Peliriippuvuus

Yxitypy

Onko kenelläkään palstalaisella peliriippuvuutta?

Itse en ole pelannut rahapelejä, enkä osaiskaan, paitsi pajatsoon laittaa rahaa.
Oltuani viikon kuntoutuskeskuskessa, pelasin siellä elämäni ensimmäisen kerran bingoa :=)
Siinä alkoi posket kummasti kuumottamaan, kun parissa ruudussa oli bingo yhden takana, eikä onni suosinut.

Onneksi juotui lähtemään kotiin, ettei kaikki rahat menneet. Huomasin et parein olla opettelematta noita pelijuttuja. Se vois olla menoa... siis alaspäin. Heikko luonne kun on :=))

25

1156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikäläisellä ainakaan. Sain aikoinaan pelata (automaatteja) ilmaiseksi mielin määrin, jossa huomasin niissä todellakin olevan onnella suurin merkitys. Ei ole tehnyt mieli tuhlata rahoja johonkin peliin.

• Yxitypy

paikkansa, et raha menee rahan luo.
        Isäni oli peliriippuvainen, kunnes huomattiin muuan vuosi sitten sisarusten kanssa hankkia hänelle tietokone.
        Peliriippuvuudesta pääsi, mut nyt on nettiriippuvainen. Parempi vaihtoehto. Säästyy rahat :=))

• on huono juttu.

Joskus kiinnittää huomiota eläkeläisten jono marketin pelikoneilla. Melkein saattaa arvata eläkerahojen maksupäivän olleen hiljattain. Siinä he odottavat, että muut pelaajat täyttävät pelikoneen ja että juuri heille osuisi suurin voitto. Kyllä kai pelistä joskus voittojakin heruu, mutta kun pelihimo on päällä, ei malteta lopettaa ajoissa niin että jäätäisiin voitolle. Siitä sitten rahojen huvettua hiljaksiin hiippailevat pois todetakseen kerta toisensa jälkeen, että rahat menivät viimeistä killinkiä myöten.
      Toinen peliriippuvien joukkio on nuoriso, joka pelaa nettipokeria tai lyö vetoa urheilusta netissä. Summia saattaa vain arvailla.

• Yxitypy

kyseisessäkin paikassa eläkeläisiä paljon peliautomaattien kimpussa. En tajua miksi niitä on yleensäkään kuntoutuskeskuksiin laitettu.
        Äkkiä niissä saa pienen eläkkeen menemään.

• onko.Mä en pelaa koskaan noilla pajatsoilla,kun mä en osais lopettaa sitten sitä...Huomasin sen joskus aikoinaan,kun kokeilin..Koko ajan teki vaan mieli jatkaa..:)

• Yxitypy

aika harvoin pajatsoa olen pelannut, kun en juuri koskaan voita mitään.
        Kerran Savonlinnan linja-autoasemalla kilisi markkoja aika lailla. Olin jo voitolla 50 markkaa, mutta pelihimo iski, ja kaik män :=((

• Yxitypy kirjoitti:

aika harvoin pajatsoa olen pelannut, kun en juuri koskaan voita mitään.
        Kerran Savonlinnan linja-autoasemalla kilisi markkoja aika lailla. Olin jo voitolla 50 markkaa, mutta pelihimo iski, ja kaik män :=((

on tunnetusti kakkanen loppu..:D

Vaikka kyllä sitä joutuu joskus nuukuudestakin kärsimään..Poika pelas ja annoin laittaa vaan 20senttiä..Jos olis laittanu euron,niin olisi voittanut 20euroa..:(

• Yxitypy
        mii-su kirjoitti:

on tunnetusti kakkanen loppu..:D

Vaikka kyllä sitä joutuu joskus nuukuudestakin kärsimään..Poika pelas ja annoin laittaa vaan 20senttiä..Jos olis laittanu euron,niin olisi voittanut 20euroa..:(

kuulla siitä :=))
        Mulla on aina niin huono tuuri kaikessa rahaan liityvässä, et se kait suojellut ettei ole kiinnostusta rahapeleihin.
        Mutta... sanotaanhan et jos ei onnea rahassa, niin rakkaudessa :=))

• Hurjassa nuoruudessani tuli pelattua sököä, ja se oli ainut uhkapeliksi luokiteltu paheeni. Se tosin jäi harrastuslistaltani hyvin nopeasti. Suurimmat tappioni olivat about noin 50 markkaa. Tässä on pakko mainita, että ensimmäistä asuntoani kalustaessani keittiön pöytä tuli ostettea peli-iltoja silmällä pitäen. Siinä ei kuitenkaan koskaan korttia ennätetty lyödä.

Nyt jälkeenpäin olen huomannut sökön, tai avopokerin kokeneen eräänlaisen unohduksen. Trendikkäämpää on pelata niitä ihmeellisiä pokeri muunnelmia joita telkussa esitetetään.

