Biisi on nyt kuunneltavissa!

BadMyntton

Koska joku yllytti, niin nauhoitin biisin weppikameralla ja laitoin myspaceen:) Ja nyt heti kaikille kriitikoille: minä en ole kitaristi ja minulle laulaminen ja soittaminen on vaikeaa yhtäaikaa iohan kuten käveleminen ja purkan syöminenkin. Biisi on vain raakile, kunnes jalostan oikeaan asuunsa, joka tulee poikkeamaan tästä kuultavasta. Laulukin hieman tökki kun piti kitaraa hytkyttää ja olla istualtaan:D

biisin voi kuunnella osoitteesta myspace.com/tuonelansaimo

54

3015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sandra*

      hienostihan se meni. :) Ja nyt mä pinkasen vihdoin tonne pedin pohjalle täkkien alle. :D

      • BadMyntton

        ja hyvää yötä:)


    • mayanna

      Kiitti. Tätä hyräilen takuulla työmatkalla. En ole musiikki-ihminen, joten mitään fiksua en osaa sanoa. Tykkäsin!
      Ei se oikein ärtsyltä metallilta kuulostanu ;)

      • BadMyntton

        Ei se vielä kuullostanu ärtsyltä, mutta kohta kohta kuullostaa, kun viritän siitä toisen version. JOskus on kiva vaan jollottaa hieman rauhallisemmin:)


      • mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

        Ei se vielä kuullostanu ärtsyltä, mutta kohta kohta kuullostaa, kun viritän siitä toisen version. JOskus on kiva vaan jollottaa hieman rauhallisemmin:)

        Kai laitat sitten sen toisenkin version kuultaville, että saadaan äänestää, pitäiskö sun tehdä siitä BadMetallia vai antaa sen olla pehmeämpää? :)


    • jane.london

      biisi oli aivan mallikelpoinen,siis oikein mukavaa kuunneltavaa:)
      Hauskat ne kitaran loppusoinnut!

      • BadMyntton

        Siinä on paljon hauskoja sointuja, mutta niitä ei saanut tuohon kun on vaan yksi kitara ja kaksi kättä:)


      • jane.london
        BadMyntton kirjoitti:

        Siinä on paljon hauskoja sointuja, mutta niitä ei saanut tuohon kun on vaan yksi kitara ja kaksi kättä:)

        se biisis lisää poljentoa jos
        -sähkökitaraa,hyvää tahtoa ja kavereitaa-
        Kaverit tietty mukaan.Ei ole helppoo olla "onemanband"
        Vihjeeksi kuitenkin..älä soita hampailla se ei ole just nyt muodissa:)


    • sinua tästä

      Kaunista, paljon lempeämpää kuin kuvittelin..
      Jaksan taas tämän päivän :)
      .
      .
      4U only ;)

      • BadMyntton

        Noh mie olenkii paljon lempeämpi ku kaiki kuvittelee;) Voimia siulle.


    • Synnove.Pullo

      kommenttini:

      Tapu-tapu-hyvä-hyvä-tapu-tapu.

      Terveisin kateudesta vihertävä Kylli-Synnove.

      • BadMyntton

        Thank ju veri meni!


    • seoonmää

      Onko tuo oikea osoite, mun koneella ei näy linkkinä. Jos tämä on taas joku hämy?

    • Mulle tuli etusivu esille, mutta mistä mun sit olisi pitänyt painaa tai tehä...

      • Ak:n lapio


    • Ak:n lapio

      Minun mielestäni, toistan minun mielestäni kirjoitus oli parempi kuin jollotus.

      • BadMyntton

        kanssasi samaa mieltä. Oikea versio on nopeampi ja siinä on rankemmat riffit ja rytmitys on erilainen. Kiva kun pidit tekstistä.


    • muuta ku kuunneltavissa oli, mutta harjoitusta lisää tai siis pientä paranneltavaa. Itse en osain noinkaan hyvin hoilata ;)

      • BadMyntton

        Kuten jo tuossa aiemmin sanoin se on vaan tälläinen kotiverio ja en viitsinyt käydä hieromaan muutamia virheitä pois koska naapurit olivat varmasti jo tarpeeksi lujilla muutenkin:)


      • BadMyntton kirjoitti:

        Kuten jo tuossa aiemmin sanoin se on vaan tälläinen kotiverio ja en viitsinyt käydä hieromaan muutamia virheitä pois koska naapurit olivat varmasti jo tarpeeksi lujilla muutenkin:)

        ..sun naapuris kovilla olisi, niidenhän pitäisi maksaa siitäettä heille tarjotaan kotiinkannettuna kulttuuripläjäys

