"Poliisi keskeytti kaikkien aikojen bileet Espoon Nokkalanniemessä perjantai-iltana. Omakotitalossa järjestetyistä juhlista marssi viranomaislaskelmien mukaan ulos kaikkiaan noin 150 iloista bilettäjää.
"Porukkaa valui talosta ulos solkenaan tunnin verran. Paikalla ollut poliisimies pääsi laskuissa 80:een, mutta päätti sitten lopettaa. Hän arveli, että ihmisiä olisi ollut kaikkiaan noin 150", Espoon poliisin päivystävä ylikonstaapeli Kari Ojansivu raportoi.
Tilanne kärjistyi juhlaväen tuulettaessa perjantai-iltaa tavanomaista voimallisemmin. Lopulta paikallinen naapurusto hermostui illanviettoon ja kutsui paikalle poliisin.
"Pojat puuttuivat tilanteeseen heti että pelit seis. Hyvin fiksuja nuoria olivat, ymmärsivät kyllä heti", Ojansivu sanoi.
Paikalle saapui myös taloyhtiön puheeenjohtaja.
"Hän oli todennut, että nyt muuten bileet loppuvat", Ojansivu tietää.
Monessa mukana ollut ylikonstaapeli ei moisia megabileitä muista.
"Kymmenien ihmisten bileitä olen ollut rauhoittelemassa, mutta tämmöisistä en ole koskaan kuullutkaan."
Hän arvelee, että talon varsinainen isäntäväki ei ollut paikalla".
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Poliisi keskeytti kaikkien aikojen megabileet Espoossa/1135230511235?ref=rss
Poliisi keskeytti hyvät bileet
Espoossa.
4
403
Vastaukset
- tiivis tunnelma..
vaikka miten iso talo, niin kyllä siinä on tiivis tunnelma ollut. ja ikävät poliisit taas kielsi kaiken kivan :D
- djsämpler
Onks järkee soittaa miliisit heti jos vähän ottaa bissee ja sidukkaa? ja musaa ei sais kuunnella tietty yhtään? Eikö saunakalja maistu vai missä onvika?
- Paremmat
kekkerit ollut siellä, kuin BB talossa.
- heng-
lol mitkä lissu bileet! :D
Ei ollu ees 150
haha ihan ku ois ennekuulumatontamespoos oli isot bileet :D perjantain ainaki soukaski aika reilut ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832