, niin mukavia kavereita ovat. Ja ainahan se oma koira on se paras koira :), kun siitä on tullut ystävä.
Sopisko tähän loppuun Antoine de Saint-Exuperyn: Pikku Prinssistä.......: Te olette samanlaisia kuin minun kettuni oli aluksi. Se oli aivan tavallinen kettu, samanlainen kuin satatuhatta muuta. Mutta minä tein siitä ystäväni, ja nyt se on ainutlaatuinen maailmassa.
Mukavaa päivää sinulle ja suloiselle koirallesi.samoin.
Varohan, ettet rusennu dogisi alle kun se pyrkii syliin;)
- katsoin minäkin..
Tuli vastaan mummu, jolla oli hihnassa musta mopsi. Olivat tosi paljon toistensa näköiset.
Kulkivat hiljaa laahustaen. Pitivät pientä rohinaa. Mukavan näköinen pari.
Mulla on bichon, ja ollaan samanlaisia eläväisiä seuranhakuisia tyyppejä. Koira on paljon nätimpi kuin minä, mutta yhtä vauhdikkaita ollaan jaloistamme molemmat. - Angel of The Morning
Naurattaa kun ajattelee jotain yhtäläisyyksiä tuon kääpiön kanssa.
Mustat silmät, musta nenä ja valtava karvakasa.
No ehkä meissä jotain samanlaista voi vielä ilmetä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961585- 541063
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että404988- 166932
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 77661
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651