KEPUn Saarelan ja Anttilan tuomiot

Tänään Hesarissa käsitellään mielenkiintoisella tavalla miten kansalaiset muistavat kuka on oikeasti saanut tuomion rikoksesta ja kenen vain luullaan saaneen tuomion.

Hieno homma, että kansalaisille muistutetaan mm. Tanja Saarelan (ent. Karpela, ent. Vienonen) saamasta rattijuoppoustuomiosta sekä maatalousministeri Sirkka-Liisa Anttilan saamasta vankeustuomiosta.

KEPUssa katsotaan meriitiksi, jos henkilö on saanut oikeudessa tuomion jostain.

6

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Passi Jujunen

mistäs puolueesta?

• kasvain

Ja Saarela (tai minkä niminen nyt silloin olikaan?) käytti piraattikäsilaukkua virallisella edustusmatkalla. No niinhän toki teki kepulainen Aulakin, joten laeista piittaamattomuus on näemmä meriittiä kepussa.

• Optiokusetus

Sehän ei ole laitonta, kun demariministeri antaa optio-oikeuksia valtionfirman rengille.

• jos ei ole tuomittu

rikoksesta. Muutenkin tuntuvat olevan poikkeuksellisen ajattelematonta porukkaa. Niin kuin nyt nämä Häkämiehet. Hakkaavat naisiaan ja puhuvat aina tyhmiä ulkomaille päästyään. Alkoholistejakin ovat ilmeisesti kaikki kokoomuksessa, eikä kontrolli kestä humalassa. Pajusella tosin taisi olla huumausainerikoksia, liekö piilovihreä.

• taitaa itse olla

oikea pääkusettaja, naisten hakkaaja tms. Miksi nainen laitetaan koko elämänajan syylliseksi asiaan, missä vakavamman rikoksen teki tämä poliisi, Tanjan silloinen poikaystävä. Hän on saanut olla kiltisti sivussa, vaikka koko sotku oli hänen huonon viinapäänsä ja naisten ahdistelu. Hävetkää miehet, jotka tännekin solvaatte naisia, miten on omat tekosenne. Ja nyt hiljaa,olette kuin pahankuriset katukakarat.

• Otsikossa hymiö

...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      17
      2407
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      169
      2278
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1887
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      152
      1839
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      480
      1423
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1225
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1021
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      426
      951
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      931
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    Aihe