Helsingin Sanomien Suomen Gallupilta tilaaman tutkimuksen mukaan KEPUn kannatus on kääntynyt lievään laskuun edellisestä mittauksesta.
Samalla ero kolmanteen suureen puolueeseen, Sdp:hen, on kaventunut.
Kokoomus on edelleen suurin puolue.
Mannertenvälisen nahjuksen Nolla-Matti Vanhasen toiminta syö KEPUn kannatusta edelleen.
KEPUn kannatus laskee,Kokoomus suurin
8
360
Vastaukset
- Sonnimies
Keskustan kannatus verrattuna eduskuntavaaleihin, on säilynyt ennallaan. Kokoomuksen laskenut reilusti ja on marginaalinen Kepuun verrattuna.
Sossut rämpii rakytys-politiikkansa aiheuttamissa syövereissä.
--------------------------------------------------------------------------------
HELSINGIN SANOMAT
SUNNUNTAINA 23.9.
HS-GALLUP
Kokoomusta kannattaa nyt 22,6 prosenttia, keskustaa 22,5 prosenttia ja Sdp:tä 21,5 prosenttia kansalaisista.
Revi tyhjäpää siitä ja valita sheriffille.- kelleri
Nimittäin äänestys-% pyörii alle 70 vuoren varmasti. Se merkitsee, että kaikkien mainitsemiesi puolueiden osuus on oikein laskettuna alle 15!!! Suurin puolue on sellaiset, jotka eivät ole puolueista tai ehdokkaista löytäneet kelvollista yli 30%. Eikös?
- Otsikossa hymiö
...
- Tosi on
Keskusta on Suomen paras puolue.
- oletan mies on
Ja minä naisena, kauniina vielä, en huolisi, vaikka kultalautaella ojentaisi sivoisen summan euroja, dollareita tai puhdasta kultaa. On niin vastenmielinen kirjoittaja, kuin vain olla saattaa. Mikähän tuonkin reppanan aivoissa oikein on vikana, eikö lääkärit keksi hänelle mitään helpotusta. Voisimme porukalla vaikka rukoilla hänen sieluparkansa puolesta. Raamattu ei kiellä rukoilemasta toisten puolesta. Milloin aloitamme yhtä aikaa. Jos vaikka se avun toisi tälle maan matoselle.
- tuollainen tarvitsee,
oletan mies on kirjoitti:
Ja minä naisena, kauniina vielä, en huolisi, vaikka kultalautaella ojentaisi sivoisen summan euroja, dollareita tai puhdasta kultaa. On niin vastenmielinen kirjoittaja, kuin vain olla saattaa. Mikähän tuonkin reppanan aivoissa oikein on vikana, eikö lääkärit keksi hänelle mitään helpotusta. Voisimme porukalla vaikka rukoilla hänen sieluparkansa puolesta. Raamattu ei kiellä rukoilemasta toisten puolesta. Milloin aloitamme yhtä aikaa. Jos vaikka se avun toisi tälle maan matoselle.
eikä rukouksia.
- tyhjäpää-känä
Vanhanen menetti elintarvikeviraston tyhmyyttään ja ei saanut yhtään mitään ti...
29.3.2005 - kirjoittanut: Känä - Lue koko viestiketju
Politiikka > Keskusta - tutkimuksen
tarkemmin, havaitsee että kokoomuksen kannatus on laskenut eniten edellisestä mittauksesta. Häkämiehen ja Kataisen toiminta syö kokoomuksen kannatusta edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594743
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183326- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882