miksi kaikki haluavat minulle aina pahaa, sama minne menen?
En ymmärää enään??????
Yritän itse aina olla sekaantumatta kenenkään asioihin.
Pyydän, jotka haluavat minulle pahaa, jättäkää jo rauhaan, elämä on ollut muutenkin tarpeeksi vaikeata!!!!!!!!!!!!!!!
selittäkää
8
508
Vastaukset
- työkaverini
joka olet agiteerannut puolet työyhteisöstäni ja tehnyt elämästäni helvetin, juo vaan sitä viiniäsi siskosi kanssa ja jätä minut rauhaan.
Tiedät mistä puhun tasan tarkkaan vai mitä moderaattori tai peräti sefu Kokkolasta!!!!!!!!!!- peräti
billmanni kyseessä? Se outo häirikkö tuolla aikuisten sivulla?
- mies_vm56
sinäkin vielä kohtaat ihmisen, joka haluaa sinulle vain hyvää. Sellaisiakin ihmisiä on olemassa, onneksemme.
- selitellen
Olen satavarma että olet todella oikeamielinen, oikeudenmukainen ihmisystävällinen jne...
Jotenkin ihmisen käytös....
Ihminen ryhmäytyy aina kun läsnä on enemmän kuin yksi.. ..kolme on jo ryhmä. Rymmässä on johtaja, lakeija, soturi, narri, kaikki tarinassa tarvittavat roolit.
Heikoilla elävä tarvisee ja kohdistaa ryhmän jonkun/ jotkin joita syytellä, arvostella mollata. Tämä on selkeää itsensä nostatusta kun oma itsetunto on sairas. Kyse on kateudesta, kyvyttömyydestä iloita onnellisten kanssa ja myötäelää toisen elämäntilannetta.
Ole Sinä itsestäsi ylpeä. Ihminen, normaalilla älyllä varustettu ei viljele tuollaista ja jos viljelee hän saa amaan nilkkaansa ennemmin tai myöhemmin varmasti. Ihmisäly oivaltaa... oman huonon käytöksen, tavat ym. myös. Ne kasaantuvat itsesyyttelyksi ja syövät sisältä. Alkoholilla ym. kemiallisella niitä sitten puudutellaan.
Levollista unta nukkuu vain hän jolla on hyvä omatunto päänaluksena.
Olet enenmmmän ihminen kuin yksikään hyökki...pyökki pahantahtoinen :)
Syksyä ja hyviä kuraleikkejä Sinulle :) - Aarre
...kauniille ihmiselle pahaa haluaisi?
- kaikki pahaa
halua. Oma elämä on mennyt kohtuullisesti sillä, että olen aina koittanut olla ystävällinen ja kohtelias toisille, auttaa pienissä asioissa missä olen pystynyt.
Vain yhden kerran tuli illalla kadulla tuli turpiin, kun tyyppi erehtyi henkilössä.
Vetäisin takaisin ja niinhän siinä sitten kävi, että nelisormi-Koskela, myöhempi Helsingin poliisikomentaja katsoi, että minä olenkin syyllinen, kun en huomannut väistää. Sakot tuli ja nelisormen ura yleni, kun sai tuomittua aiheettomasti aika korkean virkamiehen :) - NaVaN
Pistä paperille allakkain ranskalaisinviivoin tuhat ja yksi katalinta vääryyttä joihin jatkuvasti törmään. Yhdistele niistä sadan rykelmä yhteisen nimekkeen alle ja lopuksi viellä oikein askanen paketti kiteytettynä tusinaksi erilaista moniulotteista vääryyttä.
Kirjoita jokaisesta erilainen tuskainen väärinymmärretyn tarina.
Tämän tehtyäsi nuku yön yli. Keitö Costoricaa pannullinen ja juo kerman kanssa.
Kirjoitat jokaisesta tarinasta aivan päinvastaisen tarinan: tarinan jossa mieleisesi oikeus voittaa. Tarinan jonka keskushenkilönä sinä säteilet ja loistat onnenaurinkoa muille ja "palvovat" ihmiset haluavat koskettaa varpaitasi päästäkseen osalliseksi suuresta ja ihanasta SINUSTA. Oletko ajatellut, että kysyt sitä asianomaisilta itseltään? Suosittelisin, että aina kun tuntuu tuollaiselta, kerrot tuntemuksesi kyseiselle asianomaiselle henkilölle ja kysyt pitääkö se paikkaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961585- 541063
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että404988- 166932
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 77661
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651