Aitoon sökön tunnelmaan kuului erottomattomasti tupakin savu, tahmeat kortit ja pieni kiroilu huonon käden sattuessa kohdalle. Eikä unohdeta sitä keittiön kaapista löytynyttä maitolasia joka oli piripintaan täytetty jalommilla aineilla.

Isommat pojat kertoivat hurjia tarinoita villeimmistä peli-illoista. Kuulemma epäily vastustajien epärehellisyydestä sai isännän lyömään jykevän ristipäämeisellin pöytään pystyyn. Siinä sen enempää sanoja tarvittu, ja jakaja jakoi uuden kierroksen, ja peli oli taas reilua ja rehellistä.

• Yxitypy

nuo kortinpeluut rahasta enemmän miesten harrastuksiin.
        Oon minäkin joskus nuoruudessani pelannut ryysypokkaa, ja vaikka mulla oli kunnon varustus päällä, niin silti hävisin :=((
        En ole lotonnutkaan ainakaan kolmeen vuoteen, ja silti saatan sanoa jollekin, et kun voittais edes lotosta :=))
        Noh.. eiköhän elämässä ole paljon muuta tärkeempää ku raha :=))

• Yxitypy kirjoitti:

nuo kortinpeluut rahasta enemmän miesten harrastuksiin.
        Oon minäkin joskus nuoruudessani pelannut ryysypokkaa, ja vaikka mulla oli kunnon varustus päällä, niin silti hävisin :=((
        En ole lotonnutkaan ainakaan kolmeen vuoteen, ja silti saatan sanoa jollekin, et kun voittais edes lotosta :=))
        Noh.. eiköhän elämässä ole paljon muuta tärkeempää ku raha :=))

Ohos, vai sellaista pokeri on tullut pelattua;) Tämä menee mielenkiintoiseksi. Menikö sinulta aivan kaikki, siis kaikki vaatteet lähti?

Ei kai vastustaja huijannut?:)))

• Yxitypy
        Waffen-ss kirjoitti:

Ohos, vai sellaista pokeri on tullut pelattua;) Tämä menee mielenkiintoiseksi. Menikö sinulta aivan kaikki, siis kaikki vaatteet lähti?

Ei kai vastustaja huijannut?:)))

Mutta onneks nahka ja neityys jäi :=))

Saattoihan se huijata, kun oon ollut aina niin sinisilmäinen luonne. Oonhan sitä vieläkin :=))

Etkö Waffen ole itse pelannut koskaan ryysypokkaa?
        Jos et, niin paljosta oot jäänyt paitsi :=))

• Yxitypy kirjoitti:

Mutta onneks nahka ja neityys jäi :=))

Saattoihan se huijata, kun oon ollut aina niin sinisilmäinen luonne. Oonhan sitä vieläkin :=))

Etkö Waffen ole itse pelannut koskaan ryysypokkaa?
        Jos et, niin paljosta oot jäänyt paitsi :=))

Pakko myöntää etten ole pelannut. Tietysti hyvässä seurassa voisin innostua pelaamaan.;)

Oliko teitä usemapi pelaamassa, vai vain kahden pelasitte?:))

• Yxitypy
        Waffen-ss kirjoitti:

Pakko myöntää etten ole pelannut. Tietysti hyvässä seurassa voisin innostua pelaamaan.;)

Oliko teitä usemapi pelaamassa, vai vain kahden pelasitte?:))

olis voinut olla kauniimpaa, mutta kymmenkunta meitä oli :=))
        Mutta ei hätää. Vielä ehtii :=)

• Yxitypy kirjoitti:

olis voinut olla kauniimpaa, mutta kymmenkunta meitä oli :=))
        Mutta ei hätää. Vielä ehtii :=)

Ja arvatenkin kaikki naispuoleiset pelaajaat joutuivat luopumaan asusteistaan:))?

• Yxitypy
        Waffen-ss kirjoitti:

Ja arvatenkin kaikki naispuoleiset pelaajaat joutuivat luopumaan asusteistaan:))?

