Tänään Hesarissa käsitellään mielenkiintoisella tavalla miten kansalaiset muistavat kuka on oikeasti saanut tuomion rikoksesta ja kenen vain luullaan saaneen tuomion.
Hieno homma, että kansalaisille muistutetaan mm. Tanja Saarelan (ent. Karpela, ent. Vienonen) saamasta rattijuoppoustuomiosta sekä maatalousministeri Sirkka-Liisa Anttilan saamasta vankeustuomiosta.
KEPUssa katsotaan meriitiksi, jos henkilö on saanut oikeudessa tuomion jostain.
KEPUn Saarelan ja Anttilan tuomiot
6
314
Vastaukset
- Passi Jujunen
mistäs puolueesta?
- kasvain
Ja Saarela (tai minkä niminen nyt silloin olikaan?) käytti piraattikäsilaukkua virallisella edustusmatkalla. No niinhän toki teki kepulainen Aulakin, joten laeista piittaamattomuus on näemmä meriittiä kepussa.
- Optiokusetus
Sehän ei ole laitonta, kun demariministeri antaa optio-oikeuksia valtionfirman rengille.
- jos ei ole tuomittu
rikoksesta. Muutenkin tuntuvat olevan poikkeuksellisen ajattelematonta porukkaa. Niin kuin nyt nämä Häkämiehet. Hakkaavat naisiaan ja puhuvat aina tyhmiä ulkomaille päästyään. Alkoholistejakin ovat ilmeisesti kaikki kokoomuksessa, eikä kontrolli kestä humalassa. Pajusella tosin taisi olla huumausainerikoksia, liekö piilovihreä.
- taitaa itse olla
oikea pääkusettaja, naisten hakkaaja tms. Miksi nainen laitetaan koko elämänajan syylliseksi asiaan, missä vakavamman rikoksen teki tämä poliisi, Tanjan silloinen poikaystävä. Hän on saanut olla kiltisti sivussa, vaikka koko sotku oli hänen huonon viinapäänsä ja naisten ahdistelu. Hävetkää miehet, jotka tännekin solvaatte naisia, miten on omat tekosenne. Ja nyt hiljaa,olette kuin pahankuriset katukakarat.
- Otsikossa hymiö
...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 765140
- 764109
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703858- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3862866- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 472057
- 1111959