        Voisit mennä perimään maksua myös siitä että kuuntelevat harjoituksiasi, ottakoon huomioon myös että saavat tavallaan yhden ilmaisen radiokanavan jota muut savon juntit jäävät paitsi, ja jos siirrät musiikkiharrastuksesi pihapiiriin niin silloin onkin jo kyseessä melkein televisiokanava, tai mikä vieläkin kannattavampaa sinulle niin LIVE-esiintyminen..tuollaisen konsertin lippujen hinnat on vähintään 50 egee..pulittakoon jokainen naapurisi tuosta vaikka puolet niin halavalla silti mennöö...

        minä voisin ryhtyä manakeriks, jaettais voitot puoliks, sinä saisit oman osuutes kun minä ensin vähennän palkkioni,likasani,provisioni ja kulut päältä, loput fyrkat jaettais rehdisti tasan ;)


      • BadMyntton kirjoitti:

        Kuten jo tuossa aiemmin sanoin se on vaan tälläinen kotiverio ja en viitsinyt käydä hieromaan muutamia virheitä pois koska naapurit olivat varmasti jo tarpeeksi lujilla muutenkin:)

        aamulla sen verran kiire töihin, että en kerinnyt kunnolla kuuntelemaan ja nyt kolmannen kerran kuuneltuani se kuulostaa vaan paremmalta. Toivottavasti ei mene liiaksi kehumiseksi. :)


    • vinlux

      Sulla on mielestäni kaunis ääni, jotenkin anssikelamainen mun korvissani, en olisi kuvitellutkaan. Tosin en ole kuullut kelaa hetkeen, kyse onkin taas kuulokuvasta. Musa soi aika terävänä päälle, jäit vähän taka-alalle - taas mun laitteilla kuunneltuna.
      Tsemppiä ja peukkuja!

      Hiukka karmii nuo nimet, ei nyt jaksais. :)

      • BadMyntton

        toivoa etten tämän takia leimaudu verenhimoiseksi rikolliseksi:)


      • siellä BadMynttonin
        BadMyntton kirjoitti:

        toivoa etten tämän takia leimaudu verenhimoiseksi rikolliseksi:)

        nimimerkin takana, ettei tule leimanneeksi ketään muutakaan sellaiseksi? VAi?;)


      • BadMyntton
        siellä BadMynttonin kirjoitti:

        nimimerkin takana, ettei tule leimanneeksi ketään muutakaan sellaiseksi? VAi?;)

        no kenetkäs minä nyt olen rikolliseksi leimannut tällä kertaa?


      • Ak:n lapio
        BadMyntton kirjoitti:

        no kenetkäs minä nyt olen rikolliseksi leimannut tällä kertaa?

        kansakunnan Toivot/Anelmat. Sitähän tuo suloinen palstojen bebapörriäinen tietysti tarkoittaa.


      • että tällä kertaa?:)
        BadMyntton kirjoitti:

        no kenetkäs minä nyt olen rikolliseksi leimannut tällä kertaa?

        Ja että juuri sinä?


      • näytellä,
        Ak:n lapio kirjoitti:

        kansakunnan Toivot/Anelmat. Sitähän tuo suloinen palstojen bebapörriäinen tietysti tarkoittaa.

        edes sitä bebaa?:)


      • näytellä, kirjoitti:

        edes sitä bebaa?:)

        ..naama on niin karmeaa katseltavaa että on saanut poikkeusluvan näyttää bebaa sen sijaan...


    • ex-koltis

      Sitä hypätään tosta vaan edesmenneen Pavarottin saappaisiin. Rauha teidän sieluillenne.

      • BadMyntton

        olkoon myös teidän sielunne kanssaaaaaaa:)


    • äimänkäkenä!!!!Tuohan oli tosi hieno!! Eipä ois uskonu,että Lifelläki on tuollanen muusikkoimmeinen..:) Yllätyin kyllä positiivisesti, ja vähän kyllä kuuntelin ekaks epäuskosena,et onko toi tosiaan sun omas..:¤

      • BadMyntton

        Mukava kulla että tykkäsit. Onhan täällä varmasti jos jonkin alan taitajia, mut harva paljastaa itsetään mitään ja ihan syystä:) Kyllä tuo miun oma on. Sävelessä nyt varmasti löytyy yhtäläisyyksiä vähintään miljoonaan kun sointuja on vaan rajallinen määrä...


    • Mielestäni jos haluat rehellisen arvion, niin muuttaisin laulun tempoa viimeistään neljännessä säkeistössä. Äänesi sopii tuollaisen melankoliseen laulelmaan, mutta ei koko laulua saisi vetää samalla kaavalla alusta loppuun. En tiedä pystytkö, mutta kokeile lisätä äänesi mahtipontisuutta hiukan. Eli alussa noin kun vedät, mutta loppu hiukan voimakkaammin. Ehkä just tuon neljännen säkeistön jälkeen lisää poweria, ei kuitenkaan mitään speediä.