Vain kaksi naisista, ja minä tietenkin se toinen.
        Huono kun noissa pelihommissa oon aina ollut :=((

• Yxitypy kirjoitti:

Vain kaksi naisista, ja minä tietenkin se toinen.
        Huono kun noissa pelihommissa oon aina ollut :=((

Ehkä pienellä treenamisella sinustakin kehittyisi hyvä pelajaaja, luulisin. Aikamoista rohkeutta sinulta jos riisuuduit noiden kaikkien miesten edessä. Tietysti sinulla oli punkku pullo tai pari tyhjennetty ennakkoon, tuskinpa sinun luontainen rohkeutesi muuten olisi tuota tasoa:)

• Yxitypy
        Waffen-ss kirjoitti:

Ehkä pienellä treenamisella sinustakin kehittyisi hyvä pelajaaja, luulisin. Aikamoista rohkeutta sinulta jos riisuuduit noiden kaikkien miesten edessä. Tietysti sinulla oli punkku pullo tai pari tyhjennetty ennakkoon, tuskinpa sinun luontainen rohkeutesi muuten olisi tuota tasoa:)

että olen rehellinen ihminen. Jos peli vaati riisuutumista, niin sen teen. Ja muuten.. siihen aikaan en ottanut punkkua. Se tapa tullut vasta myöhemmin. Ehkä pari olutta olin juonut :=))

Kyllä mä aika rohkee olen vieläkin... ainakin noissa riisuuntumisasioissa :=)))

• Yxitypy kirjoitti:

että olen rehellinen ihminen. Jos peli vaati riisuutumista, niin sen teen. Ja muuten.. siihen aikaan en ottanut punkkua. Se tapa tullut vasta myöhemmin. Ehkä pari olutta olin juonut :=))

Kyllä mä aika rohkee olen vieläkin... ainakin noissa riisuuntumisasioissa :=)))

Miten tuon nyt sitten ymmärrän.;) Tarkoitatko riisuutumista nukkumaan mennessä vai aivan jotain muuta? *mielikuvitus laukkaa jo*

Taidat vain kiusia minua, näin yömyöhään:)))

• Yxitypy
        Waffen-ss kirjoitti:

Miten tuon nyt sitten ymmärrän.;) Tarkoitatko riisuutumista nukkumaan mennessä vai aivan jotain muuta? *mielikuvitus laukkaa jo*

Taidat vain kiusia minua, näin yömyöhään:)))

yömyöhään? Iltahan on vasta nuori :=))

Noh.. tarkoitan et jos pelin säännöt vaatii riisuutumista, niin riisun. Oli sitten aamu,päivä, ilta tai yö :=))
        Haluaisitko pelata?

• Yxitypy kirjoitti:

yömyöhään? Iltahan on vasta nuori :=))

Noh.. tarkoitan et jos pelin säännöt vaatii riisuutumista, niin riisun. Oli sitten aamu,päivä, ilta tai yö :=))
        Haluaisitko pelata?

Ilta on nuori, mutta väsy tulee simmuihin pikkuhiljaa kellon aikaan katsomatta. Sitten kun vielä aamulla on aikainnen ylösnousu, niin mikäs tässä teet. Nojoo..

Tottakai pelaisin, jos vastustaja on ..heh..sopiva minulle..;)

• Yxitypy evk
        Waffen-ss kirjoitti:

Ilta on nuori, mutta väsy tulee simmuihin pikkuhiljaa kellon aikaan katsomatta. Sitten kun vielä aamulla on aikainnen ylösnousu, niin mikäs tässä teet. Nojoo..

Tottakai pelaisin, jos vastustaja on ..heh..sopiva minulle..;)

Millanen vastustaja olis sulle sopiva Waffen?

Ei pelissä katsota sopivuutta. Vastustaja saattaa olla mielyttävä, tai vähemmän mielyttävä, mutta pelattava on, jos peliin ryhtyy :=))

Noh.. Et ehkä ymmärrä vieläkään mun huumoria, mutta aikaa myöten varmaan opit ymmärtämään..
        Minusta kun ei ota pirukaan selvää :=)))
        Hyvää yötä ja kauniita unia.

• Yxitypy evk kirjoitti:

Millanen vastustaja olis sulle sopiva Waffen?

Ei pelissä katsota sopivuutta. Vastustaja saattaa olla mielyttävä, tai vähemmän mielyttävä, mutta pelattava on, jos peliin ryhtyy :=))

Noh.. Et ehkä ymmärrä vieläkään mun huumoria, mutta aikaa myöten varmaan opit ymmärtämään..
        Minusta kun ei ota pirukaan selvää :=)))
        Hyvää yötä ja kauniita unia.

Sopiva vastustaja on sellainen hmmm..hmm ja vielä kerran hmm..;)Sanoilla kun kuvailen hiukan, niin iloiset vilkkuvat simmut ja katse lämmin kuin aamuinen aurinko:)Ja tietysti pelivälineiden alta saa pilkottaa hiukan pitsiä..siitä minä pidän:)) Kyllä sinun pitäisi makuni jo aavistaa.

Hyvää yötä, sinulle ja muille myös.

Ps: kyllä sun huumorisi ymmärrän, luulisin.

• norMix evk

mitään riippuvuuksia ole, täällä palstallakin ollaan vaan ihan sattumalta. Kamalaa, kun kuulemma jotkut ovat tulleet palstariippuvaisiksikin :((

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6237
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5639
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4585
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3909
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3815
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      3009
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59