      Alussa soiton soisin kulkevan kuin loriseva puro,niinhän se meneekin, mutta puron pitäisi päättyä meren pauhuun. Loppuun hiukan koukkua, ja voimaa. :)

      Täytyy myöntää että yllätyin laulustasi, ja pidin siitä. Sanat ovat mainiot, hienot suorastaan.:)

    • JudgeCooper

      vakihommia vielä.
      Ja muistathan, että vaikka suihkussa voi rallatella, ei sinne vieläkään kannata kitaraa viedä. Muutoin onnittelut uudelle harrasteelle.

      • BadMyntton

        käyny mielessä:D Harraste on vanha, mutta ollut jäissä muutaman vuoden. Nyt tuli jostain taas inspis...


    • negatiiviset

      arviot tulevat heiltä joiden omat näytöt palstalla ovat vaatimattomimmat :O

      • *************::::::::::****...

        ettei artisti katso vaivan arvoiseksi vastata kaikille.


      • nyt tällä kertaa
        *************::::::::::****... kirjoitti:

        ettei artisti katso vaivan arvoiseksi vastata kaikille.

        tuntee itsensä akanaksi?
        Voi raasua..


      • *****************::::::::::...
        nyt tällä kertaa kirjoitti:

        tuntee itsensä akanaksi?
        Voi raasua..

        saattaa pienikin kehaisu nousta....


      • se siellä

        inisee. Onko mielenkiintoista. Hellanlettas sentään. Kitisyttääkö useinkin? Joko on vaihdevuodet?


      • BadMyntton
        *************::::::::::****... kirjoitti:

        ettei artisti katso vaivan arvoiseksi vastata kaikille.

        paikkoonsa. Kyllä mie vastaan, on van ollu tekemistä:)


      • vinlux
        BadMyntton kirjoitti:

        paikkoonsa. Kyllä mie vastaan, on van ollu tekemistä:)

        ..vain todellisille asianharrastajille.
        No, en kommentoi enempää.


      • BadMyntton
        vinlux kirjoitti:

        ..vain todellisille asianharrastajille.
        No, en kommentoi enempää.

        mie mielestäni vastasin siullekin ja jos en nii olen pahoillani. JOskus saattaa joku jäädä huomaamatta...


      • vinlux
        BadMyntton kirjoitti:

        mie mielestäni vastasin siullekin ja jos en nii olen pahoillani. JOskus saattaa joku jäädä huomaamatta...

        ..yksikin päivä palstan spitaalisena on kokemus itsessään.


      • näköjään....
        se siellä kirjoitti:

        inisee. Onko mielenkiintoista. Hellanlettas sentään. Kitisyttääkö useinkin? Joko on vaihdevuodet?

        ....menee. Mutta sopii kyllä tyyliin. Yök


    • Minä vain

      Olen positiivisesti yllättynyt aikaansaannoksestasi( Sorry että jotenkin aina epäilen sinua :)...)
      Pidä lippu korkealla ja usko unelmiisi, muista että toiset meistä haaveilevat, toiset lentävät :)

      Terveisin se, joka pyys sua laittaan ton biisin näytille :)

      • BadMyntton

        Minua tuleekin aina epäillä, koska epäilen itsekkin itseäni. Hienoo kun yllytit:D


    • norMix evk

      rohkeudellesi, sinulta on näemmä lupa odottaa melkein mitä vaan. Eikä se esityskään hassumpi ollut, nykyaikaisesta trubaduurista käyt.

      Nooh, jokos keikkakalenteri on pitkällekin buukattu ja levytyssopimukset tehty?

      • BadMyntton

        myöntää että hieman pelotti laittaa, mutta nyt olen iloinen että tein sen:) Keikat saa odottaa ja sopimuksetkin:) Kun musiikkiin sotketaan raha, niin tekeminen muuttuu jotenkin väkinäiseksi. Mulla on aikoinaan ollut levytyssopimus ja olen julkaissutkin pari levyä entisen bändini kanssa. Se oli sellaista nuorien poikien maailman valloitusta ja kapinaa:) Keikkoja tuli tehtyä ja elämä oli sen mukaista. Sitten tuli mitta täyteen ja kamat lensi nurkkaan. Vannoin etten enää musiikkia tee kun toisille korkeintaan. Mutta... aika parantaa haavat:)


    • Pirutar*

      säkeitä oli. Aivan meni iho kylmäksi...hrhhhrrrrrrh!

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe